SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PEC
Hup RKC!!![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee iddquote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
nu doe je alsof je hmf ooit serieus hebt genomen
Nog 1tje dan maarquote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Helpmefok het volgende:
PSV 0 punten in jullie domme boerensmoelen de komende 3 weken
Feijenoord en Ajax weer positie 1 en 2, onderlinge verdeling zien we nog wel![]()
Nu RKC nog even winnen en de verhoudingen zijn weer hersteld.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Nu Ajax nog even de mist in.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
En dat wil zeggen dat ie nooit een fout maakt?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef ejfaar het volgende:
Nu janken op Pelle![]()
Zonder Pelle stond Feyenoord in het rechterrijtje man![]()
Ik geloof niet dat Pelle met zijn twee(of drie) goals het probleem was. Ik denk dat het tijd is dat Feyenoord die hagenezen de deur uit trapt.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef ejfaar het volgende:
Nu janken op Pelle![]()
Zonder Pelle stond Feyenoord in het rechterrijtje man"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."![]()
Nee, maar nu doen ze net of alles aan Pelle lag vandaag. De rest gaf ook niet thuis.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Saind het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat ie nooit een fout maakt?![]()
Precies.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Pelle met zijn twee(of drie) goals het probleem was. Ik denk dat het tijd is dat Feyenoord die hagenezen de deur uit trapt.![]()
enige goeie aan feyenoord is die ollie reclame.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hadden ze nooit moeten halen, maar ja Van Gold maakt geen fouten tochquote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Pelle met zijn twee(of drie) goals het probleem was. Ik denk dat het tijd is dat Feyenoord die hagenezen de deur uit trapt.![]()
Dan maar winnen van PSV volgende week, dan is iedereen weer blij (behalve die enkele supporter van PSV).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Dan maar winnen van PSV volgende week, dan is iedereen weer blij (behalve die enkele successupporter van PSV).![]()
Ajax vs de mensen die niet goed genoeg waren voor ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die wedstrijd vindt wekelijks plaats.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:30 schreef Monolith het volgende:
Ajax vs de mensen die niet goed genoeg waren voor ajax.![]()
Dit, daarnaast moet Ajax twee weken daarna Twente-uit, dus dan kan alles weer rechtgetrokken worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Dan maar winnen van PSV volgende week, dan is iedereen weer blij (behalve die enkele supporter van PSV)."Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."![]()
Waar zeg ik dat? Lukoki en Boerrigter kunnen er geen flikker van.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Denken dat hij Messi is puur omdat hij bij Barca onder contract staat![]()
Cuenca ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Lukoki en Boerrigter kunnen er geen flikker van.![]()
De opstelling van Ajax is niet erg indrukwekkend, Klote tegenstander om tegen te voetballen in Waalwijk, ben er niet helemaal gerust op alhoewel Boeratelli vandaag wel weer meedoet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik was even vergeten dat hij in alle belangrijke wedstrijden gescoord heeft inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch eens vaker wedstrijden van Barcelona kijken.![]()
![]()
Je hebt er geen verstand van hé.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat hij in alle belangrijke wedstrijden gescoord heeft inderdaad![]()
Tijd voor een goaltje van Ajax.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hij scoort een keer de 6-0 ergens en hij is meteen goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt er geen verstand van hé.![]()
Als je Sana bij Barca neerzet lijkt die zelfs goed, want iedereen lijkt in zo'n team goed![]()
Fantastisch gekeerd, elke vrije trap van Eriksen is een pareltje, vraag maar aan Tyron.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Je kijkt dus echt geen Barça, met je scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:35 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij scoort een keer de 6-0 ergens en hij is meteen goed.![]()
Als je Sana bij Barca neerzet lijkt die zelfs goed, want iedereen lijkt in zo'n team goed
Blij zijn dat Cuenca wissel staatCuenca en Fischer zijn de beste vleugelspelers die Ajax heeft. Je gaat mij niet vertellen dat je dan liever boerrigter, Lukoki oid ziet.
![]()
Nee, ze kunnen er alle 3 niets van. Alleen die Cuenca denkt dat die heel goed is, laat hem dat eerst maar eens bewijzen dan.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kijkt dus echt geen Barça, met je scorebordjournalistiek.
Blij zijn dat Cuenca wissel staatCuenca en Fischer zijn de beste vleugelspelers die Ajax heeft. Je gaat mij niet vertellen dat je dan liever boerrigter, Lukoki oid ziet.
![]()
Die gozer kan gewoon niet nu al twee wedstrijden in de week spelen manquote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kijkt dus echt geen Barça, met je scorebordjournalistiek.
![]()
Ik heb ook 2 RKC spelers in mijn team, win-win situatie.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Jij zegt dat als je Sana neerzet bij Barça, hij zelfs goed lijkt? Afellay presteert daar geen ene bal, Ibrahimovic ook zelfs niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen er alle 3 niets van. Alleen die Cuenca denkt dat die heel goed is, laat hem dat eerst maar eens bewijzen dan.
Je moet wel wat kunnen om in het eerste van Barça te spelen.![]()
Ibrahimovic presteerde daar niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zegt dat als je Sana neerzet bij Barça, hij zelfs goed lijkt? Afellay presteert daar geen ene bal, Ibrahimovic ook zelfs niet.
Je moet wel wat kunnen om in het eerste van Barça te spelen.
_____!
![]()
én, jij bent blij met hem als wissel, je zegt dat hij wat moet bewijzen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef ejfaar het volgende:
Alleen die Cuenca denkt dat die heel goed is, laat hem dat eerst maar eens bewijzen dan.
Gaat moeilijk op de bank.![]()
Reageren op een trolquote:Op zondag 17 februari 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
én, jij bent blij met hem als wissel, je zegt dat hij wat moet bewijzen.
Gaat moeilijk op de bank.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Je hebt ook jong Ajax nog. Ik vind dat hij nogal arrogant op het veld loopt. Net of Ajax te min voor hem is.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
én, jij bent blij met hem als wissel, je zegt dat hij wat moet bewijzen.
Gaat moeilijk op de bank.![]()
Kom Zoet. Nul houden, mag je volgend jaar eerste doelman van psv zijn.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Bij Jong Ajax heb je óf Sulejmani, Sana etc in de basis... of De Sa/Meleg inzetten. Meleg is pas net nieuw en de Sa is ook niet zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je hebt ook jong Ajax nog. Ik vind dat hij nogal arrogant op het veld loopt. Net of Ajax te min voor hem is.![]()
Het komt helemaal goed deze wedstrijd, Ajax is te goed.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Heb je ook nog nieuws? Dat is al weken zo.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
En dat zeg je na 2 wedstrijden?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je hebt ook jong Ajax nog. Ik vind dat hij nogal arrogant op het veld loopt. Net of Ajax te min voor hem is.![]()
Vette paas!Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Sulejmani kunnen ze gewoon wissel zetten in jong Ajax.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Jong Ajax heb je óf Sulejmani, Sana etc in de basis... of De Sa/Meleg inzetten. Meleg is pas net nieuw en de Sa is ook niet zo.![]()
Hoiquote:
Je punt?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Sulejmani kunnen ze gewoon wissel zetten in jong Ajax.![]()
Goed geteldquote:Op zondag 17 februari 2013 16:41 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
En dat zeg je na 2 wedstrijden?![]()
![]()
oke zeikerhettquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Zulke ballen geef ik drie keer op een simpele training![]()
zijn ingekakt, hebben weinig punten gepakt laatste wedstrijdenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:40 schreef Saind het volgende:
Hm ik moet echt de stand beter in de gaten gaan houden, dacht dat RKC hoger dan dit stond![]()
En dan lekker Boerrigter en Lukoki het Ajax-spel laten verneuken?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat die gewoon bij jong Ajax zich kan bewijzen![]()
trainingspotjes doen met fifaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Zulke ballen geef ik drie keer op een simpele training
Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Hoeveel gaat het worden denk je?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Had het al veranderd.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*geteld, en alsof je in je eerste 2 potjes geweldig bent
In hoeveel potjes moet hij dan geweldig zijn? Hij is hier maar zo'n 4 maandjes![]()
inderdaad rustig brengen. Hopelijk kan hij over een half jaar goed mee bij Ajaxquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat die gewoon bij jong Ajax zich kan bewijzen![]()
Sowieso moest je al niet hoge verwachtingen van Cuenca hebben, jij denkt dus dat hij al 3 goals erin schiet in 1 wedstrijd. Aparte gedachte.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Had het al veranderd.
In hoeveel potjes moet hij dan geweldig zijn? Hij is hier maar zo'n 4 maandjes![]()
Als die beter worden heeft Ajax er tenminste nog wat aanquote:Op zondag 17 februari 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan lekker Boerrigter en Lukoki het Ajax-spel laten verneuken?![]()
Ik denk minstens 0-3quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Boerrigter wordt niet beter, Lukoki heel misschien.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:44 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als die beter worden heeft Ajax er tenminste nog wat aan![]()
Nee, ik verwacht dat hij niet elke actie de bal dom verliestquote:Op zondag 17 februari 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso moest je al niet hoge verwachtingen van Cuenca hebben, jij denkt dus dat hij al 3 goals erin schiet in 1 wedstrijd. Aparte gedachte.![]()
Is gewoon rood.Kein gewalt! Wir sind das volk!
![]()
![]()
![]()
![]()
Sneijder
Je snapt mijn punt dus niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat hij niet elke actie de bal dom verliest
Cuenca is een half seizoen uit de roulatie geweest.
Cuenca komt naar Ajax toe om zich weer in de vibe te voetballen.
Ajax is heel anders dan Barça.![]()
Hij is ook Sneijder ja?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef ejfaar het volgende:
Rodney denkt dat hij Sneijder is ofzo..
Rodney Sneijder.![]()
Ik snap je wel, maar waarom zou Ajax zich daarvoor moeten lenen?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt dus niet.
Cuenca is een half seizoen uit de roulatie geweest.
Cuenca komt naar Ajax toe om zich weer in de vibe te voetballen.
Ajax is heel anders dan Barça.
Ajax heeft niets aan die jongen als hij nog in vorm moet geraken.![]()
Jezus gastquote:Op zondag 17 februari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook Sneijder ja?
Rodney Sneijder.![]()
![]()
Ik geloof dat hij een grap maaktequote:Op zondag 17 februari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook Sneijder ja?
Rodney Sneijder.![]()
Deze manquote:Op zondag 17 februari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook Sneijder ja?
Rodney Sneijder.____!
Ik had niet verwacht dat iemand op zo'n slechte grap zou reageren![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook Sneijder ja?
Rodney Sneijder.![]()
![]()
Je bent een raar mannetje af en toe.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook Sneijder ja?
Rodney Sneijder.![]()
Boerrigter
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook Sneijder ja?
Rodney Sneijder.![]()
![]()
Heeft Ajax dan wel wat aan die simpele jongens als Boerrigter die het tempo eruit haalt?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar waarom zou Ajax zich daarvoor moeten lenen?
Ajax heeft niets aan die jongen als hij nog in vorm moet geraken.![]()
Vermeer had een stoeltje mee moeten nemen en een krantje.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zoet is echt een baas. En Eriksen
Die kun je nog met winst doorverkopen als ze in vorm raken. Cuenca is na 3-4 maand in vorm en is dan weg. Daarnaast heb je een ontevreden Ajax-speler.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Ajax dan wel wat aan die simpele jongens als Boerrigter die het tempo eruit haalt?![]()
Lukoki is echt 10 keer beter momenteelquote:Op zondag 17 februari 2013 16:49 schreef Tyron het volgende:
medelijden met eriksen
fucking lukoki en boerrigter voor zich![]()
Wat een voetballer die Boerrigter.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
die kunnen niet alle wedstrijden spelen,quote:Op zondag 17 februari 2013 16:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die kun je nog met winst doorverkopen als ze in vorm raken. Cuenca is na 3-4 maand in vorm en is dan weg. Daarnaast heb je een ontevreden Ajax-speler.![]()
Boerrigter![]()
Boerrigter heeft geen vorm, hij kan echt niets. Ik wil het je nog wel een keer zeggen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die kun je nog met winst doorverkopen als ze in vorm raken. Cuenca is na 3-4 maand in vorm en is dan weg. Daarnaast heb je een ontevreden Ajax-speler.
Boerrigter zijn passing is te treurig voor woorden
Kan niet snel een beslissing maken
Boerrigter kan alleen hard rennen
Boerrigter kan niet afmaken
Lukoki kan alleen maar hard rennen
Lukoki zijn voorzetten heb je 9 van de 10 keer kans dat hij niet aankomt![]()
siggy op het middenveld,quote:Op zondag 17 februari 2013 16:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boerrigter <-> Fischer
Eriksen <-> Siggy
gg
oke![]()
De Jong is nu al sjagrijnig.
Of kijkt hij altijd zo?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Zou eerder Lukoki eruit halen dan Boerrigter.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boerrigter <-> Fischer
Eriksen <-> Siggy
gg![]()
dat zou het spel verbeteren jaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan schuift De Jong toch terug, chef_!
![]()
Dan had Ajax een andere speler moeten kopen. Een huurspeler moet er direct staan, anders heb je er niets aan.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boerrigter heeft geen vorm, hij kan echt niets. Ik wil het je nog wel een keer zeggen.
Boerrigter zijn passing is te treurig voor woorden
Kan niet snel een beslissing maken
Boerrigter kan alleen hard rennen
Boerrigter kan niet afmaken
Lukoki kan alleen maar hard rennen
Lukoki zijn voorzetten heb je 9 van de 10 keer kans dat hij niet aankomt![]()
Ajax wil zuinig zijn, als Ajax ergens anders aanklopt. Moet het al snel 5 miljoen kosten. Ajax wil laten zien dat ze een jeugdopleiding hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dan had Ajax een andere speler moeten kopen. Een huurspeler moet er direct staan, anders heb je er niets aan.
Amen.![]()
Valse tussenstand. Banquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
ERIKSENquote:Op zondag 17 februari 2013 16:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Corners en vrije trappen dit seizoen.![]()
![]()
![]()
haha onze verdedigers hebben nu meer gescoord dan onze aanvallers
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
cuenca in deze vorm is beter dan lukoki en boerrigter, hij staat er dus gewoonquote:Op zondag 17 februari 2013 16:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dan had Ajax een andere speler moeten kopen. Een huurspeler moet er direct staan, anders heb je er niets aan.![]()
Jeugdopleiding? Je hebt Lukoki, maar dan haal je een huurspeler die niet in vorm is. Wat is je punt nu?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wil zuinig zijn, als Ajax ergens anders aanklopt. Moet het al snel 5 miljoen kosten. Ajax wil laten zien dat ze een jeugdopleiding hebben.
Amen.![]()
Iedereen kan een bal inleveren hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
cuenca in deze vorm is beter dan lukoki en boerrigter, hij staat er dus gewoon![]()
Volgende week, dat zeg ik net?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer is 24/02/2013 dan volgens jou![]()
Vermeer gaat nummer 5 makenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef Adames het volgende:
Laatste 4 doelpunten van Ajax
Blind, Alderweireld, Van Rhijn en nu Moisander
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Tja geen echte spits, Siggy moet gewoon spelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef Adames het volgende:
Laatste 4 doelpunten van Ajax
Blind, Alderweireld, Van Rhijn en nu Moisander![]()
Heeft vermeer een pet op? Kom op zeg man dit is een professionele sport dan kom je toch niet met een pet aankakken.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef dieselnoi het volgende:
Heeft vermeer een pet op? Kom op zeg man dit is een professionele sport dan kom je toch niet met een pet aankakken.![]()
![]()
Dat is echt je enige argument waarom Cuenca er niets van kan. Kom eens met wat meer.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Iedereen kan een bal inleveren hoor![]()
![]()
Waarom heeft die keeper een pet op?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef dieselnoi het volgende:
Heeft vermeer een pet op? Kom op zeg man dit is een professionele sport dan kom je toch niet met een pet aankakken.Noot noot.![]()
Hij is met de brommer gekomen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom heeft die keeper een pet op?![]()
Plan Bquote:Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Vermeer gaat nummer 5 maken![]()
Noem dan eens iets wat die wel goed heeft gedaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is echt je enige argument waarom Cuenca er niets van kan. Kom eens met wat meer.![]()
Komt door Jolquote:Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef dieselnoi het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Pc gecrasht, hij houdt niet meer op
Saind mongool
Typisch anders ff dmen die kan helpen
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 16:57:56 ]![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Saind mongool![]()
![]()
Een hoed dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:55 schreef dieselnoi het volgende:
Hij heeft pas 2 wedstrijden gespeeld. Jij verwacht echt te veel van hem.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:56 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Noem dan eens iets wat die wel goed heeft gedaan?
Ik ga hier ook niet meer op in![]()
het valt mij op dat eriksen verdedigend best wel goed is, qua druk zetten enzo misschien heeft rene vd gijp wel een beetje gelijk met zn pirlo![]()
Pas je wel op voor Tyron?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen
Schöne doet alle werk, pakt die kut Eriksen de bal af en verspeelt hij die bal gelijkNoot noot.![]()
ja er zat een virus in die linkquote:Op zondag 17 februari 2013 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Saind mongool![]()
Goede argumenten welquote:Op zondag 17 februari 2013 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft pas 2 wedstrijden gespeeld. Jij verwacht echt te veel van hem.
Ik ga hier ook niet meer op in![]()
![]()
wat?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen
Schöne doet alle werk, pakt die kut Eriksen de bal af en verspeelt hij die bal gelijkschone had net balverlies hoor.
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:58 schreef Tyron het volgende:
het valt mij op dat eriksen verdedigend best wel goed is, qua druk zetten enzo misschien heeft rene vd gijp wel een beetje gelijk met zn pirlo![]()
![]()
Haha ziet er niet uit die Vermeer met die pet.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Jij hebt ook geen zinnig argument met je waarom cuenca er niets van kanquote:
ja een huurspeler moet er gelijk staan bla bla bla.
Wat een dikke vette onzin, Cuenca heeft een hevige blessure gehad, moet er nog in komen.
Houd gewoon je bek![]()
RKC
Kein gewalt! Wir sind das volk!
rustig jongenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen zinnig argument met je waarom cuenca er niets van kan
ja een huurspeler moet er gelijk staan bla bla bla.
Wat een dikke vette onzin, Cuenca heeft een hevige blessure gehad, moet er nog in komen.
Houd gewoon je bek![]()
![]()
Cambuur wil naar de Eredivisie.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is Boerrigter toch slecht. Verhuur die gozer aan Cambuur![]()
Kan hij mooi mee doen met de Harlem Shake.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is Boerrigter toch slecht. Verhuur die gozer aan CambuurNoot noot.![]()
Kan ie gaan Harlem shakenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is Boerrigter toch slecht. Verhuur die gozer aan Cambuur![]()
maar jij bent een blind paardquote:Op zondag 17 februari 2013 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boerrigter
Eriksen
Ik heb Frank een smsje gestuurd dat hij die 2 moet wisselen.schone had balverlies geef je eriksen de schuld
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |