SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PEC
Hup RKC!!![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee iddquote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
nu doe je alsof je hmf ooit serieus hebt genomen
Nog 1tje dan maarquote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Helpmefok het volgende:
PSV 0 punten in jullie domme boerensmoelen de komende 3 weken
Feijenoord en Ajax weer positie 1 en 2, onderlinge verdeling zien we nog wel![]()
Nu RKC nog even winnen en de verhoudingen zijn weer hersteld.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Nu Ajax nog even de mist in.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
En dat wil zeggen dat ie nooit een fout maakt?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef ejfaar het volgende:
Nu janken op Pelle![]()
Zonder Pelle stond Feyenoord in het rechterrijtje man![]()
Ik geloof niet dat Pelle met zijn twee(of drie) goals het probleem was. Ik denk dat het tijd is dat Feyenoord die hagenezen de deur uit trapt.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef ejfaar het volgende:
Nu janken op Pelle![]()
Zonder Pelle stond Feyenoord in het rechterrijtje man"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."![]()
Nee, maar nu doen ze net of alles aan Pelle lag vandaag. De rest gaf ook niet thuis.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Saind het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat ie nooit een fout maakt?![]()
Precies.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Pelle met zijn twee(of drie) goals het probleem was. Ik denk dat het tijd is dat Feyenoord die hagenezen de deur uit trapt.![]()
enige goeie aan feyenoord is die ollie reclame.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hadden ze nooit moeten halen, maar ja Van Gold maakt geen fouten tochquote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Pelle met zijn twee(of drie) goals het probleem was. Ik denk dat het tijd is dat Feyenoord die hagenezen de deur uit trapt.![]()
Dan maar winnen van PSV volgende week, dan is iedereen weer blij (behalve die enkele supporter van PSV).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Dan maar winnen van PSV volgende week, dan is iedereen weer blij (behalve die enkele successupporter van PSV).![]()
Ajax vs de mensen die niet goed genoeg waren voor ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die wedstrijd vindt wekelijks plaats.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:30 schreef Monolith het volgende:
Ajax vs de mensen die niet goed genoeg waren voor ajax.![]()
Dit, daarnaast moet Ajax twee weken daarna Twente-uit, dus dan kan alles weer rechtgetrokken worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Dan maar winnen van PSV volgende week, dan is iedereen weer blij (behalve die enkele supporter van PSV)."Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."![]()
Waar zeg ik dat? Lukoki en Boerrigter kunnen er geen flikker van.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Denken dat hij Messi is puur omdat hij bij Barca onder contract staat![]()
Cuenca ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Lukoki en Boerrigter kunnen er geen flikker van.![]()
De opstelling van Ajax is niet erg indrukwekkend, Klote tegenstander om tegen te voetballen in Waalwijk, ben er niet helemaal gerust op alhoewel Boeratelli vandaag wel weer meedoet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik was even vergeten dat hij in alle belangrijke wedstrijden gescoord heeft inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch eens vaker wedstrijden van Barcelona kijken.![]()
![]()
Je hebt er geen verstand van hé.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat hij in alle belangrijke wedstrijden gescoord heeft inderdaad![]()
Tijd voor een goaltje van Ajax.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hij scoort een keer de 6-0 ergens en hij is meteen goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt er geen verstand van hé.![]()
Als je Sana bij Barca neerzet lijkt die zelfs goed, want iedereen lijkt in zo'n team goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |