Omloop aanstaande zaterdagquote:Op zondag 17 februari 2013 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gaan we komende week alweer fietsen?
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
SPT / Omloop het Nieuwsblad & Kuurne - Brussel Kuurne 2013 #1
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende week Omloop het Volk en KBK![]()
Genot. Zal de spuitjes vast klaarzetten.quote:
Jaren geleden deelde Kemkers complete kookrecepten met Kramer, die daar overigens naar eigen zeggen nooit wat van mee kreeg, sinds DE wissel is dat stuk minder geworden.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:45 schreef Montov het volgende:
Kemkers gaf 0.9 aan, maar Kramer had met 2 keer een 0.7 net voldoende.
Ritsma doet net alsof Kramer nooit tijden van Kemkers te zien krijgt... Dat doen ze heel vaak.
Gewoon even Cancellara eruit fietsen in de wegtijdrit.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:49 schreef Evertjan het volgende:
zou het wel stoer vinden als Sven overstapt naar het baanwielrennen
ofcquote:Op zondag 17 februari 2013 17:52 schreef danos het volgende:
Zou de NOS er zo weer uitgaan met het oog op het nieuws?
Is best een verdienstelijk wielrenner toch? Keertje 2de op het NK jeugdtijdrijden achter Gesink dacht ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:49 schreef Evertjan het volgende:
zou het wel stoer vinden als Sven overstapt naar het baanwielrennen
Hij reed ook regelmatig wedstrijden bij de amateurs.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is best een verdienstelijk wielrenner toch? Keertje 2de op het NK jeugdtijdrijden achter Gesink dacht ik.
De rest denkt het wel hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef Falco het volgende:
Shikhova is echt een babe maar ik geloof dat ik de enige ben die dat zegt
"Verwante zoekopdrachten: Hege Bokko"quote:
Komop zeg, als Kramer nu begint met fietsen, heeft ie 5 jaar minimaal nodig om zich aan te passen, als hij het uberhaupt al redt. Bij de dames kan het nog een keer, maar bij de mannen echt niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij reed ook regelmatig wedstrijden bij de amateurs.
Ik zei alleen maar dat 'ie regelmatig wedstrijden reed bij de amateurs. En dat klopt, iig nog wel toen ik daar wedstrijden reed (een jaar of 6 geleden). En daar reed 'ie niet slecht.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:58 schreef danos het volgende:
[..]
Komop zeg, als Kramer nu begint met fietsen, heeft ie 5 jaar minimaal nodig om zich aan te passen, als hij het uberhaupt al redt. Bij de dames kan het nog een keer, maar bij de mannen echt niet.
Misschien is het nu wel makkelijker omdat er minder wielrenners doping gebruiken tegenwoordig. Of gebruikt Sven het zelf ook?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat 'ie regelmatig wedstrijden reed bij de amateurs. En dat klopt, iig nog wel toen ik daar wedstrijden reed (een jaar of 6 geleden). En daar reed 'ie niet slecht.
Of 'ie het nu nog doet weet ik niet. En idd stroom je dan niet meteen door naar het topniveau bij de profs.
Van de schaatsers is Kramer er juist wel eentje die hoog op mijn lijstje van verdachten staat (de hele TVM-ploeg vertrouw ik niet zo). Een ploegmaat van me was er destijds nog een stuk stelliger over trouwens.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Misschien is het nu wel makkelijker omdat er minder wielrenners doping gebruiken tegenwoordig. Of gebruikt Sven het zelf ook?
ik vind het ookquote:Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef Falco het volgende:
Nee.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:04 schreef danos het volgende:
In de zomer doet hij dat nog steeds met dat amateurploegje waar ie mee rijdt. Ik dacht even dat je impliceerde dat Kramer omdat hij bij de amateurs wel eens meerijdt hij vast ook wel in het profpeleton mee kan komen met zijn talent.
Dat Swings, naar eigen zeggen matig voorbereid, 0,7 seconde van z'n 500-pr afrijdt en een zeer goede 10 rijdt, en dat Blokhuijsen hier nog veel slechter was dan vorige week had je verwacht?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:44 schreef Montov het volgende:
[..]
De vorm van Blok en de instelling van Skobrev is bekend, dus zo vreemd is het niet.
Ze mag er wezen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:54 schreef Falco het volgende:
7quote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef Evertjan het volgende:
wat voor cijfer krijgt de NOS van jullie?
Henry: 8.5quote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef Evertjan het volgende:
wat voor cijfer krijgt de NOS van jullie?
Dionequote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Henry: 8.5
Anni: 6
Rintje: 8
Herbert: 7
Frank: 7
Martin: 8
Dione: 4
Bert: 8
Overall: 7.5
Ze heeft wel andere positieve punten.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Dioneeen 4 nog voor dat veschrikkelijke spel?
(wat ik trouwens vandaag gemist heb)
Zoiets jaquote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Henry: 8.5
Rintje: 8
Herbert: 1
Frank: 1
Martin: 8
Dione: -10
Diegene die schuldig is aan Jeopardy idee: -999
Overall -500 ofzo, maar dat komt door diegene die schuldig is aan dat Jeopardy idee
Bert eruit knikkerenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:42 schreef danos het volgende:
Henry: 7.5
Rintje: 7
Herbert: 5
Frank: 5.5
Martin: 7
Dione: 5
Overall: 6.4
Kan allemaal veel beter, maar dat is meer algemeen voor de NOS. Knikker die Herbert en Bert eruit, al 5 jaar hoog tijdvoorvernieuwing.
Ja die had een goed weekend, over het algemeen baggerquote:Op zondag 17 februari 2013 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert eruit knikkeren...die geef je juist het hoogste cijfer.
Wat, blessure van Kramer?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel prima om dit in het achterhoofd te houden. Dit kan op de OS dus ook gebeuren.
Hij had last van z'n rug en dat straalde uit naar z'n benen.quote:
Jij had waarschijnlijk liever het hele toernooi een andere commentator gehad.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap sowieso niet dat het ene moment Herbert Dijkstra er zit, en het andere moment Frank Snoeks, waar slaat dat op?
Inderdaad, dan nog liever alleen Herbert. Sowieso overkill aan commentatoren, bij de Champions League zitten ze ook met 4 man in de studio om 1x 15, 1x 5 en 1x 10 minuten te vullen. Maarja al die oudjes met dikke contracten, daar komen ze nooit meer vanaf natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, die moet bij het voetbal blijven.
Maar serieus, dat is toch geld verspilling?
3 presentatoren voor de CL ;'). Kan idd minder.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:38 schreef danos het volgende:
[..]
Inderdaad, dan nog liever alleen Herbert. Sowieso overkill aan commentatoren, bij de Champions League zitten ze ook met 4 man in de studio om 1x 15, 1x 5 en 1x 10 minuten te vullen. Maarja al die oudjes met dikke contracten, daar komen ze nooit meer vanaf natuurlijk.
ik las er vorige week weinig positiefs over, maar ik vind het stiekem wel leukquote:Op zondag 17 februari 2013 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Eindanalyse bij RTL7: SPT / [RTL7] RTL Sportcafé
Stiekem vind ik Koos bij WMB leuker.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik las er vorige week weinig positiefs over, maar ik vind het stiekem wel leuk
wie bij wat?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Koos bij WMB leuker.
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koos Spee bij Wegmisbruikers.
SBS6![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |