quote:Op zondag 17 februari 2013 17:18 schreef borisz het volgende:
Muziek van Bruce op de achtergrond. Altijd
doe eens niet zo engquote:Op zondag 17 februari 2013 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, rijdt Skobrev nu in dezelfde baan?
Kemkers heeft met viltstift al het verschil opgeschreven.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het spannend of hij wel naar de goede baan wisselt.
Zo te zien is dat niet zijn bedoeling...quote:Op zondag 17 februari 2013 17:27 schreef MiLalaa het volgende:
gaat Sven de overwinning gunnen aan de Belg?
Alsof Kramer zich daar druk om maakt.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:28 schreef geindoctrineerd het volgende:
vijfhonderdste verschil. Jongen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef Evertjan het volgende:
dat word volgend jaar geen 3 keer goud met deze vorm
Inderdaad, hij hield in en had zo van Swings kunnen verliezen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Denken ze nou echt dat 'ie die 5/100 gepland heeft?![]()
Dat die lul hem nog een Olympische titel schuldig isquote:Op zondag 17 februari 2013 17:34 schreef MiLalaa het volgende:
wat zei ie over Kemkers?
ik hoorde het ff niet
Alsof iemand die dorpsidioot serieus neemt.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Vannieuwkerke kroont Swings al tot Olympisch kampioen .
Vanaf komend weekend kan ie weer lekker gaan klagen over Pozzatoquote:Op zondag 17 februari 2013 17:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alsof iemand die dorpsidioot serieus neemt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Montov het volgende:
Als ik zeg: Swings op het podium, wat zeggen jullie dan?
Volgens mij alleen wat ie schreeuwde naar Kemkers tijdens de rit, en dat ging over het schema van Bokko.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:34 schreef MiLalaa het volgende:
wat zei ie over Kemkers?
ik hoorde het ff niet
Sja als Blok en Skobrev hier gewoon normaal rijden in principe kansloos.quote:
De vorm van Blok en de instelling van Skobrev is bekend, dus zo vreemd is het niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:43 schreef danos het volgende:
[..]
Sja als Blok en Skobrev hier gewoon normaal rijden in principe kansloos.
gaan we komende week alweer fietsen?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:41 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Vanaf komend weekend kan ie weer lekker gaan klagen over Pozzato
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gaan we komende week alweer fietsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |