Als het echt doorgaat (en de datum me uitkomt natuurlijk), kom ik wel.quote:
FOK'ers hebben allemaal lang vettig haar en doen allemaal een ICT studie.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kom hier ongeveer een jaar, alleen ik lurk vooralMaar ben zo nieuwsgierig naar iedereen!
ik ben eigenlijk best wel benieuwd wie er achter dit grote intellect schuilgaat, maar volgens mij ben je zo'n wietrokende surinamer in het echtquote:Op zondag 17 februari 2013 17:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het echt doorgaat (en de datum me uitkomt natuurlijk), kom ik wel.
Ja ditmaal eigenlijk ook wel. Beter dan vanmorgen eigenlijk, alleen verveel ik me vaak Pharkie.quote:
Jeej! Gezelligquote:Op zondag 17 februari 2013 17:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het echt doorgaat (en de datum me uitkomt natuurlijk), kom ik wel.
Van de foto's die ik tot nu toe heb gezien valt dat reuze mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
FOK'ers hebben allemaal lang vettig haar en doen allemaal een ICT studie.
dit klinkt als mijquote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
FOK'ers hebben allemaal lang vettig haar en doen allemaal een ICT studie.
Je kent mij al?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk best wel benieuwd wie er achter dit grote intellect schuilgaat, maar volgens mij ben je zo'n wietrokende surinamer in het echtzou wel echt baas zijn
je bent echt een wietrokende surinamer?quote:
Ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je bent echt een wietrokende surinamer?
dafuqquote:
Nou verdorie wat een negativiteit Frank. En dat terwijl er nog wel champagne voor je komt.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo zo, deeltje vier. Les die wie hieruit kunnen trekken is dat we in het vervolg zoiets niet meer hoeven te openen, vruchtbaar wordt het nooit. Al wist ik dat eigenlijk wel van te voren.
Er kwam me zelfs een mod aan de tand voelen waarom ik een tr maakte. Maar dat het een slowchat zou worden waas duidelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo zo, deeltje vier. Les die wie hieruit kunnen trekken is dat we in het vervolg zoiets niet meer hoeven te openen, vruchtbaar wordt het nooit. Al wist ik dat eigenlijk wel van te voren.
Het ging dan ook meer om de voorpret. Maar zeg nooit, nooit.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou, gisteren had ik beloofd te komen en dat was ook na een flesje champagne, ik kan er niet meer zo goed tegen. Maar nu ik zo kijk kom ik met de schrik vrij geloof ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou verdorie wat een negativiteit Frank. En dat terwijl er nog wel champagne voor je komt.
Ach, we hebben er mooie stemmen aan overgehouden.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Er kwam me zelfs een mod aan de tand voelen waarom ik een tr maakte. Maar dat het een slowchat zou worden waas duidelijk.
Dat is ook wel weer zo, het was even wat weekendvermaak.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het ging dan ook meer om de voorpret. Maar zeg nooit, nooit.
Hier kan vast ooit nog wel iets van terecht komen.
Dit is volgens mij jouw eerste positieve reactie in deze topicreeks, fijn is ditquote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het ging dan ook meer om de voorpret. Maar zeg nooit, nooit.
Hier kan vast ooit nog wel iets van terecht komen.
Echt he. Deze meet komt er dus echt wel, want ik wil de vagina van feyenoordfan92 z'n moeder hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou verdorie wat een negativiteit Frank. En dat terwijl er nog wel champagne voor je komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |