SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rickazio op 17-02-2013 15:57:37 ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Altijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
zitten zelfs feyenoordfans in het thuisvak![]()
waar verder?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Immers staat ook in mijn team, ik hoop dat hij nog scoort.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Toen ik net keek 2-0 voor PEC. En ik kom in dit topic is het al gelijk 2-2.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef alors het volgende:
Heerenveen met 10 man, VD Berg eraf met 2x geel en dus rood.![]()
![]()
Arno gaat 'm villen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op Art, vanavond zit je bij Studio Voetbal![]()
Zullen we dan hier verder gaan?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Van Basten kan er echt beter mee kappen daar.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef alors het volgende:
PEC heeft wel een erg slechte verdedigingz'n vader heeft indd sex gehad met een mossel en daar is immers uit gekomenquote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dat is Finnbogason toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef alors het volgende:
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:13 schreef Rickazio het volgende:
PEC heeft wel een erg slechte verdediging
[..]
z'n vader heeft indd sex gehad met een mossel en daar is immers uit gekomen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef alors het volgende:
Heerenveen met 10 man, VD Berg eraf met 2x geel en dus rood.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Hij kijkt tijdens interviews altijd in de cameraquote:Op zondag 17 februari 2013 15:13 schreef Stofje het volgende:
Ik hoor Art Langeler niet graag praten.![]()
Oh dat zou goed kunnen, mijn internet is fucking brak momenteelquote:ze hadden allebei al geel.
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat zou goed kunnen, mijn internet is fucking brak momenteelze hadden allebei al geel.
![]()
![]()
Heeft Pelle nu een hattrick gemaakt?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
daar verderquote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef FL_Freak het volgende:
oke hier verder grap is leuk geweest nu![]()
zuurkool grap blijft leukquote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef FL_Freak het volgende:
oke hier verder grap is leuk geweest nu![]()
prima idee, moet de KNVB overnemenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:16 schreef Tchock het volgende:
Ze hebben hij het aanpassen van die kaart van Finnbogason meteen even een doelpunt van Heerenveen weggehaald
[ afbeelding ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Hitler
Wat een idioot die man.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
een GGMM-ui?; wat is dat? het klinkt iig viesquote:Op zondag 17 februari 2013 15:16 schreef GGMM het volgende:
Als de 3-2 nu valt neem ik 2 dagen een GGMM-Ui.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ronald 'Het is Tijd' Koeman
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Nu zul je er helaas nooit achterkomen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
een GGMM-ui? wat is dat, het klinkt iig vies![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga voor een overwinning van PEC met welke uitslag dan ook. En RKC straks ook.![]()
Het is rullevant.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
enige persoon die op koeman gaat lopen zeiken met een koe uit, voelde enige ironiequote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Oke, lachen man.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
enige persoon die op koeman gaat lopen zeiken met een koe uit, voelde enige ironie![]()
shit. 1e helft gemist. Terechte 2-2? Klein verslagje?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
neequote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
was dat niet als knipoog bedoelt?![]()
PEC komt terug, maak je niet druk. Sowieso.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees dat PEC een beetje uitgevoetbald is![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef One_of_the_few het volgende:
shit. 1e helft gemist. Terechte 2-2? Klein verslagje?![]()
![]()
ik wens niet te worden geassocieerd met zo'n jankerdquote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
enige persoon die op koeman gaat lopen zeiken met een koe uit, voelde enige ironie![]()
PEC-Twente zeker niet gezien?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees dat PEC een beetje uitgevoetbald is![]()
goal, goal, toen niks en toen goal, goalquote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef One_of_the_few het volgende:
shit. 1e helft gemist. Terechte 2-2? Klein verslagje?![]()
Ik maak me niet druk hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PEC komt terug, maak je niet druk. Sowieso., ze begonnen leuk
![]()
soms ben je onderweg en is er geen tv of radio in de buurt. Het kan, echt.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef Adames het volgende:
[..]
goal, goal, toen niks en toen goal, goal
Kein gewalt! Wir sind das volk!
op basis van 1 wedstrijdquote:Op zondag 17 februari 2013 15:22 schreef franske19 het volgende:
PEC heeft wel een leuk ploegje. Zit meer voetballend vermogen in dan bij Feyenoord in ieder geval.
hahahah grappenmakerAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Deze?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wtf was dat nou weer voor reclame
Nee hoor. Feyenoord speelt het hele seizoen al geen voetbal.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op basis van 1 wedstrijd
hahahah grappenmaker
Tenzij je de bal naar voren schieten in de hoop dat Pelle er wat mee doet voetbal noemt.![]()
daarom staan ze ook gewoon 3equote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor. Feyenoord speelt het hele seizoen al geen voetbal.
Tenzij je de bal naar voren schieten in de hoop dat Pelle er wat mee doet voetbal noemt.
hahahah
geen voetbal hoorAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Die is nieuwquote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nee, die van Feyenoord/Blijdorp![]()
Prachtig dit.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom staan ze ook gewoon 3e
hahahah
geen voetbal hoor![]()
![]()
Feyenoord!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Oh ja, want daar moet je -zeker in de Eredivisie- mooi voetbal voor spelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom staan ze ook gewoon 3e
hahahah
geen voetbal hoor![]()
Bazenreclamequote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nee, die van Feyenoord/Blijdorp![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
pec lekker voetballen en volgend jaar jupilerquote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want daar moet je -zeker in de Eredivisie- mooi voetbal voor spelen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Het is wel vreselijk effectief. Tegen AZ zag je dat heel goed, Pelle kan uit elke hoek en altijd de bal controleren, en die speelt dan terug op Boetius of Immers om te scoren.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor. Feyenoord speelt het hele seizoen al geen voetbal.
Tenzij je de bal naar voren schieten in de hoop dat Pelle er wat mee doet voetbal noemt.
Tegen Ajax zag je weer heel goed dat als Pelle afgedekt is, heel Feyenoord lam ligt.![]()
Uh, oke.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pec lekker voetballen en volgend jaar jupiler![]()
VVV moet degraderen godverdommequote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is je verstand weg?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
![]()
PEC, RKC en AZ voetballen leuker dan Feyenoord en Utrecht inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want daar moet je -zeker in de Eredivisie- mooi voetbal voor spelen.![]()
![]()
sowiesoquote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV moet degraderen godverdomme
vvv, willem 2 en pecAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Jij hebt wel een beetje een obsessie met VVVquote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV moet degraderen godverdomme![]()
vvv hoort al 2 jaar in de jupiler league te spelenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een beetje een obsessie met VVV![]()
gewoon tyfusclubquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een beetje een obsessie met VVV
raus met dat volkAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Mooi zou dat zijn. Heel goed voor PEC ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Monopoly het volgende:
PEC blijft er gewoon in. Willem II er uit en NAC en VVV nacompetitie spelen.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon tyfusclub
raus met dat volk![]()
![]()
Ik heb ze niet veel gezien maar ze spelen leuk voetbalquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Monopoly het volgende:
PEC blijft er gewoon in. Willem II er uit en NAC en VVV nacompetitie spelen.![]()
Nouja, Willem II, NAC en Roda mogen er ook zo uit van mij.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vvv hoort al 2 jaar in de jupiler league te spelen![]()
pec is gewoon nietsquote:
eagles tenminste echte voetbalclubAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Leuk voor je!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pec is gewoon niets
eagles tenminste echte voetbalclub![]()
![]()
roda hoorde in 2008/09 gedegradeerd de zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouja, Willem II, NAC en Roda mogen er ook zo uit van mij.![]()
Doe maar NAC weg.. scheelt PSV 3 verlies puntenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Monopoly het volgende:
![]()
quote:
je bent nu toch hier kan je ook gewoon naar stadion
pec fans
Zwolle, hoofdstad van de Nederlandse provincie Overijssel en 125.000 inwoners
Deventer heeft nog geen 100.000 inwoners♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Weet je zeker dat je niet in Blijdorp hoort?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je bent nu toch hier kan je ook gewoon naar stadion
pec fans![]()
![]()
Voor dit seizoen kwam er niemand bij PEC.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:30 schreef Rickazio het volgende:
Deventer heeft nog geen 100.000 inwoners
Eagles altijd vol, leeft altijd.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:30 schreef Rickazio het volgende:
Deventer heeft nog geen 100.000 inwonersknow'm sayin?
word? word.![]()
Plaatsen onder de 100.000 horen niet op het hoogste niveau, vroeg of laat vallen die toch weer terugquote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
mooi stadion ook van eagles in tegenstelling tot dat afschuwelijke stadion van pec (met kunstgras)
0-2quote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Boerrigter
Geen SiggyAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
wtf, speelt Lamey daar?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Boerrigter
Geen Siggy![]()
Als je het ajaxnieuws volgt, weet je dat sigthorsson niet 2 wedstrijden in 1 week kan spelenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Boerrigter
Geen Siggy![]()
Gemiddeld zaten er vorig seizoen iedere wedstrijd 8500 mensen in het Zwollestadion, oftewel 2000 meer dan er überhaupt in de Adelaarshorst passen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor dit seizoen kwam er niemand bij PEC.
Eagles altijd vol, leeft altijd.![]()
wrom nietquote:Op zondag 17 februari 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het ajaxnieuws volgt, weet je dat sigthorsson niet 2 wedstrijden in 1 week kan spelenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Waarom heb je eigenlijk geen Groningen UI meer, schaam je je zo erg voor je eigen club of ben je een successupporter?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Plaatsen onder de 100.000 horen niet op het hoogste niveau, vroeg of laat vallen die toch weer terugOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Je praat kak man. Juup league zat het altijd vol! Misschien iets minder tegen Veendam of andere kleinere pauper clubsquote:Op zondag 17 februari 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor dit seizoen kwam er niemand bij PEC.
Eagles altijd vol, leeft altijd.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Plaatsen onder de 100.000 horen niet op het hoogste niveaubullshit man en dat weet je zelf ook wel. Bij Heerenveen zit het voller dan bij Vitesse, terwijl het beter gaat met Vitesse en Arnhem 5x groter is dan Heerenveen. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen.
know'm sayin?
word? word.![]()
Leuk voor je, bak een taart en vier het.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het ajaxnieuws volgt, weet je dat sigthorsson niet 2 wedstrijden in 1 week kan spelen![]()
zit dus niet altijd volquote:Op zondag 17 februari 2013 15:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je praat kak man. Juup league zat het altijd vol! Misschien iets minder tegen Veendam of andere kleinere pauper clubsAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Uh oké.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Leuk voor je, bak een taart en vier het.![]()
Sander Duits op z'n DuitsIf it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
laat gaan, die gozert kan je sowieso niet serieus nemenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:32 schreef alors het volgende:
[..]bullshit man en dat weet je zelf ook wel. Bij Heerenveen zit het voller dan bij Vitesse, terwijl het beter gaat met Vitesse en Arnhem 5x groter is dan Heerenveen. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen.
De Jong heb ik op het middenveld, die gaat punten voor me scoren vandaag.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Boerrigter
Geen Siggy![]()
![]()
Heerenveen heeft amper een geschiedenis in de eredivisie, ken je feitenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:32 schreef alors het volgende:
[..]bullshit man en dat weet je zelf ook wel. Bij Heerenveen zit het voller dan bij Vitesse, terwijl het beter gaat met Vitesse en Arnhem 5x groter is dan Heerenveen. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen.
Op langer termijn houdt Hveen dat niet vol, ze hebben ook amper een harde kern
Daarnaast profiteren ze van een slecht beleid bij Cambuur♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Terechte klacht.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Boerrigter
Geen Siggy![]()
misschien wel de gezondequote:Op zondag 17 februari 2013 15:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Het gehandicapte broertje van Luciano ?![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Heerenveen heeft amper een geschiedenis in de eredivisie, ken je feiten
Op langer termijn houdt Hveen dat niet vol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
groningen er ook uit dan?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laat gaan, die gozert kan je sowieso niet serieus nemenknow'm sayin?
word? word.![]()
Hoe die gast altijd loopt te kloten met die namenquote:Hij verslaat iedere wedstrijd van PEC, volgens mij.
![]()
ben geweest mattiequote:Op zondag 17 februari 2013 15:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je mag wel eens een keer mee als je wilt hoor.
is nietsAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Omdat jij daar niet zo goed mee om kan gaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je moet vooral niet over inhoud en feiten gaan pratenknow'm sayin?
word? word.![]()
Die geforceerde gemaakte derby die vooral vanuit Groningen wordt opgevoerd en waar ze in Heerenveen eigenlijk geen aandacht aan besteden is wel extreem sneu.![]()
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
Die geforceerde gemaakte derby die vooral vanuit Groningen wordt opgevoerd en waar ze in Heerenveen eigenlijk geen aandacht aan besteden is wel extreem sneu.![]()
![]()
Komt omdat Heerenveen een klein dorpje zonder harde kern, ben er vaak genoeg geweest, zelfs een keer in het thuisvak. Hoogste percentage bejaarde supporters van de eredivisie waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
Die geforceerde gemaakte derby die vooral vanuit Groningen wordt opgevoerd en waar ze in Heerenveen eigenlijk geen aandacht aan besteden is wel extreem sneu.
Cambuur moet structureel is gaan presteren♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Groningen is als Maaskant, eigenlijk passen ze wel goed bij elkaar. Leuk team voor in de Jupiler League.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
Die geforceerde gemaakte derby die vooral vanuit Groningen wordt opgevoerd en waar ze in Heerenveen eigenlijk geen aandacht aan besteden is wel extreem sneu.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja, ook totaal geen beleving. Gelderse derby is puur.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Komt omdat Heerenveen een klein dorpje zonder harde kern, ben er vaak genoeg geweest, zelfs een keer in het thuisvak. Hoogste percentage bejaarde supporters van de eredivisie waarschijnlijk.
Cambuur moet structureel is gaan presteren
Gelderse derby is niet eens een echte derbyquote:Op zondag 17 februari 2013 15:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, ook totaal geen beleving. Gelderse derby is puur.![]()
![]()
eens/is, niet zo bijdehand doen snotaap met je inhoudsloze posts altijdquote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Maar hij wordt wel fanatiek vanuit beide partijen opgevoerd. Dat maakt het wel dat het enigszins uitstraling heeft.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelderse derby is niet eens een echte derby![]()
Juist.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hij wordt wel fanatiek vanuit beide partijen opgevoerd. Dat maakt het wel dat het enigszins uitstraling heeft.![]()
Dat Groningen heeft ook altijd het imago tegen, allemaal sneue trainers waardoor iedereen ze een degradatie gunt![]()
Derbys geven nog enigszins de illusie dat de wedstrijd de moeite waard is om te kijken. Voor het voetbal zelf hoef je dat meestal niet te doen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het leeft ook heel erg in beide steden, erg mooi.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hij wordt wel fanatiek vanuit beide partijen opgevoerd. Dat maakt het wel dat het enigszins uitstraling heeft.![]()
Het is sowieso mode om iedere wedstrijd tussen ploegen minder dan 80 km uit elkaar een derby te noemenVan die wedstrijden die absoluut geen derby-gevoel hebben als Zwolle - Twente
![]()
![]()
PEC - GAE
Al wint GAE nooit meer, de wedstrijd is wel altijd hard tegen hard en veel kansen. Mooie pot altijd. Fanatieke supporters![]()
Dit. Prachtige wedstrijd. Ik hoop ooit nog een PEC-GAE op eredivisieniveau te zienquote:Op zondag 17 februari 2013 15:43 schreef Monopoly het volgende:
PEC - GAE
Al wint GAE nooit meer, de wedstrijd is wel altijd hard tegen hard en veel kansen. Mooie pot altijd. Fanatieke supporters![]()
![]()
misschien volgend seizoenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Prachtige wedstrijd. Ik hoop ooit nog een PEC-GAE op eredivisieniveau te zien![]()
Zwolle Deventer ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:41 schreef Tchock het volgende:
Het is sowieso mode om iedere wedstrijd tussen ploegen minder dan 80 km uit elkaar een derby te noemenVan die wedstrijden die absoluut geen derby-gevoel hebben als Zwolle - Twente
![]()
Pelle of Immers graag.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef tompsv18 het volgende:
Deze wedstrijd heeft een doelpunt van Feyenoord nodig
of liever zwolleOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Dan mag GAE wel een stuk beter gaan voetballen
Deze periode zijn ze kansloos en de titel zit er ook niet in
![]()
corner zwolleMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Sympathiek van de scheids.
de nieuwe shirt sponser heeft hem geen goed gedaan.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik hoop dat Koeman hem binnenkort centraal zet, daar is hij veel beter. Ze moeten maar eens erkennen dat Mathijssen een misser was.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord speelt niet echt om te winnen. 3-2 is logischer dan 2-3.Kein gewalt! Wir sind das volk!
jaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef Saekerhett het volgende:
Schokt het beeld en geluid bij jullie ook?![]()
nee. Jouw tv is gewoon kapot aan het gaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef Saekerhett het volgende:
Schokt het beeld en geluid bij jullie ook?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
afrikaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef DaggerOne het volgende:
Waar komt die hele BMI eigenlijk vandaan?![]()
Portugal.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef DaggerOne het volgende:
Waar komt die hele BMI eigenlijk vandaan?![]()
Idd. 010 had even storm na die 2-0 , maar nu lijkt wel of ze gewoon willen uitspelen en een gelukkig hebben dat Pelle goed raakt.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
Feyenoord speelt niet echt om te winnen. 3-2 is logischer dan 2-3.![]()
dat is wel heel erg lang geledenquote:
gelukkig zijn sommigen verder geëvolueerd♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Feyenoord gaat gewoon winnen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef One_of_the_few het volgende:
Feyenoord speelt niet echt om te winnen. 3-2 is logischer dan 2-3.![]()
Onzin. Een van de betere vrije trap nemers van de Eredivisie.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
Vormer blijft de vrije trappen nemen terwijl hij er niks van kan.![]()
In de laatste 20 minuten trekt Feyenoord de winst naar zich toe denk ik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
De beste is natuurlijk Driesje Mertens.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Onzin. Een van de betere vrije trap nemers van de Eredivisie.![]()
die man is sowieso niet serieus te nemen, ik herriner me een interview met hem in VI waarbij zn vriendin meer op de foto stond dan hijquote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
Vormer blijft de vrije trappen nemen terwijl hij er niks van kan.![]()
![]()
Hij kreeg hem toch al bijna over de muur.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
Vormer blijft de vrije trappen nemen terwijl hij er niks van kan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
okequote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
In de laatste 20 minuten trekt Feyenoord de winst naar zich toe denk ik.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hij zegt altijd het tegenovergestelde van wat hij hoopt. Hij zegt ook altijd dat PSV de goal nog tegen gaat krijgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zei je vorige week over Ajax ook, we weten allemaal hoe dat is afgelopen![]()
mertens, eriksen, clasie, janssen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat merk ik keer op keer ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Speelt bij Spakenburg geloof ikquote:Op zondag 17 februari 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou het met Ricky van den Bergh gaan? Wat een baas was dat![]()
hij zal ook wel meer shampoo gebruiken voor zijn haar dan zijn vriendin doet.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
die man is sowieso niet serieus te nemen, ik herriner me een interview met hem in VI waarbij zn vriendin meer op de foto stond dan hijMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Topklasse bij Spakenburg dacht ikquote:Op zondag 17 februari 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou het met Ricky van den Bergh gaan? Wat een baas was datRED ONS HENNIEGOD![]()
vorig jaar overleden aan een overdosis heroïnequote:Op zondag 17 februari 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou het met Ricky van den Bergh gaan? Wat een baas was dat♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
heeft een latrelatie.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou het met Ricky van den Bergh gaan? Wat een baas was datMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Leer sarcasme herkennen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeg dan niet het tegenovergestelde.![]()
![]()
Wat een hero.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
vorig jaar overleden aan een overdosis heroïne![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou het met Ricky van den Bergh gaan? Wat een baas was dat![]()
![]()
Daar is de echte Pelle weer.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
fuuu bijna Djuricic, Heerenveen voetbalt met 10 man nog prima mee. Dus nu zal de 3-1 wel vallen
know'm sayin?
word? word.![]()
Aardige kans wel, jammer van die overacting na het missen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
De kapper van pelle is een plukje vergeten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die van Boetius is juist uitgeschoten.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:57 schreef Monolith het volgende:
De kapper van pelle is een plukje vergeten.![]()
VITESSEOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |