SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rickazio op 17-02-2013 15:57:37 ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Altijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
zitten zelfs feyenoordfans in het thuisvak![]()
waar verder?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Immers staat ook in mijn team, ik hoop dat hij nog scoort.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Toen ik net keek 2-0 voor PEC. En ik kom in dit topic is het al gelijk 2-2.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef alors het volgende:
Heerenveen met 10 man, VD Berg eraf met 2x geel en dus rood.![]()
![]()
Arno gaat 'm villen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op Art, vanavond zit je bij Studio Voetbal![]()
Zullen we dan hier verder gaan?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Van Basten kan er echt beter mee kappen daar.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef alors het volgende:
PEC heeft wel een erg slechte verdedigingz'n vader heeft indd sex gehad met een mossel en daar is immers uit gekomenquote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dat is Finnbogason toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef alors het volgende:
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:13 schreef Rickazio het volgende:
PEC heeft wel een erg slechte verdediging
[..]
z'n vader heeft indd sex gehad met een mossel en daar is immers uit gekomen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef alors het volgende:
Heerenveen met 10 man, VD Berg eraf met 2x geel en dus rood.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Hij kijkt tijdens interviews altijd in de cameraquote:Op zondag 17 februari 2013 15:13 schreef Stofje het volgende:
Ik hoor Art Langeler niet graag praten.![]()
Oh dat zou goed kunnen, mijn internet is fucking brak momenteelquote:ze hadden allebei al geel.
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat zou goed kunnen, mijn internet is fucking brak momenteelze hadden allebei al geel.
![]()
![]()
Heeft Pelle nu een hattrick gemaakt?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
daar verderquote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef FL_Freak het volgende:
oke hier verder grap is leuk geweest nu![]()
zuurkool grap blijft leukquote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef FL_Freak het volgende:
oke hier verder grap is leuk geweest nu![]()
prima idee, moet de KNVB overnemenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:16 schreef Tchock het volgende:
Ze hebben hij het aanpassen van die kaart van Finnbogason meteen even een doelpunt van Heerenveen weggehaald
[ afbeelding ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Hitler
Wat een idioot die man.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
een GGMM-ui?; wat is dat? het klinkt iig viesquote:Op zondag 17 februari 2013 15:16 schreef GGMM het volgende:
Als de 3-2 nu valt neem ik 2 dagen een GGMM-Ui.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Ronald 'Het is Tijd' Koeman
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Nu zul je er helaas nooit achterkomen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
een GGMM-ui? wat is dat, het klinkt iig vies![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga voor een overwinning van PEC met welke uitslag dan ook. En RKC straks ook.![]()
Het is rullevant.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
enige persoon die op koeman gaat lopen zeiken met een koe uit, voelde enige ironiequote:♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Oke, lachen man.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
enige persoon die op koeman gaat lopen zeiken met een koe uit, voelde enige ironie![]()
shit. 1e helft gemist. Terechte 2-2? Klein verslagje?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
neequote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
was dat niet als knipoog bedoelt?![]()
PEC komt terug, maak je niet druk. Sowieso.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees dat PEC een beetje uitgevoetbald is![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef One_of_the_few het volgende:
shit. 1e helft gemist. Terechte 2-2? Klein verslagje?![]()
![]()
ik wens niet te worden geassocieerd met zo'n jankerdquote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
enige persoon die op koeman gaat lopen zeiken met een koe uit, voelde enige ironie![]()
PEC-Twente zeker niet gezien?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees dat PEC een beetje uitgevoetbald is![]()
goal, goal, toen niks en toen goal, goalquote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef One_of_the_few het volgende:
shit. 1e helft gemist. Terechte 2-2? Klein verslagje?![]()
Ik maak me niet druk hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PEC komt terug, maak je niet druk. Sowieso., ze begonnen leuk
![]()
soms ben je onderweg en is er geen tv of radio in de buurt. Het kan, echt.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef Adames het volgende:
[..]
goal, goal, toen niks en toen goal, goal
Kein gewalt! Wir sind das volk!
And that is the news.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |