Dit!quote:
Dit, inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Het lijkt me geweldig om er een keer een kijkje te nemen, maar tegelijkertijd zou ik er nog niet dood gevonden willen worden, laat staan er entreegeld voor betalen.
Ben bang dat het 'm dus weer niet wordt dit jaar.
ik reis meestal via station amsterdam Raiquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:12 schreef female81 het volgende:
[..]
Dit, inderdaad.
Volgens mij is het vanaf de zijlijn best een boeiend schouwspel.
Net als de Libelle Zomerweek.
De Landbouw Rai helemaalquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:27 schreef computergirl het volgende:
Maar de Auto Rai gaf ook een opvallend volk op het station
't Is natuurlijk niets anders dan een vakbeurs voor de beroepshuisvrouw. En voor een vakbeurs is een entree van ¤ 25,- (of ¤ 84,- voor de Provada bijvoorbeeld bij voorinschrijving) heel normaal.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:54 schreef DonJames het volgende:
Betalen om bij de Blokker naar binnen te mogen
En net zoals daar wordt zo'n dagje uit door de baas betaaldquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
't Is natuurlijk niets anders dan een vakbeurs voor de beroepshuisvrouw. En voor een vakbeurs is een entree van ¤ 25,- (of ¤ 84,- voor de Provada bijvoorbeeld bij voorinschrijving) heel normaal.
Helaas ben ik werkloos, dus als ik zou gaan moet ik het zelf betalenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
En net zoals daar wordt zo'n dagje uit door de baas betaald
Gewoon ergens een relatiekaart ritselenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas ben ik werkloos, dus als ik zou gaan moet ik het zelf betalen
Ik ben al een keer geweest, 1x is voldoendequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon ergens een relatiekaart ritselen
Oja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al een keer geweest, 1x is voldoende
Is wel al een jaar of 20 geleden, maar volgens mij is het nog precies hetzelfde als toen, net zo druk, zelfde soort standje, hapjes, etc.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |