Ik kan me hier wel mee vermaken trouwensquote:Op zondag 17 februari 2013 22:29 schreef Caland het volgende:
http://www.nusport.nl/cij(...)ec-feyenoord-43.html
Is dit serieus of?
Krijg het niet geopend, wat staat er?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:29 schreef Caland het volgende:
http://www.nusport.nl/cij(...)ec-feyenoord-43.html
Is dit serieus of?
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijg het niet geopend, wat staat er?
Godver ik moest lachenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:36 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch wel van http://www.palingkopen.nl/ hè?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Paling
Godverdomme lekker godverdomme.
Op een broodje.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Paling
Godverdomme lekker godverdomme.
Visboer. Stelletje bazen dat die Urkers zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Toch wel van http://www.palingkopen.nl/ hè?
Je post zelf anders ook niet zo veel meer de laatste maanden !quote:Op zondag 17 februari 2013 21:54 schreef Happel het volgende:
Geel voor overtreding, nog een keer geel voor klagen bij de scheidsrechter? Am I right?
En waarom is het hier zo kankersaai de laatste paar dagen? Hebben jullie een leven of iets dergelijks?
De invloed van GM is wel erg groot danquote:Op zondag 17 februari 2013 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is overal rustig op fok lijkt wel. Misschien zijn mensen wel fokmoe
Ik blijf erin trappen moe als ik ben, en mijn geluid stond zo hardquote:Op zondag 17 februari 2013 22:43 schreef Saind het volgende:
Hey ik heb succesvol getrolled
GC / Nieuwe Furby
Ik zeg er zelfs bij dat het een troll wasquote:Op zondag 17 februari 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf erin trappen moe als ik ben, en mijn geluid stond zo hard![]()
Ik pleit voor een ban.
Die kansen van hem.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet die negert maar beter zijn best doen.
Dat dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf erin trappen moe als ik ben, en mijn geluid stond zo hard![]()
Ik pleit voor een ban.
Ja nou, fuck jouquote:Op zondag 17 februari 2013 22:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zeg er zelfs bij dat het een troll was
Succes boelerquote:Op zondag 17 februari 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja nou, fuck jouIk ga naar bed. Hopelijk blijft mijn hart kloppen.
Je maakt kansquote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij hebt echt een zwak voor lelijke oude mannen...
Ik dacht dat ik net langs the Village zapte? Weet eigenlijk niet wat ze normaal uitzenden, series denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
Ik kijk voor het eerst net 5.
Wat voor programma's zijn daar eigenlijk op om nog steeds winstgevend te zijn?
Ja, nog niet gezien en echt helemaal niks op TV.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik net langs the Village zapte? Weet eigenlijk niet wat ze normaal uitzenden, series denk ik
Heb hem net uitgezet, inderdaad weer eens lekker niveau op de Nederlandse televisiequote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nog niet gezien en echt helemaal niks op TV.
Ik dacht alles wel gezien te hebben maar net kwam Mino Raiola bij SV inbellen om kritiek te leveren op de arbitragequote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb hem net uitgezet, inderdaad weer eens lekker niveau op de Nederlandse televisie
Whaha ja ik zag hetquote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht alles wel gezien te hebben maar net kwam Mino Raiola bij SV inbellen om kritiek te leveren op de arbitrage![]()
Waarom zou ik?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al gereld bij het Maasgebouw?
Nee, jij wel dan als feyenoorder?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al gereld bij het Maasgebouw?
Aidsremmersquote:Op zondag 17 februari 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
Deze held is 50 geworden vandaag.
[ afbeelding ]
Ik zag het, wist niet dat ie al zo oud was johquote:Op zondag 17 februari 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste sportman ooit.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Beste acteur ooit.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |