Ik dacht dat ik net langs the Village zapte? Weet eigenlijk niet wat ze normaal uitzenden, series denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
Ik kijk voor het eerst net 5.
Wat voor programma's zijn daar eigenlijk op om nog steeds winstgevend te zijn?
Ja, nog niet gezien en echt helemaal niks op TV.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik net langs the Village zapte? Weet eigenlijk niet wat ze normaal uitzenden, series denk ik
Heb hem net uitgezet, inderdaad weer eens lekker niveau op de Nederlandse televisiequote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nog niet gezien en echt helemaal niks op TV.
Ik dacht alles wel gezien te hebben maar net kwam Mino Raiola bij SV inbellen om kritiek te leveren op de arbitragequote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb hem net uitgezet, inderdaad weer eens lekker niveau op de Nederlandse televisie
Whaha ja ik zag hetquote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht alles wel gezien te hebben maar net kwam Mino Raiola bij SV inbellen om kritiek te leveren op de arbitrage![]()
Waarom zou ik?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al gereld bij het Maasgebouw?
Nee, jij wel dan als feyenoorder?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al gereld bij het Maasgebouw?
Aidsremmersquote:Op zondag 17 februari 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
Deze held is 50 geworden vandaag.
[ afbeelding ]
Ik zag het, wist niet dat ie al zo oud was johquote:Op zondag 17 februari 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste sportman ooit.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Beste acteur ooit.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo hij is toch alleen beroemd geworden door space jam.quote:
De enige functie die je hebt is ook echt eten gevenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
http://whear.net/manege/
Zit dit al de hele dag te spelen.
Ik hoor een lama schijten.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Als wij 2.10 lang waren konden wij het ook, stelt niks voor.
Altijd weer spannend om te zien wie er dit keer weer het beste zijn doping kan maskeren.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Over 5 maanden gewoon alweer de Tour.
En hoe makkelijk het TDF-Forum onder vuur ligt.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd weer spannend om te zien wie er dit keer weer het beste zijn doping kan maskeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |