Dat Hozumi nu de 5 mag rijdenquote:
Helaas?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ajacied422 post helaas niet mee
Hozumiquote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Hozumi nu de 5 mag rijden
Ja, maar het blijft een flauwekulregel.quote:
Hozumi reed gisteren een veel betere 3km dan Van Beek. Op zich valt er wel wat voor te zeggen dat zij mag rijden.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Hozumi nu de 5 mag rijden
Ik vind het wel terecht. Het is inderdaad een allround-toernooi en daar hoort de langste afstand ook bij. Anders ga je allrounders met sterkere sprintafstanden bevoordelen boven allrounders met sterkere lange afstanden.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef DeeBee het volgende:
Die intens domme regel dat nu een kneus op de 16e plaats wel de laatste afstand mag rijden en niet de top-8 van het klassement... Het is toch een fucking allround toernooi...
Dit jaar al voor plek 2. Valkenburg zal moeite krijgen om Shikhova in deze vorm op de 5km genoeg voorsprong te pakken.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef Norrage het volgende:
Maar Schikova goed zegdat wordt een geduchte concurrent volgend jaar
Maar dan ga je er vanuit dat Hozumi 26 seconden sneller kan op de 5km dan Van Beek.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht. Het is inderdaad een allround-toernooi en daar hoort de langste afstand ook bij. Anders ga je allrounders met sterkere sprintafstanden bevoordelen boven allrounders met sterkere lange afstanden.
Ja, op die manier is er wel weer wat voor te zeggen...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht. Het is inderdaad een allround-toernooi en daar hoort de langste afstand ook bij. Anders ga je allrounders met sterkere sprintafstanden bevoordelen boven allrounders met sterkere lange afstanden.
Eerder gewoon Nesbitt. Die is dit jaar aan het investeren in de langere afstanden. Dat is hier weliswaar niet te zien maar ik neem ook aan dat het gewoon als basis gaat dienen voor de 1000 en 1500 volgend jaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef Norrage het volgende:
Maar Schikova goed zegdat wordt een geduchte concurrent volgend jaar
Ik heb het over de OS natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 14:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Dit jaar al voor plek 2. Valkenburg zal moeite krijgen om Shikhova in deze vorm op de 5km genoeg voorsprong te pakken.
De Vries en Njatun gaan voor de 4e plek, denk ik.
Maar Nesbitt is dat natuurlijk al. In een allround toernooi is ze altijd wat minderquote:Op zondag 17 februari 2013 14:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eerder gewoon Nesbitt. Die is dit jaar aan het investeren in de langere afstanden. Dat is hier weliswaar niet te zien maar ik neem ook aan dat het gewoon als basis gaat dienen voor de 1000 en 1500 volgend jaar.
Iedereen die top-8 5km en het klassement rijdt is zeker van de 5km...de rest wordt aangevuld met de beste rijders van de 3km en het klassement.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:02 schreef Wombcat het volgende:
Hoe is het reglement nu dan? (Wie de laatste afstand mag rijden? Eerste 8 op de 3 met aangevuld beste van het klassement oid?)
Denk dat Nesbitt alleen op een supersnelle baan een rol van betekenis kan spelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar Nesbitt is dat natuurlijk al. In een allround toernooi is ze altijd wat minder
Ik heb wel op "open nieuw deel" in de reeks gekliktquote:
Je moet sowieso top 16 zijn om in aanmerking te komen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:02 schreef Wombcat het volgende:
Hoe is het reglement nu dan? (Wie de laatste afstand mag rijden? Eerste 8 op de 3 met aangevuld beste van het klassement oid?)
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:06 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind Linda de Vries niet leuksinds Remmz opmerking van gisteren doet ze me ook denken aan Marja Vis zonder nek
Waarom praten ze altijd zo hard??? Gelukkig heeft wust dat ingeperkt...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:06 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind Linda de Vries niet leuksinds Remmz opmerking van gisteren doet ze me ook denken aan Marja Vis zonder nek
Ja, Wust begint altijd met wat lage brullen, vond ik voorheen ook altijd verschrikkelijk maar ben ik nu wel aan gewend. Beter dan dat snerpende gepiep van alle andere damesquote:Op zondag 17 februari 2013 14:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom praten ze altijd zo hard??? Gelukkig heeft wust dat ingeperkt...
Gezien de PR's is dat niet eens onmogelijk. (Van Beek 7.33, Hozumi 6.56, da's dan wel Calgary, en Van Beek in Heerenveen, maar het is zeker niet onmogelijk dat Hozumi haar zou passeren.)quote:Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar dan ga je er vanuit dat Hozumi 26 seconden sneller kan op de 5km dan Van Beek.
Van dweilorkesten word je ook doof volgensmij.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:10 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij praten ze hard om dat ze altijd die muts met reclame over hun oren hebben
Toen Swings het geld op had, was Bart ook weg(Heeft Bart ook gewoon gelijk aan trouwens hoor)quote:Op zondag 17 februari 2013 14:14 schreef Montov het volgende:
Veldkamp was maar gedeeltelijk betrokken geweest bij Swings...
Is standaard bij Rookies dat ze iets apart moeten doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef Evertjan het volgende:
dat moet een slecht afgelopen weddenschap zijn geweest
Zetten krulspelden in hun schaamhaar.quote:
Ik schat een lage 1:46quote:Op zondag 17 februari 2013 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zal de snelste tijd gaan worden?
In Collabo tegen Fabris destijds anders niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:32 schreef Remzz het volgende:
Kramer rijd op allround kampioenschappen inderdaad altijd dramatische 1500 meters.
Zie liever de zus van Bokkoquote:Op zondag 17 februari 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Interessant hoor, een shot van Kramer midden in de wedstrijd..
Daar mag de wedstrijd best voor onderbroken worden ja.quote:
Klassementquote:Op zondag 17 februari 2013 14:39 schreef valleilijn het volgende:
Is die geprojecteerde lijn nou voor t klassement of voor de rit?
Klassementquote:Op zondag 17 februari 2013 14:39 schreef valleilijn het volgende:
Is die geprojecteerde lijn nou voor t klassement of voor de rit?
ja, en Verweij sprak er gisteren over misschien ook niet te rijden omdat ie last had van z'n rugquote:Op zondag 17 februari 2013 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor Blokhuijsen gaat het ook lastig worden de 10km te halen.
Je had je nog zo op een 10km van Verweij verheugd.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja, en Verweij sprak er gisteren over misschien ook niet te rijden omdat ie last had van z'n ruggezellig!
kuch... blughquote:Op zondag 17 februari 2013 14:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Je had je nog zo op een 10km van Verweij verheugd.
Daar zie je toch niets van in die pakken?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
kuch... blugh
als ie z'n haar knipt misschien
oké, ik vind hem gewoon eng.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar zie je toch niets van in die pakken?
Fabris was een held. Mede omdat hij een 5km won van Kramer waardoor Kramer zo getergd was en een 6.03 neerzettequote:
Ja maar elke keer doe vergelijking, elke rit echtquote:Op zondag 17 februari 2013 14:45 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Fabris was een held. Mede omdat hij een 5km won van Kramer waardoor Kramer zo getergd was en een 6.03 neerzette
Rotteveel doet het op zich wel prima. 5km was gewoon goed.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Iedereen op Sven na is ook dramatisch in vorm.
Is dan niet de eerste keer dat iemand uit de ploeg van Kemkers overtraind is.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef DeeBee het volgende:
Nederlanders buiten Kramer zijn ook gewoon prutsers, alleen Blokhuijsen is duidelijk onder z'n niveau, de rest is gewoon niet zo goed...Verweij vind ik echt zo verschrikkelijk erg overrated, heeft amper uitslagen gereden...
Maar Blokhuijsen is echt ziek of overtraind of zo, want dit niveau lijkt echt nergens naar, vergeleken met vorige maand...
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef geindoctrineerd het volgende:
Is het verhaal van de vader van Voeckler al genoemd?
Nopequote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef geindoctrineerd het volgende:
Is het verhaal van de vader van Voeckler al genoemd?
volgens mij versnelde hij wel in de laatste rondjesquote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef Remzz het volgende:
Alsof Fabris DE 1500 meter man van de afgelopen jaren is
Bokko is eerder de ongeblokte Noor.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope
Nu de geblokte Noor aan de start.
Weet je nog, die ene Tour. Met kramp op het asfaltquote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope
Kan Hushovd ook al schaatsen?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope
Dat verhaal heeft Herbert geloof ik 100 keer verteld.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet je nog, die ene Tour. Met kramp op het asfalt
Hij heet Thor. Hij kan alles. Zelfs curling.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan Hushovd ook al schaatsen?
Ja, echt.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:51 schreef Wombcat het volgende:
Ze doen ook alsof het echt ergens om gaat
Jaaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:51 schreef MiLalaa het volgende:
mooi, laatste rit 10k dus voor Sven.
leuke medaille voor Bokko
Als Bokko eerste staat, moet Kramer op de 10km een tijd neerzetten. Het ging dus zeker ergens om.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:51 schreef Wombcat het volgende:
Ze doen ook alsof het echt ergens om gaat
Het is een WK-Allroundquote:Op zondag 17 februari 2013 14:51 schreef geindoctrineerd het volgende:
de belg verslaat kramer.
geen nederlander op het podium: heel goed.
Als Bokko net zo'n goede 10km rijdt als zijn 5km heeft Kramer nog steeds niets te vrezen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Bokko eerste staat, moet Kramer op de 10km een tijd neerzetten. Het ging dus zeker ergens om.
Mwah. Kramer rijdt Bokko met gemak op 10 seconden op de 10.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Bokko eerste staat, moet Kramer op de 10km een tijd neerzetten. Het ging dus zeker ergens om.
top.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Marcoss het volgende:
Van Beek toch op de 5 door afmelding van Nesbitt
Zeker weten, maar Kramer wil die 10km straks graag op 90% afhaspelen. Daar heeft hij nu alle ruimte voor.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mwah. Kramer rijdt Bokko met gemak op 10 seconden op de 10.
Mooi.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Marcoss het volgende:
Dan nog mag er veel meer verwacht worden van Blokhuijsen en Verweij.quote:
Verwacht Swings er nog wel tussen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Norrage het volgende:
Dat wordt een Kramer Bokko Skobrev podium
Helemaal mee eens. Dit is het toernooi waar ze het moeten laten zien. Op de individuele afstanden komen ze normaal gesproken iets te kort.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan nog mag er veel meer verwacht worden van Blokhuijsen en Verweij.
Skobrev duidelijk heel sterk weer, en gat met bokko te grootquote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verwacht Swings er nog wel tussen.
Blokhuijsen en Kramer maakten dat toernooi te belangrijk. Op 80% hadden ze zich ook wel voor het EK gekwalificeerd.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:56 schreef Remzz het volgende:
Punt is dat het NK te vroeg en te belangrijk was, dat niveau toen was echt uitzonderlijk. 2e en 3e puntenaantal ooit in Heerenveen en dat voor een NK.
Skobrev is weer de oude Skobrev, het ziet er allemaal wel indrukwekkend uit, maar het lijkt dat hij niet het beste uit zichzelf haalt. Ik sluit ook niet uit dat Swings Bokko nog in haalt.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Skobrev duidelijk heel sterk weer, en gat met bokko te groot
Maar zijn 10k is doorgaans zijn beste afstand, dus vandaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Skobrev is weer de oude Skobrev, het ziet er allemaal wel indrukwekkend uit, maar het lijkt dat hij niet het beste uit zichzelf haalt. Ik sluit ook niet uit dat Swings Bokko nog in haalt.
Van Swings ook toch? Wordt dus nog spannend.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar zijn 10k is doorgaans zijn beste afstand, dus vandaar.
Swings moet zichzelf nog ontdekken. Kan harde 1500 meters rijden. Zijn PR is uit mijn hoofd 13:08 op de 10km, kan dus nog wel wat afquote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Swings ook toch? Wordt dus nog spannend.
Ik zet mijn geld op Skobrevquote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Swings ook toch? Wordt dus nog spannend.
Dat is helemaal waarquote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blokhuijsen en Kramer maakten dat toernooi te belangrijk. Op 80% hadden ze zich ook wel voor het EK gekwalificeerd.
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef danos het volgende:
Haha mooi weer Kramer, Noren moeten veel op hebben om te denken dat Bokko nog kan winnen
Ach, hij kan een wissel missen....quote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef danos het volgende:
Haha mooi weer Kramer, Noren moeten veel op hebben om te denken dat Bokko nog kan winnen
Ah, ik dacht dat het aan mijn stream lag.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef Evertjan het volgende:
verkeerd geprepareerd met de bloedzakken
dat de dokter verkeerde EPO heeft gegevenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef Norrage het volgende:
Ik miste het even, tennis kijken. Wat zei blokkie?
En ze mag tegen Hozumi, wordt nog een leuke rit voor hun klassement.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Marcoss het volgende:
Vreselijk irritant ja. Maalderink is zo slecht in die interviews, terwijl zijn voorbeschouwingen altijd zo leuk zijn.quote:
We zullen het nu gaan zien.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gezien de PR's is dat niet eens onmogelijk. (Van Beek 7.33, Hozumi 6.56, da's dan wel Calgary, en Van Beek in Heerenveen, maar het is zeker niet onmogelijk dat Hozumi haar zou passeren.)
Na de vraag/het antwoord, of als voice-over? Dat eerste maakt toch niks uit?quote:
Het getuigt van weinig respect naar de sporter om het gelijk te vertalen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na de vraag/het antwoord, of als voice-over? Dat eerste maakt toch niks uit?
Nee hoor, zeker niet. Ik vind het ook vrij normaal eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het getuigt van weinig respect naar de sporter om het gelijk te vertalen.
Ze heeft bier gedronken?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef MiLalaa het volgende:
de Vries doet een Landisje![]()
wel goed bezig
Ik dacht net zoiets, maar wilde het niet hier posten dus deed het in het dopingtopicquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:33 schreef Wombcat het volgende:
Milalaa blij, want Verweij heeft zich afgemeld
Da's toch gebaseerd op het EK?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:34 schreef MiLalaa het volgende:
maarruh.. heeft dit nog consequenties voor aantal startplekken volgend jaar?
Die rus gaat het wel redden.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt het dan toch weer 3 Nederlanders?
Shikhova haalt het wel hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt het dan toch weer 3 Nederlanders?
Oh mja die houdt het welquote:
uhmm. Bloemen reed rampzalig toen. Maar ik weet niet meer of dat nog effect had.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef Marcoss het volgende:
WK sprint verloren we er eentje toch, WK allround niet?
Precies, Groothuis verneukte zijn laatste 1000m, daardoor volgend jaar maar 3 man naar het WK sprint.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef Marcoss het volgende:
WK sprint verloren we er eentje toch, WK allround niet?
Ik moet nog maar zien of Sablikova haar oude niveau haalt.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:42 schreef Norrage het volgende:
5k misschien kansrijker op zilver, maar op de 1000 kansrijker voor goud zou ik denkeb
Op Ek was die 5k nog fantastisch, voor een geblesseerde zekerquote:Op zondag 17 februari 2013 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien of Sablikova haar oude niveau haalt.
oh Sablikova wel hoor. Ik vertrouw die enge coach van haar voor geen meter. Beetje oostblok-dope en gaan op die OSquote:Op zondag 17 februari 2013 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien of Sablikova haar oude niveau haalt.
Ja, en de nederlanders rijden allemaal schoonquote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh Sablikova wel hoor. Ik vertrouw die enge coach van haar voor geen meter. Beetje oostblok-dope en gaan op die OS
5 seconde en Wust hoefde ook niet tot het gaatje te gaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Op Ek was die 5k nog fantastisch, voor een geblesseerde zeker
op de 5k wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, en de nederlanders rijden allemaal schoon
Nou....neequote:Op zondag 17 februari 2013 15:46 schreef Remzz het volgende:
Wust heeft bijna de vorm die Klassen toen in Calgary had
We hebben ook 's Smit naar de OS gestuurd.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
op de 5k wel.
Daar sturen we Elma de Vries of Kleibeuker
Ik steek echt voor geen enkele sporter mijn hand in het vuur.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
op de 5k wel.
Mee eens.quote:
Maar hoelang geleden is het dat we daar naar keken op de 5 kilometer. En hoopten dat ze de rondjes onder de 36 konden houden.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
op de 5k wel.
Bij de dames zal het wel meevallen denk ik. Bij de heren daarentegen...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik steek echt voor geen enkele sporter mijn hand in het vuur.
Risico om gepakt te worden bij het schaatsen is nihil, als je het een beetje slim doet.
eens...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik steek echt voor geen enkele sporter mijn hand in het vuur.
Risico om gepakt te worden bij het schaatsen is nihil, als je het een beetje slim doet.
En dan nog makkelijk de afstand winnen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Wust heeft die 5km echt op 90% gereden.
Feit, meer dan anderhalve punt afstand dat is echt ontzettend veel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef DeeBee het volgende:
Zilver met een gouden randje, wat een kut uitspraak is dat toch...
Zeker als hij zo misplaatst gebruikt wordt, want Valkenburg is he-le-maal weggereden als nummer twee en heeft 0 afstandsoverwinningen.
Waar baseer je dat op? Pechstein, Sablikova en al die russische dames zijn net zo verdacht als de heren imo.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij de dames zal het wel meevallen denk ik. Bij de heren daarentegen...
grote verrassing jaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef geindoctrineerd het volgende:
het is breaking news op www.nos.nl nu
Gezien het niveau tegenwoordig en de erg smalle top, vind ik het toch wel een stuk minder leuk dan 4-6 jaar geleden. Toen had je nog een beetje spanning op een WK allround, nu kun je het eigenlijk net zo goed schriftelijk afdoen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
eens...
maar bij gebrek aan bewijs ga ik dan lekker oppervlakkig op de looks afen dan kom ik toevallig bij die coach van sablikova uit.. sorry.
ik vind het schaatsen nog steeds even leuk hoor
Plus dat veel dames bij heren in een ploeg zitten. Waarom zouden ze in een ploeg anders omgaan met doping voor dames en heren?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef danos het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Pechstein, Sablikova en al die russische dames zijn net zo verdacht als de heren imo.
En Wüst kan ook altijd zo goed pieken.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef danos het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Pechstein, Sablikova en al die russische dames zijn net zo verdacht als de heren imo.
Wat ik wel voor Wüst vind spreken is dat ze als junior (of net junior af) al Olympisch goud pakte, dus dat is gewoon wel een mega-talent.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Wüst kan ook altijd zo goed pieken.
Niveau op de 5km is ook wel eg droevig altijd. In de tijd van Hughes/Pechstein/Groves/Smit was het nog wel een béétje spannend..quote:Op zondag 17 februari 2013 15:58 schreef Montov het volgende:
Het niveau op de 5km is wel triest zo zonder Sablikova, Beckert en anderen.
Maar de Nederlanders hebben ook een stap gemaakt op de langste afstand. Dat was 5 jaar geleden hopeloos.
JAquote:Op zondag 17 februari 2013 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks nog een dweilpauze tijdens de 10k?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |