Bij de dames zal het wel meevallen denk ik. Bij de heren daarentegen...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik steek echt voor geen enkele sporter mijn hand in het vuur.
Risico om gepakt te worden bij het schaatsen is nihil, als je het een beetje slim doet.
eens...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik steek echt voor geen enkele sporter mijn hand in het vuur.
Risico om gepakt te worden bij het schaatsen is nihil, als je het een beetje slim doet.
En dan nog makkelijk de afstand winnen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Wust heeft die 5km echt op 90% gereden.
Feit, meer dan anderhalve punt afstand dat is echt ontzettend veel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef DeeBee het volgende:
Zilver met een gouden randje, wat een kut uitspraak is dat toch...
Zeker als hij zo misplaatst gebruikt wordt, want Valkenburg is he-le-maal weggereden als nummer twee en heeft 0 afstandsoverwinningen.
Waar baseer je dat op? Pechstein, Sablikova en al die russische dames zijn net zo verdacht als de heren imo.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij de dames zal het wel meevallen denk ik. Bij de heren daarentegen...
grote verrassing jaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef geindoctrineerd het volgende:
het is breaking news op www.nos.nl nu
Gezien het niveau tegenwoordig en de erg smalle top, vind ik het toch wel een stuk minder leuk dan 4-6 jaar geleden. Toen had je nog een beetje spanning op een WK allround, nu kun je het eigenlijk net zo goed schriftelijk afdoen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
eens...
maar bij gebrek aan bewijs ga ik dan lekker oppervlakkig op de looks afen dan kom ik toevallig bij die coach van sablikova uit.. sorry.
ik vind het schaatsen nog steeds even leuk hoor
Plus dat veel dames bij heren in een ploeg zitten. Waarom zouden ze in een ploeg anders omgaan met doping voor dames en heren?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef danos het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Pechstein, Sablikova en al die russische dames zijn net zo verdacht als de heren imo.
En Wüst kan ook altijd zo goed pieken.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef danos het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Pechstein, Sablikova en al die russische dames zijn net zo verdacht als de heren imo.
Wat ik wel voor Wüst vind spreken is dat ze als junior (of net junior af) al Olympisch goud pakte, dus dat is gewoon wel een mega-talent.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Wüst kan ook altijd zo goed pieken.
Niveau op de 5km is ook wel eg droevig altijd. In de tijd van Hughes/Pechstein/Groves/Smit was het nog wel een béétje spannend..quote:Op zondag 17 februari 2013 15:58 schreef Montov het volgende:
Het niveau op de 5km is wel triest zo zonder Sablikova, Beckert en anderen.
Maar de Nederlanders hebben ook een stap gemaakt op de langste afstand. Dat was 5 jaar geleden hopeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |