Dat was em. Thanx.quote:
Ach, waarom ook niet. Leuk toch, heb ik ook weer een leuke gadget waar ik mee kan aankloten. Heb nog nooit een iOS-apparaat gehad dus het is ook leuk om daar alle steekjes van te leren kennen. Gebruik ze wel al op regelmatige basis, maar dat is toch niet hetzelfde.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:10 schreef TwyLight het volgende:
Apple heeft een fantastische emulator in zijn developer toolkit dus als je echt niet wil hoef je geen apparaat aan te schaffen hoor
Wil je de killer combo?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmm, ja. Zie nu ook dat dat ding eenzelfde CPU heeft als de iTouch maar wel 200 MHz sneller, i.c.m. een lagere schermresolutie moet dat wel voor wat meer performance zorgen en dat weer gecombineerd met het voordeel van zowel iPhone- én iPad-apps te kunnen draaien is dat wel in het voordeel van de iPad.
Aangezien ze quasi dezelfde hardware hebben zal de iOS-ondersteuning gelijk zijn, is mijn redenatie.
Is er trouwens geen bruin lederen iPad Mini smartcover? Zie alleen die kekke kleurtjes zoals rood en roze
EDIT
Never mind, staat in een kleuroptie onder de zwarte
Nee, kut, dat is voor de gewone iPad [ afbeelding ] Is er überhaupt geen lederen smart cover voor de mini?
Gewoon kunststof mag ook, maar zelfs dat lijkt er niet te zijn in een bruine kleur. Bah.
Doe ik altijdquote:Op zondag 17 februari 2013 22:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ben het naar bed gaan aan het uitstellen
Wat danquote:Op zondag 17 februari 2013 22:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]komt erg verkeerd over bij zo'n statement
Maar even serieus, ja. Die bruin lederen smartcover is echt geweldig stijlvolquote:
Ik vind hem ook mooiquote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar even serieus, ja. Die bruin lederen smartcover is echt geweldig stijlvolJammer dattie er niet voor de mini is. Wat dacht je wel niet, Apple
Waarom kan je hem dan niet nemenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:56 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik vind hem ook mooi![]()
Maar aangezien ik een zwarte ipad heb kan ik hem niet nemen en ik denk dat je met een witte op de middelbare school vol kleuters niet serieus wordt genomen![]()
Watquote:Op zondag 17 februari 2013 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom kan je hem dan niet nemen
Je zegt dat je hem niet kan nemen omdat je iPad zwart is.quote:
Dan is hij niet mooi vind ikquote:Op zondag 17 februari 2013 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zegt dat je hem niet kan nemen omdat je iPad zwart is.
Inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zegt dat je hem niet kan nemen omdat je iPad zwart is.
Die 'emulator' is geen emulator. De Apps die je ontwikkelt worden speciaal gecompileerd voor die 'emulator'. Uiteindelijk zul je moeten testen op een idevice voor debugging.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ach, waarom ook niet. Leuk toch, heb ik ook weer een leuke gadget waar ik mee kan aankloten. Heb nog nooit een iOS-apparaat gehad dus het is ook leuk om daar alle steekjes van te leren kennen. Gebruik ze wel al op regelmatige basis, maar dat is toch niet hetzelfde.
Bovendien ga ik de apps niet zelf schrijven, alleen de UI-onderdelen ontwikkelen. Dan heb ik gewoon een echt toestel nodig om te zien hoe het er uitziet.
Ik vind zwart met bruin een gevalletje net nietquote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
InderdaadZwart en bruin is ook een mooie combo. De zwarte iPad vind ik classier dan de witte.
Ik neem de mijne overal mee naartoe dus ik moest wel een hoes.quote:
Mijne is constant thuisquote:Op zondag 17 februari 2013 23:10 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik neem de mijne overal mee naartoe dus ik moest wel een hoes.
Als ik nog geen ipad had had ik er een gekocht met een smart ase ( was er toen nog niet) en mijn volgende wordt een smart cover coffee![]()
eraf trekkenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijne is constant thuis
Nadeel van die covers is wel dat ze niet op elke dock passen
Ja, dat smart cover flapje zeker ernaast leggen als ik hem dockquote:Op zondag 17 februari 2013 23:12 schreef blow... het volgende:
[..]
eraf trekken
Heb trouwens geen dock.
Deze hoes vind ik niet echt fijn, neem er hierna geen meer
wat is daar mis meequote:Op zondag 17 februari 2013 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dat smart cover flapje zeker ernaast leggen als ik hem dock
Is hetzelfde als de banden onder je auto vandaan halen als je geparkeerd staatquote:
jij haalt zeker ook nooit je lampen en banden van je fietsquote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is hetzelfde als de banden onder je auto vandaan halen als je geparkeerd staat
Niet alleen in Safari, maar voor mijn gevoel wel steeds als ik Safari open of open heb staan.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:07 schreef no1uknow het volgende:
Gebeurt het alleen in Safari? Ik zou toch ff Schijfhulpprogramma aanzwengelen als ik jou was en dan even je schijf verifiëren en permissies fixen kan ook nooit kwaad.
Dan moet je links in dat rijtje niet op de schijf maar op de partitie klikken, meestal heet deze Macintosh HD.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Niet alleen in Safari, maar voor mijn gevoel wel steeds als ik Safari open of open heb staan.
Waar kan ik verifiëren en permissies vinden? Ik heb wel 'controleer schijf' gedaan maar daar kwam niets uit.
Misschien komen er nog mooie covers van: Beyzacases.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar even serieus, ja. Die bruin lederen smartcover is echt geweldig stijlvolJammer dattie er niet voor de mini is. Wat dacht je wel niet, Apple
Hij is er mee bezigquote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef no1uknow het volgende:
Ja en dan controleer schijfbevoegdheden klikken. Maar ik vraag me af of dat gaat helpen, het lijken dezelfde symptomen als toen de HDD van mijn iMac aan het overlijden was. Zorg er in ieder geval voor dat je een backup hebt en verder kan je nog overwegen om een clean install van OS X te doen.
Ja inderdaad herstellen klikken. En kan prima, de HDD van mijn iMac was in z'n 14e maand ongeveer. Heb er toen een 1TB schijf in laten zetten meteen en die draait al 3.5 jaar prima.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Hij is er mee bezig
Er staat tot nu toe 1 waarschuwing, kan ik mogelijke meldingen oplossen door daarna op de herstelknop eronder te klikken?
En HDD overlijden zou wel wat vroeg zijn, heb mijn MBP pas 15 maanden.
Valt zoiets binnen de garantie? (ik heb 3 jaar bij MyCom)quote:Op maandag 18 februari 2013 16:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja inderdaad herstellen klikken. En kan prima, de HDD van mijn iMac was in z'n 14e maand ongeveer. Heb er toen een 1TB schijf in laten zetten meteen en die draait al 3.5 jaar prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |