Dat was em. Thanx.quote:
Ach, waarom ook niet. Leuk toch, heb ik ook weer een leuke gadget waar ik mee kan aankloten. Heb nog nooit een iOS-apparaat gehad dus het is ook leuk om daar alle steekjes van te leren kennen. Gebruik ze wel al op regelmatige basis, maar dat is toch niet hetzelfde.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:10 schreef TwyLight het volgende:
Apple heeft een fantastische emulator in zijn developer toolkit dus als je echt niet wil hoef je geen apparaat aan te schaffen hoor
Wil je de killer combo?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:20 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmm, ja. Zie nu ook dat dat ding eenzelfde CPU heeft als de iTouch maar wel 200 MHz sneller, i.c.m. een lagere schermresolutie moet dat wel voor wat meer performance zorgen en dat weer gecombineerd met het voordeel van zowel iPhone- én iPad-apps te kunnen draaien is dat wel in het voordeel van de iPad.
Aangezien ze quasi dezelfde hardware hebben zal de iOS-ondersteuning gelijk zijn, is mijn redenatie.
Is er trouwens geen bruin lederen iPad Mini smartcover? Zie alleen die kekke kleurtjes zoals rood en roze
EDIT
Never mind, staat in een kleuroptie onder de zwarte
Nee, kut, dat is voor de gewone iPad [ afbeelding ] Is er überhaupt geen lederen smart cover voor de mini?
Gewoon kunststof mag ook, maar zelfs dat lijkt er niet te zijn in een bruine kleur. Bah.
Doe ik altijdquote:Op zondag 17 februari 2013 22:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ben het naar bed gaan aan het uitstellen
Wat danquote:Op zondag 17 februari 2013 22:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]komt erg verkeerd over bij zo'n statement
Maar even serieus, ja. Die bruin lederen smartcover is echt geweldig stijlvolquote:
Ik vind hem ook mooiquote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar even serieus, ja. Die bruin lederen smartcover is echt geweldig stijlvolJammer dattie er niet voor de mini is. Wat dacht je wel niet, Apple
Waarom kan je hem dan niet nemenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:56 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik vind hem ook mooi![]()
Maar aangezien ik een zwarte ipad heb kan ik hem niet nemen en ik denk dat je met een witte op de middelbare school vol kleuters niet serieus wordt genomen![]()
Watquote:Op zondag 17 februari 2013 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom kan je hem dan niet nemen
Je zegt dat je hem niet kan nemen omdat je iPad zwart is.quote:
Dan is hij niet mooi vind ikquote:Op zondag 17 februari 2013 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zegt dat je hem niet kan nemen omdat je iPad zwart is.
Inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 23:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zegt dat je hem niet kan nemen omdat je iPad zwart is.
Die 'emulator' is geen emulator. De Apps die je ontwikkelt worden speciaal gecompileerd voor die 'emulator'. Uiteindelijk zul je moeten testen op een idevice voor debugging.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ach, waarom ook niet. Leuk toch, heb ik ook weer een leuke gadget waar ik mee kan aankloten. Heb nog nooit een iOS-apparaat gehad dus het is ook leuk om daar alle steekjes van te leren kennen. Gebruik ze wel al op regelmatige basis, maar dat is toch niet hetzelfde.
Bovendien ga ik de apps niet zelf schrijven, alleen de UI-onderdelen ontwikkelen. Dan heb ik gewoon een echt toestel nodig om te zien hoe het er uitziet.
Ik vind zwart met bruin een gevalletje net nietquote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
InderdaadZwart en bruin is ook een mooie combo. De zwarte iPad vind ik classier dan de witte.
Ik neem de mijne overal mee naartoe dus ik moest wel een hoes.quote:
Mijne is constant thuisquote:Op zondag 17 februari 2013 23:10 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik neem de mijne overal mee naartoe dus ik moest wel een hoes.
Als ik nog geen ipad had had ik er een gekocht met een smart ase ( was er toen nog niet) en mijn volgende wordt een smart cover coffee![]()
eraf trekkenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijne is constant thuis
Nadeel van die covers is wel dat ze niet op elke dock passen
Ja, dat smart cover flapje zeker ernaast leggen als ik hem dockquote:Op zondag 17 februari 2013 23:12 schreef blow... het volgende:
[..]
eraf trekken
Heb trouwens geen dock.
Deze hoes vind ik niet echt fijn, neem er hierna geen meer
wat is daar mis meequote:Op zondag 17 februari 2013 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, dat smart cover flapje zeker ernaast leggen als ik hem dock
Is hetzelfde als de banden onder je auto vandaan halen als je geparkeerd staatquote:
jij haalt zeker ook nooit je lampen en banden van je fietsquote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is hetzelfde als de banden onder je auto vandaan halen als je geparkeerd staat
Niet alleen in Safari, maar voor mijn gevoel wel steeds als ik Safari open of open heb staan.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:07 schreef no1uknow het volgende:
Gebeurt het alleen in Safari? Ik zou toch ff Schijfhulpprogramma aanzwengelen als ik jou was en dan even je schijf verifiëren en permissies fixen kan ook nooit kwaad.
Dan moet je links in dat rijtje niet op de schijf maar op de partitie klikken, meestal heet deze Macintosh HD.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Niet alleen in Safari, maar voor mijn gevoel wel steeds als ik Safari open of open heb staan.
Waar kan ik verifiëren en permissies vinden? Ik heb wel 'controleer schijf' gedaan maar daar kwam niets uit.
Misschien komen er nog mooie covers van: Beyzacases.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar even serieus, ja. Die bruin lederen smartcover is echt geweldig stijlvolJammer dattie er niet voor de mini is. Wat dacht je wel niet, Apple
Hij is er mee bezigquote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef no1uknow het volgende:
Ja en dan controleer schijfbevoegdheden klikken. Maar ik vraag me af of dat gaat helpen, het lijken dezelfde symptomen als toen de HDD van mijn iMac aan het overlijden was. Zorg er in ieder geval voor dat je een backup hebt en verder kan je nog overwegen om een clean install van OS X te doen.
Ja inderdaad herstellen klikken. En kan prima, de HDD van mijn iMac was in z'n 14e maand ongeveer. Heb er toen een 1TB schijf in laten zetten meteen en die draait al 3.5 jaar prima.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Hij is er mee bezig
Er staat tot nu toe 1 waarschuwing, kan ik mogelijke meldingen oplossen door daarna op de herstelknop eronder te klikken?
En HDD overlijden zou wel wat vroeg zijn, heb mijn MBP pas 15 maanden.
Valt zoiets binnen de garantie? (ik heb 3 jaar bij MyCom)quote:Op maandag 18 februari 2013 16:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja inderdaad herstellen klikken. En kan prima, de HDD van mijn iMac was in z'n 14e maand ongeveer. Heb er toen een 1TB schijf in laten zetten meteen en die draait al 3.5 jaar prima.
Vast welquote:Op maandag 18 februari 2013 16:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Valt zoiets binnen de garantie? (ik heb 3 jaar bij MyCom)
En een laatste vraag (al bedankt voor je hulp tot dusver trouwens!): Er staan vooral veel "bevoegdheden verschillen" opmerkingen tussen, is dat omdat ik programma's naar eigen gebruik heb ingesteld? (Als in: Geeft een harde schijf in prima conditie ook dat soort meldingen, of zou er bij een dergelijke harde schijf geen enkele melding moeten komen?)quote:
Bevoegdheden veranderen om verschillende redenen, geen idee precies hoe, maar volgens mij kan het o.a. gebeuren als je programma's in- en deinstalleert. Gebeurt bij elke Mac, ik doe het eens in de zoveel maanden ff fixen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:49 schreef Operc het volgende:
[..]
En een laatste vraag (al bedankt voor je hulp tot dusver trouwens!): Er staan vooral veel "bevoegdheden verschillen" opmerkingen tussen, is dat omdat ik programma's naar eigen gebruik heb ingesteld? (Als in: Geeft een harde schijf in prima conditie ook dat soort meldingen, of zou er bij een dergelijke harde schijf geen enkele melding moeten komen?)
Tot nu toe geen strandballen meer gehad, bedankt!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bevoegdheden veranderen om verschillende redenen, geen idee precies hoe, maar volgens mij kan het o.a. gebeuren als je programma's in- en deinstalleert. Gebeurt bij elke Mac, ik doe het eens in de zoveel maanden ff fixen.
http://www.onemorething.n(...)re+Thing+-+nieuws%29quote:Afgelopen weekend is er ingebroken in een Apple Store in Boulder, een Amerikaanse stad in Colorado aan de voet van de Rocky Mountains. De inbrekers vernielden de speciaal ontworpen glazen deuren ter waarde van ¤75.000, daarnaast is er voor ongeveer ¤50.000 apparatuur gestolen.
ABC 7 News meldt dat de inbrekers stenen door de glazen deuren gooiden om binnen te komen. Eenmaal binnen maakten ze MacBooks, iPads en iPhones buit. Onder de gestolen MacBooks bevonden zich topmodellen met een waarde van meer dan ¤2000.
Apple lijkt als goud voor inbrekers, steeds vaker zien we nieuws over inbraken in Apple Stores. Eerder dit jaar werd er ingebroken in de Apple Store in Parijs en op JFK Airport in New York werden recent honderden iPad mini’s uit een vliegtuig gesloten.
Wat wil je ook, Apple is zo ongeveer 's werelds bekendste meest begeerde merk geworden. Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Weer ingebroken in een Apple Store:
[..]
http://www.onemorething.n(...)re+Thing+-+nieuws%29
Gaat hard inderdaad.
Is dat extra jaar garantie enkel bij iCentre? Ik neem aan dat dat bij elke Reseller geldt, nee?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:47 schreef Dennisweb het volgende:
Even met iCentre gebeld.
Zonder bon:
o Krijg je de fabrieksgarantie, die in mijn geval nog tot december duurt.
o Het serienummer moet al geregistreerd staan bij Apple.
Met bon:
o Krijg je bovenop de fabrieksgarantie een extra jaar garantie. Dat is het zogenaamde 'consumentenrecht'.
o Daar kun je aanspraak op maken als na december iets stuk gaat. Maar alleen op vertoon van een geldig aankoopbewijs.
Conclusie: ik ga er toch op aandringen dat de man een kopie gaat vragen van de bon, of nog eens goed zoekt.
Geen idee. Dan moet je zelf even de telefoon ter hand nemen. Ik neem aan dat je bij elke APR aanspraak kan maken op je consumentenrecht, gezien dat landelijk zo geregeld is. Bij iCentre doen ze er in ieder geval niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Is dat extra jaar garantie enkel bij iCentre? Ik neem aan dat dat bij elke Reseller geldt, nee?
Als hij heft gepind/cc gebruikt heeft, dan geldt een afschrift ook als bewijs van aankoop. Overigens zal je het 2de jaar alleen via de apple store in A'dam recht hebben op het zogenaamde consumer law.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:17 schreef Dennisweb het volgende:
Ik zou een rMBP over kunnen nemen met garantie tot in december. Maar de verkoper heeft geen bon meer. Wel staat het serienummer inderdaad netjes geregistreerd bij Apple. Is het niet hebben van een bon een probleem? Hij heeft dat ding gekocht bij Apple Store in Amsterdam, maar in Groningen hebben we de iCentre...
Juist niet. Je moet bij je verkoper zijn om je consumentenrecht te halen. Daar heeft Apple niets mee te maken, tenzij je hem direct bij Apple hebt gekocht.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:41 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Overigens zal je het 2de jaar alleen via de apple store in A'dam recht hebben op het zogenaamde consumer law.
Dat laatste bevestigt mijn voorgevoel. Toch kan ik zijn serienummer nog niet in de database vinden. www.stopheling.nl, mochten jullie die site nog niet kennenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:41 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Als hij heft gepind/cc gebruikt heeft, dan geldt een afschrift ook als bewijs van aankoop. Overigens zal je het 2de jaar alleen via de apple store in A'dam recht hebben op het zogenaamde consumer law.
Geen bon vinden is geen excuus, deze wordt je toegemaild, ook als je m bij de apple store in A'dam koopt. Zonder bon zou ik m sowieso niet kopen. Je kan dan nooit zeker weten dat de herkomst legaal is.
Wat een kutfilmpjes op die sitequote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:05 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Dat laatste bevestigt mijn voorgevoel. Toch kan ik zijn serienummer nog niet in de database vinden. www.stopheling.nl, mochten jullie die site nog niet kennen
Toen ik nog bij een computer winkel werkte konden we altijd oude bonnen afdrukken. Tenminste als iemand of dat bon nummer wist, of als hij hem op naam had gezet. Wij kregen er ook regelmatig vragen naar voor mensen die hem nodig hadden voor de verzekering o.i.d.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:47 schreef Dennisweb het volgende:
Conclusie: ik ga er toch op aandringen dat de man een kopie gaat vragen van de bon, of nog eens goed zoekt.
Nee, hoor. De verkoper gaat geen enkele moeite doen en bekt je liever af per mail. Dan is mijn interesse ook wel weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef Junkie het volgende:
[..]
Toen ik nog bij een computer winkel werkte konden we altijd oude bonnen afdrukken. Tenminste als iemand of dat bon nummer wist, of als hij hem op naam had gezet. Wij kregen er ook regelmatig vragen naar voor mensen die hem nodig hadden voor de verzekering o.i.d.
Misschien kan diegene dat nog navragen bij de winkel.
En in Nederland:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Weer ingebroken in een Apple Store:
[..]
http://www.onemorething.n(...)re+Thing+-+nieuws%29
Gaat hard inderdaad.
SPOILER: Inbrekers stelen 62 iMacs bij Fontys in TilburgOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://webwereld.nl/nieuw(...)ntys-in-tilburg.htmlThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Dat is weer een beetje jammer van iCentre.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:21 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Nee, hoor. De verkoper gaat geen enkele moeite doen en bekt je liever af per mail. Dan is mijn interesse ook wel weg.
Hij heeft het over een tweedehans verkoperquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat is weer een beetje jammer van iCentre.
(Service geven kan soms zo makkelijk zijn.)
Yup, dat snapte ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hij heeft het over een tweedehans verkoper
Heroverweeg die SSD. Ik kocht een 256GB SSD voor 160 euro. Geen moment spijt van gehad. Mán, wat is mijn MacBook nu snel!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:50 schreef KaMo het volgende:
Mensen, ik zit eraan te denken om de HDD van mijn Macbook Pro 13" uit te breiden. SSD is me momenteel nog even te duur. Wat zijn jullie tips, hoe weet ik welke zou werken?
Nounou, je moet nu wel helemaal op enter drukken om te zien wat jij wilt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef Norrage het volgende:
Godver wat is dat nieuwe itunes toch kut
Ik heb het al meerdere keren gezegd in dit topic, maar nu nogmaals....hoe verzinnen ze het?
Ik wil bijvoorbeeld gewoon een artiest in de zoek balk kunnen intypen, en niet allemaal (overigens een volledig traag systeem) suggesties krijgen waar ik dan nog op moet klikken en het dan in een volstrekt onoverzichtelijke lijst te zien krijgen....
Wat voor "tegel" zou je dan per artiest willen laten zien? Want je kunt een artiest niet echt uitbeelden met één album cover.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef Operc het volgende:
Wat ik vooral naar vind is dat als je op artiest sorteert, je niet meer de tegels krijgt zoals die wel bij albums staan. Dat vond ik prettig zoeken, maar dat ik 20 Bruce Springsteen albums heb weet ik ook wel als er maar 1 tegel is met die man erop in plaats van 20.
Zoals het in de vorige iTunes was, een van de albumhoezen als hoofdhoes en als je over de tegel van links naar rechts kwamen alle hoezen voorbij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat voor "tegel" zou je dan per artiest willen laten zien? Want je kunt een artiest niet echt uitbeelden met één album cover.
Zoals events in iPhoto bedoel je? Dan heb ik die functie van de oude iTunes gemist blijkbaar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Zoals het in de vorige iTunes was, een van de albumhoezen als hoofdhoes en als je over de tegel van links naar rechts kwamen alle hoezen voorbij.
Nee neequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:46 schreef nietzman het volgende:
Tegels? Toch niet dat josti coverflow he?
Ja volgens mij bedoel ik dat inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zoals events in iPhoto bedoel je? Dan heb ik die functie van de oude iTunes gemist blijkbaar.
Ja..quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:20 schreef krokdown het volgende:
okiiii, iphone 5 is besteld. zwart 32 gb.
Is dat synchroniseren met je macbook makkelijk?
Ik heb hem al een tijdje, maar blijft een leuk spelquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:59 schreef blow... het volgende:
Plants vs zombies voor iOS is vandaag gratis
Alweer nieuwequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:30 schreef Borizzz het volgende:
Het wordt zo stilaan weer tijd voor een keynote; ik wil weten wanneer er een nieuwe generatie ipads komt
ja. Ben van plan om mijn 1e ipad te kopen; en als ik dat doe wel graag de nieuwstequote:
Gewoon de 4 halenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef Borizzz het volgende:
[..]
ja. Ben van plan om mijn 1e ipad te kopen; en als ik dat doe wel graag de nieuwste
Of de mini. Ik denk dt de nieuwe ipads nog wel een halfjaartje duren.quote:
Ik zie voor Apple geen reden om nu al met een nieuwe iPad te komen. Zou alleen maar voor imago schade zorgen. Een vernieuwingscyclus van een jaar is prima. Daarnaast hebben ze net de 128gb iPad uitgebracht, dus ik verwacht pas een nieuwe in het najaar. Voor de feestdagen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:30 schreef Borizzz het volgende:
Het wordt zo stilaan weer tijd voor een keynote; ik wil weten wanneer er een nieuwe generatie ipads komt
Nee, ik hoef geen device dat bijna het formaat van een mobiel heeftquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:41 schreef blow... het volgende:
[..]
Of de mini. Ik denk dt de nieuwe ipads nog wel een halfjaartje duren.
Lijkt me ook wel redelijk ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zie voor Apple geen reden om nu al met een nieuwe iPad te komen. Zou alleen maar voor imago schade zorgen. Een vernieuwingscyclus van een jaar is prima. Daarnaast hebben ze net de 128gb iPad uitgebracht, dus ik verwacht pas een nieuwe in het najaar. Voor de feestdagen.
Ipad 4 32 GB wifi.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen device dat bijna het formaat van een mobiel heeftAls ik een tablet wil moet ie wel full-size zijn.
[..]
Lijkt me ook wel redelijk ja.
Nog adviezen? welke is de beste koop?
Ik heb trouwens wel een luxe probleen: een nieuwe mac gaat er ws ook komen.
Dit. 16GB kan echt niet meerquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef blow... het volgende:
[..]
Ipad 4 32 GB wifi.
Dat is geen luxeprobleem hoor
Herkenbaar, afgelopen maanden, nieuwe iphone5, MacBook en Thunderbolt scherm. Twijfel nu nog een iPad mini te halenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb trouwens wel een luxe probleen: een nieuwe mac gaat er ws ook komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |