nee, het aantal sneeuwdagen per jaar moet door de NS nog wel even gehaald worden hequote:Op zondag 17 februari 2013 21:28 schreef greavy het volgende:
Houdt dat sneeuwgemiep nog een keer op? Tis nu wel mooi geweest
En het record aantal dagen winterdienstregeling moet natuurlijk ook aangescherpt wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, het aantal sneeuwdagen per jaar moet door de NS nog wel even gehaald worden he
Ja ik had een paar maanden geleden dat dubbelspel nog. 153 en 159 destijds.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:42 schreef greavy het volgende:
Nice. Op Luik-Aken heb je één van de oudste klassieke motorstellen van de NMBS
Die kans is er ook voor Maastricht-Luik.
Oh okee, ik heb net een Eos 60D met 18-200 besteld.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:24 schreef greavy het volgende:
Canon EOS 1000D (die ik echt vervangen wil) met een Canon EF-S 17-85mm objectief.
Oja, die machinist zat even te kijken wat wij uitspookten.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef James1988 het volgende:
Bij de foto van Thalys #4305 kijkt de machinist uit het raam
Nice! Een prima body en lens. De lens is - als je echt voor kwaliteit gaat - niet aan te bevelen. Het glas is van lagere kwaliteit. Voor normaal en gemiddeld gebruik zeker een prachtobjectief.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ik heb net een Eos 60D met 18-200 besteld.
Die heb ik ook bekeken. Mijn voorkeur gaat uit naar een vaste L-lens (echt kwalitatief). Daarna een nieuwe body (Canon 7D of iets vergelijkbaars waarschijnlijk).quote:Op zondag 17 februari 2013 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag wel een 30/1,4 langskomen voor een euro of 300, dat lijkt me stukken beter voor jou.
Als je over dergelijke investeringen gaat praten denk ik dat de rek in de kwaliteit van de foto's voor een groot deel eerder bij jezelf zit nog hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 22:36 schreef greavy het volgende:
[..]
Die heb ik ook bekeken. Mijn voorkeur gaat uit naar een vaste L-lens (echt kwalitatief). Daarna een nieuwe body (Canon 7D of iets vergelijkbaars waarschijnlijk).
Definitieve beslissing is nog niet gevallen daarover.
Ik weet het. Zit er daarom ook nog stevig over na te denken. Is net hoe de financiële buidel gaat uitvallen straks, na de opleiding.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je over dergelijke investeringen gaat praten denk ik dat de rek in de kwaliteit van de foto's voor een groot deel eerder bij jezelf zit nog hoor![]()
Het is niet zo dat je met dikkere apparatuur per definitie mooiere foto's maakt.
Mee eens.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je over dergelijke investeringen gaat praten denk ik dat de rek in de kwaliteit van de foto's voor een groot deel eerder bij jezelf zit nog hoor![]()
Het is niet zo dat je met dikkere apparatuur per definitie mooiere foto's maakt.
Dat is een "betaalbare" lens en een "betaalbare" cam vs een "DURE" lens en een "DURE" cam?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:42 schreef greavy het volgende:
Heb de opties voor een vaste 35mm f/2.0 voor ca. ¤250 en een Canon 60D of de Canon 7D met de L-lens 35mm f/1.4
Ja jij bent zeker die dakduif die nog niet eens weet dat ie zn foon ook dwars kan houdenquote:
Dat gebeurt mij nietquote:
Ik film altijd rechtopquote:Op zondag 17 februari 2013 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij bent zeker die dakduif die nog niet eens weet dat ie zn foon ook dwars kan houden![]()
![]()
Zelfs als je naar je werk gaat?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nietIk steek de straat nog niet over zonder camera
Dat faalt zo hard heaquote:
Daar valt dan spontaan een hengsel vanaf?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef zoem het volgende:
Nog even en je kunt daar ook een Fyra-tas kopen
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef CrashO het volgende:
Dan valt je handvat eraf en de bodem eruit
Die functie kun je tegen meerprijs bijbestellenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar valt dan spontaan een hengsel vanaf?
Die Fyra vertrekt om 20:28 uit Breda, en zou om 21:35 in Amsterdam Centraal langs het perron moeten staan. Om dan om 21:47 te vermelden dat die trein +15 heeft is een beetje laat.twitter:NSHispeed_info twitterde op zondag 17-02-2013 om 21:47:10#Fyra 961: #Fyra uit Breda v 20:28 heeft een vertraging van ongeveer 15 minuten. reageer retweet
Dit is zo'n ontzettend nutteloze post. NS binnenland presteert dit tientallen malen daags. Via de TBPsquote:Op zondag 17 februari 2013 23:08 schreef James1988 het volgende:
Dit is zo'n ontzettend nutteloze tweetDie Fyra vertrekt om 20:28 uit Breda, en zou om 21:35 in Amsterdam Centraal langs het perron moeten staan. Om dan om 21:47 te vermelden dat die trein +15 heeft is een beetje laat.twitter:NSHispeed_info twitterde op zondag 17-02-2013 om 21:47:10#Fyra 961: #Fyra uit Breda v 20:28 heeft een vertraging van ongeveer 15 minuten. reageer retweet
tegen meerprijs doen ze alsof het gefixt is, maar dat is niet zoquote:Op zondag 17 februari 2013 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Die functie kun je tegen meerprijs bijbestellen
Het was toch ooit zo dat je van de veerboot Estonia, die in de jaren '90 vergaan is met 900+ doden tot gevolg, een model kon bestellen in 2 varianten.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tegen meerprijs doen ze alsof het gefixt is, maar dat is niet zo
Vertraging is soms lastig te voorspellen lijkt me.. Denk aan onverwachte vertraging veroorzaakt door een overwegstoring waardoor een trein ineens +10 kan krijgen. Of dat een trein punctueel rijdt maar buiten het station door een rood sein wordt opgehouden wat ook niet verwacht werd. Dat soort dingen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is zo'n ontzettend nutteloze post. NS binnenland presteert dit tientallen malen daags. Via de TBPs
Ja leuk, maar dat soort dingen komt niet van de Goddelijke Voorzienigheid, dat komt door beslissingen van Prorail of van Bijsturing. IEMAND weet op tijd dat die trein te laat is. Er wordt nu gedaan alsof het een soort Bijbelse Zondvloed is waar niemand ooit iets van kon weten. Dat is natuurlijk onzin want IEMAND zit zelf die beslissingen te nemen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef KnightSolaire het volgende:
buiten het station door een rood sein wordt opgehouden wat ook niet verwacht werd. Dat soort dingen.
Er kunnen altijd afwijkingen plaatsvinden in welke treinen hoe laat precies (tot in de seconde) waar komen die allemaal naar een bepaald plekje op het station moeten. Als jij denkt dat allemaal bij voorbaat in te kunnen schatten met je glazen bol zou ik je aanraden bij ProRail te solliciteren, ze willen je vast graag hebbenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat soort dingen komt niet van de Goddelijke Voorzienigheid, dat komt door beslissingen van Prorail of van Bijsturing. IEMAND weet op tijd dat die trein te laat is. Er wordt nu gedaan alsof het een soort Bijbelse Zondvloed is waar niemand ooit iets van kon weten. Dat is natuurlijk onzin want IEMAND zit zelf die beslissingen te nemen.
hey, ze zeggen zelf tot op de minuut zeker te weten wat de aankomsttijd is. Die ze sowieso 5 minuten oprekken om zo nog steeds 'Op tijd' aan te komen...quote:Op zondag 17 februari 2013 23:25 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Er kunnen altijd afwijkingen plaatsvinden in welke treinen waar komen die allemaal naar een bepaald plekje op het station moeten. Als jij denkt dat allemaal bij voorbaat in te kunnen schatten met je glazen bol zou ik je aanraden bij ProRail te solliciteren, ze willen je vast graag hebben.
Godverdomme, je vraagt je serieus af of ze überhaupt die pot vingerverf OPEN kunnen krijgenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:25 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Er kunnen altijd afwijkingen plaatsvinden in welke treinen hoe laat precies (tot in de seconde) waar komen die allemaal naar een bepaald plekje op het station moeten. Als jij denkt dat allemaal bij voorbaat in te kunnen schatten met je glazen bol zou ik je aanraden bij ProRail te solliciteren, ze willen je vast graag hebben.
Ja, ik denk ook dat jij je kop moet houden. Nou en?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:29 schreef KnightSolaire het volgende:
Ik denk dat het allemaal wat genuanceerder en gecompliceerder ligt dan jullie denken.
Iets met de beste stuurlui...
In de app zie je het op de minuut precies, op de borden afgerond op 5 minuten.. Zou dat er niet mee te maken hebben?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:31 schreef Panthera. het volgende:
Het gebeurt vaak dat vertraging allang in de NS app zichtbaar is en dan pas na vertrektijd ook op de borden op het station getoond wordt (en omgeroepen wordt). Dat heeft niks met onvoorspelbaarheid te maken.
ja, want soms ligt het spoor ineens 10 kilometer om! zomaar ineens!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:29 schreef KnightSolaire het volgende:
Ik denk dat het allemaal wat genuanceerder en gecompliceerder ligt dan jullie denken.
Iets met de beste stuurlui...
Doe ik, gaat lekkerquote:Op zondag 17 februari 2013 23:31 schreef Monopoly het volgende:
Schenk er nog ééntje in Flash, het is nog weekend!
Nee maar serieus, moeten we maar accepteren dan, dat ook Prorail geen idee heeft van welke trein wanneer waar is? Is alles daarboven blijkbaar "te veel gevraagd"? Dat is onder alle omstandigheden zorgelijk, hoeveel bier ik nu ook op heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:31 schreef KnightSolaire het volgende:
Succes met je sollicitatie alvast. [ afbeelding ] Als je het waar kan maken, zal treinreizend Nederland erg blij met je zijn.
Mij lijkt het sterk dat ze 100 meter voor Amsterdam Centraal 15 minuten aan hun broek krijgen. Dat zullen ze vast ergens onderweg hebben opgelopen. Dan zou je op zn minst direct kunnen laten weten dat er een vertraging is van +15 minuten dan pas tien minuten na geplande aankomsttijd. Daar heeft niemand iets aan...quote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Vertraging is soms lastig te voorspellen lijkt me.. Denk aan onverwachte vertraging veroorzaakt door een overwegstoring waardoor een trein ineens +10 kan krijgen. Of dat een trein punctueel rijdt maar buiten het station door een rood sein wordt opgehouden wat ook niet verwacht werd. Dat soort dingen.
Ach KS is nog mee te praten maar die icloud larf moet je echt ff uitbranden want dat is gewoon verkwisting van dure zuurstof voor nuttige mensen.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, want soms ligt het spoor ineens 10 kilometer om! zomaar ineens!
iets met die users die hier goddomme steeds vaker langskomen om te zeggen dat wij er niets van weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |