abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122981500
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef greavy het volgende:

[..]

We gaan het zien... Ik rij net Bunde door, dus bijna in Mestreech
Hoeveel bakken heeft die trein?
pi_122981799
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef greavy het volgende:

[..]

We gaan het zien... Ik rij net Bunde door, dus bijna in Mestreech
Limburger?
pi_122981821
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

is een mooi stevig stuk, alleen denk ik helaas niet dat de NS iets met de kritiek zal gaan doen
De ns heeft al jaren te maken een hetze van de beroepszeikers en het volk wat daar heel gemakkelijk achteraan hobbelt.
pi_122981860
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:16 schreef DriekOplopers het volgende:
De Dagelijkse Standaard maakt gehakt van de NS:

http://www.dagelijksestan(...)-geklungel-van-de-ns
Aardige samenvatting ^O^ En niks aan gelogen. Helaas.

Mwoa, er rammelt toch wel het één en ander aan :') :X

[ Bericht 15% gewijzigd door Dr_Flash op 17-02-2013 13:08:15 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_122981955
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 06:21 schreef twiFight het volgende:
En waarom zat jij niet in een van die snellere treinen dan? 8-)
Omdat het heel hard regende dus we dachten we nemen de volgende wel anders werd al onze bagage zeiknat.

edit: om de tweede langzame te halen moesten we alsnog door de regen maar toen hebben we maar een Tuk Tuk genomen. :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 12:49:00 ]
pi_122982062
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:42 schreef icloud het volgende:

[..]

De ns heeft al jaren te maken een hetze van de beroepszeikers en het volk wat daar heel gemakkelijk achteraan hobbelt.
Het is wel erg makkelijk om kritiek af te doen als "een hetze van beroepszeikers" om er niet op in te hoeven gaan.

Je ziet dat op bijv. het Duitse forum van Drehscheibe ook, dat elke kritiek op de Deutsche Bahn door medewerkers ervan als een persoonlijke aanval wordt opgevat en dan op dezelfde manier wordt gebagatelliseerd.

Feit is dat NS helemaal niet zo veel bijzonders presteert. Het marktaandeel van de trein t.o.v. andere vervoerswijzen is al vele jaren min of meer stabiel, alle reizigersgroei van NS is niet te danken aan de prestaties van NS maar aan een groeiende vervoersbehoefte in het algemeen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 12:50:54 ]
pi_122982138
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:16 schreef DriekOplopers het volgende:
De Dagelijkse Standaard maakt gehakt van de NS:

http://www.dagelijksestan(...)-geklungel-van-de-ns
Overigens hebben ze het herfst probleem door de Sandite aardig onder controle.
pi_122982171
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:50 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is wel erg makkelijk om kritiek af te doen als "een hetze van beroepszeikers" om er niet op in te hoeven gaan.

Je ziet dat op bijv. het Duitse forum van Drehscheibe ook, dat elke kritiek op de Deutsche Bahn door medewerkers ervan als een persoonlijke aanval wordt opgevat en dan op dezelfde manier wordt gebagatelliseerd.

Feit is dat NS helemaal niet zo veel bijzonders presteert. Het marktaandeel van de trein t.o.v. andere vervoerswijzen is al vele jaren min of meer stabiel, alle reizigersgroei van NS is niet te danken aan de prestaties van NS maar aan een groeiende vervoersbehoefte in het algemeen.
De ns krijgt te gemakkelijk overal de schuld van, minimaal 70% van de vertragingen kan de ns niks aan doen, die komen door infrastructuur falen of verkeerd plannen door de verkeersleiding.

Maar dat wil het volk dan weer niet zien.
pi_122982220
quote:

[..]

Mja maar Bert Meerstad is gewoon feitelijk aantoonbaar een leugenaar en fantast. Het is bijzonder frustrerend voor mij als reiziger dat zo'n vent ongestoord z'n gang kan gaan.
pi_122982238
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:55 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Mja maar Bert Meerstad is gewoon feitelijk aantoonbaar een leugenaar en fantast. Het is bijzonder frustrerend voor mij als reiziger dat zo'n vent ongestoord z'n gang kan gaan.
Bert Meerstadt is een beter bestuurder dan zijn voorgangers.
pi_122982264
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef b2py het volgende:

[..]

Een leugenaar, megalomaan, kletsprater. Feit.
pi_122982289
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef b2py het volgende:

[..]

Ja. En een leugenaar en een fantast :Y
  zondag 17 februari 2013 @ 12:57:45 #38
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_122982293
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef J.B. het volgende:

[..]

Hoeveel bakken heeft die trein?
10 bakken
pi_122982334
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Een leugenaar, megalomaan, kletsprater. Feit.
Kom maar op met de feiten, toon maar aan waar hij gelogen, gekletspraat of megalomaan heeft gedaan?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 februari 2013 @ 12:59:20 #40
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_122982367
quote:

[..]

oorzaak -> gevolg.

Een bedrijf kan het natuurlijk nooit helemaal perfect doen, maar zo drastisch bezuinigen op materieel zoals nu gebeurt zorgt ervoor dat er in de spits gewoon te korte treinen rijden en er is geen enkele winterreserve om de gaten fatsoenlijk te dichten. Dat is het bedrijf zeker kwalijk te nemen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_122982399
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef icloud het volgende:

[..]

Kom maar op met de feiten, toon maar aan waar hij gelogen, gekletspraat of megalomaan heeft gedaan?
:O lees eens terug joh voordat je bijdehand gaat lopen doen :z
pi_122982448
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef icloud het volgende:

[..]

Je bent nergens van op de hoogte en dan denk je wel even iets zinnigs te kunnen bijdragen :|W ?
pi_122982533
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

:O lees eens terug joh voordat je bijdehand gaat lopen doen :z
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:01 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Je bent nergens van op de hoogte en dan denk je wel even iets zinnigs te kunnen bijdragen :|W ?
Ik ben juist wel goed op de hoogte, daarom daag ik je uit om je bewering maar eens aan te tonen.

Roepen dat het een leugenaar is mij veel te gemakkelijk.
pi_122982621
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

oorzaak -> gevolg.

Een bedrijf kan het natuurlijk nooit helemaal perfect doen, maar zo drastisch bezuinigen op materieel zoals nu gebeurt zorgt ervoor dat er in de spits gewoon te korte treinen rijden en er is geen enkele winterreserve om de gaten fatsoenlijk te dichten. Dat is het bedrijf zeker kwalijk te nemen.
Volgens mij moet die zelfde ns nog altijd elk jaar een flink dividend overmaken naar de bv Nederlanden, vind je het gek dat er bezuinigd moet worden?
pi_122982712
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef icloud het volgende:

[..]

[..]

Ik ben juist wel goed op de hoogte, daarom daag ik je uit om je bewering maar eens aan te tonen.

Vooruit dan gauw uit m'n hoofd:
"De Beneluxtrein zat nooit vol op de grens" -> Volkomen uit de lucht gegrepen, aantoonbaar onjuist
"Europa is jaloers op onze winterdienstregeling" -> Nee. Gewoon nee.
"Wij hebben zelf besloten om alle Fyra diensten te schrappen" -> Ja tuurlijk, nadat ze België toch niet meer in mochten.
"80% van de treinen rijdt nog gewoon tijdens de aangepaste dienstregeling" -> Nietszeggend getal. Tussen Amsterdam en Eindhoven rijdt nog niet eens 50% van de treinen. En wat er wel rijdt is vertraagd en te kort.

Daar komt dan de arrogantie bij dat men 'niet zo moet piepen' en je hebt een vent die wat mij betreft een voor de rest van z'n leven de hik kan krijgen.

quote:

En nee, dat ben je aantoonbaar niet. Hou maar op Bert, we hebben je door.
  PR/Manusje van alles zondag 17 februari 2013 @ 13:07:27 #46
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_122982715
quote:

[..]

[..]

heb jij zijn ejaculatie in de media niet gezien de afgelopen dagen?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_122982786
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:07 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Vooruit dan gauw uit m'n hoofd:
"De Beneluxtrein zat nooit vol op de grens" -> Volkomen uit de lucht gegrepen, aantoonbaar onjuist
"Europa is jaloers op onze winterdienstregeling" -> Nee. Gewoon nee.
"Wij hebben zelf besloten om alle Fyra diensten te schrappen" -> Ja tuurlijk, nadat ze België toch niet meer in mochten.
"80% van de treinen rijdt nog gewoon tijdens de aangepaste dienstregeling" -> Nietszeggend getal. Tussen Amsterdam en Eindhoven rijdt nog niet eens 50% van de treinen. En wat er wel rijdt is vertraagd en te kort.

Daar komt dan de arrogantie bij dat men 'niet zo moet piepen' en je hebt een vent die wat mij betreft een voor de rest van z'n leven de hik kan krijgen.
"We willen de reiziger voorspelbaarheid bieden" staat tot "Plan uw reis zo kort mogelijk voor vertrek" als lul staat tot drumstel.
pi_122982800
quote:

[..]

Klopt. En hier wordt even uitgelegd waarom die "beroepszeikerds" (jouw woorden) gelijk hebben:

http://www.voorbeterov.nl/130215.php

:*
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 februari 2013 @ 13:11:13 #49
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_122982843
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:53 schreef icloud het volgende:

[..]

De ns krijgt te gemakkelijk overal de schuld van, minimaal 70% van de vertragingen kan de ns niks aan doen, die komen door infrastructuur falen of verkeerd plannen door de verkeersleiding.

Maar dat wil het volk dan weer niet zien.
Elke verstoring is er één teveel. Elke verstoring levert een logistieke puzzel op die opgelost moet worden. Dagelijks zijn er bijvoorbeeld al minimaal 180 wijzigingen in het personeelsrooster die opgevangen moeten worden.

Bij een grote verstoring is het helemaal kat in het bakkie en kan de bijsturing het gewoon niet meer aan en gaat alles deels op zijn gat. De systemen zijn helaas nog niet zover dat er razendsnel dingen omgepland kunnen worden.

Imo is het huidige systeem nodeloos complex geworden, zeker omdat de NS het liefst heeft dat al het materieel zo weinig mogelijk stilstaat en er in de spits nauwelijks reservecapaciteit is. En als er al een treinstel 'over' is dan staat deze vaak niet op een belangrijk knooppunt, maar aan de randen van het land, dankzij het gebrek aan opstelcapaciteit dat her en der is.

Verder moet de NS niet gaan pronken met bijvoorbeeld de fantastische winterdienstregeling, want treinen die rijden zijn vaak te kort voor de drukke trajecten waarop ze rijden. Het onderweg slim aftrappen of bijplaatsen van stellen is eigenlijk uit den boze, terwijl juist daar nog het nodige op gewonnen kan worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_122982882
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:07 schreef Ireyon het volgende:

Om hier nog even aan toe te voegen dat dit gewoon de grootst mogelijke middelvinger is richting honderden, zo niet duizenden mensen die ruim 5 jaar lang dagelijks tussen Roosendaal en Antwerpen moesten staan, alvorens de verbinding volledig geschrapt werd zonder fatsoenlijk alternatief te bieden.

"Fuck de reiziger. Lol"
- Bert Meerstad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')