Hoeveel bakken heeft die trein?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef greavy het volgende:
[..]
We gaan het zien... Ik rij net Bunde door, dus bijna in Mestreech
Limburger?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef greavy het volgende:
[..]
We gaan het zien... Ik rij net Bunde door, dus bijna in Mestreech
De ns heeft al jaren te maken een hetze van de beroepszeikers en het volk wat daar heel gemakkelijk achteraan hobbelt.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is een mooi stevig stuk, alleen denk ik helaas niet dat de NS iets met de kritiek zal gaan doen
Aardige samenvattingquote:Op zondag 17 februari 2013 12:16 schreef DriekOplopers het volgende:
De Dagelijkse Standaard maakt gehakt van de NS:
http://www.dagelijksestan(...)-geklungel-van-de-ns
Omdat het heel hard regende dus we dachten we nemen de volgende wel anders werd al onze bagage zeiknat.quote:Op zondag 17 februari 2013 06:21 schreef twiFight het volgende:
En waarom zat jij niet in een van die snellere treinen dan?
Het is wel erg makkelijk om kritiek af te doen als "een hetze van beroepszeikers" om er niet op in te hoeven gaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:42 schreef icloud het volgende:
[..]
De ns heeft al jaren te maken een hetze van de beroepszeikers en het volk wat daar heel gemakkelijk achteraan hobbelt.
Overigens hebben ze het herfst probleem door de Sandite aardig onder controle.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:16 schreef DriekOplopers het volgende:
De Dagelijkse Standaard maakt gehakt van de NS:
http://www.dagelijksestan(...)-geklungel-van-de-ns
De ns krijgt te gemakkelijk overal de schuld van, minimaal 70% van de vertragingen kan de ns niks aan doen, die komen door infrastructuur falen of verkeerd plannen door de verkeersleiding.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is wel erg makkelijk om kritiek af te doen als "een hetze van beroepszeikers" om er niet op in te hoeven gaan.
Je ziet dat op bijv. het Duitse forum van Drehscheibe ook, dat elke kritiek op de Deutsche Bahn door medewerkers ervan als een persoonlijke aanval wordt opgevat en dan op dezelfde manier wordt gebagatelliseerd.
Feit is dat NS helemaal niet zo veel bijzonders presteert. Het marktaandeel van de trein t.o.v. andere vervoerswijzen is al vele jaren min of meer stabiel, alle reizigersgroei van NS is niet te danken aan de prestaties van NS maar aan een groeiende vervoersbehoefte in het algemeen.
Mja maar Bert Meerstad is gewoon feitelijk aantoonbaar een leugenaar en fantast. Het is bijzonder frustrerend voor mij als reiziger dat zo'n vent ongestoord z'n gang kan gaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:42 schreef icloud het volgende:
[..]
De ns heeft al jaren te maken een hetze van de beroepszeikers en het volk wat daar heel gemakkelijk achteraan hobbelt.
Bert Meerstadt is een beter bestuurder dan zijn voorgangers.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mja maar Bert Meerstad is gewoon feitelijk aantoonbaar een leugenaar en fantast. Het is bijzonder frustrerend voor mij als reiziger dat zo'n vent ongestoord z'n gang kan gaan.
Een leugenaar, megalomaan, kletsprater. Feit.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Bert Meerstadt is een beter bestuurder dan zijn voorgangers.
Ja. En een leugenaar en een fantastquote:Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Bert Meerstadt is een beter bestuurder dan zijn voorgangers.
Kom maar op met de feiten, toon maar aan waar hij gelogen, gekletspraat of megalomaan heeft gedaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Een leugenaar, megalomaan, kletsprater. Feit.
oorzaak -> gevolg.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:42 schreef icloud het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Kom maar op met de feiten, toon maar aan waar hij gelogen, gekletspraat of megalomaan heeft gedaan?
Je bent nergens van op de hoogte en dan denk je wel even iets zinnigs te kunnen bijdragenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Kom maar op met de feiten, toon maar aan waar hij gelogen, gekletspraat of megalomaan heeft gedaan?
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]lees eens terug joh voordat je bijdehand gaat lopen doen
Ik ben juist wel goed op de hoogte, daarom daag ik je uit om je bewering maar eens aan te tonen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:01 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je bent nergens van op de hoogte en dan denk je wel even iets zinnigs te kunnen bijdragen?
Volgens mij moet die zelfde ns nog altijd elk jaar een flink dividend overmaken naar de bv Nederlanden, vind je het gek dat er bezuinigd moet worden?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oorzaak -> gevolg.
Een bedrijf kan het natuurlijk nooit helemaal perfect doen, maar zo drastisch bezuinigen op materieel zoals nu gebeurt zorgt ervoor dat er in de spits gewoon te korte treinen rijden en er is geen enkele winterreserve om de gaten fatsoenlijk te dichten. Dat is het bedrijf zeker kwalijk te nemen.
Vooruit dan gauw uit m'n hoofd:quote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef icloud het volgende:
[..]
[..]
Ik ben juist wel goed op de hoogte, daarom daag ik je uit om je bewering maar eens aan te tonen.
Roepen dat het een leugenaar is mij veel te gemakkelijk.
En nee, dat ben je aantoonbaar niet. Hou maar op Bert, we hebben je door.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef icloud het volgende:
Ik ben juist wel goed op de hoogte, daarom daag ik je uit om je bewering maar eens aan te tonen.
heb jij zijn ejaculatie in de media niet gezien de afgelopen dagen?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef icloud het volgende:
[..]
[..]
Roepen dat het een leugenaar is mij veel te gemakkelijk.
"We willen de reiziger voorspelbaarheid bieden" staat tot "Plan uw reis zo kort mogelijk voor vertrek" als lul staat tot drumstel.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:07 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vooruit dan gauw uit m'n hoofd:
"De Beneluxtrein zat nooit vol op de grens" -> Volkomen uit de lucht gegrepen, aantoonbaar onjuist
"Europa is jaloers op onze winterdienstregeling" -> Nee. Gewoon nee.
"Wij hebben zelf besloten om alle Fyra diensten te schrappen" -> Ja tuurlijk, nadat ze België toch niet meer in mochten.
"80% van de treinen rijdt nog gewoon tijdens de aangepaste dienstregeling" -> Nietszeggend getal. Tussen Amsterdam en Eindhoven rijdt nog niet eens 50% van de treinen. En wat er wel rijdt is vertraagd en te kort.
Daar komt dan de arrogantie bij dat men 'niet zo moet piepen' en je hebt een vent die wat mij betreft een voor de rest van z'n leven de hik kan krijgen.
Klopt. En hier wordt even uitgelegd waarom die "beroepszeikerds" (jouw woorden) gelijk hebben:quote:Op zondag 17 februari 2013 12:42 schreef icloud het volgende:
[..]
Elke verstoring is er één teveel. Elke verstoring levert een logistieke puzzel op die opgelost moet worden. Dagelijks zijn er bijvoorbeeld al minimaal 180 wijzigingen in het personeelsrooster die opgevangen moeten worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:53 schreef icloud het volgende:
[..]
De ns krijgt te gemakkelijk overal de schuld van, minimaal 70% van de vertragingen kan de ns niks aan doen, die komen door infrastructuur falen of verkeerd plannen door de verkeersleiding.
Maar dat wil het volk dan weer niet zien.
Om hier nog even aan toe te voegen dat dit gewoon de grootst mogelijke middelvinger is richting honderden, zo niet duizenden mensen die ruim 5 jaar lang dagelijks tussen Roosendaal en Antwerpen moesten staan, alvorens de verbinding volledig geschrapt werd zonder fatsoenlijk alternatief te bieden.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:07 schreef Ireyon het volgende:
"De Beneluxtrein zat nooit vol op de grens" -> Volkomen uit de lucht gegrepen, aantoonbaar onjuist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |