Geef eens antwoord op m'n vraag!quote:Op zondag 17 februari 2013 00:34 schreef henkde_j het volgende: [..] Eigenlijk zou zijn programma 'latevermaak' moeten heten
![]()
Zoveel hosselpraatquote:
Valt best mee toch? Volgens mij gleed jij zelf een aantal maanden geleden ook behoorlijk hard over iemand hier.quote:
Aantal maanden geleden of nu nog steeds?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Volgens mij gleed jij zelf een aantal maanden geleden ook behoorlijk hard over iemand hier.
Wij houden het tenminste nog buiten het topic
Truequote:Op zondag 17 februari 2013 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter dan de verhalen van Jim Vorwald worden ze niet.
Ik zeg toch nergens dat er iets mis mee is?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Volgens mij gleed jij zelf een aantal maanden geleden ook behoorlijk hard over iemand hier.
Wij houden het tenminste nog buiten het topic
Laat ook maar lekker zitten ook...quote:Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat er iets mis mee is?
Fluitmans!quote:
En een gagb.. laat maarquote:
quote:
Oepsquote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik maak maar geen grapje, ik wil je niet weer boos maken
Zolang je geen flauwe verwijzingen gaat maken naar Roos en daarna gaat grappen over mij is het al gauw goed qua grapjes...quote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik maak maar geen grapje, ik wil je niet weer boos maken
Jij komt alleen maar zure sloten tegen? Arme jij...quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang je geen flauwe verwijzingen gaat maken naar Roos en daarna gaat grappen over mij is het al gauw goed qua grapjes...
Niet op de man spelen
Okeequote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang je geen flauwe verwijzingen gaat maken naar Roos en daarna gaat grappen over mij is het al gauw goed qua grapjes...
Niet op de man spelen
Arme ik?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij komt alleen maar zure sloten tegen? Arme jij...
Dankquote:Op zondag 17 februari 2013 01:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén roos voor je topic.
Lieve schat, ik weet dat je het niet zo bedoelde. Het kwam alleen even heel kunt overquote:Op zondag 17 februari 2013 01:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee![]()
Maar dus, dat was erg lomp van mij, maar geloof me dat ik het niet zo bedoelde enzo. Zo een klootzak wil ik dan ook weer niet zijn.
Ik wil wel een botte lul zijn natuurlijk.
Succes daarmee en slaap lekker!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef D. het volgende:
[..]
Arme ik?
arme ik![]()
Ik ga me wel in slaap huilen
Godverdomme allerjezus!11quote:Op zondag 17 februari 2013 01:12 schreef wolfrolf het volgende:
pino een roos voor haar topiek? het was een post en niet een topic![]()
![]()
godgloeiende
Oh shit het is zondag. sorry heer
[ afbeelding ]
Hou je bek man, met je gevloek!!quote:
SLAPEN IS VOOR MIETJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111quote:Op zondag 17 februari 2013 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermoeidheid slaat in. Tot morgen.
Slaap lekker, jong!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trustenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou ik liet daarnet een vuil saté windje. De omgeving kon het niet erg waarderenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:21 schreef minthy het volgende:
Heeft er nog iemand een leuk faalverhaal dat om te lachen is?
Dat is om te huilen, niet om te lachen.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou ik liet daarnet een vuil saté windje. De omgeving kon het niet erg waarderen
Ik heb gisteren erwtensoep gegeten, dus zeer herkenbaarquote:Op zondag 17 februari 2013 01:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou ik liet daarnet een vuil saté windje. De omgeving kon het niet erg waarderen
Huilen en lachen zijn anders precies hetzelfdequote:Op zondag 17 februari 2013 01:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is om te huilen, niet om te lachen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:21 schreef minthy het volgende:
twitter:JimVorwald twitterde op donderdag 14-02-2013 om 21:15:37Bedankt voor de paar lieve valentijnsmailtjes. Toch wel teleurgesteld dat er geen kaartje in de brievenbus ligt! #kapsones reageer retweet
Ik probeerde twee uur lang een lesbienne te versieren.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:21 schreef minthy het volgende:
Trustequote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:JimVorwald twitterde op donderdag 14-02-2013 om 21:15:37Bedankt voor de paar lieve valentijnsmailtjes. Toch wel teleurgesteld dat er geen kaartje in de brievenbus ligt! #kapsones reageer retweet
Oeps... Was ze niet duidelijk daarin?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde twee uur lang een lesbienne te versieren.
Nee, ik hoorde het van iemand anders ook uiteindelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeps... Was ze niet duidelijk daarin?
Ik dacht dat ik al een grap mistequote:
Ja, nogal... Ben niet gewend om m'n posts na te lezen voor ik ze online kwakquote:
Mooi blote! Maar ook niet tof van haar...quote:Op zondag 17 februari 2013 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde het van iemand anders ook uiteindelijk.
Autocorrect is me aan het fuckenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al een grap miste
Blote?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi blote! Maar ook niet tof van haar...
voor mij niet, ik moet nog naar de Schouwburg straksquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi blote! Maar ook niet tof van haar...
ik vind het ook maar een standaard popnummertjequote:Op zondag 17 februari 2013 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
mag ik zeggen dat deze megahit van Justin een beetje tegenvalt?
daar ben ik het mee eens. 10jr geledeno fzo vond ik em vet, tegenwoordig niet meerquote:
Ik kan het niet vaak genoeg horenquote:
Treffendquote:Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een nieuw user icon voor SilentChaos gevonden!
[ afbeelding ]
M'n tablet kent geen vieze woordjes meer, zo lijkt het...quote:Op zondag 17 februari 2013 12:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weer bijgekomen van je autocorrectfalen?
Ze stond te huilen in de neuken.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weer bijgekomen van je autocorrectfalen?
'Klote' vind ik nog vrij normaalquote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n tablet kent geen vieze woordjes meer, zo lijkt het...
dat vind ik zieligquote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
hee muissiequote:
Ik heb ook zo'n enorm preutse telefoonquote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee muissie
ik zag in het VBL subforum iemand voorbij komen met dezelfde usericon als jij
Is dit niet geschikter?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een nieuw user icon voor SilentChaos gevonden!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Skype(je hoeft je vinger niet op de webcam te houden)
50/50 danquote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
wil niemand met mij flirten? Ik kan nl wel 75 euro gebruiken.
meh, ik zat te hopen op een etentjequote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet de muts ook weg?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
henk, paniek! Ik heb geen sneeuwvrije usericon met fluitje
Eerst de kerstUI voor Pienjoquote:Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja graag
Wat ben je toch ook een schat
patatje bij de plaatselijke patatboer met bediening en kaarslicht kost 1,5 euro pp. Dus het is winst als ik de 75 euro pak en iemand anders mee uit eten neemquote:Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meh, ik zat te hopen op een etentje
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
nou, wat een romantiek zeg!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
patatje bij de plaatselijke patatboer met bediening en kaarslicht kost 1,5 euro pp. Dus het is winst als ik de 75 euro pak en iemand anders mee uit eten neem
Dat wordt een leven lang met een snuggie op de bank en katten knuffelenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
patatje bij de plaatselijke patatboer met bediening en kaarslicht kost 1,5 euro pp. Dus het is winst als ik de 75 euro pak en iemand anders mee uit eten neem
In welke clip zat je UI ook alweer?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]__________________________________
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat wordt een leven lang met een snuggie op de bank en katten knuffelen
Als zelfs een Fokker het niet meer in je ziet zitten moet je je echt zorgen gaan maken!quote:
jeuh!quote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat wordt een leven lang met een snuggie op de bank en katten knuffelen
als jij nou gaat salsadansen, dip ik mijn chips wel in de salsaquote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben best romantisch hoor... maar ergens uit eten gaan, vind ik niet zo romantisch. Ik ben meer van samen wandelen ofzo. Ergens alleen zijn met elkaar.
Of de hele avond (salsa) dansen.
volgens mij was het mosselman of 1 van die gabbertjeclips...quote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In welke clip zat je UI ook alweer?
Nare rotzak!!!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Skype(je hoeft je vinger niet op de webcam te houden)
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef alors het volgende:
'Telefonisch afvallen. Blijf aan de lijn!'
De Mosselman met Opzijquote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Iets betere capquote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik heb hem wel vaker langs horen komen, geen idee bij wiequote:Op zondag 17 februari 2013 13:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat ventje niet ook een keer bij Coen & Sander geweest?
Laatst ook al bij TOR.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat ventje niet ook een keer bij Coen & Sander geweest?
Timur en Ramon hebben hem wel eerder gebeld.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem wel vaker langs horen komen, geen idee bij wie
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Iets betere capSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wolfrolf.
[..]
Iets betere cap*photoshop aangeslingerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Sowieso de bible belt niet kennen, mensen zonder algemene kennisquote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
in Elburg wonen en de bible belt niet kennen
Ja, shock!quote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij is er onderdeel van, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Giel gaat daar niet naartoe inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 13:35 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.suksawat.nl/do-the-harlem-shake-giel-komt-ook/
voor de liefhebber. ik ga niet. en Giel waarschijnlijk ook niet want die zit volgens mij in Kenia
[..]
Iets betere capEr kwam even wat tussen. Maar voilaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
dankjewel lief henkjequote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er kwam even wat tussen. Maar voila
[ afbeelding ]
zie de PIquote:
alleen naar het naakstrand. maar een ander keertje graag, moet nu naar de schouwburg.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
wil je met mij mee naar het strand?
wil je niets voor de verbeelding over laten?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alleen naar het naakstrand. maar een ander keertje graag, moet nu naar de schouwburg.
oh, ik dacht dat je kotste op mijn geweldige postquote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het ging me niet om je post maar om het nummer
ookquote:Op zondag 17 februari 2013 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je kotste op mijn geweldige post
pff, verbeelding schmerbeeldingquote:Op zondag 17 februari 2013 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wil je niets voor de verbeelding over laten?![]()
Beetje matig, maar jaquote:
Ik vind hem anders geweldigquote:
Ik zit een halve koude pizza van gisteren te lunchen nuquote:Op zondag 17 februari 2013 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ben ervandoor. tot de volgende keer maar weer
daagquote:Op zondag 17 februari 2013 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
Veel plezier, geniet ervan!quote:Op zondag 17 februari 2013 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
Das hier bijna om de hoek!quote:Op zondag 17 februari 2013 14:35 schreef MarijeH het volgende:
Ik lees net dat Roel van Velzen in vroomshoop is.
vlucht nu het nog kan!quote:Op zondag 17 februari 2013 14:35 schreef MarijeH het volgende:
Ik lees net dat Roel van Velzen in vroomshoop is.
Wow dat had ik niet verwacht.quote:
Tof ja!quote:
Dan PEC - PSV al?quote:
quote:
Ik begrijp zijn probleem nietquote:Op zondag 17 februari 2013 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Die gastGewoon die kraan aanzetten en je hand snel wegtrekken.
Goed bezig inderdaad Heerenveen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef alors het volgende:
Sc Heerenveen
en Feyenoord gaat nog wel scoren hoor.
Zeg kriebelkontje, waar blijft m'n koffie?!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
Grapje, de Eredivisie interesseert mij geen neuk.
In jouw koffiebus.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg kriebelkontje, waar blijft m'n koffie?!
Ja verdomme zeg, ik kan ook werkelijk alles zelf doen hier!!!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In jouw koffiebus.
Veel plezier met zetten hè poepescheet
Mijn bakkie is alweer op en was erg lekk0r!!!1quote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja verdomme zeg, ik kan ook werkelijk alles zelf doen hier!!!
Er staat nu een bakkie voor m'n neus en ik heb er, zeer recalcitrant, een plakje cake bij genomenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn bakkie is alweer op en was erg lekk0r!!!1
Ik had geen cakequote:Op zondag 17 februari 2013 15:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Er staat nu een bakkie voor m'n neus en ik heb er, zeer recalcitrant, een plakje cake bij genomen
Waaaah, chocolaquote:
Hoiquote:Op zondag 17 februari 2013 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!.
Oh wacht, het is nog zondag...
Wat is er met de TT???
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!.
Wat is er met de TT???
Goedemiddag! Ben je in de war ofzo?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!.
Wat is er met de TT???
Ja, ernstig. Ik hoop voor het meiske dat ze een 25-jarige mannelijke troll isquote:
iddquote:Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ernstig. Ik hoop voor het meiske dat ze een 25-jarige mannelijke troll is
Ik ga uit van een troll. Speciaal een account aangemaakt voor dit topic, niet meer reageren en het verhaal is gewoon téquote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
idd
wel een heel sneu verhaal als het echt is
Kan maar zo echt zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga uit van een troll. Speciaal een account aangemaakt voor dit topic, niet meer reageren en het verhaal is gewoon té![]()
Hoop ik...
Dan klopt de OP niet, of het valt vies tegenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul, hoe.. zal ie wel gedacht hebben.
Kom je daar nu pas achterquote:Op zondag 17 februari 2013 15:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedemiddag! Ben je in de war ofzo?
Ja...quote:
Zou geen goed teken zijn als ie hosselt en tegelijkertijd op FOK! is..quote:Op zondag 17 februari 2013 15:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja...![]()
Maar serieus; wat doe je tegenwoordig zo vaak op Fok in de avonden/weekenden? Ben je aan het hosselen?
Ik draai al wat langer mee hier, je wil niet weten wat er zich afspeelt via dm/pmquote:Op zondag 17 februari 2013 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou geen goed teken zijn als ie hosselt en tegelijkertijd op FOK! is..
geniaalquote:
vertel eens?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik draai al wat langer mee hier, je wil niet weten wat er zich afspeelt via dm/pm
Geen ideequote:Op zondag 17 februari 2013 15:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja...![]()
Maar serieus; wat doe je tegenwoordig zo vaak op Fok in de avonden/weekenden? Ben je aan het hosselen?
Ja wat de fuck... ik zit hier vanaf 2003 geloof ik, maar het is echt bizar, ik kmo er nu ook achterquote:Op zondag 17 februari 2013 16:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik draai al wat langer mee hier, je wil niet weten wat er zich afspeelt via dm/pm
Fokkers hosselen zich suf... Het komt meer dan eens voor dat ik benaderd word via dm/pm als ik me buiten deze veilige haven begeefquote:
geen last vanquote:Op zondag 17 februari 2013 16:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Fokkers hosselen zich suf... Het komt meer dan eens voor dat ik benaderd word via dm/pm als ik me buiten deze veilige haven begeef![]()
Ook echt ranzigerds
strand en zonquote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen ideeIk doe het dan weer niet als ik uitga, maar wel als ik lekker wat quality time heb in m'n eentje. Vroeger nooit zin in, maar nu het zo makkelijk is op je mobiel kan ik gewoon lekker op m'n bnalkon zitten en deeze shit blijven checken
[..]
Ja wat de fuck... ik zit hier vanaf 2003 geloof ik, maar het is echt bizar, ik kmo er nu ook achterMensen hosselen zelfs mij :$ (of misschien komt dat door dat andere topique
)
Maar wat een weekend (IB4 Domien). Ik werd vanochtend wakker, zonder kater (), zonder zwaar hoofd, mooi op tijd (8:30). Het zonnetje scheen, de vogels floten...
Dus lekker de Chevrolet opgesnord (en moeten starten met startkabels na 3 maanden stilstand) en ff een stukkie gecruised
Daarna met een vriend op het strand een lekker bakje koffie gedronken, net weer thuis en lekker een uurtje van de zon genoten op m'n balkon met een klein biertje... En dus Fok! checkende
Life's good
Muizen zijn klein, klein = strak... Nee hoor, je naam is het nietquote:Op zondag 17 februari 2013 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
geen last van
komt vast door mijn naam
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:11 schreef wolfrolf het volgende:
SC!
[ afbeelding ]
Oh en ik zit mijn PC ff te scannen...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den Haagquote:
Ik zie het verslag met vertrouwen tegemoetquote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen ideeIk doe het dan weer niet als ik uitga, maar wel als ik lekker wat quality time heb in m'n eentje. Vroeger nooit zin in, maar nu het zo makkelijk is op je mobiel kan ik gewoon lekker op m'n bnalkon zitten en deeze shit blijven checken
[..]
Ja wat de fuck... ik zit hier vanaf 2003 geloof ik, maar het is echt bizar, ik kmo er nu ook achterMensen hosselen zelfs mij :$ (of misschien komt dat door dat andere topique
)
Maar wat een weekend (IB4 Domien). Ik werd vanochtend wakker, zonder kater (), zonder zwaar hoofd, mooi op tijd (8:30). Het zonnetje scheen, de vogels floten...
Dus lekker de Chevrolet opgesnord (en moeten starten met startkabels na 3 maanden stilstand) en ff een stukkie gecruised
Daarna met een vriend op het strand een lekker bakje koffie gedronken, net weer thuis en lekker een uurtje van de zon genoten op m'n balkon met een klein biertje... En dus Fok! checkende
Life's good
Een digitale soaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:11 schreef wolfrolf het volgende:
SC!
[ afbeelding ]
Oh en ik zit mijn PC ff te scannen...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja je bevindt je in een topique met hitsige vrijgezellen die hosselen alles wat los en vast zitquote:Op zondag 17 februari 2013 16:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie het verslag met vertrouwen tegemoet![]()
Het lijkt ook steeds erger te worden, dat gehossel hier![]()
![]()
Eigenlijk moet ik gewoon in 3fm blijven hangen
Daarom scan ik niks meer, youporn, myfreewebcams, redtube blablablaquote:
Dit ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja je bevindt je in een topique met hitsige vrijgezellen die hosselen alles wat los en vast zitwat verwacht je zelf!
En dan zeg je wel dat je dat niet doet, afspreken met mensen van Fok! enzo, maar dat is alleen maar een uitdaging voor ze
Het vreemde is dat het meer de lurkers zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja je bevindt je in een topique met hitsige vrijgezellen die hosselen alles wat los en vast zitwat verwacht je zelf!
En dan zeg je wel dat je dat niet doet, afspreken met mensen van Fok! enzo, maar dat is alleen maar een uitdaging voor ze
Ach, je hebt genoeg verslag gehad van mij dit weekend![]()
Net zoals de "Friendzone"...quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Minthy is voor mij ook een uitdaging, maar ik doe het gewoon langzaam aan, ik heb alle tijdooit komt het er wel van hoor
Als ik "seks met m'n ex" NOG een keer mag aanvinken op m'n lijst krijg je weer een whatsappje hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Het vreemde is dat het meer de lurkers zijn![]()
En in dat topic heb ik dat enorm hard geroepen ja, maar daarin drijf ik expres wat over. M'n leukste dates waren via Fok![]()
Geeft niks, ik hou van details. En altijd leuk om een berichtje van je te ontvangen
Je pogingen zijn enorm schattig, maar ik kan m'n poot enorm stijf houden. Onderschat me nietquote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Minthy is voor mij ook een uitdaging, maar ik doe het gewoon langzaam aan, ik heb alle tijdooit komt het er wel van hoor
Tot die tijd hou ik gewoon wat anders stijfquote:Op zondag 17 februari 2013 16:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Je pogingen zijn enorm schattig, maar ik kan m'n poot enorm stijf houden. Onderschat me niet
Voorspelbaar inkoppertjequote:Op zondag 17 februari 2013 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tot die tijd hou ik gewoon wat anders stijf
NAILED IT!!!!!
Welcome to my lifequote:Op zondag 17 februari 2013 16:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Voorspelbaar inkoppertje[ afbeelding ]
Ja jong, dat krijg je ervan als je hem niet in je broek kan houden... Duidelijk zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik "seks met m'n ex" NOG een keer mag aanvinken op m'n lijst krijg je weer een whatsappje hoor
Maar het was een zwak moment van mij, alhoewel het ook wel weer goed/fijn was, maar ik wil vooral bij haar geen verkeerde verwachting brengen (m'n whatsapp is weer overstroomt sinds zaterdagmiddag)
Veel plezier daarmee!quote:Op zondag 17 februari 2013 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tot die tijd hou ik gewoon wat anders stijf
NAILED IT!!!!!
Was niet mijn schuldquote:Op zondag 17 februari 2013 16:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja jong, dat krijg je ervan als je hem niet in je broek kan houden... Duidelijk zijn![]()
Sowieso niet teveel Whatsappen, de doodsteek voor veel relaties/verkeringen/hossels
Kijk uit he, je hebt het wel tegen de grootste hosselkoning van Rijswijk hequote:
de rest van Rijswijk is bezet?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk uit he, je hebt het wel tegen de grootste hosselkoning van Rijswijk he
Bewijs
[ afbeelding ]
Booyaaaaquote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de rest van Rijswijk is bezet?
Arme Rudyquote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bewijs
[ afbeelding ]
99% is bejaardquote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
de rest van Rijswijk is bezet?
Tja, over is over bij mij, dus ik kan me er weinig bij voorstellenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was niet mijn schuldwas gewoon de situatie, maar het is voor ons allebei duidelijk WAAROM het uit is, was ook leuk om er zo open over te praten
Maar ja, schijnbaar door die onverschilligheid en het feit dat het gewoon lekker eenmalig/spontaan was, was het schijnbaar goed, voor de verandering
Rudy is een bazenbuurmanquote:
Hij heeft niets door?quote:
Het vleesch is zwak, mijn lieve Minthyquote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, over is over bij mij, dus ik kan me er weinig bij voorstellen
Bazenactiequote:Op zondag 17 februari 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bewijs
[ afbeelding ]
Ze is zelfs zwangerquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |