Geef eens antwoord op m'n vraag!quote:Op zondag 17 februari 2013 00:34 schreef henkde_j het volgende: [..] Eigenlijk zou zijn programma 'latevermaak' moeten heten
![]()
Zoveel hosselpraatquote:
Valt best mee toch? Volgens mij gleed jij zelf een aantal maanden geleden ook behoorlijk hard over iemand hier.quote:
Aantal maanden geleden of nu nog steeds?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Volgens mij gleed jij zelf een aantal maanden geleden ook behoorlijk hard over iemand hier.
Wij houden het tenminste nog buiten het topic
Truequote:Op zondag 17 februari 2013 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter dan de verhalen van Jim Vorwald worden ze niet.
Ik zeg toch nergens dat er iets mis mee is?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Volgens mij gleed jij zelf een aantal maanden geleden ook behoorlijk hard over iemand hier.
Wij houden het tenminste nog buiten het topic
Laat ook maar lekker zitten ook...quote:Op zondag 17 februari 2013 00:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat er iets mis mee is?
Fluitmans!quote:
En een gagb.. laat maarquote:
quote:
Oepsquote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik maak maar geen grapje, ik wil je niet weer boos maken
Zolang je geen flauwe verwijzingen gaat maken naar Roos en daarna gaat grappen over mij is het al gauw goed qua grapjes...quote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik maak maar geen grapje, ik wil je niet weer boos maken
Jij komt alleen maar zure sloten tegen? Arme jij...quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang je geen flauwe verwijzingen gaat maken naar Roos en daarna gaat grappen over mij is het al gauw goed qua grapjes...
Niet op de man spelen
Okeequote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang je geen flauwe verwijzingen gaat maken naar Roos en daarna gaat grappen over mij is het al gauw goed qua grapjes...
Niet op de man spelen
Arme ik?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij komt alleen maar zure sloten tegen? Arme jij...
Dankquote:Op zondag 17 februari 2013 01:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén roos voor je topic.
Lieve schat, ik weet dat je het niet zo bedoelde. Het kwam alleen even heel kunt overquote:Op zondag 17 februari 2013 01:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee![]()
Maar dus, dat was erg lomp van mij, maar geloof me dat ik het niet zo bedoelde enzo. Zo een klootzak wil ik dan ook weer niet zijn.
Ik wil wel een botte lul zijn natuurlijk.
Succes daarmee en slaap lekker!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef D. het volgende:
[..]
Arme ik?
arme ik![]()
Ik ga me wel in slaap huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |