SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:
En waar zou ik jou van moeten kennen uit het Fok verleden?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:04 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ken je van fok. Je gaat al een tijdje mee
Het stinkt ook erg.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de praktijk valt dat vies tegen.
Van fokquote:Op zondag 17 februari 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En waar zou ik jou van moeten kennen uit het Fok verleden?
quote:
waar kom jij opeens vandaan ?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef sig000 het volgende:
Beste mensen, er is niets aan de hand en deze slowchat kan weer gemoedelijk verder pruttelen.
Waar maak je je dan al dagen druk omquote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan ben je 1 van de 10000 die ik zou moeten kennen dus Sorry
tralalalalalalaquote:Op zondag 17 februari 2013 00:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Waar maak je je dan al dagen druk om
Uit de krochten van PPquote:
Weer in conflict met je alter-ego SiGquote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef sig000 het volgende:
Beste mensen, er is niets aan de hand en deze slowchat kan weer gemoedelijk verder pruttelen.
2 Dagen, en dat is om de manier waarop je aan de discussie ging deelnemenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
emodiertje ben je tochquote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Je dat dus. Laat me met rust ik ga huilen
Omdat je hier binnen komt alsof je mij kent .....quote:Op zondag 17 februari 2013 00:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |