quote:Op zondag 17 februari 2013 01:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
zo groot is de kemp volgens mij niet
oh je bedoelt dat ik tegen hem op kijkquote:Op zondag 17 februari 2013 01:50 schreef damirovic het volgende:
[..]![]()
eigenlijk, hoe langer ik naar die Kempi kijk, hoe zieliger ik hem vind.
[ afbeelding ]
yes dearquote:Op zondag 17 februari 2013 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh je bedoelt dat ik tegen hem op kijk
neem man doe ik niet die boi woont niet eens meer in woenselquote:
Zou hij niet naar school gaan ofzo? Heb er iets over gehoordquote:Op zondag 17 februari 2013 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
neem man doe ik niet die boi woont niet eens meer in woensel
lijkt me nietquote:Op zondag 17 februari 2013 01:57 schreef damirovic het volgende:
[..]
Zou hij niet naar school gaan ofzo? Heb er iets over gehoord
"Ik zou graag weer naar school willen. Ik ben nooit verder gekomen dan de tweede klas van de middelbare school. Ik wil graag een diploma, maar besef me ook dat ik jaren verder ben en een ander leven heb gekend. Of ik word aangenomen, is maar de vraag."quote:
lolwhutquote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef damirovic het volgende:
[..]
"Ik zou graag weer naar school willen. Ik ben nooit verder gekomen dan de tweede klas van de middelbare school. Ik wil graag een diploma, maar besef me ook dat ik jaren verder ben en een ander leven heb gekend. Of ik word aangenomen, is maar de vraag."
http://www.statemagazine.nl/nieuwsartikel/2649
hueheuheuehhue
quote:
Klinkt als een verstandige man!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:50 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Klacht: Stomme Turk denkt dat vrouwen niet intelligent en verantwoordelijk kunnen zijn! (En dat nou net toen ik met mijn goede daad van de dag bezig was!)
Is die man klein of het paard heel groot?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:28 schreef Jellereppe het volgende:
Turkmeniėr op een Akhal-Teke.
[ afbeelding ]
Wat een moeite voor mij Turquaz. Dat ik jou blijkbaar nog zo veel doe...quote:Op zondag 17 februari 2013 13:14 schreef Turquaz52 het volgende:
Sowieso Kurdistan..Sowieso Ambipur..
Sowieso Turken..
![]()
[ afbeelding ]
Ach Koerden zijn dan nog een Iraans volk, dus dat betekent dat zij wel mooie vrouwen hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:14 schreef Turquaz52 het volgende:
Sowieso Kurdistan..Sowieso Ambipur..
Sowieso Turken..
![]()
[ afbeelding ]
Mwah, de lengte van de paard valt mee, de hals van de Akhal-Teke is wel lang en recht. Een trots paardenras. Die man is klein naar Westerse begrippen. Akhal-Teke is een volbloedras. Volgens mij leven er op het moment 2.500 Akhal-Teke, dus het gaat beter met ze, waren bijna uitgestorven. Worden soms geļmporteerd en dan voornamelijk uit Turkmenistan en Rusland. Akhal-Teke is een paardenras met een zeer goede conditie. Gespierde en ranke paarden zijn dat.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is die man klein of het paard heel groot?
fix hun kop maar eensquote:
Lekker de geschiedenis van anderen je eigen noemen. Al die bouwwerken liggen in Spanje en zijn tot stand gekomen van de Spaanse rijkdom.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is de geschiedenis van mijn voorouders, dus daar kan ik inderdaad veel van laten zien.
Je hebt gedeeltelijk gelijk. Ze liggen voornamelijk in het zuiden van het land. Destijds hadden de Moren het daar voor het zeggen in het Iberisch schiereiland, wat later het Kalifaat van Cordoba is geworden. Die hebben hele dorpen, moskeeėn, paleizen en tuinhuizen achtergelaten die met eigen hand zijn gebouwd. Dat staat gewoon zwart op wit. Dat het waardevolle cultuurerfgoed is geworden, dat staat ook buiten kijf. Spanje was destijds niet eens zo rijk als dit moment. Die rijkdom werd ze vooral gebracht door de Visgoten, Romeinen en later door de Moren. Pas eeuwen later ging Spanje zijn eigen bouwwerken met eigen hand bewerkstelligen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef NewMexico het volgende:
[..]
Lekker de geschiedenis van anderen je eigen noemen. Al die bouwwerken liggen in Spanje en zijn tot stand gekomen van de Spaanse rijkdom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |