quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 23:50 schreef devrouwelijkehenk het volgende:Ik liep vandaag door het winkelcentrum en kwam een klein jochie tegen. Gok een jaar of 4 en hij was alleen. Goeie, attente, brave burger dat ik ben stap op m af en na wat babbelen kom ik erachter hoe die heet en dat z'n vader ergens in de buurt moet zijn. We wandelen samen wat rond op zoek naar z'n pa en ondertussen bedenk ik plannetje voor als we z'n papa niet zouden vinden. Komt er opeens een vent (Turk, 55 ofzo) op me af: 'ja hij Turk, ik neem mee! Jij maar blond jong Nederland meisje!' Vervolgens begon hij de onverantwoordelijke 'moeder' zwart te maken met termen waar ik niks van begreep en toen ik zei dat dat jochie met z'n vader was, negeerde die me compleet. Ook info over waar we waren geweest luisterde ie niet naar en hij vond vooral dat ik me er maar buiten moest houden. Dat arme jochie werd aan z'n arm meegesleept en keek me met twee grote puppyogen aan, hij vond mijn hulp duidelijk veel prettiger! Dus ik loop er achteraan en zorg ervoor dat de mensen van de zeeman de beveiliging van t centrum zouden bellen. Ik moest naar m'n werk racen en heb t daar maar bij gelaten..
Klacht: Stomme Turk denkt dat vrouwen niet intelligent en verantwoordelijk kunnen zijn! (En dat nou net toen ik met mijn goede daad van de dag bezig was!)
Dat naar binnen gekeerde gedrag van zulke gasten is wel klachtwaardig ja.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke