jij bent een koerd toch? die haat over en weer slaat ook echt nergens op.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ah joh, ik zeur hier ook over Turken. Terwijl ik er zelf één ben. Je moet toch wat om het hier enigszins dragelijk te maken![]()
Kijk, als het onderwerp een Marokkaan was geweest, dan had je alle haters hier gehad.
quote:
Turks/Koerdisch. Meng het door elkaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent een koerd toch? die haat over en weer slaat ook echt nergens op.
one love mi matties
kurdistan bestaat nietquote:Op zondag 17 februari 2013 00:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turks/Koerdisch. Meng het door elkaar.![]()
Ik haat niet. Ik hou van iedereen en zou iedereen doen.
Ja, maar dat jochie was dus z'n pa kwijt. Vandaar dat moeder tussen aanhalingstekens staat, dat waren de woorden van die vent. Ik kreeg t maar niet aan z'n verstand dat ie op zoek moest naar een man ipv een vrouw.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:05 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Op zich heeft die Turk daar wel een punt. Want waar was de moeder van die kleine jongen? Juist... die is dusdanig onverantwoordelijk dat ze haar kleine onder de hoede van een ander had gegeven. En jawel, die moeder is ook een vrouw!
inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 00:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turks/Koerdisch. Meng het door elkaar.![]()
Ik haat niet. Ik hou van iedereen en zou iedereen doen.
.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:13 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
kurdistan bestaat nietals ik kurdistan typ dan komt dit als auto spelling : Absurdistan HTAAHAHAAHAH
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdistanquote:Op zondag 17 februari 2013 00:13 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
kurdistan bestaat nietals ik kurdistan typ dan komt dit als auto spelling : Absurdistan HTAAHAHAAHAH
Dus jij zou ook iedereen doen!quote:Op zondag 17 februari 2013 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
inderdaadbehalve mensen die haten op mensen om hun afkomst of religie, al is het misschien wel hypocriet van mij om dan wel op die mensen te haten maar whatever, als zij niet zouden haten zou ik dat ook niet doen
alleen geile chimeidsquote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdistan
En nou smoel dicht.
[..]
Dus jij zou ook iedereen doen!
post eerst maar pics danquote:
mag ook via dmquote:
Wikipedia is NEPquote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdistan
En nou smoel dicht.
[..]
Dus jij zou ook iedereen doen!
Gaap.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wikipedia is NEP
je kan alles veranderen let op ik gaproberen die pagina te veranderen
Dan wordt dat terugveranderdquote:Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wikipedia is NEP
je kan alles veranderen let op ik gaproberen die pagina te veranderen
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stil nou!! Laat hem zich voor lul zetten.
Omdat het nep is. Waar zie jij nu kurdistan dan? waar? ik zie dat in GEEN ENKELE BOS ATLASquote:
Nou.. Staat er wel in, hoor..quote:Op zondag 17 februari 2013 00:20 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
[..]
Omdat het nep is. Waar zie jij nu kurdistan dan? waar? ik zie dat in GEEN ENKELE BOS ATLAS
Eh duh. Daar gaat die oorlog tussen die twee over.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:20 schreef Jellereppe het volgende:
Koerdistan is niet erkend en dus is het inderdaad geen staat. Wikipedia zegt alleen waar de Koerden zich bevinden en kenmerkt dat gebied als Koerdistan. Meer niet.
Heb je de Turkse wijven weleens gezien ey?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
kurdische meisjes zijn behaard trololo0lol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |