Ik vind het zo tof om te zien, dat ze op de bus gaan, en dat ze gelukkig zijn. Dan voel ik me net een moederquote:Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
O nee, ik ook, damn interesse in het persoonlijke leven van virtuele wezens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef mschol het volgende:
ik had trouwens 3 sewage pipes,anders klaagde zeZe schijten je letterlijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
zolang je hem niet in origin geregistreerd hebt welquote:Op zondag 17 februari 2013 01:10 schreef ArnosL het volgende:
Ik heb een beta key gekregen, maar heb er plots geen tijd voor. Is die key overdraagbaar naar iemand anders?
Ik heb alleen de mail geopend, dus nog niet gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:11 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang je hem niet in origin geregistreerd hebt wel
Kijk uit! Voordat je een KOA krijgt... Een key overdraagbare aandoening..brrrquote:Op zondag 17 februari 2013 01:10 schreef ArnosL het volgende:
Ik heb een beta key gekregen, maar heb er plots geen tijd voor. Is die key overdraagbaar naar iemand anders?
Moet je een nieuwe key voor hebben. Wil je de mijne?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hoe kun je meedoen aan deze tweede beta? Ik dacht dat ik m gewoon weer zou kunnen opstarten, maar dat doet ie dus niet?
een beta 2 key bemachtigen, zie 2 posts boven jequote:Op zondag 17 februari 2013 01:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hoe kun je meedoen aan deze tweede beta? Ik dacht dat ik m gewoon weer zou kunnen opstarten, maar dat doet ie dus niet?
Graagquote:Op zondag 17 februari 2013 01:16 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Moet je een nieuwe key voor hebben. Wil je de mijne?
Hoe meer mensen hoe meer vreugde!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:17 schreef 82Sander het volgende:
Is het misschien geen optie om 2 steden per regio te claimen als user straks met de fokregio? Dus 8 fokkers ipv 16? De ruimte is zo beperkt, volgens mij ben je er zo op uit gekeken. Communicatie tussen 8 mensen werkt denk ik ook beter dan met 16...
Snap ik. Maar als je 2 steden van de 16 hebt kan je natuurlijk een stuk meer voor elkaar krijgen ipv 1 mini stuk grond dat zo volgebouwd is.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:18 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hoe meer vreugde!
Daarom hoop ik op DLC van maps met 4 keer (4km x 4km) building regio'squote:Op zondag 17 februari 2013 01:20 schreef 82Sander het volgende:
[..]
Snap ik. Maar als je 2 steden van de 16 hebt kan je natuurlijk een stuk meer voor elkaar krijgen ipv 1 mini stuk grond dat zo volgebouwd is.
Het is maar een suggestie.
DLC ??quote:Op zondag 17 februari 2013 01:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Daarom hoop ik op DLC van maps met 4 keer (4km x 4km) building regio's
op de specialization knop drukken (links onderste knop) en dan de kaarten aanklikken in het menuquote:
Oke, maar dan zou iedereen van die regio het moeten hebben toch??quote:Op zondag 17 februari 2013 01:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Downloadable content... Uitbreidingen..
Aparte regio's waar je alleen in kan met die DLC..quote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef 82Sander het volgende:
[..]
Oke, maar dan zou iedereen van die regio het moeten hebben toch??
Of heb je dan verschil in grote van steden?
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef iScripters het volgende:
[..]
Aparte regio's waar je alleen in kan met die DLC..
duidelijkquote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef iScripters het volgende:
[..]
Aparte regio's waar je alleen in kan met die DLC..
ik had een tornado in het midden van m'n stad..quote:
Mooie screensquote:Op zondag 17 februari 2013 01:37 schreef iScripters het volgende:
Zoals bij de eerste beta ook nu weer wat screens gemaakt, oude pagina is bijgewerkt:
http://www.iScripters.nl/simcity/
Thanksquote:Op zondag 17 februari 2013 01:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Mooie screens![]()
Die ingang van die stad met het gemeentehuis in die cirkel is echt cool
ik ga morgen eens proberen met veel avenue's te werken... kijken wat dat oplevert..quote:Op zondag 17 februari 2013 02:06 schreef kensei het volgende:
Okee, efficiënt bouwen heeft toch ook een bepaalde charme
[ afbeelding ]
wtf 57k inwoners, netjes! Ben nog steeds niet boven 33k uit geweestquote:Op zondag 17 februari 2013 02:06 schreef kensei het volgende:
Okee, efficiënt bouwen heeft toch ook een bepaalde charme
[ afbeelding ]
57k is idd wel netjes, maar 60k+ is in de beta alleen te krijgen met heel compact bouwen, en dat vind ik toch nog best lastig te doenquote:Op zondag 17 februari 2013 02:08 schreef iScripters het volgende:
[..]
wtf 57k inwoners, netjes! Ben nog steeds niet boven 33k uit geweest
Compact bouwen is heel simpel, je maakt 1 keer een vierkantje wat de goede maat heeft, en dan kan je de rest makkelijk doortrekken. Maar ik ben er nog niet uit hoe groot dat vierkant moet zijn voor de perfect dekkingquote:Op zondag 17 februari 2013 02:09 schreef mschol het volgende:
[..]
57k is idd wel netjes, maar 60k+ is in de beta alleen te krijgen met heel compact bouwen, en dat vind ik toch nog best lastig te doen
Internetheldquote:Op zondag 17 februari 2013 02:19 schreef kensei het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=sim+city+5+release+mac
Leuk wijkje romanusquote:Op zondag 17 februari 2013 02:31 schreef Romanus het volgende:
Niet eens heel compact gebouwd en toch redelijk veel inwoners![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog onbekendquote:
nee, je ziet nu bij aanleggen hoe diep de gebouwen kunnen wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 02:10 schreef VelitoX het volgende:
Zijn die zones nog steeds zo lame dat je alleen een streepje langs de weg ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |