quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:40 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Bochten en cirkels? Brr...
En dan nog falen in rechte wegen makenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:40 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Bochten en cirkels? Brr...
Kan je overslaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:55 schreef lipjes het volgende:
Dus ik zo switchen naar server 1 weet je wel.
Moet ik die graf tutorial weer opnieuw doen
Ja, de steden die ik hier zie vind ik vele malen mooier dan wat ik had, maar ik wilde even zo 'efficiënt mogelijk zijn'. Dit was het resultaat:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef kensei het volgende:
Alles in vierkante blokken maken is wel een beetje... treurig
Het is alsof je met lego speelt en alleen maar kubussen maakt.
Je krijgt zoveel creatieve vrijheid en dan gebruikt je die niet, je wilt toch een mooie stad maken?
In het begin meteen 2 of 3 leningen nemen en zoveel mogelijk wegen/zones plaatsenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:28 schreef Mishu het volgende:
Dude, echt hoe krijg je het voor elkaar om in zo'n korte tijd zo'n dichtbevolkte stad te bouwen
Geen vrouw zijn en hierdoor gamen snappen denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 00:28 schreef Mishu het volgende:
Dude, echt hoe krijg je het voor elkaar om in zo'n korte tijd zo'n dichtbevolkte stad te bouwen
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef Romanus het volgende:
[..]
ik kwam niet verder dan +/- 40.000
Dus daarom is mijn broer altijd beter in dit soort spellenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Geen vrouw zijn en hierdoor gamen snappen denk ik
Dan ben ik ook een wijf... Want ik bouw altijd heel rustig, terwijl ik kijk hoe iemand naar zijn werk gaatquote:Op zondag 17 februari 2013 00:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus daarom is mijn broer altijd beter in dit soort spellen![]()
Ach, op 7 maart heb je toch alle tijd om je stad netjes op te bouwen
O nee, ik ook, damn interesse in het persoonlijke leven van virtuele wezensquote:Op zondag 17 februari 2013 00:44 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dan ben ik ook een wijf... Want ik bouw altijd heel rustig, terwijl ik kijk hoe iemand naar zijn werk gaat
Ik vind het zo tof om te zien, dat ze op de bus gaan, en dat ze gelukkig zijn. Dan voel ik me net een moederquote:Op zondag 17 februari 2013 00:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
O nee, ik ook, damn interesse in het persoonlijke leven van virtuele wezens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef mschol het volgende:
ik had trouwens 3 sewage pipes,anders klaagde zeZe schijten je letterlijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
zolang je hem niet in origin geregistreerd hebt welquote:Op zondag 17 februari 2013 01:10 schreef ArnosL het volgende:
Ik heb een beta key gekregen, maar heb er plots geen tijd voor. Is die key overdraagbaar naar iemand anders?
Ik heb alleen de mail geopend, dus nog niet gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 01:11 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang je hem niet in origin geregistreerd hebt wel
Kijk uit! Voordat je een KOA krijgt... Een key overdraagbare aandoening..brrrquote:Op zondag 17 februari 2013 01:10 schreef ArnosL het volgende:
Ik heb een beta key gekregen, maar heb er plots geen tijd voor. Is die key overdraagbaar naar iemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |