je bent wel complimenteus de laatste tijdquote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou ook grappig hoor, maar op een andere manier dan pino.
Zul je zien dat ze volgende week van PSV winnenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef alors het volgende:
Feyenoord kan er ook nooit mee omgaan als ze belangrijke punten moeten pakken.
Ik denk een 2-2quote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze volgende week van PSV winnen
Ja dat zie ik wel gebeuren, dan hebben ze er dus een stuk minder aan.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze volgende week van PSV winnen
Spelen ontzettend treurig voetbal idd.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Groningen mag wel weer eens oprotten eigenlijk
of ze zijn gewoon niet zo goedquote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef alors het volgende:
Feyenoord kan er ook nooit mee omgaan als ze belangrijke punten moeten pakken.
Wtf?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Maaskantquote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Art Langeler zit er.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef remcoP het volgende:
Feyenoord heeft verloren, dan zal Koeman wel niet in Studio Voetbal zitten.
Er zit wel een Ronaldquote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef remcoP het volgende:
Feyenoord heeft verloren, dan zal Koeman wel niet in Studio Voetbal zitten.
en dan van die treurige trainers, vooral Jans en Maaskantquote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spelen ontzettend treurig voetbal idd.
Ajax daarentegen wel, ik zal jullie erkentelijk zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zie ik wel gebeuren, dan hebben ze er dus een stuk minder aan.
Watquote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Caland het volgende:
Wist je dat Groningen ooit poppen op de tribune had zodat het stadion wat voller leek.
Leuk feitje he?
Bron?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Caland het volgende:
Wist je dat Groningen ooit poppen op de tribune had zodat het stadion wat voller leek.
Leuk feitje he?
Meer van deze feitjes gaarne.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Caland het volgende:
Leuk feitje he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |