Ja maar ik dacht dat er dan ook geen doelpunt vd andere club tussen mag zitten.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zuiver maar wel 3x gescoord.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat er dan ook geen doelpunt vd andere club tussen mag zitten.
Is niet zo blijkbaar, prima
Da's een zuivere hattrick.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind jou toch wel een grappig mannetje.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
sjips, dat is mijn rol alquote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou toch wel een grappig mannetje.
Das mooi voor je.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou toch wel een grappig mannetje.
Feyenoord is niet meer zo een grote club als ze zelf denkenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
3-2 winnen tegen Feyenoord en dan gewoon een minuut van te voren al weggaan om snel bij je auto te zijnalle jezus zeg.
De hele rij voor mij (Rij 33 vak PR) was ook zo goed als leeg in de 92e minuut gisterenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
3-2 winnen tegen Feyenoord en dan gewoon een minuut van te voren al weggaan om snel bij je auto te zijnalle jezus zeg.
Ik vind jou ook grappig hoor, maar op een andere manier dan pino.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
sjips, dat is mijn rol al
Dan nog. Sowieso eerder weggaan is belachelijk maar tegen een club als Feyenoord helemaal.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord is niet meer zo een grote club als ze zelf denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |