kweenie manquote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nee
hint: hij lijkt op frank de boer
Oei, lastig.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nee
hint: hij lijkt op frank de boer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nog meer leuke feitjes wil, mag ik je dan DM-en?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Caland het volgende:
Wist je dat Groningen ooit poppen op de tribune had zodat het stadion wat voller leek.
Leuk feitje he?
Dit seizoen niet meer...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat dat lukken? Volgende week komt PEC Zwolle op bezoek. Onweer.
Ja maar dat zijn wel belangrijke punten, net zo goed. Maar dat kun je over elke ploeg zeggne, PSV pakt maar 1 van de 6 punten tegen Vitesse die ze moesten hebben. Verliezen van PEC..quote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zie ik wel gebeuren, dan hebben ze er dus een stuk minder aan.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Caland het volgende:
Wist je dat Groningen ooit poppen op de tribune had zodat het stadion wat voller leek.
Leuk feitje he?
Arnoquote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit Arno of Waterreus weer bij Studio Voetbal?
Je onderschat PEC.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit seizoen niet meer...
Volgend jaar die bagger eruit flikkeren en fatsoenlijk materiaal halen.
PEC wordt gewoon winst overigens. 1-0 ofzo.
Ah, ik heb er zin in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
Doet zeer aan je ogen dit duel
Een Arno Vermeulen voor je reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
http://www.oosterparkstadion.nl/historie.php?id=5&sid=15
Dit is nou een Arnoquote:Op zondag 17 februari 2013 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is deze commentator eigenlijk? Zeer irritant weer.
Dat lijkt me sneu voor Arn0quote:Op zondag 17 februari 2013 19:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
zou hij tijdens het maken van een account op dit forum een typfout gemaakt hebben
Rare haargrens ookquote:Op zondag 17 februari 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het lelijk haar van die Patriek
toen speelden ze nog in de gouden gids divisiequote:Op zondag 17 februari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
Weten jullie dat echt niet meer dan. Allemaal 16-jarigen ofzo.
Hij zou eigenlijk de spelersmakelaar van Simon Poulsen moeten wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
Hij twittert ook weer https://twitter.com/arnovermeulen
3 jaar toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
Nee Fred.. Groningen uit is lastig. 4 jaar geleden.
Ouwe slissende zeverzak.
Benieuwd hoe ik het me dan herinner. Waarschijnlijk omdat het er nogal nep uitzag.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:35 schreef Adames het volgende:
[..]
toen speelden ze nog in de gouden gids divisie
Ik dacht vooral aan die 0-0quote:
Ik heb geen EL. Het is EL of seizoenskaart.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef Doublepain het volgende:
Tering, jullie hebben net al die wedstrijden gekeken en kijkt ze nog 1x?_!
Dat vond ik ook al opmerkelijk ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef Doublepain het volgende:
Tering, jullie hebben net al die wedstrijden gekeken en kijkt ze nog 1x?_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |