Een volwassen discussiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn standpunt duidelijk isen jouwe ook.
Ik ken genoeg mensen die alleen gaan:p Je bent geen einzelgänger:oquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Yreal het volgende:
Weet niet of ik wel alleen naar de bios wil
ergens heb ik ook wel trek in een whiskyquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die alleen gaan:p Je bent geen einzelgänger:o
Ja! maar ik pak een pilsje en ga lekker weer bij de vrouw zitten!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef Yreal het volgende:
ergens heb ik ook wel trek in een whisky
maar ik moet zeg maar met de motor naar de biosquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja! maar ik pak een pilsje en ga lekker weer bij de vrouw zitten!
Ik wens jullie nog een fijne avond en een rustige nachtrust toe:)
Jank. Zeur. Klaag. Blijf maar lekker thuis.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar ik moet zeg maar met de motor naar de bios
?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Aurelius. het volgende:
Hebben jullie jezelf al eens opgezocht in het curateleregister
wees eens een beetje ondersteunend mang. Meeste mensen liggen na een 3 jarige relatie minstens een maand huilend in bedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jank. Zeur. Klaag. Blijf maar lekker thuis.
ik sta niet onder curatelequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Aurelius. het volgende:
Hebben jullie jezelf al eens opgezocht in het curateleregister
Ik was na één mislukte date al drie wekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
wees eens een beetje ondersteunend mang. Meeste mensen liggen na een 3 jarige relatie minstens een maand huilend in bed
Ik mag niet kijken van de leiding.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Haha mijn docent deed het net tijdens college, maar hij stond er niet in![]()
![]()
Helemaal gelijk! Je gaat toch niet een vakkenpakket kiezen waar je een hekel aan hebt, ook al zou je het aan kunnen. Dan is de lol er snel af van het leren... Ik denk dat als je uiteindelijk niets gaat doen met die NT/NG vakken en je er een hekel aan hebt dat het juist slecht is als voorbereiding voor de universiteit. Als je zeg maar met twee vingers in de neus je diploma zou halen en je moet bij bijvoorbeeld rechten wel opeens veel leren kan je het misschien niet eens opbrengen en ga je keihard op je bek.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, is dat erg dan? Ik zou niet eens technische natuurkunde willen (en kunnen) doen dus dat ik dat niet eens zou mogen, maakt me niks uit. Als je nog niet weet wat je wil en geen hekel aan die vakken hebt is het wel een goed idee natuurlijk, maar als je veel meer geīnteresseerd bent in ges/ak/eco, moet je gewoon lekker E&M gaan doen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik mag niet kijken van de leiding.
Ik hou ontzettend veel van kust.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:33 schreef Keyos het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat er veel 'kunstgekkies' zijn die op een partij als de VVD stemmen.
Fijne avond vriend!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:34 schreef Aurelius. het volgende:
Toch maar even de stad in, fijnen avond nog waarde juristen
Prima weer hier. Droog en best lekker. Ga over een half uurtje de deur uit; ze is nu mijn vrouw aan het "helpen" met de was (lees: door het hele huis heen rennen met je bek vol sokken)quote:Op zondag 17 februari 2013 11:37 schreef eriksd het volgende:
Is het gewoon weer om met de hond te wandelen Spotless?
Heeft ze ook wel eens nukkige trekken?quote:Op zondag 17 februari 2013 11:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Prima weer hier. Droog en best lekker. Ga over een half uurtje de deur uit; ze is nu mijn vrouw aan het "helpen" met de was (lees: door het hele huis heen rennen met je bek vol sokken)
Tuurlijk, zat. We hadden een varentje in de tuin gepoot en dan zie je haar dus drie keer op een dag met dat varentje in d'r bek voorbij struinen-verziekt. Of een gat in de heg wat we proberen dicht te laten groeien-werkt ook niet als daar telkens een hond doorheen loopt. Als we de boxer van de overbuurvrouw tegenkomen wil ze voor geen meter meer meelopen, dat werk.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heeft ze ook wel eens nukkige trekken?Vind het wel mooi om te zien dat een hond soms op de grond gaat liggen en gewoon niet meer mee wil lopen. Of per se ergens niet op mag zitten en dat toch de hele tijd doet en dan triomfantelijk om zich heen gaat kijken.
Ik doel ook eerder op de linkse kunsthippie groep die het leven door moeten komen met een uitkering en de rijken daarvan de schuld geven. Er is uiteraard niets mis met een liefhebber zijn van de kunst zelf.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend veel van kust.
Wel eens van de WWIK gehoord?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik doel ook eerder op de linkse kunsthippie groep die het leven door moeten komen met een uitkering en de rijken daarvan de schuld geven. Er is uiteraard niets mis met een liefhebber zijn van de kunst zelf.
Volgens mij niet nee, al kan ik dat niet met zekerheid zeggen. Inleiding privaatrecht is al weer een tijdje geleden voor mij.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:21 schreef Paxcon het volgende:
Als je door verkrijgende verjaring rechthebbende van bijvoorbeeld een fiets wordt, kun je dan als eigenaar niet meer revindiceren?
Nee. Op enig moment moet een bepaalde toestand weer als de rechtens juiste worden beschouwd. De termijnen zijn ook ruim (10 resp. 20 jaar afh. van goede trouw)quote:Op zondag 17 februari 2013 12:21 schreef Paxcon het volgende:
Als je door verkrijgende verjaring rechthebbende van bijvoorbeeld een fiets wordt, kun je dan als eigenaar niet meer revindiceren?
Topquote:Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee. Op enig moment moet een bepaalde toestand weer als de rechtens juiste worden beschouwd. De termijnen zijn ook ruim (10 resp. 20 jaar afh. van goede trouw)
Nee, er ontstaat dan een nieuw eigendomsrecht, de oude eigenaar heeft dan gewoon pech.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:21 schreef Paxcon het volgende:
Kennissen van ons hadden dit aan de hand met de buren inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:35 schreef Yreal het volgende:
Speelt voornamelijk bij onroerend goed. Hoogleraar ook heel triomfantelijk vertellen dat hij inmiddels al 12 jaar een lapje grond had bezet
Dan is het een flapdrol.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:35 schreef Yreal het volgende:
Speelt voornamelijk bij onroerend goed. Hoogleraar ook heel triomfantelijk vertellen dat hij inmiddels al 12 jaar een lapje grond had bezet
uiteindelijk ook voor kwader trouw hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 12:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan is het een flapdrol.
*Mompelt iets over goede trouw*
Technisch gezien ontstaat er helemaal niets. Bij verkrijgende verjaring vervalt het recht om revindicatie in te stellen bij de 'vorige' eigenaar ('verjaring rechtsvordering strekkende tot beëindiging bezit').quote:Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, er ontstaat dan een nieuw eigendomsrecht, de oude eigenaar heeft dan gewoon pech.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
uiteindelijk ook voor kwader trouw hoor
Ik moest wel even lachen om 'Ik lig er niet wakker van' en 'Friso zelf ook niet'quote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef eriksd het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)so_jaar_in_coma.html
Die reacties. Man man man, wat moeten die mensen een hoop te kort komen in hun dagelijks leven
Ik stop even je lawine van posts hoor Mahar.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen om 'Ik lig er niet wakker van' en 'Friso zelf ook niet'
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik stop even je lawine van posts hoor Mahar.
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Technisch gezien ontstaat er helemaal niets. Bij verkrijgende verjaring vervalt het recht om revindicatie in te stellen bij de 'vorige' eigenaar ('verjaring rechtsvordering strekkende tot beëindiging bezit').
Bezit ontstaat door Inbezitneming 3:112 en 3:113. In combinatie met 3:105 lid 1 verkrijg je dan wel degelijk eigendomquote:Op zondag 17 februari 2013 12:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
quote:Artikel 105 1. Hij die een goed bezit op het tijdstip waarop de verjaring van de rechtsvordering strekkende tot beëindiging van het bezit wordt voltooid, verkrijgt dat goed, ook al was zijn bezit niet te goeder trouw.
Geeft niets, maar de overige posters dreigden ondergesneeuwd te raken. Althans, niet als het aan mij Lech.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Ik was even te lui om alles in 1 post te stoppen.
Zķ 2012 hčquote:Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geeft niets, maar de overige posters dreigden ondergesneeuwd te raken. Althans, niet als het aan mij Lech.
Je leest duidelijk m'n post niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Bezit ontstaat door Inbezitneming 3:112 en 3:113. In combinatie met 3:105 lid 1 verkrijg je dan wel degelijk eigendom
Zie ook zuidplaspolder ro3.3
[..]
Jij bent verschrikkelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geeft niets, maar de overige posters dreigden ondergesneeuwd te raken. Althans, niet als het aan mij Lech.
In 105 staat toch dat je een goed verkrijgt als je bezitter bent , ook niet ter goeder trouw, als het recht tot revindicatie afloopt?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je leest duidelijk m'n post niet.
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
In 105 staat toch dat je een goed verkrijgt als je bezitter bent , ook niet ter goeder trouw, als het recht tot revindicatie afloopt?
Er 'ontstaat' technisch gezien niets, het oude eigendomsrecht van de 'vorige' eigenaar verloopt alleen doordat hij gaan revindicatie heeft ingesteld. Je hebt de volgorde dus verkeerd. Jij zegt dat er een nieuw recht ontstaat en dat daarom de 'vorige' eigenaar pech heeft. Maar de vorige eigenaar heeft pech omdat hij geen revindicatie meer kan instellen (daarna 'ontstaat' dat recht, voor zover je van ontstaan kunt spreken). Oorzaak en gevolg omgedraaid dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, er ontstaat dan een nieuw eigendomsrecht, de oude eigenaar heeft dan gewoon pech.
niet helemaal mee eens, maar we bedoelen hetzelfde.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Er 'ontstaat' technisch gezien niets, het oude eigendomsrecht van de 'vorige' eigenaar verloopt alleen doordat hij gaan revindicatie heeft ingesteld. Je hebt de volgorde dus verkeerd. Jij zegt dat er een nieuw recht ontstaat en dat daarom de 'vorige' eigenaar pech heeft. Maar de vorige eigenaar heeft pech omdat hij geen revindicatie meer kan instellen (daarna 'ontstaat' dat recht, voor zover je van ontstaan kunt spreken). Oorzaak en gevolg omgedraaid dus.
Huilen, altijdquote:Op zondag 17 februari 2013 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Marktplaatsvolk
Afspraak gemaakt met iemand; eerste afspraak kwam hij niet opdagen en mailde hij na een week dat hij op het verkeerde huisnummer had staan aanbellen. Nu mailde hij zaterdagochtend voor een afspraak voor vanmiddag; mailt nu weer dat het vandaag niet doorgaat omdat hij mijn mail nu pas leest.
Nou vertel, waarom ben je het niet eens?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens, maar we bedoelen hetzelfde.
Zowaar toch twee horloges verkocht daar.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als V&A inderdaad.
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:15 schreef Paxcon het volgende:
Marktplaats
V&A is wel betrouwbaar, naar mijn ervaringen dan.
Kijk vooral ook naar mijn PI. Toch moet ik wel zeggen: V&A is doorgaans een prettige(r) plaats om zaken te doen, maar ook daar zijn mensen die beledigend lage boden doen, mensen die boden doen en daarna nimmer meer iets van zich laten horen en mensen die de meest bizarre toeren uithalen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zowaar toch twee horloges verkocht daar.
Wanneer revindicatie niet meer mogelijk is, wil dat niet zeggen dat ook eigendom teniet is gegaan. Voor mij zou een logischer gevolg zijn dat omdat revindicatie niet meer kan de bezitter eigenaar is geworden en het eigendom van de oude eigenaar is vervallen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom ben je het niet eens?
Wie zegt dat er een eigendom teniet is gegaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wanneer revindicatie niet meer mogelijk is, wil dat niet zeggen dat ook eigendom teniet is gegaan. Voor mij zou een logischer gevolg zijn dat omdat revindicatie niet meer kan de bezitter eigenaar is geworden en het eigendom van de oude eigenaar is vervallen.
Er zouden dan 2 eigenaren zijn? Dat kan niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een eigendom teniet is gegaan?
Je leest nog steeds m'n posts niet Yreal
Ik zeg dat jij de volgorde verkeerd hebt. Je leest m'n posts nog steeds niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zouden dan 2 eigenaren zijn? Dat kan niet.
Wat betekent 3:105(1) dan? Waar zou het woordje verkrijgen dan op moeten slaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij de volgorde verkeerd hebt. Je leest m'n posts nog steeds niet.
Het oude eigendomsrecht 'vervalt' in zoverre doordat er geen revindicatie meer kan worden ingesteld. Jij zegt dat er een nieuw eigendomsrecht ontstaat en dat daarom de vorige eigenaar pech heeft. Hiermee impliceer je dat verkrijgende verjaring betekent dat na 20 jaar een nieuw eigendomsrecht ontstaat dat het oude eigendomsrecht verdringt, en dat is niet het geval. Na 20 jaar vervalt het recht om een rechtsvordering ex revindicatie in te stellen, en kun je je eigendomsrechten niet meer uitoefenen.
Dat het eindresultaat hetzelfde is, is duidelijk. De manier hoe je er komt, klopt alleen niet.
Je weigert m'n posts te lezen he?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat betekent 3:105(1) dan? Waar zou het woordje verkrijgen dan op moeten slaan?
In 3:105 staat het woordje ALS en niet DOORDAT. Dat is het draaipunt van jullie meningsverschil.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat betekent 3:105(1) dan? Waar zou het woordje verkrijgen dan op moeten slaan?
Ik wilde dat de beste jongen daar zelf achterkwam. Zo leer je het bestquote:Op zondag 17 februari 2013 13:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In 3:105 staat het woordje ALS en niet DOORDAT. Dat is het draaipunt van jullie meningsverschil.
Ja sorry. Ik las even terug en ALS staat niet in het artikel. Kreeg net een mail van de overheid: Je leest m'n artikelen niet he ?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik wilde dat de beste jongen daar zelf achterkwam. Zo leer je het best
Het woordje staat er niet letterlijk, maar dat is wat er met 3:105 wordt bedoeld.
Eigenaar blijft eigenaar maar kan zijn rechten niet meer uitoefenen. Waar de discussie over gaat is mij een raadsel.quote:
Ik zal er voortaan een disclaimer: "Let op, civiel recht' bijzetten. Weet jij in ieder geval dat je het kunt overslaanquote:Op zondag 17 februari 2013 13:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenaar blijft eigenaar maar kan zijn rechten niet meer uitoefenen. Waar de discussie over gaat is mij een raadsel.
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zal er voortaan een disclaimer: "Let op, civiel recht' bijzetten. Weet jij in ieder geval dat je het kunt overslaan
Daar heb ik nu zo'n hekel aan hč.quote:
Mja mjaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij wel in het stadion zou zitten. Mooi affiche.
Ik geef niet zoveel om de WABOquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
DIG is trouwens een half jaartje op TRV.
JNG?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ONZ, JNG, ONZ, R&P, ONZ, W&T, ONZ...
"Zeg Spotless?"quote:Op zondag 17 februari 2013 14:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
DIG is trouwens een half jaartje op TRV.
quote:Voordat je reageert
Pret met de wed!
Ik wilde ook eigenlijk SpotmoreMind00 hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Zeg Spotless?"
- Ja, Spotless, zeg het eens?
"Nou, Spotless, hoe is het?"
Dat was toch ooit PUB? Ach ja, ik val sowieso niet onder die doelgroepquote:
Nee, ik hoor meer in [GER]quote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was toch ooit PUB? Ach ja, ik val sowieso niet onder die doelgroep
Het gaat. Al redelijk wat werk verzet maar niet half wat ik had gehoopt.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb de hoogst mogelijke concentratieproblemen vandaag
Ik kom er maar niet doorheen. Ik moet verdomme nog gaan rekenen ook, daarvoor ben ik toch geen rechten gaan studeren?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het gaat. Al redelijk wat werk verzet maar niet half wat ik had gehoopt.
I wouldn't know. Ik doe zelf een beta-opleiding.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kom er maar niet doorheen. Ik moet verdomme nog gaan rekenen ook, daarvoor ben ik toch geen rechten gaan studeren?
Was ik maar zo'n nerdquote:Op zondag 17 februari 2013 15:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I wouldn't know. Ik doe zelf een beta-opleiding.
Maar als je kijkt naar NAC, RKC en Roda blijkt voor de goal gaan liggen toch een stuk effectieverquote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef Giku het volgende:
Ineens een voetbaltopic hier.
Ik kijk op het moment niets (gisteren genoeg genoten van PSV - Utrecht, wat een wedstrijd was dat zeg!), maar ik moet zeggen dat ik respect heb voor Zwolle, ze spelen prima voetbal en gaan niet met 10 man voor de goal liggen, zelfde geldt over het algemeen voor Willem II, die clubs komen niet in de Eredivisie om de beste verdediging neer te zetten, maar om een lekkere pot voetbal te spelen. Heerlijk
.
Onbegrijpelijk dat ie zoveel vertrouwen van de trainer krijgt.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Keyos het volgende:
Schaken komt er straks in voor Verhoek, kunnen we het met 11 man in het veld afmaken.
Heb ik dan ook minder respect voor, dat zijn dan ook meestal clubs die niet om aan te zien zijn..quote:Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als je kijkt naar NAC, RKC en Roda blijkt voor de goal gaan liggen toch een stuk effectiever
't Is dat het de eerste helft is, anders was het niet heeel gek geweestquote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC - Feyenoord is spannend door drie doelpunten van Pelle in twee verschillende goals
Nog gezellig geworden in de stad?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef Aurelius. het volgende:
Bah voetbal, hoef ik even niks meer van te zien
Dat welquote:Op zondag 17 februari 2013 15:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nog gezellig geworden in de stad?
Ach, daar is de zondag dan ook voor.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:39 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Dat wel
daarom ben ik nu ook pas wakker![]()
Same here, bier drinken op zaterdag is geen goed idee. Dan maar even de hele zooi doorschuiven naar morgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb de hoogst mogelijke concentratieproblemen vandaag
Gister bij Güzebooejoek ook, die floot ook al zo inconsistentquote:Op zondag 17 februari 2013 16:12 schreef Tchock het volgende:
Wel grappig, deze scheids weigert voor wat dan ook een kaart te trekken en bij ADO-Heerenveen heeft het halve veld er al een.
Nouja, ik weet natuurlijk niet wat voor moorddadige overtredingen ze daar maken en PEC-Feyenoord is wel een nette wedstrijd, maar dit verschil is wel heel erg grootquote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Gister bij Güzebooejoek ook, die floot ook al zo inconsistent
dat is echt een probleem in deze competitie
twitter:eddy_terstall twitterde op zondag 17-02-2013 om 16:11:05Volwassen pec-fans springen op en neer, zingend: wie niet zingt die is een jood. Lijkt me kut; Zo dom te zijn dt je niet beseft wat je zingt reageer retweet
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:17 schreef Ryon het volgende:
twitter:eddy_terstall twitterde op zondag 17-02-2013 om 16:11:05Volwassen pec-fans springen op en neer, zingend: wie niet zingt die is een jood. Lijkt me kut; Zo dom te zijn dt je niet beseft wat je zingt reageer retweet
Ik geloof hier niets vanquote:Op zondag 17 februari 2013 16:17 schreef Ryon het volgende:
Nee, helemaal niet. Sowieso is er volgens mij een vrij grote Joodse gemeenschap in Zwolle, er staat zelfs een grote synagoge midden in het centrum.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hebben ze bij PEC eigenlijk een hekel aan Ajax?
Als het goed is, is er geen club die geen 'hekel' heeft aan Ajax. Ajax fungeert een beetje als het algemeen kwaad en de te kloppen partij. Wel goed voor de kaartverkoop.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hebben ze bij PEC eigenlijk een hekel aan Ajax?
Bayern Munchen-effect. Er is geen club in Duitsland waar zoveel mensen een schurfthekel aan hebben. Tegelijkertijd ook verreweg de populairste club.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als het goed is, is er geen club die geen 'hekel' heeft aan Ajax. Ajax fungeert een beetje als het algemeen kwaad en de te kloppen partij. Wel goed voor de kaartverkoop.
Corner, Avdic wilde 'm inschieten en op een of andere manier ketst 'ie van Pelle af langs Mulder.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef Ryon het volgende:
Hoe kreeg Pele het voor elkaar om na 2 minuten al de bal in het eigen net te trappen?
Geil voor de goal he.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef Ryon het volgende:
Hoe kreeg Pele het voor elkaar om na 2 minuten al de bal in het eigen net te trappen?
Maar de regel is toch tegenwoordig dat de goal dan aan de schutter wordt toegekend?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Corner, Avdic wilde 'm inschieten en op een of andere manier ketst 'ie van Pelle af langs Mulder.
Blijkbaar niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar de regel is toch tegenwoordig dat de goal dan aan de schutter wordt toegekend?
Ah vandaar.. Wel lullig om zo'n goal dan op jouw naam te krijgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Corner, Avdic wilde 'm inschieten en op een of andere manier ketst 'ie van Pelle af langs Mulder.
Immers was weer bezig?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Keyos het volgende:
Feyenoord heeft gewoon teveel kansen gemist. Als je 4 100% kansen krijgt kan het niet zo zijn dat er geen in gaat.
Die miste nog een bal voor de keeper op het einde....quote:
Deels eens. Immers kost je gewoon weer punten vandaag getuige die kans op 3-3. Het is ook zo dat Mulder weer vreselijk blundert bij de 3-2. Als team speel je gewoon heel acceptabel en je doet jezelf de das om.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef Keyos het volgende:
Feyenoord heeft gewoon teveel kansen gemist. Als je 4 100% kansen krijgt kan het niet zo zijn dat er geen in gaat.
Jammer dat je 'm uitlegtquote:Op zondag 17 februari 2013 16:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wetmatigheidje he. De Lex Immers.
Ik kan Ryon nog niet zo goed peilen qua voetbal. Hij heeft er meer kennis en interesse van tentoongespreid dan ik hem had toegedicht tot nu toe.quote:
Volgens mij is hij groot voetballiefhebber en weet hij er veel van, maar hij houdt dat wel een beetje stil.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan Ryon nog niet zo goed peilen qua voetbal. Hij heeft er meer kennis en interesse van tentoongespreid dan ik hem had toegedicht tot nu toe.
Zou het?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien is Rechten gewoon niet jouw ding joh.
Stomme kutrekenopleiding.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien is Rechten gewoon niet jouw ding joh.
Het mooie van voetbal is natuurlijk dat je er relatief weinig van hoeft te volgen om er toch lekker over mee te kunnen lullen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan Ryon nog niet zo goed peilen qua voetbal. Hij heeft er meer kennis en interesse van tentoongespreid dan ik hem had toegedicht tot nu toe.
Vraag of ze ook even buitenspel meepakt en je kunt helemaal je ballen inleverenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mijn vriendin heeft me moeten uitleggen hoe het werkte. Ik voel mij beschaamd
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag of ze ook even buitenspel meepakt en je kunt helemaal je ballen inleveren
Oké. Je hebt me door. Seizoenkaart Ajax, vak 410 en 2x een stadionverbod opgelegd gekregen. Ik ben fan.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is hij groot voetballiefhebber en weet hij er veel van, maar hij houdt dat wel een beetje stil.
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oké. Je hebt me door. Seizoenkaart Ajax, vak 410 en 2x een stadionverbod opgelegd gekregen. Ik ben fan.
Helemaal waar. Zo is onze overbuurman er heilig van overtuigd dat ik Feyenoorder ben. Ik kan meepraten over alles van Kiprich naar Hiele naar Vlaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het mooie van voetbal is natuurlijk dat je er relatief weinig van hoeft te volgen om er toch lekker over mee te kunnen lullen.
Opeens begrijp ik ook dat "Alle neuzen naar rechts"quote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oké. Je hebt me door. Seizoenkaart Ajax, vak 410 en 2x een stadionverbod opgelegd gekregen. Ik ben fan.
Nou oké, ik heb de Arena (en toevallig ook de Kuip en het Gelderdome) wel eens van binnen gezien maar qua voetbal kom ik niet verder dan de samenvattingen op zondagavond en een incidentele aflevering van VI.quote:
Je sociologische inslag. Duidelijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef Ryon het volgende:
Oh, en ik stond vooraan toen Ajax werd gehuldigd in 2011. Maar dat had meer te maken met dat ik aan het ramptoerisme was. Als het misgaat moet je er wel bij zijn.
Ik was min of meer om een dergelijke reden ook aanwezig bij de rellen Ajax - Juvuntus in 2010quote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je sociologische inslag. Duidelijk.
Ah, Glowmouse is weer bezig geweest.. Oh wacht..quote:Op zondag 17 februari 2013 17:01 schreef Tchock het volgende:
Hé, handig, je kunt nu in de settings aanzetten dat de postkleur van TS ook in quotes is, net als met je eigen postkleur
http://www.maastrichtuniv(...)ekVijfKopstukken.htmquote:Vijf beste opstellen eerstejaars rechtenstudenten bekroond met publicatie boek “Vijf Kopstukken”
28 januari 2013
Als vast onderdeel van het vaardighedenonderwijs in het eerste jaar schrijven studenten een opstel over een juridisch onderwerp. Dat onderwerp is gekoppeld aan een door de student gekozen bepaling uit de wet. Voor deze schrijfopdracht stelde docent Fokke Fernhout een richtlijn op bestaande uit 9 verplichte onderdelen waaraan alle studenten zich moesten houden. Dat leverde een groot aantal excellente werken op. Zo goed dat een speciale commissie, bestaande uit Prof. Mr. Taru Spronken, Prof. Mr. Gerrit van Maanen en Dr. Ria Wolleswinkel, de beste vijf selecteerde. Deze beste vijf werden gepubliceerd in het boek “Vijf Kopstukken”.
Op dinsdag 5 februari wordt het boek door de decaan gepresenteerd aan de studenten. In diezelfde week zal het boek worden uitgedeeld aan alle deelnemers aan het vaardighedenonderwijs in de verwachting dat nieuwe eerstejaars studenten er de nodige inspiratie aan kunnen ontlenen. En hopelijk levert het volgend jaar weer een mooi boek op met excellente opstellen.
De Maastrichtse rechtenfaculteit besteedt in het onderwijs (practicum) veel aandacht aan vaardigheden als het zoeken van juridische informatie, het analyseren van regels, internetresearch, argumenteren, rechtsvergelijking en juridisch schrijven. Het biedt studenten praktisch inzicht in juridische problemen en leert hen op een zelfstandige manier daarmee om te gaan. Kijk voor meer informatie over de opleiding op de website van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid.
Het boek kan worden aangeschaft in boekhandel de Tribune en via de website van Uitgeverij Gianni. De verkoopprijs is bepaald op ¤ 9,50.
Ja, dat hij weer bezig is geweest kun je wel zien op http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, Glowmouse is weer bezig geweest.. Oh wacht..
Daar had bedrijfsleider Danny toch een licentie voor gekocht?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat hij weer bezig is geweest kun je wel zien op http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Living la vida loca !quote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef eriksd het volgende:
Maar weer eens kijken voor een nieuwe klok
Ik las hem eerder iets zeggen over dat de spytool geschonken was, of zo. Weet het niet. Ik weet alleenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar had bedrijfsleider Danny toch een licentie voor gekocht?
quote:Not found
Ach jaquote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las hem eerder iets zeggen over dat de spytool geschonken was, of zo. Weet het niet. Ik weet alleen
[..]
Ga weg, hater.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:04 schreef eriksd het volgende:
Maar weer eens kijken voor een nieuwe klok
Je werd wakker bij een advocate in bed?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:19 schreef Ryon het volgende:
Werd vandaag trouwens wakker in het huis van iemand die door stom toeval advocate bleek te zijn bij best wel een leuk kantoor. Niet dat ik zelf de advocatuur in wil (zeker niet binnen het ondernemingsrecht), maar aardig wat tips en nummers gekregen van allerlei organisaties binnen mijn vakgebied. Moet daar de komende week maar eens werk van maken.
Gewoonquote:Op zondag 17 februari 2013 17:19 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een hater
Ja, altijd beter dan een kapster. Hoewel dat natuurlijk ook weer handig kan zijn. Het blijft toch een beetje gokken.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je werd wakker bij een advocate in bed?
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, altijd beter dan een kapster. Hoewel dat natuurlijk ook weer handig kan zijn. Het blijft toch een beetje gokken.
Ik dacht al: dat moet of een arrest of een horloge zijn. Geen horloge in ieder geval.quote:
Binnen ons vakgebied wil nog wel eens wat gebeurenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik dacht al: dat moet of een arrest of een horloge zijn. Geen horloge in ieder geval.
Ach ja, zo ontmoet je weer eens mensen.quote:
Ja, zo leer je iemand lekker intiem kennenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach ja, zo ontmoet je weer eens mensen.
Fijn die bevestiging voor jezelf te hebben. Soms heb je echt het gevoel dat je jezelf opleidt voor een of andere oersaaie kantoorbaan vier niveau's lager.quote:Maar goed, aardig wat leuke anekdotes gehoord over de arbeidsmarkt. Hoewel het momenteel treurig is en er bizarre dingen gebeuren zie ik het ook weer iets positiever in. Er moet gewoon goed gezocht worden.
Niet zo over je ma hé.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:33 schreef Tchock het volgende:
Ik ben vannacht op mijn bek gegaan blijkbaar, overhemd ziet er uit alsof er een kudde olifanten met modderschoenen overheen is gewandeld
Ik las kudde olifanten.quote:
Zou ik dan snel even in de was gooien. Ergens in een donkerhoekje in mijn kamer bewaar ik mijn hemden die ooit eens blauw of wit waren maar het nachtleven helaas niet hebben doorstaan. Als je er niet tijdig bij bent kan zelfs Vanish het hemd niet meer redden.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:33 schreef Tchock het volgende:
Ik ben vannacht op mijn bek gegaan blijkbaar, overhemd ziet er uit alsof er een kudde olifanten met modderschoenen overheen is gewandeld
Het staat nu te weken in Vanishquote:Op zondag 17 februari 2013 17:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zou ik dan snel even in de was gooien. Ergens in een donkerhoekje in mijn kamer bewaar ik mijn hemden die ooit eens blauw of wit waren maar het nachtleven helaas niet hebben doorstaan. Als je er niet tijdig bij bent kan zelfs Vanish het hemd niet meer redden.
Oh, dat gevoel heb ik nog steeds en is om heel eerlijk te zijn ook niet heel erg onrealistisch. Ook de gemeente Zoetermeer is gewoon een belangrijke werkgever voor juristen. Maar ik krijg wel steeds meer het gevoel dat je daar niet voor hoeft te kiezen. Er zijn ook spannendere dingen te doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef Tchock het volgende:
Fijn die bevestiging voor jezelf te hebben. Soms heb je echt het gevoel dat je jezelf opleidt voor een of andere oersaaie kantoorbaan vier niveau's lager.
Bier maakt echt nare vlekken. Het is fantastisch spul (en multifunctioneel. Je kan het zowel drinken, mee gooien als erover lullen) maar voor je kleding echt een ramp. Gelukkig heb je bij de hema voor 8 euro een nieuw hemd, maar als je een duurdere variant aantrekt is het oppassen geblazen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het staat nu te weken in VanishZijn niet hele nare vlekken meestal, gelukkig. Water, zand en bier vooral. Maar toch, hopen dat 'ie weer helemaal blauw wordt
Ik had niet bepaald een acht euro-hemahemd aanquote:Op zondag 17 februari 2013 17:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bier maakt echt nare vlekken. Het is fantastisch spul (en multifunctioneel. Je kan het zowel drinken, mee gooien als erover lullen) maar voor je kleding echt een ramp. Gelukkig heb je bij de hema voor 8 euro een nieuw hemd, maar als je een duurdere variant aantrekt is het oppassen geblazen.
Ah, je wilde in de lokale bar/dancing de blits maken bij de vrouwtjes met je D&G hemd?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had niet bepaald een acht euro-hemahemd aan
Ja, eens. Dat je dat een keer op een festival doet of zo is nog tot daar aan toe, maar mensen die in hele normale kroegen met bier (erger nog: met glazenquote:
Proestquote:Op zondag 17 februari 2013 17:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, je wilde in de lokale bar/dancing de blits maken bij de vrouwtjes met je D&G hemd?
Ja, dat is ook kut. Er kan prima met bier gesmeten worden alleen wel op bepaalde plekken of gelegenheden. De lokale kroeg is niet zo'n plek. Ook studentenkroegen (wat een bepaald slag student trekt) zijn dat niet, hoe aanlokkelijk het daar ook soms moge zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, eens. Dat je dat een keer op een festival doet of zo is nog tot daar aan toe, maar mensen die in hele normale kroegen met bier (erger nog: met glazen) gaan gooien
Maar ja, de reden dat iedereen het zo kut vindt is waarschijnlijk ook waarom mensen het doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:46 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is ook kut. Er kan prima met bier gesmeten worden alleen wel op bepaalde plekken of gelegenheden. De lokale kroeg is niet zo'n plek. Ook studentenkroegen (wat een bepaald slag student trekt) zijn dat niet, hoe aanlokkelijk het daar ook soms moge zijn.
Ach, ik vind het om eerlijk te zijn altijd wel relaxed en sfeerverhogend als er met bier gesmeten kan worden. Vele avonden meegemaakt dat er meer liter bier over mij heen is gegaan dan dat ik zelf naar binnen heb gewerkt. Dat zijn toch wel de mooiere momenten.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar ja, de reden dat iedereen het zo kut vindt is waarschijnlijk ook waarom mensen het doen..
Nouja, één zwaluw maakt geen zomer. Er is geen reet aan de hand, en dat was er ook niet als die penalty raak wasquote:Op zondag 17 februari 2013 17:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De eeuwige gave van Ajax om zichzelf op probleemloze middagen toch nog in problemen te brengen
Harige voeten ja?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hahaha Dijks en Serero. Alsof er een hobbit achter Dijks aanloopt. 1 meter 40 of zo?
Fijn een-tweetje ditquote:Op zondag 17 februari 2013 17:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Puntige oren ook inderdaad.
Dan heb je geen zaterdag meer over. Je ontbijt dan met je avondeten.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:00 schreef Speedy_T het volgende:
Pff, wat een weekend weer zeg.
Blijft toch bizar weinig van over als je de vrijdag flink doorhaalt
Ik doe mee. De rest is namelijk waardeloos de tweede helft.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Even gestemd op Kenneth als MotM
Nou het idee was om vrijdagavond naar Trouw te gaan, maar dat ging niet door omdat we net te laat waren voor kaarten ( bijna een uur in de rij gestaanquote:Op zondag 17 februari 2013 18:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan heb je geen zaterdag meer over. Je ontbijt dan met je avondeten.
Er waren trouwens best wel veel technofeesten dit weekend die tot een uurtje of laat doorgingen. Was jij daarbij?
Het is vreselijk slecht. Drie punten in de tas, uitgelopen op Feyenoord en FC Twente. Verder niet over nadenken.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe mee. De rest is namelijk waardeloos de tweede helft.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:12 schreef _Rooos_ het volgende:
Hebben jullie er wel eens bij stilgestaan hoe vervelend het is dat er op zondag geen supermarkten op zijn in Groningen?
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:12 schreef _Rooos_ het volgende:
Hebben jullie er wel eens bij stilgestaan hoe vervelend het is dat er op zondag geen supermarkten op zijn in Groningen?
heey dat post ik elke zondagquote:Op zondag 17 februari 2013 18:12 schreef _Rooos_ het volgende:
Hebben jullie er wel eens bij stilgestaan hoe vervelend het is dat er op zondag geen supermarkten open zijn in Groningen?
Ja ik hoorde het ook al van trouw. De eerste mensen waren al om negen uur (!) voor de deur gaan staan om nog een paar kaarten te halen. Niemand had verwacht dat Trouw uit zou verkopen en niemand had klaarblijkelijk verwacht dat het gaaf zou worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:11 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Nou het idee was om vrijdagavond naar Trouw te gaan, maar dat ging niet door omdat we net te laat waren voor kaarten ( bijna een uur in de rij gestaan). Toch is die avond/nacht zo verlopen dat ik pas rond een uur of 10 in een vreemd bed was beland
Zo voel ik mij op eerste kerstdag. Gelukkig is de AH 2 go dan nog wel open. Duurste macaroni ooit.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:12 schreef _Rooos_ het volgende:
Hebben jullie er wel eens bij stilgestaan hoe vervelend het is dat er op zondag geen supermarkten open zijn in Groningen?
Die kant-en-klare macaroni? Best te eten bij gebrek aan anders.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zo voel ik mij op eerste kerstdag. Gelukkig is de AH 2 go dan nog wel open. Duurste macaroni ooit.
Hahahahaha.quote:
Die opmerking over Toby, Bin Laden en Hitler en zijn pistool met twee kogels. I would shoot Toby twice.quote:
Nooit eerder en nooit daarna nog zo hard gelachen om The Officequote:Op zondag 17 februari 2013 18:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die opmerking over Toby, Bin Laden en Hitler en zijn pistool met twee kogels. I would shoot Toby twice.
Oh wij hadden het wel verwacht, we waren alleen wegens omstandigheden pas te laat bij de rij aangesloten. Het scheelde uiteindelijk ook maar een man of 10 ( waren 300 kaarten aan deur), anders waren we ook gewoon binnen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook al van trouw. De eerste mensen waren al om negen uur (!) voor de deur gaan staan om nog een paar kaarten te halen. Niemand had verwacht dat Trouw uit zou verkopen en niemand had klaarblijkelijk verwacht dat het gaaf zou worden.
Er bleek in de nabijheid ook nog het een en ander te doen zijn geweest. 10 uur is een mooie tijd om de dag mee te eindigen.
Hahaha ja en iedereen die het weer te ver vind gaan. Oh man The office was ooit zo hilarischquote:Op zondag 17 februari 2013 18:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die opmerking over Toby, Bin Laden en Hitler en zijn pistool met twee kogels. I would shoot Toby twice.
Represent.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:20 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oh wij hadden het wel verwacht, we waren alleen wegens omstandigheden pas te laat bij de rij aangesloten. Het scheelde uiteindelijk ook maar een man of 10 ( waren 300 kaarten aan deur), anders waren we ook gewoon binnen.
Achteraf gezien waarschijnlijk een leukere nacht ( wel wat duurder) gehad dan degene die in een propvolle Trouw hebben gestaan
Ik zelf trek de Trouw slecht tot matig. Heeft er ook alles mee te maken dat het niet mijn type muziek en sfeer is, hoewel het publiek over het algemeen wel erg oké is. Maar ik geloof meteen dat er plekken zijn waar je op vrijdagnacht een mooiere en langere avond kan hebben dan in de Trouw.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:20 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Oh wij hadden het wel verwacht, we waren alleen wegens omstandigheden pas te laat bij de rij aangesloten. Het scheelde uiteindelijk ook maar een man of 10 ( waren 300 kaarten aan deur), anders waren we ook gewoon binnen.
Achteraf gezien waarschijnlijk een leukere nacht ( wel wat duurder) gehad dan degene die in een propvolle Trouw hebben gestaan
Haha.quote:
Moet maar even inderdaad.quote:
quote:
Ja, AH to go is echt duur dan inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zo voel ik mij op eerste kerstdag. Gelukkig is de AH 2 go dan nog wel open. Duurste macaroni ooit.
Die is niet te doen. Daarom maak ik gewoon macorini kaas uit het pakje. Maar aangezien alles bij de AH 2 GO net iets duurder is dan bij de normale AH loopt dat dan snel in de papieren.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die kant-en-klare macaroni? Best te eten bij gebrek aan anders.
Publiek in Trouw is meestal wel oké inderdaad. Sfeer is gewoon over het algemeen PacMan, en muziek moet je van houden.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zelf trek de Trouw slecht tot matig. Heeft er ook alles mee te maken dat het niet mijn type muziek en sfeer is, hoewel het publiek over het algemeen wel erg oké is. Maar ik geloof meteen dat er plekken zijn waar je op vrijdagnacht een mooiere en langere avond kan hebben dan in de Trouw.
Godver. Ik las je post, toen was het even stil en toen begon er een heel klein stemmetje achter in mijn hoofd:quote:
Net iets inderdaad. Ik scharrel er nog wel eens een lunch bij elkaar. Later besef je dat je omelet met zalm had kunnen eten in een lunchcafe.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die is niet te doen. Daarom maak ik gewoon macorini kaas uit het pakje. Maar aangezien alles bij de AH 2 GO net iets duurder is dan bij de normale AH loopt dat dan snel in de papieren.
Ik ben er zelf ook bijna nooit. Maar af en toe is de muziek wel echt mijn smaak ( was Ben Klock dit keer - eckte techno ipv dat slappe gedoe wat er over het algemeen ten gehore worden gespreid).quote:Op zondag 17 februari 2013 18:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zelf trek de Trouw slecht tot matig. Heeft er ook alles mee te maken dat het niet mijn type muziek en sfeer is, hoewel het publiek over het algemeen wel erg oké is. Maar ik geloof meteen dat er plekken zijn waar je op vrijdagnacht een mooiere en langere avond kan hebben dan in de Trouw.
Erg is dat hčquote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Net iets inderdaad. Ik scharrel er nog wel eens een lunch bij elkaar. Later besef je dat je omelet met zalm had kunnen eten in een lunchcafe.
PEC wint van Feyenoordquote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef Yreal het volgende:
Hier nog iets gebeurd sinds ik weg was of is het enkel voetbal geouwehoer?
Ik moet er wel bij zeggen dat als de muziek niet uit (Nederlandstalige) hitjes bestaat met een DJ die om de haverklap 'handjes in de lucht' er doorheen tettert ik sowieso al snel afhaak.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Publiek in Trouw is meestal wel oké inderdaad. Sfeer is gewoon over het algemeen PacMan, en muziek moet je van houden.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen dat als de muziek niet uit (Nederlandstalige) hitjes bestaat met een DJ die om de haverklap 'handjes in de lucht' er doorheen tettert ik sowieso al snel afhaak.
Sven Kramer wereldkampioen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef Yreal het volgende:
Hier nog iets gebeurd sinds ik weg was of is het enkel voetbal geouwehoer?
WAAR ZIJN DIE HANDJUSSSSSSS JAAAAAA WEEEEE GAAAAAAN DRAAAAAIEN!!!111!!quote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Nu je het zegt heb ik ook wel weer zin in zo'n avond.
"LAAT JE HORRRUHH!11"
Schaatsenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sven Kramer wereldkampioen.
Ik woon en leef letterlijk midden tussen de hipsters. Niet mijn eerste keus, maar ik ben er gewend aan geraakt. Het zijn de typische Amsterdamse studenten. Hoort ook wel een beetje bij de stad.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook bijna nooit. Maar af en toe is de muziek wel echt mijn smaak ( was Ben Klock dit keer - eckte techno ipv dat slappe gedoe wat er over het algemeen ten gehore worden gespreid).
Bovendien vind ik het publiek juist eerder vervelend ( erg hoog hipster-gehalte) dan relaxed
If you're happy and you know it crap your pants.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Nu je het zegt heb ik ook wel weer zin in zo'n avond.
"LAAT JE HORRRUHH!11"
Nu je het zegt, bijzonder is datquote:Op zondag 17 februari 2013 18:29 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook bijna nooit. Maar af en toe is de muziek wel echt mijn smaak ( was Ben Klock dit keer - eckte techno ipv dat slappe gedoe wat er over het algemeen ten gehore worden gespreid).
Bovendien vind ik het publiek juist eerder vervelend ( erg hoog hipster-gehalte) dan relaxed
Sportiefquote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Welverdiend.![]()
Ook al ben ik Feyenoorder.
De Hipsters in Trouw gaan over het algemeen nog wel een stuk verder dan de typische Amsterdamse studentquote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik woon en leef letterlijk midden tussen de hipsters. Niet mijn eerste keus, maar ik ben er gewend aan geraakt. Het zijn de typische Amsterdamse studenten. Hoort ook wel een beetje bij de stad.
Heb er ook al verhalen over gehoord. Blij dat ik dat vak niet hebquote:Op zondag 17 februari 2013 18:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bah, wat is rechtsfilosofie toch een zeer vaag vak. Ik heb er totaal niks mee.
Nou ja ze zijn op doelsaldo nog uitgelopen op RKC. Altijd positief blijven.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Welverdiend.![]()
Ook al ben ik Feyenoorder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |