SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:06 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Mijn vriendin was voorheen dik maar nu is ze slanker.
Dit alles heb ik te danken aan kanker.
Ze eet door een buisje, en hoeft niet naar de kapper
Velen laten een traan, maar ik vind het geen afknapper.
©Generaal_Grafkanker
Heldquote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef _NZT_ het volgende:
Terechte klacht, mits mensen zeggen 'krijg kanker'. Dan slaan de stoppen door en eindigt die persoon in een plastic zak ergens langs een verlaten landweggetje
Briljantquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haar man kreeg de grote K van de e-nummers in zijn darm.
Zij kreeg de kleine k van korsakov van de alcohol in haar hersenen.
Als mijn moeder, zus, partner en toekomstig kind allemaal aan kanker zouden komen te overlijden, zou dat vreselijk kut zijn en zou ik sterven van verdriet en alles. Kanker is ook een vreselijke ziekte als een naaste van je dat heeft.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef HSG het volgende:
Wacht maar tot jij of een van je lijdende familieleden het heeft. Dan snap je het wel.
beetje kansloosquote:Op zondag 17 februari 2013 13:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als mijn moeder, zus, partner en toekomstig kind allemaal aan kanker zouden komen te overlijden, zou dat vreselijk kut zijn en zou ik sterven van verdriet en alles. Kanker is ook een vreselijke ziekte als een naaste van je dat heeft.
Maar zelfs dán zou ik nog gewoon kanker uit durven te spreken. Omdat mijn familie kanker heeft (gehad) mag niemand meer het woord 'kanker' zeggen? Ik heb het dan niet over woorden als 'kankermongool' en 'krijg de kanker' of wat dan ook, maar ik zou het never nooit niet 'de grote K' noemen
Nee. Het is gewoon kanker. KANKER. Dat woord is niet bijzonderder dan andere woorden.
Uitgekauwde grap dit.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:35 schreef blessed19 het volgende:
Willen jullie het alsjeblieft niet over kanker hebben?
Mijn opa is gister nog keihard van de trap afgekankerd.
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:07 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Ik wil wel eens weten hoe dit smaakt.
[ afbeelding ]
Dus jij bent een kankerwijf?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als mijn moeder, zus, partner en toekomstig kind allemaal aan kanker zouden komen te overlijden, zou dat vreselijk kut zijn en zou ik sterven van verdriet en alles. Kanker is ook een vreselijke ziekte als een naaste van je dat heeft.
Maar zelfs dán zou ik nog gewoon kanker uit durven te spreken. Omdat mijn familie kanker heeft (gehad) mag niemand meer het woord 'kanker' zeggen? Ik heb het dan niet over woorden als 'kankermongool' en 'krijg de kanker' of wat dan ook, maar ik zou het never nooit niet 'de grote K' noemen
Nee. Het is gewoon kanker. KANKER. Dat woord is niet bijzonderder dan andere woorden.
Dan hoor je ook niet met "kanker" te schelden.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben geen wijf en ik heb geen kanker, dus nee.
Stoer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ben stoned, dan gebruik ik altijd vreselijk veel smileys![]()
Men ik moet hier zo hard om lollen.quote:
Ik scheld ook niet met kanker.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan hoor je ook niet met "kanker" te schelden.
Het gaat er om dat mensen er zo respectloos mee omgaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik scheld ook niet met kanker.
Kanker is gewoon een woord, net als hartinfarct een woord is, en tuberculose, en boom, en straat, en huis. Allemaal woorden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |