Oh no, someone said the F-word!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:00 schreef Pinker het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt ja, maar ik vind persoonlijk dat als mensen het niet fijn vinden om kanker te zeggen, dat ze het maar "de grote K" noemen of iets van dien aard.
True, true.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maarja, dat gebeurt bij meerdere ziekten, zoals bij "ergens de pe in hebben", dan bedoelen ze natuurlijk gewoon de pest.
Het zal wel een soort primitief bijgeloof zijn. Als ik het niet zeg, kan ik het ook niet krijgen. Zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon allebei zeggen en als het helemaal erg is zeg je gewoon kaolokanker.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:49 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Helemaal mee eens. terechte klacht
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:27 schreef hoink581 het volgende:
kk topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:04 schreef chroestjov het volgende:
Eindelijk weer eens een terechte klacht.
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:27 schreef heiden6 het volgende:
Uw klacht is beoordeeld en terecht bevonden.
Met vriendelijke groet,
De commissie.
The returnn of Generaal Grafkanker?quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:29 schreef Monopoly het volgende:
Er was eens een meisje uit Ede
Die ergerde zich aan de grote K
Niet geheel zonder een rede
Ze had ook geen last van d'r schede
Maar uiteindelijk geen topic over astma
Dat was nog eens een puik topic.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
The returnn of Generaal Grafkanker?
ONZ / Mijn ode aan kanker
Zulks een klassieker.quote:
Kanker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:29 schreef Monopoly het volgende:
Er was eens een meisje uit Ede
Die ergerde zich aan de grote K
Niet geheel zonder een rede
Ze had ook geen last van d'r schede
Maar uiteindelijk geen topic over astma
Daar heb ik al zo veel notes voor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:
Tevens geen notes gekregen voor het gebruik van kanker in dit topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |