"Ja meneer, de tumor blijkt kwaardaardig te zijn en u heeft prostaatproletenscheldwoord."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
"Ja meneer, de tumor blijkt kwaardaardig te zijn en u heeft prostaatproletenscheldwoord."Jij scheldt met kanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op zondag 17 februari 2013 21:37 schreef Life2.0 het volgende:
ik dacht dat grote k een e-nummer was, ik snapte het al niet
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
"Ja meneer, de tumor blijkt kwaardaardig te zijn en u heeft prostaatproletenscheldwoord."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik scheld niet met kanker, omdat ik moe werd van al die teentjes waar je dan soms op trapt.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Haal ik niet, maar ben er benieuwd naar.
Inderdaad. Alsof ik met 'kankertafel' ook letterlijk de ziekte kanker bedoel als ik bijvoorbeeld mijn voet tegen de tafel gestoten heb. Als ik 'tyfusteringpestpleuristafel' had gezegt was er niks aan de hand geweest.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik scheld niet met kanker, omdat ik moe werd van al die teentjes waar je dan soms op trapt.
Heb 't maar omgedraaid naar 'kak' mocht het er bijna willen uitfloepen bij gebrek aan een passendere uitdrukking
Maar vind al dat huilie gedoe omtrend het woord gewoon helemaal niks
Je bedoelt natuurlijk niet letterlijk dat die tafel kanker heeft. Echter is het wel degelijk te danken aan het feit dat het zo'n erge ziekte is, dat we er überhaupt mee schelden. Dus je kan het scheldwoord ook niet helemaal los van de ziekte zien, vind ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof ik met 'kankertafel' ook letterlijk de ziekte kanker bedoel als ik bijvoorbeeld mijn voet er tegen gestoten heb. Als ik 'tyfusteringpestpleuristafel' had gezegt was er niks aan de hand geweest.
Nee iddquote:Op zondag 17 februari 2013 21:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof ik met 'kankertafel' ook letterlijk de ziekte kanker bedoel als ik bijvoorbeeld mijn voet tegen de tafel gestoten heb. Als ik 'tyfusteringpestpleuristafel' had gezegt was er niks aan de hand geweest.
Jij hebt wel vaker ergens lak aan volgens mij. Gezegt.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof ik met 'kankertafel' ook letterlijk de ziekte kanker bedoel als ik bijvoorbeeld mijn voet tegen de tafel gestoten heb. Als ik 'tyfusteringpestpleuristafel' had gezegt was er niks aan de hand geweest.
Ben bigKslecht in spellingquote:Op zondag 17 februari 2013 21:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker ergens lak aan volgens mij. Gezegt..
Kanker is gewoon underrated, ongecontroleerde celdeling lag waarschijnlijk zelfs aan de grondslag van ons bestaanquote:Op zondag 17 februari 2013 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk niet letterlijk dat die tafel kanker heeft. Echter is het wel degelijk te danken aan het feit dat het zo'n erge ziekte is, dat we er überhaupt mee schelden. Dus je kan het scheldwoord ook niet helemaal los van de ziekte zien, vind ik.
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Kanker is gewoon underrated, ongecontroleerde celdeling lag waarschijnlijk zelfs aan de grondslag van ons bestaan
Klopt, maar dat geldt ook voor tyfus en tering.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk niet letterlijk dat die tafel kanker heeft. Echter is het wel degelijk te danken aan het feit dat het zo'n erge ziekte is, dat we er überhaupt mee schelden. Dus je kan het scheldwoord ook niet helemaal los van de ziekte zien, vind ik.
Zoiets ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee idd
Mensen reageren dan echt alsof je zegt "lekker voor je dat je opa kanker heeft gekregen ik hoop dat jij het ook krijgt - tafel"
Dat is waar.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geldt ook voor tyfus en tering.
Haha echtquote:Op zondag 17 februari 2013 22:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zoiets ja.![]()
''Tyfus, tering, pest en pleuris etc hebben ook zat levens geëist hoor.''
''Ja maar, ik ken geen mensen die dat gehad hebben.''
kanker kachelquote:Op zondag 17 februari 2013 23:32 schreef hardcore-gabberr het volgende:
de grote kees opgelost kut kees
Ik vind het dus best onzinnig als je het 'niet fijn vind' om kanker uit te spreken, dat het een nare ziekte is ja. Maar om dan te zeggen dat je man is overleden aan 'de grote k' is gewoon heel vreemdquote:Op zondag 3 maart 2013 13:00 schreef Pinker het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt ja, maar ik vind persoonlijk dat als mensen het niet fijn vinden om kanker te zeggen, dat ze het maar "de grote K" noemen of iets van dien aard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |