SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet voor Utrecht. Ik ben volledig neutraal.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:36 schreef ScudRaket het volgende:
Is dit niet de eerste keer dat Ajacieden voor de FC zijn?![]()
![]()
zag t net op de sidekick idd.quote:
jammer.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Ik kan het me wel voorstellenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Utrecht. Ik ben volledig neutraal.
Maar hier nog een.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
er is nog een tweede helftquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zag t net op de sidekick idd.
jammer.![]()
![]()
Die Malki, niet zomaar 3x in de eerste minuut, maar ook nog 3 thuiswedstrijden achter elkaar
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Idd de combobonusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef Zorro het volgende:
Die Malki, niet zomaar 3x in de eerste minuut, maar ook nog 3 thuiswedstrijden achter elkaarIf it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
McClaren: 'We zitten met z'n allen op een schip en ik ga het niet verlaten'
http://eredivisielive.nl/(...)t-niet-verlaten.html![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi, want hij is de kapitein.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost: "In a storm you can get out, sometimes people will drown."quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Hij heeft gelijk. Een punt pakken vandaag was gewoon het hoogst haalbare! Dit was geen Mickey Mouse-wedstrijd hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Na afloop. Met een schuimkraag.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Lekkere sfeer in Eindhoven en Enschede
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef koenos het volgende:
Wanneer krijgt Strootman eens een verschrikkelijke doodschop?![]()
Zo'n slechte reclame van Amstel die met Gerald Sibon achter de bar.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Ik zei al eerder, die 30.000 boeren zullen het zeer zwaar hebben thuis. Sjezus wat opgefokt als het even tegen zit.. Des te meer reden om het ze niet te gunnen. Come on Utrecht, come on Utrechtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Lekkere sfeer in Eindhoven en Enschede![]()
Om de 4-1 te vieren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef koenos het volgende:
[..]
Een goudgele jongen met een witte kraag?Un dann rettet kein Kavallerie,
... Je grindtegelkopquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef EL_Locoooo het volgende:
Kevin, heb jij een masker op, o nee het is.....![]()
![]()
Haha
Ron Jans: Ze hebben alles zonder v Bommel gewonnen
Perez: Ja, maar wel tegen mindere tegenstanders alle vijf.
Horen jullie dat, Feyenoorders?
Ja die tegenstanders waren minder, snap je dat niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef Zorro het volgende:
Haha
Horen jullie dat, Feyenoorders?![]()
twente, feyenoord spelen altijd slechter dan de tegenstanderquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die tegenstanders waren minder, snap je dat niet?![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef Zorro het volgende:
Haha
Horen jullie dat, Feyenoorders?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Als je 1e staat is elke tegenstander minder toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef Zorro het volgende:
Haha
Horen jullie dat, Feyenoorders?![]()
Ik wel, maar zij niet ben ik bangquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja die tegenstanders waren minder, snap je dat niet?
Jans zei toen ook nog: "Ja, dat is waar".quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef Zorro het volgende:
Haha
Horen jullie dat, Feyenoorders?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dat ook nog ja
doetie eens wat goedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dacht even dat Marcelo in eigen goal ging knallen.![]()
Lens komt wel in de historieboeken van PSV.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:54 schreef BlaZ het volgende:
Wissel gvd Lens eens, wat een kutspeler![]()
Was meer een geval van 6 x achter elkaar de verkeerde keuze maken door diverse spelers.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit was zuivere strafschop
Uitstekende scheidsrechter die Vink, hij ziet echt alles.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
Dan moet je Mertens ook gewoon geel geven.
Staat Mertens trouwens op scherp?'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Komt omdat hij van die grote ogen opzet steeds.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Uitstekende scheidsrechter die Vink, hij ziet echt alles.Un dann rettet kein Kavallerie,
laatste camerashot lijkt het een duikeling. Maar Vink is altijd zo arrogant in zijn beslissingen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
strootman
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom fluit die sukkel daar nou weer voor dan?![]()
En als je zo vaak iets probeert te versieren als Mertens moet je wel duidelijk geraakt worden voor je iets krijgt, scheidsrechters weten dat ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef One_of_the_few het volgende:
laatste camerashot lijkt het een duikeling. Maar Vink is altijd zo arrogant in zijn beslissingen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ach, Strootman is de enige voetballer met meerdere uitgehakte standbeelden op paaseiland.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Was maar 20cm achter
ach de scheids helpt mee.
tering jammer van die kopbal!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je ziet hoe ze zich gedragen, dan is het niet gek dat weinig mensen sympathie voor PSV hebben op het moment.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:59 schreef ValHallen het volgende:
Zie iedereen eens opgefokt zijnDie spelen zichzelf lekker uit de wedstrijd zo.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Derijck jezus wat verongelijkt zeg,,,
PSV wat een ploeg zeg sjonge jonge, heethoofden maar dan nét niet zeg maar..![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Zo die herhalingen met die flikkerborden zijn irriWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kreeg Marcelo nou ook een kaart?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Veel overtredingen/schwalbes, niet veel kansen of goed spel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:59 schreef VMSDKR het volgende:
Levendig duel niet? Ik schakel net in.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Utrecht spelers weten nu ook dat ze alles mogen doen![]()
![]()
geef strootman geel manOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah oke, hoor enorm geschreeuw en zie spelers pirouettes maken. We gaan het eens zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Veel overtredingen/schwalbes, niet veel kansen of goed spel.![]()
Daar is het wel een wedstrijd voor, idd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef ValHallen het volgende:
Er gaat nog een rode kaart vallen.![]()
What else is newquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die vink fluit weer eens als een halve zool.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch een leuke voetbalavond, ook al was de Twente wedstrijd niet om aan te zien.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Moet jij niet van het voetbal genieten, ipv je druk maken over dingen op fokquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Kijk ze bang zijn voor Strootman volgende weekGenieten.
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij niet van het voetbal genieten, ipv je druk maken over dingen op fok![]()
![]()
man, krijg gewoon zin in volgende week door deze pot !
Baal wel hard dat ik in een gezins vak zitmaar eens kijken of ik me naar t stavak kan wurmen zodat ik goed kan schreeuwen en zingen ipv dat ik raar aangekeken ga worden
van het begin af alquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is het wel een wedstrijd voor, idd.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
[..]
Moet jij niet van het voetbal genieten, ipv je druk maken over dingen op fok![]()
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
[..]
![]()
Nog dertig minuten te gaan manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef EL_Locoooo het volgende:
Tijd begint te dringen voor de lampekapjes..![]()
Dit gaat nog wel 3-1 voor PSV worden, let maar opOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Baasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon lekker tekeer gaan in het gezinsvak, zo heeft mijn broertje bij zijn eerste wedstrijd ook zijn vocabulaire aanzienlijk kunnen uitbreidenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Jimbo het volgende:
man, krijg gewoon zin in volgende week door deze pot !
Baal wel hard dat ik in een gezins vak zitmaar eens kijken of ik me naar t stavak kan wurmen zodat ik goed kan schreeuwen en zingen ipv dat ik raar aangekeken ga worden
![]()
![]()
Ik probeer mezelf moed in te praten, vrees het ook manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nog dertig minuten te gaan man![]()
Dit gaat nog wel 3-1 voor PSV worden, let maar op![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 16-02-2013 22:04:56 ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
HAHAHA DIE DIKKE GAST VAN VOETBALFANS![]()
![]()
![]()
Utrecht heeft de kansen gehad de wedstrijd naar zich toe te trekken, als ze die niet benutten gaan ze het kwalitatief afleggen tegen PSV, bovendien zullen ze ook de conditieslag verliezen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef EL_Locoooo het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf moed in te praten, vrees het ook manOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
HAHAHA DIE DIKKE GAST VAN VOETBALFANS![]()
Nou Marcel Brands, koop er nog maar 1 en koop er nog maar 2, en koop er nog maar 3....... en koop er nog maar 11![]()
Timmie
Hoe lang zou het nog duren voordat er iemand afgaat?As the officer took her away, she recalled that she asked,
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon lekker tekeer gaan in het gezinsvak, zo heeft mijn broertje bij zijn eerste wedstrijd ook zijn vocabulaire aanzienlijk kunnen uitbreiden![]()
Wat me altijd tegenvalt is dat hoe verder je van de gele zijde wijkt, hoe minder er gezongen wordt enzo.
Zal wel weer proberen een zooi in te starten in dat vak daar, maar het is vaker dat je dom word aangekeken dan dat er mensen meedoen
Doe niet zo triest joh.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef EL_Locoooo het volgende:
De 30.000 van Eindhoven..
Wat een woestelingen. Dit is geen emotie, maar frustratie![]()
Zojuist Hiljemark eraf tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef heiden6 het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voordat er iemand afgaat?
quote:
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Niveau NL elftal die Willems.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ja klopt, gaat wat te snel, en hoe verder hoe minder fanatiek. In topwedstrijden is het op Groene Zijde parterre meestal nog wel gezellig, en gewoon meebrullen, volgen vanzelf wel mensen uit je vakquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
Wat me altijd tegenvalt is dat hoe verder je van de gele zijde wijkt, hoe minder er gezongen wordt enzo.
Zal wel weer proberen een zooi in te starten in dat vak daar, maar het is vaker dat je dom word aangekeken dan dat er mensen meedoen![]()
Paul
![]()
Fail hahahahquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:07 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
img[http://t2.gstatic.com/ima(...)GODs7zcYcC5ITkAFmZSg[/img]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En in de rust gingen ze er zelfs allemaal af!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de eerste helft bulthuis & asareUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
En in de rust gingen ze er zelfs allemaal af!wat een visie.
![]()
Lens ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind buitenspel een frustrerende regel.![]()
Bier is goedkoper dan Wijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Eraf = rood uiteraard bijdehandjes.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
zeker zn lenzen niet inquote:
ok slechte grap, ik geef t toe.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
2-1 PSVOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
godverdomme.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin om iets kapot te slaan.Umad?
Utrecht heeft dit aan zichzelf te danken, ze hadden allang die tweede kunnen makenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Slecht verdedigd.Kein gewalt! Wir sind das volk!
dat wel jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zwaar terecht ook. Utrecht na de eerste helft uur amper gezien.![]()
Doe Leo Driessen maar, die had graag een sidekick zei die net. Of zoiets.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin om iets kapot te slaan.Un dann rettet kein Kavallerie,
Zekerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zwaar terecht ook. Utrecht na de eerste helft uur amper gezien.![]()
quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zwaar terecht ook. Utrecht na de eerste helft uur amper gezien.
Nu zal PSV er wel overheen lopen.![]()
Dat denken negers en chinezen ook van ons blanken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vond Wijnaldum er beter uitzien met z'n haar. Nu is het zo'n dertien-in-een-dozijn negert.![]()
Dat we dertien-in-een-dozijn-negerts zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:12 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat denken negers en chinezen ook van ons blanken.Un dann rettet kein Kavallerie,
nee, dat is gewoon om maar wat terug te zeggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:12 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat denken negers en chinezen ook van ons blanken.![]()
Oef.
Mijn Engelse commentator is niet positief over Matavz. "Ah, he missed again"
Hopelijk ontnemen ze jou eens je postrechten met je provocerende reacties.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Stijntje, rustig maar jongen. Leven gaat gewoon door![]()
Lens kan beter eerst oefenen zonder keeper. Die haal je er als trainer toch direct af.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Paul
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk ontnemen ze jou eens je postrechten met je provocerende reacties.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Niet zeuren, je loopt zelf te schelden, dan kan je reacties verwachten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk ontnemen ze jou eens je postrechten met je provocerende reacties.![]()
Haha stel je eens niet zo aan manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand een ziekte toewensen daarentegen is geheel normaal. Raar mannetje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk ontnemen ze jou eens je postrechten met je provocerende reacties.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Doe normaal manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul
![]()
Ajacied die zegt dat andere raar zijn
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als ik gefrustreerd ben, kan ik raar overkomen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iemand een ziekte toewensen daarentegen is geheel normaal. Raar mannetje.
Misschien moet ik een bijsluiter ontwikkelen.![]()
ah rood!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of zoek een goede psycholoogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik gefrustreerd ben, kan ik raar overkomen.
Misschien moet ik een bijsluiter ontwikkelen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
dus we missen volgende week;
hutch , bommel.. nou doe dr nog maar een !
(hahaha die bolle gast op de tribune met zn middelvingertje)
dat dusquote:
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
komop, strootman geel ! Bam!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net zo dom als de gemiddelde eindhovenaar.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Gaat 2-2 worden iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Daar moeten de domstedelingen van gaan profiteren !![]()
Aaahhhaaa!quote:
Ik heb een vermoeden.Un dann rettet kein Kavallerie,
Hutchinsonoen
Hij kan het shaken man, milkshake enzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop op een gifje van die vetzak met dat fototoestel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
dit wilde ik net zeggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop op een gifje van die vetzak met dat fototoestel.![]()
Mertens of Van Bommel er ook nog af zo? Kaartje voor Grindtegel?As the officer took her away, she recalled that she asked,
okequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie 'm ragen
[ afbeelding ]![]()
20quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
hoeveel minuten nog, ik kan niet kijken ben de nieuwste twilight aan het downloaden dusjaOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
HIJ IS DOOD !Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi die angstquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef heiden6 het volgende:
Mertens of Van Bommel er ook nog af zo? Kaartje voor Grindtegel?![]()
![]()
Netter kan je bijna niet springen man.Kein gewalt! Wir sind das volk!
een gemotiveerd Feyenoord maakt gehakt van deze jankzakken[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Tweede dwarslesie voor psv dan maar ?
Gewoon tijdrekken van Waterman.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja, dat blijkt al 2 keer jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:18 schreef Againzender het volgende:
een gemotiveerd Feyenoord maakt gehakt van deze jankzakken![]()
![]()
3-0 en 2-1. Groetjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:18 schreef Againzender het volgende:
een gemotiveerd Feyenoord maakt gehakt van deze jankzakkenXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
ik dacht tot een paar jaar geleden dat waterman blank was
ik probeer ze moed in te pratenquote:
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
En dat ie altijd onder de zonnebank lag?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef Jimbo het volgende:
ik dacht tot een paar jaar geleden dat waterman blank was![]()
Op teletekst zie je dat niet he.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dat ie altijd onder de zonnebank lag?![]()
dat dacht ik ook met Jack van Gelderquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef Jimbo het volgende:
neuh, ik haalde em in de war met waterreusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dat ie altijd onder de zonnebank lag?
ik dacht altijd dat hij het kleine broertje van waterreus was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef Jimbo het volgende:
Hoe in godsnaam?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh, ik haalde em in de war met waterreus![]()
Zo zou ik vroeger gezworen hebben dat Michael Jackson neger was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat dacht ik ook met Jack van GelderUn dann rettet kein Kavallerie,
iets met water..manquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Johan Derksen moest ook zelf zeggen dat hij neger was, een witte weliswaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat dacht ik ook met Jack van GelderOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
Zelfs tegen 10 man komt Utrecht er niet door.![]()
Heeft in ieder geval plek voor een gouden tand nu.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johan Derksen moest ook zelf zeggen dat hij neger was, een witte weliswaar.![]()
1 doelpuntje voor 030 zou me zo gelukkig maken.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heeft in ieder geval plek voor een gouden tand nu.Met een diamantje erin.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ok, laten we PSV eerst scoren en dan Utrecht nog eentje, goed?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef Jimbo het volgende:
1 doelpuntje voor 030 zou me zo gelukkig maken.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ok, laten we PSV eerst scoren en dan Utrecht nog eentje, goed?
Eens. Een technische speler zonder schwung.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef Grifte het volgende:
Matige voetballer die Kali zeg, alles een tempo te laag![]()
Ga je die opmerking nog vaak maken?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef EL_Locoooo het volgende:
Kevin, heb jij een masker op? O nee het is.........![]()
6de pasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je die opmerking nog vaak maken?![]()
Zeker als je net Twente hebt gezien, dit is 10 keer leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
wel een leuke pot ondanks de voorsprong van psvOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
10 min... moet te doen zijnOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
JAGEN! JAGEN ! JAGEN!
weinig nut zo in textOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
wowOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |