Worden het hele sterkte kleuters van ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:44 schreef Vicky het volgende:
Lekker dagje dus...
Hier 2 oververmoeide kinders... hele drukke maar leuk dag gehad.. maar Tess is weer ziek.. koorts, strontverkouden en de blaftyfus... laatste keer was 3w geleden...
Het is zo lekkere dooddoener. Leyla is ook echt altijd verkouden. Ja daar wordt ze sterk van.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef Vicky het volgende:
Geen idee.... nu elke 3w ziek en dan over een jaar of 2 nooitmeer ziek?
Ik had woensdag zoveel oliebollen gevroten, ik was echt ziek ervan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zoveel sushi gegeten dat ik het klamme zweet op mn voorhoofd heb staan. *burp*
jaloers!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zoveel sushi gegeten dat ik het klamme zweet op mn voorhoofd heb staan. *burp*
Gewoon lijden wordt het.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb geprobeerd mn vinger in mn strot te steken maar er kwam niets![]()
Als ik kon lopen had ik dat gedaan...wat een rotgevoel dit
Ik heb nog graviscon. Das echt smerig.quote:
Oh dat kan jen ook. Schijtirritant. Dat lust ik niet. Niet zeiken, opeten. Hoppa kotst gewoon d'r eten eruit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef Vicky het volgende:
Ik hoef mijn vinger niet in mijn strot te stoppen... ik kan bijna kotsen op commando
Smaakt naar zaadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb nog graviscon. Das echt smerig.
Het is ook niet mijn ding. Maar goed, op.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bah, wijn
Ik hou het wel bij een theetje
dat dus..quote:Op maandag 18 februari 2013 19:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bah, wijn
Ik hou het wel bij een theetje
Luigi doet toch niet aan kaarten. Die heeft zn brievenbus aan de binnenkant dichtgespijkerd.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat dus..
Hier verse muntthee..
Och.. Luigi ziek... Dan.moeten we een grote kaart sturen!
Eigenlijk alleen daarom zou ik het al doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Luigi doet toch niet aan kaarten. Die heeft zn brievenbus aan de binnenkant dichtgespijkerd.
Contact met de medelevende buitenwereld. Bah![]()
Ik had vandaag echt een gaaf kaartje. Iemand had de foto van Bram getekend. En goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef phluphy het volgende:
Voor mijn post staat zijn brievenbus althans altijd open!![]()
Maar ik stuur dan ook übertoffe post, dat moet ik erbij zeggen. Geen lullig kaartje of zo.
Sowieso dat iemand daar de moeite voor neemt toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had vandaag echt een gaaf kaartje. Iemand had de foto van Bram getekend. En goed.
Jouw post heb ik zojuist nog even opgezet!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:33 schreef phluphy het volgende:
Voor mijn post staat zijn brievenbus althans altijd open!![]()
Maar ik stuur dan ook übertoffe post, dat moet ik erbij zeggen. Geen lullig kaartje of zo.
Zit je je nou een beetje aan te stellen ? of was je half dood ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jouw post heb ik zojuist nog even opgezet!.
En bedankt voor het medeleven dames.. Ik leef. Nog.
Verkoudheidsgriepding ofzo. Uk was ook ff uitgeschakeld. ("Lekker team zijn we he papa!") Maar zit ondertussen ook weer op school.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Zit je je nou een beetje aan te stellen ? of was je half dood ?
Ohja lekker wel. Ik had vorige week paar dagen buikgriep gezeik enzo , en weekend ook nog niet helemaal fit. Maar kennelijk niet ziek genoeg om lekker op de bank te lammen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Verkoudheidsgriepding ofzo. Uk was ook ff uitgeschakeld. ("Lekker team zijn we he papa!") Maar zit ondertussen ook weer op school.
Je kon ook gewoon zeggen dat je geen zin had hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Ohja lekker wel. Ik had vorige week paar dagen buikgriep gezeik enzo , en weekend ook nog niet helemaal fit. Maar kennelijk niet ziek genoeg om lekker op de bank te lammen.
Kleine moeite.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:43 schreef trui het volgende:
ah, phluph heeft je een mutsje gestuurd. wat lief! beterschap hoor Lu!
Oh natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:02 schreef Luigi het volgende:
Het staat op internet dus is het waar.
Dat is nog het minst schokkende eikquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:09 schreef Limone het volgende:
Super geil, sperma van een elf jarige
Ik weet niet wat een meme is, maar iemand die ik volg op fb had het gepost.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:15 schreef Limone het volgende:
Maar... hoe heb jij dit gevonden? Of is het al een meme en loop ik weer eens hopeloos achter?
Meme: Used to give a bit of pseudo-academic gravitas to stupid viral shit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een meme is, maar iemand die ik volg op fb had het gepost.
*strooit*quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ik kijk gewoon even niet. Dan doe ik wel net of het internet lief is en bloemetjes.
oh wacht!quote:
you've got mail.quote:
koffie door m'n neus.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n moeder weigert boxers voor hem te kopen?
ja, anytime. Als je aanvulling wil op je boek. En ik ontken enige overeenkomst met spam of elk willekeurig ander stuk paardevlees.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je was spam! Althans. Dat dacht m'n mailding. Thanks!.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n moeder weigert boxers voor hem te kopen?
hij heeft een kort slip.quote:
Briljant!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:04 schreef Ticootje het volgende:
NWS / Met 'Dildomaker' verandert alles in seksspeeltje
Gelukkig had ik dat probleem als loner nooit ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef Luigi het volgende:
Net ternauwernood de woensdagmiddagschoolpleinspeeldateruilbeurs overleeft zeg.. A wilde bij M spelen maar M was met d'r opa en niet d'r moeder dus tsja dan durf je niks te vragen. Ondertussen wilde K wel met A spelen maar A reageerde niet omdat ze bij M stond te twijfelen. Dikke tranen bij K want niemand wilde met haar spelen. Toen kwam A2 ook bij M staan omdat ze daar wilde spelen. Toen duidelijk werd dat er bij M niet gespeeld kon worden ivm opa en oma rende A naar K die al bijna van het plein afwas om toch daar te gaan spelen en kwam A2 daar 10 tellen later ook bij staan.
De tering. Geef die kinderen een Outlook agenda ofzo..
Wij hadden een vast groepje in de buurt. Je ging gewoon buiten voetballen. Klaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig had ik dat probleem als loner nooit ?
Zo dat wat jij niet had ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Luigi het volgende:
Ohja dat was een verkapte 'kijk mijn kind eens populair zijn' post.
Oh ja , ik was altijd gewoon thuis of bij mn "vaste" vriendje .quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ging altijd thuis Suske en Wiske's lezen. Niet veel veranderd in 30 jaar tijd dus.
Zoiets had Eva laatst ook, alleen toen liep het betreffende kind weg zonder ook maar iets te zeggen , dus Eva was daar hoogst verontwaardigd over.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef Luigi het volgende:
Net ternauwernood de woensdagmiddagschoolpleinspeeldateruilbeurs overleeft zeg.. A wilde bij M spelen maar M was met d'r opa en niet d'r moeder dus tsja dan durf je niks te vragen. Ondertussen wilde K wel met A spelen maar A reageerde niet omdat ze bij M stond te twijfelen. Dikke tranen bij K want niemand wilde met haar spelen. Toen kwam A2 ook bij M staan omdat ze daar wilde spelen. Toen duidelijk werd dat er bij M niet gespeeld kon worden ivm opa en oma rende A naar K die al bijna van het plein afwas om toch daar te gaan spelen en kwam A2 daar 10 tellen later ook bij staan.
De tering. Geef die kinderen een Outlook agenda ofzo..
verkapt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef Luigi het volgende:
Ohja dat was een verkapte 'kijk mijn kind eens populair zijn' post.
Als het elke keer hetzelfde kindje is wel ja. Maar zo af en toe een teleurstelling onder het motto van 'het kan niet altijd feest zijn' kan helemaal geen kwaad (maar is soms nog wel zielig hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef Troel het volgende:
Ik voel me altijd zo lullig als er uiteindelijk een kindje overblijft
Dat is gewoon zo verdrietig.
Dat is snel, 1 dag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:16 schreef Vicky het volgende:
Lekker op tijd naar bed Saffier?
Mijn man is vandaag geopereerd., alles goedgegaan.
Morgen mag ie naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |