SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mauskoekwaus op 16-02-2013 23:17:05 ]''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Ik vond vooral de ontwikkeling die Inori doormaakte verbluffend.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:37 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
was verder best een goede anime qua verhaallijn en character development, alleen er hadden beter 4/6 extra episodes kunnen zijn om plotholes te fillen en een beter einde te creren
Narutoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef HeavensAxe het volgende:
Met de Naruto manga loop ik ook al bij
Het engste daaraan is dat alles volgens plan gaat zonder dat we enige indicatie krijgen van wat zijn plannen zijn.quote:
Zal de OP zo even editten, had niet gezien dat die info er berhaupt stond.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Qunix het volgende:
Tsunacon info mag wel weer weg uit de OP.
Ik altijd maar denken dat ik de enige was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef HeavensAxe het volgende:
Met de Naruto manga loop ik ook al bij
De TT is een citaat van jou, beste tepelstreeltju.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond vooral de ontwikkeling die Inori doormaakte verbluffend.
Een Shinsekai Yori TT.
Als dat een vervanger is voor '':')'' dan heb ik daar geen woorden voor. Slechts dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De TT is een citaat van jou, beste tepelstreeltju.
Kanshikan Tsunemori Akanequote:Op zondag 17 februari 2013 00:00 schreef Qunix het volgende:
Dit is mijn manga lijst: http://myanimelist.net/mangalist/pmk
Welke zal manga moet ik lezen behalve Gantz en Battle Royal?
School Rumble. Of je kunt de anime kijken.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:00 schreef Qunix het volgende:
Dit is mijn manga lijst: http://myanimelist.net/mangalist/pmk
Welke zal manga moet ik lezen behalve Gantz en Battle Royal?
Online.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
maar lezen jullie je manga online of hengel je het binnen?
video speelt 4x zo snel af dan hij/zij tekentquote:
Yesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
DO YOU EVEN POSE BRO, ARE YOU EVEN JOJO?!
[..]
Weer iemand die het einde niet snapt.
YAME NOOOO!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:47 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Akane verwoordt mijn emoties elke keer bij deze zin.
Deze leert het nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Deze leert het nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie post hier "zankoku" oid?
CRE / Craftsfoam , EVA Foam ... schuim gebruikt voor carnavalshoeden
[ Bericht 8% gewijzigd door Kyubey op 17-02-2013 11:13:18 ]Helemaal super.
Heldquote:Op zondag 17 februari 2013 11:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jij bent zelf een carnavalshoed.![]()
welke serie? (die hierboven) iemand een idee?quote:
K-MON dat weet je.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
welke serie? (die hierboven) iemand een idee?
[ afbeelding ]
de gequote,quote:
SPOILER: deze dus!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
de gequote,Haruhi SuzumiyaSPOILER: deze dus!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
dit is de goede titelquote:
ik ken em van naam, alleen nooit gezienquote:Op zondag 17 februari 2013 12:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
dit is de goede titel
The Melancholy of Haruhi Suzumiya.
Ha betrapt! Nu moet je in het schaamhoekje gaan staan totdat je de Melancholie af gezien hebt.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken em van naam, alleen nooit gezien
Ik heb er slechts drie van gezienquote:Op zondag 17 februari 2013 13:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ha betrapt! Nu moet je in het schaamhoekje gaan staan totdat je de Melancholie af gezien hebt.
en daarna moet je eindeloze acht afleveringen alle acht acht keer kijken voor straf.
Ik heb er vijf of zes van gezien, elke week hopend dat er iets nieuws te zien zou zijn. Elke week werd ik teleurgesteld.quote:
SPOILER: Ruimte BroedersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah.. volgens mij heb ik em zelfs meerdere keren getracht te kijken maar kwam ik episode 1 al niet of nauwelijks doorquote:Op zondag 17 februari 2013 13:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ha betrapt! Nu moet je in het schaamhoekje gaan staan totdat je de Melancholie af gezien hebt.
en daarna moet je eindeloze acht afleveringen alle acht acht keer kijken voor straf.
Wel jammer van episode 5, die hebben ze totaal verneukt. Gelukkig zijn ze daarna weer op het goede pad gekomen.quote:
Ah keek jij het terwijl het werd uitgezonden?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb er vijf of zes van gezien, elke week hopend dat er iets nieuws te zien zou zijn. Elke week werd ik teleurgesteld.
Het enige wat steeds verschilde waren de badpakken.
Shinsekai heeft nog steeds een verre van opzienbarend budget. Een soort van schandalig want A-1 heeft waarschijnlijk bakken met geld verdiend aan SOA. Dan zou je toch verwachten dat ze iets meer middelen zouden aanwenden voor een verhaal als dit.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wel jammer van episode 5, die hebben ze totaal verneukt. Gelukkig zijn ze daarna weer op het goede pad gekomen.
Shinsekai kwam uit tijdens SOA. Maarja, het blijft jammer maar animes zoals SOA verkopen nog steeds veel beter dan Shinsekai Yori en kornuiten. Psycho Pass is wel populairder geloof ik (?).quote:Op zondag 17 februari 2013 15:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Shinsekai heeft nog steeds een verre van opzienbarend budget. Een soort van schandalig want A-1 heeft waarschijnlijk bakken met geld verdiend aan SOA. Dan zou je toch verwachten dat ze iets meer middelen zouden aanwenden voor een verhaal als dit.
Dat is echt zieligquote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ah keek jij het terwijl het werd uitgezonden?
Arme jij.
Maak je niet dik joh, the Disappearance-film was het lijden waard.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat is echt zielig![]()
Ik heb ze zelf snel doorgespoeld naar het einde
Ok die moet ik nog kijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maak je niet dik joh, the Disappearance-film was het lijden waard.
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maak je niet dik joh, the Disappearance-film was het lijden waard.
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nooit.
SOA S2 komt er misschien wel.
Omdat Kirito de baas van mmorpg's is.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef Kyubey het volgende:
Hoe krijgt Kirito het voor elkaar om in een online game waarin iedereen met pistolen vecht alsnog een zwaard te gebruiken?
Staat S02E01 al online dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef Kyubey het volgende:
Hoe krijgt Kirito het voor elkaar om in een online game waarin iedereen met pistolen vecht alsnog een zwaard te gebruiken?
Niet echt nee...quote:Op zondag 17 februari 2013 18:39 schreef mschol het volgende:
zijn er recentelijk nog mustsee anime films uitgekomen?
Als je wacht is mijn chart zo klaar...quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Enkele goede anime serie die ik in 1x kan downloaden(qua seizoenen en volledige einde)?
In HD hoop ik?(via fanzub,nzbindex e.a downloaden)quote:Op zondag 17 februari 2013 18:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je wacht is mijn chart zo klaar...
Ik moet ook eens de boel opnieuw organiseren. Heb zo'n 800GB ruimte niet toegekend, maar de "multimedia" partitie zit helemaal vol. Ik ga 'm hernoemen naar "anime"quote:Op zondag 17 februari 2013 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
In HD hoop ik?(via fanzub,nzbindex e.a downloaden)
Mijn 1 TiB harde schijf heeft nog 54.5 GiB over,2e HDD van 1 TiB pas inbouwen als de andere vol is(die is sinds 2 januari j.l op wachtstand )
Ik heb sinds 2 weken een 3TB NAS.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik moet ook eens de boel opnieuw organiseren. Heb zo'n 800GB ruimte niet toegekend, maar de "multimedia" partitie zit helemaal vol. Ik ga 'm hernoemen naar "anime". Dan komt daar 300GB vrij door films en cartoons te verplaatsen.
Ik zou eigenlijk een externe harde schijf moeten hebben als backup.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb sinds 2 weken een 3TB NAS.
Zit nu al voor een derde vol, allemaal films gedownload en series.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psycho Pass en Shinsekai Yuri, van vorig seizoen nog. Van het nieuwe seizoen niet echt...quote:Op zondag 17 februari 2013 18:39 schreef mschol het volgende:
Films h!?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Psycho Pass en Shinsekai Yuri, van vorig seizoen nog. Van het nieuwe seizoen niet echt...
Binnenkort komt de Hanasaku Iroha film uitquote:
geen films hequote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Psycho Pass en Shinsekai Yuri, van vorig seizoen nog. Van het nieuwe seizoen niet echt...
oeh! mustseequote:Op zondag 17 februari 2013 19:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Binnenkort komt de Hanasaku Iroha film uit
nieuwe fairytail filmquote:Op zondag 17 februari 2013 18:39 schreef mschol het volgende:
En al helemaan omdat de film over het beste personage gaat --Satsuki, Ohana's moeder.quote:
Echt? Mooi, ze was naar mijn idee veel te weinig in beeldquote:Op zondag 17 februari 2013 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En al helemaan omdat de film over het beste personage gaat --Satsuki, Ohana's moeder.
fairytail... mwha... dunno.. hoewel ik de eerste ~50 afleveringen heb gekeken en dit wel leuk vond had het voor mij een te hoog naruto/bleach/one piece gehalte (m.a.w. neverending story's) en dat vind ik erg jammer..quote:
ik dacht dat hij verder ging waar de serie ophield?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En al helemaan omdat de film over het beste personage gaat --Satsuki, Ohana's moeder.
Ik wacht op de glorieuze revolutie.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:35 schreef robin007bond het volgende:
Ik wacht nog op die nieuwe film van de regisseur van 5 Centimeters Per Seconden.
Hier klopt iets niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik wacht op de glorieuze revolutie.
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het een hele lange rok die omhoog gekropen is maar dat zie je niet door de blouse(?) die ze draagt.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
draag dan ook niet zo'n rok als je het naar beneden moet trekken
vrouwen... *zucht*
Cake is verdwenenquote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik wacht op de glorieuze revolutie.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:08 schreef Qunix het volgende:
Bedankt directeur. Dit zal ik nooit meer kunnen ontzien zien.SPOILER: Ruimte BroedersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eigenlijk is het een hele lange rok die omhoog gekropen is
EugeneKrabs staat er inquote:Op maandag 18 februari 2013 00:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Cake is verdwenen
En Robin staat er niet eens tussen!
quote:
Ik denk dat Dakgoot bedoelt dat hij niet op spamplaats nr 1 staat.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Cake is verdwenen
Zoek ik ook!quote:Op maandag 18 februari 2013 01:49 schreef DJ_ het volgende:
Is er iemand die weet waar er een gesubbde versie is van Rurouni Kenshin: Shin Kyoto-Hen Part.2
in HD graag en geen streaming.
Ik zoek er al maanden naar
DM me graag
Ik leef nog, maar weinig tijd gehad laatste paar weken. Gelukkig ben ik deze hele week vrij, dus het voornemen is om de backlog bij te werken. Vandaag op het menu: Psycho Pass!quote:Op maandag 18 februari 2013 00:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Cake is verdwenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:39 schreef Arashimashou het volgende:
Alle mensen in deze topic, behalve DJ omdat de generator daar niks mee kon:
inb4 dit is ouder dan het internet. Nou en, ik kwam het pas net tegen.WTF!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QUNIX
PENIS
mschol is leader?![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:43 schreef Qunix het volgende:
PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS PENIS
wdn heeft ook lust.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
als je geen hoofdletter in je naam had, had je lust
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:57 schreef mschol het volgende:
gisteren heb ik mijn afstandsbediening voor htpc kunnen fixen..(lees: harmony one als all-in-one afstandsbediening, ook voor htpc)
gelijk aan Dakara Boku wa, H ga Dekinai begonnen
Episode 21quote:Op maandag 18 februari 2013 11:15 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben afgelopen weekend begonnen aan Sword Art online...na een tijd geen anime te hebben gekeken... Ik ben meteen hooked
Komt er een achter. Episode 16 was de beste vond ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef .Cake. het volgende:
Psycho Pass...
Ook al heb ik nu een meisje, die shit had ik gewoon door moeten kijken!
Die chickies, ik hossel ze, jwz!quote:
Ja die was zeker de beste!quote:Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Komt er een achter. Episode 16 was de beste vond ik.
Tamakoquote:Op maandag 18 februari 2013 11:48 schreef .Cake. het volgende:
Maoyuu Maou Yuusha berhaupt nog interessant of kan ik die overslaan? Zelfde vraag voor Tamako Market.
euhquote:Op maandag 18 februari 2013 11:48 schreef .Cake. het volgende:
Maoyuu Maou Yuusha berhaupt nog interessant of kan ik die overslaan? Zelfde vraag voor Tamako Market.
Niet dat je nog verbaasd kunt doen nu je ze alle drie achter elkaar hebt gezien, dus mij maakt het niet uit.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die chickies, ik hossel ze, jwz!
[..]
Ja die was zeker de beste!
Nu kijken of ik er iets zinnigs over kan melden. Gaat de voorkeur uit naar drie "normale" posts achter elkaar of zal ik ze alle drie gewoon in n bups doen?
Ja precies. Ok, dan ga ik, geheel in lijn met mijn aarts-luiheid, alles in n bups bespreken. Eerst nog ff rewatchen.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet dat je nog verbaasd kunt doen nu je ze alle drie achter elkaar hebt gezien, dus mij maakt het niet uit.
Niemand van DAK volgt denk ik op het moment nog Tamako Market. Dat zegt wel iets denk ikquote:Op maandag 18 februari 2013 11:48 schreef .Cake. het volgende:
MMY is wel aardig gedaan maar erg gezapig qua ontwikkeling.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:48 schreef .Cake. het volgende:
De blu-ray is al heel lang uit, en nog steeds niet gesubbed heb ik het ideequote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat hij verder ging waar de serie ophield?
http://www.animenewsnetwo(...)-full-trailer-postedquote:In this film's brand-new story, Ohana Matsumae, the lead character who moved from Tokyo to a hot spring inn, discovers an old business log. With it, Ohana learns about her mother Satsuki's past when she was 16 years old also. That was when Satsuki left her home to pursue her dreams in Tokyo.
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:39 schreef Arashimashou het volgende:
Alle mensen in deze topic, behalve DJ omdat de generator daar niks mee kon:
inb4 dit is ouder dan het internet. Nou en, ik kwam het pas net tegen.'Fixed Position.' Wat moet ik hier van denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maoyuu is nooit interessant geworden. Wel erg op de PLOT gefocust.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:48 schreef .Cake. het volgende:
“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
moe zeker?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef Arashimashou het volgende:
Hebben jullie het over MM!?
[ afbeelding ]
Afhankelijk van wat je definitie van moe isquote:Op maandag 18 februari 2013 14:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
* Blue_Panther_Ninja PS3 is nu back-up aan het maken en gaat straks nieuwe 320 GiB hard disk inbouwen![]()
[..]
moe zeker?
~kawaiii ugguu~quote:Op maandag 18 februari 2013 14:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je definitie van moe is
Valt mee hoor, vind ik. Er zijn duidelijke verhalen/arcs met een einde.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
fairytail... mwha... dunno.. hoewel ik de eerste ~50 afleveringen heb gekeken en dit wel leuk vond had het voor mij een te hoog naruto/bleach/one piece gehalte (m.a.w. neverending story's) en dat vind ik erg jammer..
coolquote:Op maandag 18 februari 2013 16:45 schreef Qunix het volgende:
Vanavond plaats ik onze chart wat wij iedereen aanraden...
Omdat je wacht op de aanraderskaart zal ik niets aanraden. Wel zal ik je vragen deze ketterij te verklaren. Verklaar deze ketterij!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:43 schreef poker4lifee het volgende:
Samurai Chaploo vond ik ook weinig aan(andere genre dat wel)
Great Teacher Onizuka, History's strongest disciple Kenichi en Trigun(alhoewel de genres ook niks met elkaar te maken hebben).quote:Op maandag 18 februari 2013 16:43 schreef poker4lifee het volgende:
iemand nog leuke animes die een beetje hetzelfde idee hebben als hunter x hunter/one piece/naruto? Denk dat ik zulke soort animes toch het leukst vindt.
Had een paar eps van Bleach gezien maar die trekt me eigenlijk niet zo
Samurai Chaploo vond ik ook weinig aan(andere genre dat wel)
Samurai Champloo is best wel ontoegankelijk vanwege de meesterlijke hiphop soundtrack van Nujabes.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat je wacht op de aanraderskaart zal ik niets aanraden. Wel zal ik je vragen deze ketterij te verklaren. Verklaar deze ketterij!
Ik vond het wel tof eilkquote:Op maandag 18 februari 2013 17:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik vond samurai champloo ook niks aan.
Maar Bebop was welquote:Op maandag 18 februari 2013 17:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Spoel je mond met bleekwater.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nu niet slijmen h.quote:
Maar bebop wasquote:Op maandag 18 februari 2013 17:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Spoel je mond met bleekwater.
[..]
Nu niet slijmen h.
oke, thx iigquote:Op maandag 18 februari 2013 17:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Great Teacher Onizuka, History's strongest disciple Kenichi en Trigun(alhoewel de genres ook niks met elkaar te maken hebben).
Cowboy Bebop??Die moet ik nog binnen halenquote:
Niks tegen Nujabes h!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Samurai Champloo is best wel ontoegankelijk vanwege de meesterlijke hiphop soundtrack van Nujabes.
Lol!quote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef outcast_within het volgende:
Dafuq. Je kent toch die anime praktijken met knoeiende melk en dat soort ongein?
Real life wanted a piece of that as well
Over haar keyboard, op die kleine der lip, over haar benen, we need a tissue, over haar knuffelbeer. The number of unintentional sexual innuendos per minute is too damn highquote:
Zonder te knijpen komt het er ook uitquote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Over haar keyboard, op die kleine der lip, over haar benen, we need a tissue, over haar knuffelbeer. The number of unintentional sexual innuendos per minute is too damn high
Waarom staat Boku no Pico er niet tussen? GRRRquote:Op maandag 18 februari 2013 21:06 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Mag in de OP (liefst in een spoiler tag).
Goud wil zeggen waar het meest op gestemd is, zilver iets minder maar wel meer dan 1x. Bij comedy zie je 3x goud, dat wil zeggen dat alle series met goud evenveel stemmen hebben.
Als er nog wat bij moet (uitleg, introductie tekst of iets anders), graag melden.
Best netjes gedaan eigenlijk.quote:Action .Inferno Cop
Adventure . Inferno Cop
Comedy . Detroit Metal City
Drama . Angel Beats
Fantasy . Mahou Shoujo Madoka Magica
Hentai .Boku no Pico
Mecha . Neon Genesis Evangelion ( )
Mystery . Mahou Shoujo Madoka Magica
Romance . Chuunibyou Demo Koi ga Shitai
Sci-fi . Death Note
School life .K-ON
Slice of Life .Hanasaku Iroha
Sport . Inferno Cop
War .Girls und Panzer
Classic (pre 2000) . Cardcaptor Sakura
Populair (+52 episodes) .Cardcaptor Sakura
Movie .Paprika
Studio .SHAFT
Dat was het enige ookquote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom staat Boku no Pico er niet tussen? GRRR
Jouw keuze voor Mystery is dan bij Fantasy uitgekomen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom staat Boku no Pico er niet tussen? GRRR
[..]
Best netjes gedaan eigenlijk.
Fixed! Scherp +1quote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef .Cake. het volgende:
Het is Arakawa Under the Bridge (bij Comedy), niet Arukawa. EDIT: een spelfout binnen een spelfout! Spellfout-ception! Arakuwa staat er maar moet natuurlijk Arakawa zijn.
Voor de rest, ja er zitten een paar keuzes bij waar ik het niet mee eens ben. Niet zozeer omdat het niet mijn keuzes zijn maar meer omdat het een foutief genre is. Naar mijn mening.
Ghost in the Shell zou ik bijvoorbeeld niet classificeren als een Mecha.
Afgezien daarvan: supervet!
Beide evenveel stemmen (1 dus).quote:Op maandag 18 februari 2013 21:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
je gaat toch niet zeggen dat haruhi lager staat dan k-on
Oeh, nog even geduld dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef Qunix het volgende:
Evangelion 3.33 to be released on April 24 2013 on Blu-Ray and DVD.
JONGENS DAT IS DE DAG DAT DE WERELD STOPTE!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef Qunix het volgende:
Evangelion 3.33 to be released on April 24 2013 on Blu-Ray and DVD.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[Kira-Fansub] Seikon no Qwaser Episode 01v2 (BD1280x720 h264 AAC) [EDABDF49].mkv(533 MiB) is wel binnen
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[Kira-Fansub] Seikon no Qwaser Episode 01v2 (BD1280x720 h264 AAC) [EDABDF49].mkv(533 MiB) is wel binnen
Die gast op het plaatje lijkt op Wolverinequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Easymodo het volgende:
Gintama zou alle genres (behalve classic) moeten winnen (I'm serious).
Anyway, Redline is op 22 Februari om 20:00 te zien in de animator in de melkweg in Amsterdam. Ik vind het zelf een geweldige film en ben dan ook van plan om te gaan. Hier is de trailer, als je hem gemist hebt:
quote:You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You and the stranger both like anime.
Stranger: hewwo
You: Kawaii desu~
You: Nyan :3
Stranger: boku? arigatou xD
You: Onii-chan
Stranger: f?
You: Pomf pomf
Stranger: hmm?
You: Female yes ofcourse
Stranger: oh,, sou desu ne~ age?
You: 16 B-baka!!1!1!2~~~
Stranger: hee~ gomen ne imouto-chan :3
You: What are we going to do on the bed onii-chan
Stranger: hmm? you want to go to bed with onii-chan?
You: Yes i'm afraid of the dark
Stranger: kawaii na~ :3
Stranger: dont worry, onii-chan wont be harsh on you
You: Why are you touching my pantsu
You: Kimochii~~
Stranger: because you are my imouto-chan, onii-chan is allowed to touch everything right?
You: Reported to the FBI
You have disconnected.
quote:
Zooey Deschanelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Vakantie en dus wat doe ik... Madoka Magica eindelijk herkijken.
Watquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga jij je maar weer lekker aftrekken op loli's in tanks
oh die animequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef mschol het volgende:
ik ben een beetje op dreef, ik verwacht vanavond http://myanimelist.net/anime/11179/ af te hebben
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:05 schreef Easymodo het volgende:
waarom hebben zoveel mensen vakantie? Why? (geen voorjaarsvakantie)
...Tja geen idee eigenlijk, ik ken ook een heleboel mensen die geen vakantie hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme stakkers.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja geen idee eigenlijk, ik ken ook een heleboel mensen die geen vakantie hebben.
Dat heet een NEET. Welkom.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Arme stakkers.Ik heb eigenlijk ''vakantie'' tot en met augustus, als je het vakantie wilt noemen.
quote:
Je hond uitlaten is geen werk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..].. Hier ga ik verder geen woorden aan vuil maken, straks ga ik nog dingen zeggen die ik liever niet wil zeggen.
IK BEN GEEN NEET TROUWENS, HAH. Ik heb werk.
>denkt dat ik 24/7 anime kijk, game en zo nu en dan de hond uitlaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je hond uitlaten is geen werk.
Gr gr. het UWV
Joh neem het nou allemaal niet te serieusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
>denkt dat ik 24/7 anime kijk, game en zo nu en dan de hond uitlaat.
Nee keki-chan, ik heb werk voor 24 uur in de week.
Maar ik ben vandaag nogal snel op mijn tenen getrapt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Joh neem het nou allemaal niet te serieus
Wil je erover pratenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar ik ben vandaag nogal snel op mijn tenen getrapt.Morgen is zo'n dag waar ik tegenop zie als een berg, en dan ben ik altijd 2-3 dagen er voor al helemaal ''gespannen''
.
Nee niet echt, eigenlijk.quote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik eerst dacht dat er aan de hand was. De ervaring leert namelijk dat je daar juist niet over moet beginnen als het zover is...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar ik ben vandaag nogal snel op mijn tenen getrapt.Morgen is zo'n dag waar ik tegenop zie als een berg, en dan ben ik altijd 2-3 dagen er voor al helemaal ''gespannen''
.
Zeg maar hoor, als ik vertel wat het is lig je waarschijnlijk in een deukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik eerst dacht dat er aan de hand was. De ervaring leert namelijk dat je daar juist niet over moet beginnen als het zover is...
Ik heb ook geen vakantiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja geen idee eigenlijk, ik ken ook een heleboel mensen die geen vakantie hebben.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zeg maar hoor, als ik vertel wat het is lig je waarschijnlijk in een deuk.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
.
SPOILER: Een NSFW'tje voor de zekerheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Question to discuss:
Do you like tapes and CDs? Cause imma tape my dick to your forehead so you can CDs nuts
You: LET ME
Stranger: ha
Stranger: ha
You: SEE BENEATH YOUR BEAUTIFUL
You: TONIGHT
Stranger: thats gross
You: TAKE IT OF NOW BOY
You: TAKE IT OFF NOW BOY
Stranger: what if ur both guys
You: I WANNA SEE YOUR FACE
Stranger: ew
You: CAUSSE I FEEL
Stranger: or both girls
You: I CAN ALWAYS SHOW MY EVERYTHING TO YOU
Stranger: OMG IS THIS A SONG
You: IF THIS MOMENT WAS FOR ME
You: I TRY TO HEAR
You: LOEND MY EAR
You: VOICES INSIDE
You: ONE LINK TO JOIN IT ALL
Stranger: this is weird
You: SO IT GOES
You: AGAIN
You: TUDUDUDUD
You: I WOULD LIKE TO SHOW\
Stranger: ok um
You: CUT OPEN MY SKULL
You: LOOK INTO MY HEAD
You: I DON'T KNOW WHY ITS SO HARD
Stranger: WTF IS WRONG WITH YOU
You: IT CANT BE SO BRASH
You: IM GOI9NG TO CRASH
You: CAUSE I FEEEEEL
You: I CAN ALLLWAAAAAYSSS SHOW MY EVERYTHING TO YOUU
You: IF THIS MOMENT WAS FOR ME
You: KIMOCHI SENPAI
You: \DSFHSFIGSUFYGFUIGW\
You: AAAAAH
You: NOT THERE
Stranger: WHATS WRONG WITH YOU
You: MY SILKY HEART
Stranger: I SHALL DISCONNECT
You: OKE
Your conversational partner has disconnected.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Je weet dat ik van het mannelijke geslacht ben he.
> 2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
> als man geen baarmoederslijmvlies hebben
“An interesting thing is a good thing.”
>2013quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
> 2013
> als man geen baarmoederslijmvlies hebben
le epic meme a.... neger doe niet zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
le epic meme arrows buiten 4chan gebruiken
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Je weet dat ik van het mannelijke geslacht ben he.
Nou ja, zo klonk het dus voor mij, dus ik ging al beetje twijfelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Puur en alleen omdat ik die nog nooit gebruikt heb.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
A de Cow. Doet me denken aan de Dutch Power Cows.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou ja, zo klonk het dus voor mij, dus ik ging al beetje twijfelen![]()
![]()
Puur en alleen omdat ik die nog nooit gebruikt heb.
Je weet niet wat dit illustere figuur daaronder verbergt natuurlijk:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
![]()
![]()
de drie-eenheid van gehoornde smiley's.
Waarom is ie van zulke matige kwaliteit...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef outcast_within het volgende:
Er is maar een echte bazen smiley
Game, Set, Matchquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom is ie van zulke matige kwaliteit...
Veel succes dan morgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
.
Ik zal m'n hond succes wensen.quote:
Ik ook, kijk alleen nog Psycho Pass en Shinsekaiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou ik ben denk ik in een anime dip beland
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:05 schreef Easymodo het volgende:
waarom hebben zoveel mensen vakantie? Why? (geen voorjaarsvakantie)
...Ik heb mijn vakantie al gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Summer wars van 0:00 tm 0:45quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zal m'n hond succes wensen.
Iemand trouwens enig idee van welke film/anime/watdanook die scene is vanaf 0:25 in onderstaand filmpje? Kwam hem tegen en vond het best wel tof gemaakt, ook al heb ik een scheithekel aan dubstep.
!
Summer Wars.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zal m'n hond succes wensen.
Iemand trouwens enig idee van welke film/anime/watdanook die scene is vanaf 0:25 in onderstaand filmpje? Kwam hem tegen en vond het best wel tof gemaakt, ook al heb ik een scheithekel aan dubstep.
!
Vertel. Het enige waar ik naar uitkijk is Oreimo S2.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef Qunix het volgende:
Wacht maar op het volgend seizoen. Dat gaat tof worden.
Ok, maar het enige waar ik naar uitkijk is Kakumeiki Valvrave en date a livequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef Qunix het volgende:
Wacht maar op het volgend seizoen. Dat gaat tof worden.
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Absoluut volgen:
Shingeki no Kyojin (Attack On Titans)
Ore no Imouto
Railgun S
Ryo OVA
Code; Breaker OVA
Seitokai Yakuindomo OVA 4
Hanasaku Iroha movie
Yamoto 2199 movie
Steins; Gate movie
Railgun s2, oreimo nogquote:
Ohhh.... Ik volg momenteel (zal wel ook in een dipje zitten): Bakuman 3, Hunter x Hunter, Inferno Cop, One Piece, Psycho-Pass, Robotics;Notes, Shinsekai yori, Tamako Market, Uchuu Kyoudai (space bros) en Zetsuen no Tempestquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb ook een anime dipje. I'k kijk alleen nog maar Chihayafuru 2, Mondaiji-tachi ga Isekai kara Kuru Sou Desu yo, Koutoura-san, Maoyuu Maou Yuusha, Mimam-ke Tadaima, Psycho-Pass, Space Brothers, Sasami@Gambaranai en Shin Sekaiyori.
Savannah Game. (volgens mij heette het zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vertel. Het enige waar ik naar uitkijk is Oreimo S2.
Verraderquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik niets.![]()
Maar het bevalt me prima.
Ga es weg... Shoo shoo!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik niets.![]()
Ja!, je heb me ,toen ik zwak stond, verleid om allerlei rare moes te kijken, en nu ik zon 8 'airing' series per week volg, die overigens niks met moe te maken hebben, hou je opeens op met anime kijken en ben je er nog blij om ookquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja!, je heb me ,toen ik zwak stond, verleid om allerlei rare moes te kijken, en nu ik zon 8 'airing' series per week volg, die overigens niks met moe te maken hebben, hou je opeens op met anime kijken en ben je er nog blij om ook
Jij gaat nu Kotourasan kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik niets.![]()
Second that.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jij gaat nu Kotourasan kijken.
Lees sig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmmm Gundam After war X kijken of Gundam 00?
Je weet zelluf manquote:
00 vond ik echt heel tof.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmmm Gundam After war X kijken of Gundam 00?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |