Als dat mijn kind was sloeg ik er een paar IQ punten vanaf.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dat enorm irritant, zo'n bijdehante, hoogbegaafde kleuter.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als dat mijn kind was sloeg ik er een paar IQ punten vanaf.
Minimaal ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als dat mijn kind was sloeg ik er een paar IQ punten vanaf.
Ik dacht dat dat ook de bedoeling zou zijn, maar dit ging nergens over natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Starlie het volgende:
Dat die gozer aan dit idiote idee meewerkt! Beter vraagt hij haar nu ten huwelijk!
Joh, boeie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Burdie het volgende:
Ik hoop toch dat als ik voortijdig kom te overlijden, mijn lief niet zo snel op tv zijn nieuwe vlam de liefde gaat verklaren
Van mij mogen ze samen op mijn begrafenis komen. Ik lig er niet meer wakker van.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Burdie het volgende:
Ik hoop toch dat als ik voortijdig kom te overlijden, mijn lief niet zo snel op tv zijn nieuwe vlam de liefde gaat verklaren
Stukje stokbrood krijgt hij, de baasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef amaranta het volgende:
Zozo, belangeloos. Niet eens in ruil voor een goede pijpbeurt
Ekt welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Stukje stokbrood krijgt hij, de baas.
Wie zijn die gozers? Gaat het over?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Weer zo'n verhaal dat je toch niet op tv vertelt?
Is ook maar puur omdat het gesponsord onderdeel isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben die Australische meuk zo zat. Anderzijds worden we allemaal blij van de kerstspecial waar ook alles uit andere landen komt, dus mjahAlleen gaat dat over liefde, en dit is weer familie.
is een ander programma, lijkt erop maar meer dan die reissecties dus zonder studio.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Love is in the air heet het nou
Jahaa dat is er ook..Robert zie je vanavond met familie naar Mexico city afreizen om hun zoon te verassen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:12 schreef dz5b604 het volgende:
is een ander programma, lijkt erop maar meer dan die reissecties dus zonder studio.
Jaquote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijkt er nu ook iemand? Ik vind dit een zielig verhaal nu.
Ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijkt er nu ook iemand? Ik vind dit een zielig verhaal nu.
Vet zieligquote:
Hè getver.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vet zielig. Ik kan me het ook goed herinneren want ik woon in Groningen dus hier was het sowieso groot nieuws de hele tijd! Fiets ook wel eens langs waar ze gevonden zijn,
.
Ja nouja, je ziet er niks van natuurlijkquote:
Snap ik, maar het lijkt mij inderdaad wel raar. Dat bedoel ik eigenlijk met getver.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja nouja, je ziet er niks van natuurlijk. Maar het is wel raar als je er aan denkt.
Geen idee, eigenlijk. Maar is dat per se nodig? Het is vrijwel helemaal hetzelfde en ik denk dat weinig mensen dat echt uit elkaar gaan houden.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Is er voor Love is in the Air geen topic dan? Het zijn twee verschillende programma's.
Lijkt mij wel. TVOH is ook vrijwel helemaal hetzelfde als X-factor, maar daar zijn ook verschillende topics voor.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Maar is dat per se nodig? Het is vrijwel helemaal hetzelfde en ik denk dat weinig mensen dat echt uit elkaar gaan houden.
Dat zijn ook echt wel verschillende shows ook. Hier is het enige verschil de studio. Maargoed. Bovendien heeft dat andere topic maar 3 reacties ofzo, dusquote:Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. TVOH is ook vrijwel helemaal hetzelfde als X-factor, maar daar zijn ook verschillende topics voor.
TV / [RTL4]Love is in the air #1 vanavond om 20:30 de 1e aflevering
Nou en.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Is er voor Love is in the Air geen topic dan? Het zijn twee verschillende programma's.
Hij woont waarschijnlijk al 40jr in Canada. Hij heeft natuurlijk niks met zijn neefjes.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vond ik ook een beetje bij Oom Appie
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:42 schreef amaranta het volgende:
Hij woont waarschijnlijk al 40jr in Canada. Hij heeft natuurlijk niks met zijn neefjes.
Hij reageerde ook erg vlak op de moord vond ik.
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:42 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijk veel vrouwen in dit topic
Kon bij een hoop geen lachje vanafquote:Op woensdag 24 december 2014 20:54 schreef Inspireme het volgende:
Die klasgenoten kijken zo droog xD
De bus in je straat gezien oid?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:07 schreef Kanjer het volgende:
Straks bij mij voor de deur, (niet voor of met mij hoor).
Programma wordt een beetje voorspelbaarquote:Op woensdag 24 december 2014 21:09 schreef MissJ het volgende:
aha tante in Canada.
Kom maar binnen tante!
echt he... Maar toch blijf ik kijkenquote:Op woensdag 24 december 2014 21:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Programma wordt een beetje voorspelbaar
Je zou haast denken dat ze dat van tevoren geregeld hebben.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:16 schreef MissJ het volgende:
toevallig hoor, hele familie thuis net op het moment dat Robert aanbelt
dus datquote:Op woensdag 24 december 2014 21:18 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ze dat van tevoren geregeld hebben.
quote:
Ja dat is wel jammer.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:01 schreef tralalala het volgende:
Dan had ik liever meegegaan naar Canada
ja ik had als ik haar was nog even gevraagd hoe het dan met het tripje Canada zit!quote:Op woensdag 24 december 2014 22:01 schreef tralalala het volgende:
Dan had ik liever meegegaan naar Canada
Ik ook..quote:Op woensdag 24 december 2014 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou ik ook weleens heen willen.
haha ja idd, ze is nog jong laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 24 december 2014 22:21 schreef ntm het volgende:
Lijkt me echt vermoeiend als je elke keer moet janken pfff, die iris![]()
Als het uit zou gaan pleegt ze zelfmoord ofzo? Bij zulke mensen zou ik het niet eens willen weten wat ze dan doen.
nou echt he. Wat een drama maakt zij zeg. Ik begrijp echt wel dat ze hem heel erg mist, maar om er nou zowat depressief van te zijn... nee.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:21 schreef ntm het volgende:
Lijkt me echt vermoeiend als je elke keer moet janken pfff, die iris![]()
Als het uit zou gaan pleegt ze zelfmoord ofzo? Bij zulke mensen zou ik het niet eens willen weten wat ze dan doen.
Dan nogquote:Op woensdag 24 december 2014 22:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
haha ja idd, ze is nog jong laten we het daar maar op houden
Ja maar gewoon echt elke keer dat ze in beeld komt begint ze te janken, hoe dan...En het is moeilijk tuurlijk, maar dat haar zus bijvoorbeeld 2 weken vrij moest nemen om haar bezig te houden ook.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou echt he. Wat een drama maakt zij zeg. Ik begrijp echt wel dat ze hem heel erg mist, maar om er nou zowat depressief van te zijn... nee.
dit ja, erg labiel jaquote:Op woensdag 24 december 2014 22:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja maar gewoon echt elke keer dat ze in beeld komt begint ze te janken, hoe dan...En het is moeilijk tuurlijk, maar dat haar zus bijvoorbeeld 2 weken vrij moest nemen om haar bezig te houden ook.Zo iemand heeft geen sterke persoonlijkheid, beetje labiel komt dat op mij over. Vraag me af of ze het ooit zou overleven zonder die kerel.
best wel ja. Komt denk ik ook omdat het elk jaar eigenlijk hetzelfde is.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:26 schreef ntm het volgende:
Vinden jullie deze aflevering ook een beetje saai vergeleken met afgelopen jaren?
Ja dan begint het ook al voorspelbaar te worden hahaquote:Op woensdag 24 december 2014 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
best wel ja. Komt denk ik ook omdat het elk jaar eigenlijk hetzelfde is.
inderdaadquote:
Sommige stellen zijn ook saai. En die diverse moeders met kinderen die hun man opzoeken, ook weinig spraakmakend.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:26 schreef ntm het volgende:
Vinden jullie deze aflevering ook een beetje saai vergeleken met afgelopen jaren?
Vind dat moment op Schiphol en nu in Canada best leuk gedaan, al weet je de uitkomst natuurlijk gewoon.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:26 schreef ntm het volgende:
Dat is het ook een beetje denk ik, de verhalen eromheen zijn wat saaier.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige stellen zijn ook saai. En die diverse moeders met kinderen die hun man opzoeken, ook weinig spraakmakend.
Het hoogtepunt vind ik nog Robert en de momentjes op Schiphol![]()
Ja mooi gefilmd wel, prachtige omgeving.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Vind dat moment op Schiphol en nu in Canada best leuk gedaan, al weet je de uitkomst natuurlijk gewoon.
ja beetje wel iddquote:Op woensdag 24 december 2014 22:49 schreef marcodej het volgende:
Die hebben elkaar vorige week nog gezien? Wat een droge begroeting.
Heel flauw maar toen ze naar buiten rende zei m'n vader 'ze moet wel even goed kijken of ze hem ziet in het donker'quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Heel flauw maar toen ze naar buiten rende zei m'n vader 'ze moet wel even goed kijken of ze hem ziet in het donker'
Ja precies! Net een zak zout en die hangende ogen ookquote:Op woensdag 24 december 2014 22:33 schreef Starlie het volgende:
Wat een sufkut gozer die bij F9 stond op schiphol
De aflevering zat vol met misleidingen, wel leuk gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Was echt weer een leuke aflevering. Die Canadese kerel in die pick-up truck, met die baard. Rijdt ie heel langzaam voorbij, die vrouw kijken 'is het hem???' 'nee....'![]()
![]()
Hij doet het zo grandioos hé, Robert ten Brink. Altijd leuk om te zien, echt traditie.
Die trucjes met die Canadezen vond ik leuk. Big Bill en die kerel bij het vissen. Leuk gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:21 schreef zoem het volgende:
[..]
De aflevering zat vol met misleidingen, wel leuk gedaan.
De focus ligt er inderdaad wel heel erg opquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:12 schreef Starlie het volgende:
Dit is de kinderversie van All you need?
Lijkt er wel op ja😕quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:12 schreef Starlie het volgende:
Dit is de kinderversie van All you need?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zap net voorbij. Komt er ook weer dat gezeur over Australië voorbij vanavond?
had het idee dat dat meisje meer van de meisjes zou zijn..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou deze knul ziet er niet zo zitten denk ik😊
Ja maar toch niet élke aflevering en dan ook met Piet, Henk en Truus. Dat zijn reünies, heeft niks met liefde te makenquote:
Haha, dat is wat overdreven inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar toch niet élke aflevering en dan ook met Piet, Henk en Truus. Dat zijn reünies, heeft niks met liefde te maken
Jij bedoeld dat ze gaan zingen de geliefde's 😁In het begin van de uitzending.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:38 schreef iBenny het volgende:
Dat beginnummer is elke keer weer zo lekker genant
Kim, ja, dat haar!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:19 schreef iBenny het volgende:
Ze doet me denken aan Irene Moors als Kim Holland
Nou, ze hebben elkaar nu ook 2,5 jaar niet gezienquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:33 schreef iBenny het volgende:
Dit vind ik wel zielig voor hem. Dat hij dit zo hoort...
Zo was die omhelzing ook welquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, ze hebben elkaar nu ook 2,5 jaar niet gezien![]()
Ik dacht dat ze net een half jaar uit elkaar waren.
Ik denk dat ze dat zichzelf zo voorhouden, omdat het anders te lastig wordt. Die afstand is -in tegenstelling tot Stadskanaal<>Dordrecht- wel huge...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Huh?
Nee gewoon een vriendschap hoor.
Dit is gewoon een vriendschap?
Ja maar ze leek er haast nukkig over. En die afstand is hierna ook niet minder..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zichzelf zo voorhouden, omdat het anders te lastig wordt. Die afstand is -in tegenstelling tot Stadskanaal<>Dordrecht- wel huge...
Tot die drama emo toestand uit The Voice komt jankenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke aflevering vandaag. Een beetje als een oude All You Need
hahaha nou idd! Ik dacht al nee he niet weer die lambalquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot die drama emo toestand uit The Voice komt janken
Vreselijk. Ik krijg er zelfmoordneigingen van.quote:
Het lied is van Herman van Veen. Niet haten op Herman!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik krijg er zelfmoordneigingen van.
En die knul zingt alléén maar dit soort wanhoopsliedjes.
alleen "ik ben vandaag zo vrolijk" is te doen van de rest wordt ik depri..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:32 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het lied is van Herman van Veen. Niet haten op Herman!
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
en dat voor een meisje uit de mega kak plaats Heemstede!
graag ja. En ook zonder Canada bitte.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
All You Need Valentijn
Zou het vandaag dan wél zonder Australië kunnen?
dit. Volgens mij wil hij eigenlijk nietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:05 schreef Starlie het volgende:
Hij moet er wel lang over nadenken. ..
Dat ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:21 schreef Starlie het volgende:
Afschuwelijk hoor als je weet dat je komt te overlijden en je je jonge kind achterlaat..
Als je nu zo jong bent, dan zie je dat het normaal is. En dus schrijf je ook maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:28 schreef Starlie het volgende:
Soms begrijp ik echt niet dat mensen naar All You Need schrijven... zeker niet als je nog zo jong bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |