Als dat mijn kind was sloeg ik er een paar IQ punten vanaf.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dat enorm irritant, zo'n bijdehante, hoogbegaafde kleuter.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als dat mijn kind was sloeg ik er een paar IQ punten vanaf.
Minimaal ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als dat mijn kind was sloeg ik er een paar IQ punten vanaf.
Ik dacht dat dat ook de bedoeling zou zijn, maar dit ging nergens over natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Starlie het volgende:
Dat die gozer aan dit idiote idee meewerkt! Beter vraagt hij haar nu ten huwelijk!
Joh, boeie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Burdie het volgende:
Ik hoop toch dat als ik voortijdig kom te overlijden, mijn lief niet zo snel op tv zijn nieuwe vlam de liefde gaat verklaren
Van mij mogen ze samen op mijn begrafenis komen. Ik lig er niet meer wakker van.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:02 schreef Burdie het volgende:
Ik hoop toch dat als ik voortijdig kom te overlijden, mijn lief niet zo snel op tv zijn nieuwe vlam de liefde gaat verklaren
Stukje stokbrood krijgt hij, de baasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:05 schreef amaranta het volgende:
Zozo, belangeloos. Niet eens in ruil voor een goede pijpbeurt
Ekt welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Stukje stokbrood krijgt hij, de baas.
Wie zijn die gozers? Gaat het over?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Weer zo'n verhaal dat je toch niet op tv vertelt?
Is ook maar puur omdat het gesponsord onderdeel isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben die Australische meuk zo zat. Anderzijds worden we allemaal blij van de kerstspecial waar ook alles uit andere landen komt, dus mjahAlleen gaat dat over liefde, en dit is weer familie.
is een ander programma, lijkt erop maar meer dan die reissecties dus zonder studio.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Love is in the air heet het nou
Jahaa dat is er ook..Robert zie je vanavond met familie naar Mexico city afreizen om hun zoon te verassen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:12 schreef dz5b604 het volgende:
is een ander programma, lijkt erop maar meer dan die reissecties dus zonder studio.
Jaquote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijkt er nu ook iemand? Ik vind dit een zielig verhaal nu.
Ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijkt er nu ook iemand? Ik vind dit een zielig verhaal nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |