Bij d'r zus zijnquote:
Al 37 minuten zonder reclame. Maar dat doen ze erom, om niet tijdens de pauze van RTL4 reclame te brengen. Op die manier stromen de TV-kantine mensen door zeg maar...quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
catootje is toch uit die strip? Jan Jans en de kinderen?
je kunt ze ook beautiful hope noemenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Otis, leuk voor je kat ofzo, maar kom op, een kind in Nederland
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoooo, ik zie Glennis voor het eerst en ik heb de neiging om iets naar mijn tv te flikkeren
Ik een hoefijzer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Zoooo, ik zie Glennis voor het eerst en ik heb de neiging om iets naar mijn tv te flikkeren
Dat wel, jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Oke, de tweede helft was wel te pruimen
Een pot verf?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
hoe heb je haar zolang kunnen ontwijken?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kunt de Wiimote proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |