Waarom zuip je eik voor de pc?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:43 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben officieel dronken![]()
6e halve liter ook al op
waarom niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zuip je eik voor de pc?
omdat ik morgen moet sporten, en als ik dan uitga dan blijven de prestaties uit zeg maarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
waarom niet in de kroeg met maten?
Ik kan dat echt niet. Ik kom dan gelijk in zo'n "waar is dat feestje" stemming.quote:
guiltyquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet. Ik kom dan gelijk in zo'n "waar is dat feestje" stemming.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet. Ik kom dan gelijk in zo'n "waar is dat feestje" stemming.
ben je amsterdammer?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet in de 'kankah' buurtMidden-Nederland, gebeurrren in Amsterdam zelfs
Je woont in amsterdam ja? Ik dacht ergens in gelderland ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet in de 'kankah' buurtMidden-Nederland, gebeurrren in Amsterdam zelfs
Geboren, jaquote:
De eerste 5 jaar van mijn levenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je woont in amsterdam ja? Ik dacht ergens in gelderland ofzo
Waar in Gelderland?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geboren, ja
[..]
De eerste 5 jaar van mijn levenNu woon ik in Gelderland
Zo veelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Er was eens een meisje uit Ede
Oh dan is Amsterdam toch leukerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geboren, ja
[..]
De eerste 5 jaar van mijn levenNu woon ik in Gelderland
Jup, blijft dan ook altijd mijn thuisstadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dan is Amsterdam toch leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |