Hahah ja precies, anders Utrecht, daar wil ik wel heen.quote:
wat heeft daar wat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah ja precies, anders Utrecht, daar wil ik wel heen.
El Torro heeft daar heerlijke Rode Libanon
Denk dat 't sowieso utrecht wordt voor de stonermeet, hoor. Heeft ook verreweg de meeste stemmen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik gok dat el torro een shop is en rode libanon een soort wietquote:
utrecht is ook prima, en dan grijp ik wel naar de alcoholquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat 't sowieso utrecht wordt voor de stonermeet, hoor. Heeft ook verreweg de meeste stemmen.
[..]
Ik gok dat el torro een shop is en rode libanon een soort wiet
Jahh, hier ligt ook nog een zak chips maar had gister hele bus pringles op dus die laat ik maar liggen whaha xDquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een echte stoner is goed voorbereid op zijn joint
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zie dik gedrukte.quote:
vreetzakquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jahh, hier ligt ook nog een zak chips maar had gister hele bus pringles op dus die laat ik maar liggen whaha xD
De grote meet wordt sowieso in Utrecht denk ik. Rotterdam is meer voor de mensen die daar in de buurt wonen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wilde 3 x scrollen bij elke poging drukte ik het scroll wielletje in
Aah oke, tenzij iemand een crashplek heeft dan wil ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:39 schreef Piye het volgende:
[..]
De grote meet wordt sowieso in Utrecht denk ik. Rotterdam is meer voor de mensen die daar in de buurt wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |