SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... wat mij doet opvallen dat ik me vreselijk erger aan mensen die doen alsof je geen kanker mag zeggen ofzo.
Kanker 'de grote K' noemen![]()
Kanker is een vreselijke ziekte ja, maar het is ook gewoon een woord. Aids noem je toch ook aids? En gonorroe noem je toch ook gonorroe?
Waarom moet kanker dan weer speciaal zijn dat je het niet 'zomaar hardop' mag zeggen?
Omdat het te veel als scheldwoord wordt gebruikt en er niet met een ziekte gescholden mag worden? Waarom zou je dan for fucks sake zeggen dat je man 'de grote K' heeft?Hij heeft toch gewoon kanker? Dan scheld je er toch niet mee? Dan noem je gewoon de ziekte op die hij heeft
Kanker is gewoon een woord.
Kanker kanker kanker is hetzelfde als tuberculose tuberculose tuberculose en hartinfarct hartinfarct hartinfarct. Waarom weegt één lettergroep zwaarder dan anderen?
Waarom doen mensen zo fucking moeilijk over het woordje 'kanker'?
Klacht: Mensen die geen kanker durven zeggen en het daarom maar 'de grote K' noemen![]()
![]()
Subklacht: Mensen die denken dat je kanker krijgt van magnetronmaaltijden
Fuck the EBU.
wat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
ik dacht dat het een spreuk van jeweetwel was
The Dark Lord!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
ik dacht dat het een spreuk van jeweetwel was
quote:de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
Voldemort Voldemort Voldemort, precies hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
The Dark Lord!Maar lijkt er inderdaad wel op, zelfde gedoe.
Ik gok op Harry Potter -> Voldemort (ofwel jeweetwel, hij die niet genoemd mag worden etc.). Kanker is de nieuwe Voldemort (maar dat gok ik maar)quote:
wat de neukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef Desunoto het volgende:
de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
No shit, Sherlockquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik gok op Harry Potter -> Voldemort (ofwel jeweetwel, hij die niet genoemd mag worden etc.). Kanker is de nieuwe Voldemort (maar dat gok ik maar)
stonede aapquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ben stoned, dan gebruik ik altijd vreselijk veel smileys![]()
quote:
jewell maar ik snapte dat van die spreuk niet helemaalquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik gok op Harry Potter -> Voldemort (ofwel jeweetwel, hij die niet genoemd mag worden etc.). Kanker is de nieuwe Voldemort (maar dat gok ik maar)
Goedemorge, je was er zelf ook al achter
wat een kanker redenatiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
jewell maar ik snapte dat van die spreuk niet helemaalDat er een spreuk op kanker heerst net zoals dat er een spreuk op 'Voldemort' heerst?
Dat als je Voldemort zegt dat je achtervolgd wordt door dooddoeners dus dat als je kanker zegt je dan kanker krijgt?
Want ik heb geen kanker.
En toch zeg ik best vaak kanker. Omdat kanker een woord is. En ik zeg woorden. Kanker.
Haar man kreeg de grote K van de e-nummers in zijn darm.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |