SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je de stand bekijkt hebben ze weinig te klagen, alleen vind ik ook wel dat het voetbal er niet uitziet.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Even bijkomen van die geniale rijm in de TTquote:
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ze zijn volgens mij een klein beetje vergeten waar ze precies vandaan komen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
Als je de stand bekijkt hebben ze weinig te klagen, alleen vind ik ook wel dat het voetbal er niet uitziet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nogmaals, voor de duizendste keer, het gaat niet om de positie, net als bij Adriaanse. Het gaat om het spelbeeld, vreselijk slecht voetbal, niet vermakelijk, en ongelooflijk laf. Dat maakt de club kapot, het imago gaat eraan, fans blijven weg en andere mensen slaan liever over in plaats van een pot van Twente te kijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze staan vierde, dat is echt belachelijk laag.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Verwend.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
Als je de stand bekijkt hebben ze weinig te klagen, alleen vind ik ook wel dat het voetbal er niet uitziet.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dat zegt genoeg over de gemiddelde Twente supporter dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nogmaals, voor de duizendste keer, het gaat niet om de positie, net als bij Adriaanse. Het gaat om het spelbeeld, vreselijk slecht voetbal, niet vermakelijk, en ongelooflijk laf. Dat maakt de club kapot, het imago gaat eraan, fans blijven weg en andere mensen slaan liever over in plaats van een pot van Twente te kijken.
Kunnen ze niet beter naar Ajax? Daar lijken ze met zo'n instelling beter thuis te horen dan.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Ach gut het voetbal is slecht dus blijven we maar weg. Wat een complete bullshit van een zogenaamd trouw publiek.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nogmaals, voor de duizendste keer, het gaat niet om de positie, net als bij Adriaanse. Het gaat om het spelbeeld, vreselijk slecht voetbal, niet vermakelijk, en ongelooflijk laf. Dat maakt de club kapot, het imago gaat eraan, fans blijven weg en andere mensen slaan liever over in plaats van een pot van Twente te kijken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Misschien moet je die mensen ook geen fans noemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nogmaals, voor de duizendste keer, het gaat niet om de positie, net als bij Adriaanse. Het gaat om het spelbeeld, vreselijk slecht voetbal, niet vermakelijk, en ongelooflijk laf. Dat maakt de club kapot, het imago gaat eraan, fans blijven weg en andere mensen slaan liever over in plaats van een pot van Twente te kijken.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Mja, wat wil je met deze selectie. Er zijn twee creatieve spelers waarvan er één continu geblesseerd is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nogmaals, voor de duizendste keer, het gaat niet om de positie, net als bij Adriaanse. Het gaat om het spelbeeld, vreselijk slecht voetbal, niet vermakelijk, en ongelooflijk laf. Dat maakt de club kapot, het imago gaat eraan, fans blijven weg en andere mensen slaan liever over in plaats van een pot van Twente te kijken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je vergeet dat ze het beste publiek van Nederland hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach gut het voetbal is slecht dus blijven we maar weg. Wat een complete bullshit van een zogenaamd trouw publiek.![]()
Nee dat is sowieso Feyenoord hoor. Echt geen discussie over mogelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze het beste publiek van Nederland hebben.![]()
![]()
Ja ze koketteren er altijd mee dat ze zo'n trots en bescheiden zijn, daar past dit echt totaal niet bij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze het beste publiek van Nederland hebben.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik hoorde het kenneth zeggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee dat is sowieso Feyenoord hoor. Echt geen discussie over mogelijk![]()
![]()
Jullie zeker niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee dat is sowieso Feyenoord hoor. Echt geen discussie over mogelijkIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Bij Ajax gaat de helft ongeacht het voetbal een kwartier voor het eind weg.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Het voetbal is nu al anderhalf jaar niet om aan te gluren. We hoeven geen kampioensschap op Champions League, we willen gewoon een vermakelijke pot voetbal. Inzet, passie en spelers die trots zijn om voor onze club te spelen. Geen inspiratieloos zooitje kick and rush met een trainer die het liefste 11 keer Brama opstelt. Na 1,5 jaar hotseknotsebegoniavoetbal zijn supporters daar gewoon klaar mee. Geef ze eens ongelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach gut het voetbal is slecht dus blijven we maar weg. Wat een complete bullshit van een zogenaamd trouw publiek.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Ja, je moet toch toegeven dat ze daar wel consequent zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:05 schreef Bayswater het volgende:
Bij Ajax gaat de helft ongeacht het voetbal een kwartier voor het eind weg.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah, de 'jullie publiek is stommer dan ons publiek'-discussie.
Dit topic is echt een continue herhaling van zichzelf.![]()
En arrogantquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ze koketteren er altijd mee dat ze zo'n trots en bescheiden zijn, daar past dit echt totaal niet bij.![]()
![]()
Zoals ik al zei, gloryhunters die vergeten waar ze precies vandaan komen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het voetbal is nu al anderhalf jaar niet om aan te gluren. We hoeven geen kampioensschap op Champions League, we willen gewoon een vermakelijke pot voetbal. Inzet, passie en spelers die trots zijn om voor onze club te spelen. Geen inspiratieloos zooitje kick and rush met een trainer die het liefste 11 keer Brama opstelt. Na 1,5 jaar hotseknotsebegoniavoetbal zijn supporters daar gewoon klaar mee. Geef ze eens ongelijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Trouwens, hoe kan het uitvak (zelfs met 1/3 van het aantal kaarten als vrij vervoer) nog niet uitverkocht zijn na 9 dagen verkoop?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee dat is sowieso Feyenoord hoor. Echt geen discussie over mogelijkIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Nou, snij jij eens een leuk onderwerp aanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:06 schreef GGMM het volgende:
Ah, de 'jullie publiek is stommer dan ons publiek'-discussie.
Dit topic is echt een continue herhaling van zichzelf.![]()
![]()
Ja wat dus onzin is. ZOals ik net al heb uitgelegd maar jij hebt een mening over mijn club waar je met geen mogelijkheid van af wil wijken. Het zij zo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, gloryhunters die vergeten waar ze precies vandaan komen.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Er is een wedstrijd bezig. We kunnen alle kansen gewoon bespreken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou, snij jij eens een leuk onderwerp aan
Oh wacht.![]()
Ik heb echt geen idee manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Trouwens, hoe kan het uitvak (zelfs met 1/3 van het aantal kaarten als vrij vervoer) nog niet uitverkocht zijn na 9 dagen verkoop?![]()
Douglas en Bengtsonn vinden elkaar wel makkelijk.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Twente
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Is Boschker al binnen of wordt hij nog gewassen?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Die Douglas laten ze gewoon lopen. Hij kon het hele veld oversteken en stond op de rand 16 van Willem II nog vrij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef Muto het volgende:
Douglas en Bengtsonn vinden elkaar wel makkelijk.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Wat loopt dat Twente publiek nou te klagen? Ze staan 4e.... Lijkt me een uitstekende positie voor dat clubje.![]()
Net zoals Feyenoord met hun constante geroep van 'geen woorden maar daden'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ze koketteren er altijd mee dat ze zo'n trots en bescheiden zijn, daar past dit echt totaal niet bij.![]()
Ze zijn nu bezig met zijn piemel. Toch nog een lastige klus om die te vinden hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is Boschker al binnen of wordt hij nog gewassen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heb jij het ook al geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met zijn piemel. Toch nog een lastige klus om die te vinden hoor.![]()
Raak hem dan goed.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met zijn piemel. Toch nog een lastige klus om die te vinden hoor.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
welk uitvak?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Trouwens, hoe kan het uitvak (zelfs met 1/3 van het aantal kaarten als vrij vervoer) nog niet uitverkocht zijn na 9 dagen verkoop?![]()
Feyenoord PSV.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Het spelbeeld van afgelopen anderhalf jaar. Mensen betalen geld om naar voetbal te kijken. Maar ze krijgen consequent een zaadpot voorgeschoteld. Voetbal behoort vermaak te zijn, laat dat nou zijn wat we missen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat loopt dat Twente publiek nou te klagen? Ze staan 4e.... Lijkt me een uitstekende positie voor dat clubje.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Zou ik eigenlijk belasting moeten betalen over die 1490 euro die ik vanavond ga winnen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hoe ga je die winnen Caland. Vertel eens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Caland het volgende:
Zou ik eigenlijk belasting moeten betalen over die 1490 euro die ik vanavond ga winnen?![]()
Je gaat toch gewoon om je club te steunen, niet om vermaakt te worden. Pleurt op joh.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Voetbal behoort vermaak te zijn, laat dat nou zijn wat we missen.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat wordt een hels fluitconcert bij rust als het zo blijft, het Twente publiek kennende.
Zij hebben sprankelend en mooi voetbal tenslotte hoog op het prioriteitenlijstje staan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Het kan gekort worden op je uitkering.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Caland het volgende:
Zou ik eigenlijk belasting moeten betalen over die 1490 euro die ik vanavond ga winnen?![]()
wie ben jij?quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
En het feit dat Twente absoluut mooi voetbal kan laten zien, maar dat niet mogen van Stief.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het spelbeeld van afgelopen anderhalf jaar. Mensen betalen geld om naar voetbal te kijken. Maar ze krijgen consequent een zaadpot voorgeschoteld. Voetbal behoort vermaak te zijn, laat dat nou zijn wat we missen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
10 euro op Willem II en Utrecht. Gratis geld bradda.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe ga je die winnen Caland. Vertel eens.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kan ik de kosten van mijn EL abo verhalen op Steve of Joop?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het spelbeeld van afgelopen anderhalf jaar. Mensen betalen geld om naar voetbal te kijken. Maar ze krijgen consequent een zaadpot voorgeschoteld. Voetbal behoort vermaak te zijn, laat dat nou zijn wat we missen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jij snapt het wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
10 euro op Willem II en Utrecht. Gratis geld bradda.![]()
![]()
In delen laten uitbetalen, en je paspoort alvast inscannen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Caland het volgende:
Dan kan je net zo goed meteen je geld weggooien man.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij je TV ook uitgezet dan de eerste 10 minuten?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het spelbeeld van afgelopen anderhalf jaar. Mensen betalen geld om naar voetbal te kijken. Maar ze krijgen consequent een zaadpot voorgeschoteld. Voetbal behoort vermaak te zijn, laat dat nou zijn wat we missen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tuurlijk wel om vermaakt te worden. Maarja jij bent feyenoorder, die komen zeker alleen naar het stadion om te zuipen, te rellen en te schreeuwen. En achteraf naar het maasgebouw stormen omdat de prestaties tegenvallen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat toch gewoon om je club te steunen, niet om vermaakt te worden. Pleurt op joh.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
quotering van 12 op Utrecht, niet slecht nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tuurlijk wel om vermaakt te worden. Maarja jij bent feyenoorder, die komen zeker alleen naar het stadion om te zuipen, te rellen en te schreeuwen. En achteraf naar het maasgebouw stormen omdat de prestaties tegenvallen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:. Waar heb je gezeten joh.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dat is al meer dan 1 jaar geleden bla blaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tuurlijk wel om vermaakt te worden. Maarja jij bent feyenoorder, die komen zeker alleen naar het stadion om te zuipen, te rellen en te schreeuwen. En achteraf naar het maasgebouw stormen omdat de prestaties tegenvallen.![]()
JA NU KRIJGEN WE RUZIE MENSENquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tuurlijk wel om vermaakt te worden. Maarja jij bent feyenoorder, die komen zeker alleen naar het stadion om te zuipen, te rellen en te schreeuwen. En achteraf naar het maasgebouw stormen omdat de prestaties tegenvallen.![]()
Komt omdat PSV zoveel scoort hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:14 schreef Adames het volgende:
De overs bij PSV waren niet zo rendabel, over 3,5 was nog steeds 1,75 oid![]()
ja en een hele zwakke verdediging.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Komt omdat PSV zoveel scoort he![]()
Ook niet in mijn bed.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Willem II is not Mickey Mouse.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja daarom. Meestal een doelpuntenfestijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en een hele zwakke verdediging.![]()
![]()
Dat klopt, maar vaak is de eerste helft dusdanig saai dat ik de leuke tweede al heb afgezet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja daarom. Meestal een doelpuntenfestijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
2008-2009 PSV-FC Utrecht 2-0 (1-0)
2009-2010 PSV-FC Utrecht 2-1 (1-1)
2010-2011 PSV-FC Utrecht 1-0 (0-0)
2011-2012 PSV-FC Utrecht 1-0 (0-0)
Ik ga voor 2-1![]()
![]()
Die van econometrische? Ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
wat vond je van mijn naamspeling?Noot noot.![]()
Beter dan kansloos OEH! AH! brullenquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
valt echt niks voor te zeggen vanavondquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ga voor 2-1![]()
![]()
We want clean shit!quote:
en geen bloed in de ontlasting schijnbaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Ja of kritiek daarop leveren op fok als je club speelt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beter dan kansloos OEH! AH! brullenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:25 schreef Adames het volgende:
Je Ome Jan Onaneerde Op Roodharige Tiener Jeanette Egbers
Noot noot.![]()
Clean sheet is important.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef tompsv18 het volgende:
Pff, wat een slaapverwekkend potje is dit weer zeg.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dat zei ik al na 6 minutenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef tompsv18 het volgende:
Pff, wat een slaapverwekkend potje is dit weer zeg.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of kritiek daarop leveren op fok als je club speelt.
Utrecht wint bijna nooit in Eindhoven, vandaag was er nog ergens een staatje, ik geloof 1x in de laatste 40 jaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ga voor 2-1Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
1980 voor het laatst ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Utrecht wint bijna nooit in Eindhoven, vandaag was er nog ergens een staatje, ik geloof 1x in de laatste 40 jaar.![]()
heeft gechilld met John van Burgerkingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Caland het volgende:
Haha Hofs is maar een klein beetje te zwaar.![]()
23 jaar geleden.quote:
En we zitten nu in speelronde 23.
Zoals je ziet heb ik hier bewezen dat Utrecht gaat winnen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
33 jaar man.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
23 jaar geleden.
Zoals je ziet heb ik hier bewezen dat Utrecht gaat winnen.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
23 jaar geleden.
Zoals je ziet heb ik hier bewezen dat Utrecht gaat winnen.
Hier is geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
23 jaar geleden.
Zoals je ziet heb ik hier bewezen dat Utrecht gaat winnen.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is geen speld tussen te krijgen.
Met 2-3.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
23 jaar geleden.
Zoals je ziet heb ik hier bewezen dat Utrecht gaat winnen.
Speelde Jan Wouters destijds nog bij Utrecht toevallig?'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
In de haven reken je toch wel beter?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
23 jaar geleden.
Zoals je ziet heb ik hier bewezen dat Utrecht gaat winnen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
in de haven rekenen ze me de sinus, cosinus en de tangensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef Muto het volgende:
[..]
In de haven reken je toch wel beter?![]()
juist niet, tot 10 tellen is voldoendequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in de haven rekenen ze me de sinus, cosinus en de tangens![]()
Tadic
Raar dat Inter die topper niet meer hoefde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kut, Castaignos heeft pijn. Als hij maar niet geblesseerd raakt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kijk, daar ga je al.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:22 schreef tompsv18 het volgende:
Geen Matavz in de basis, wat is deze![]()
overtuigende wedstrijd ook, waarom begin ik hier ook aan
heb nog steeds nachtmerries aan De Graafschap - Twente van vorig jaar![]()
Wat gebeurde er toen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:22 schreef Adames het volgende:
overtuigende wedstrijd ook, waarom begin ik hier ook aan
heb nog steeds nachtmerries aan De Graafschap - Twente van vorig jaar![]()
Hij is wel tering slecht, maar verder zal het wel een baas zijn ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
Braafheid is echt de enige baas in die selectie van Twente.![]()
Castaignos geblesseerd en de quotering van Twente not to score daalt van 7.50 naar 4.60.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Haten op de man die nederland op de kaart heeft gezet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij is wel tering slecht, maar verder zal het wel een baas zijn ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daar moet je niet meer over beginnen manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op de man die nederland op de kaart heeft gezet.![]()
![]()
Tja, de saaie wedstrijden van Twente zijn niet meer te tellen. Wanneer hebben ze nou voor het laatst eens een leuk potje gespeeld? Ik zou het echt niet weten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
oh was een andere wedstrijd dan, gebeurde nog minder dan in deze wedstrijd![]()
PSV - Twentequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, de saaie wedstrijden van Twente zijn niet meer te tellen. Wanneer hebben ze nou voor het laatst eens een leuk potje gespeeld? Ik zou het echt niet weten.![]()
Douglas
Godver.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Godver, dit verdient dat verwende publiek daar eigenlijk niet.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Godver, dit verdient dat verwende publiek daar eigenlijk niet.![]()
Funny.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op sbs6 heb je funnie video's met Hansie Hansie, dat is beter dan deze wedstrijd![]()
Dat is alleen leuk als je heel zat bent, en zelfs dan nog niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op sbs6 heb je funnie video's met Hansie Hansie, dat is beter dan deze wedstrijd![]()
Jammer, was echt zo'n 0-0 wedstrijd. Maar ach, Willem II thuis is ook lastig hoor.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit is eigenlijk ook de perfecte omschrijving van een wedstrijd van FC Twente.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je heel zat bent, en zelfs dan nog niet echt eigenlijk.
Kortom: het maakt weinig uit.![]()
Kak.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dingen die ik kut vind als ik nuchter ben vind ik meestal nog kutter als ik zat ben.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Valt nog mee dat ze niet fluiten. Zo'n publiek is het ook nog wel.
Het zou de spelers sieren als ze vak P niet gaan bedanken, maar de andere vakken wel.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
onzin, anders zou je nooit seks hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
Dingen die ik kut vind als ik nuchter ben vind ik meestal nog kutter als ik zat ben.![]()
Nou inderdaad, daar is Real Madrid - Manchester United niets bij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
Wat een voetbalHet heeft wel geholpen die actie.
Ik denk dat McClaren in de rust Tadic eraf haalt. Voor Wisgerhof.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
Wat een voetbalHet heeft wel geholpen die actie.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik snap deze post niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
onzin, anders zou je nooit seks hebbenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dien een klacht inquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
die telford reclame ben ik wel zat![]()
Telfortquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
die telford reclame ben ik wel zat![]()
Je hebt liever de second love reclame?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
die telford reclame ben ik wel zatOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dit zal typisch zo een wedstrijd worden die FC Twente met 1-0 wint en die iedereen daarna vergeet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
gedurfde uitspraakquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:38 schreef Shreyas het volgende:
Dit zal typisch zo een wedstrijd worden die FC Twente met 1-0 wint en die iedereen daarna vergeet.![]()
Welke wedstrijd van Twente heb jij wel onthouden dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:38 schreef Shreyas het volgende:
Dit zal typisch zo een wedstrijd worden die FC Twente met 1-0 wint en die iedereen daarna vergeet.![]()
ik wel, hij is de slimste nederlandse trainer volgens zichzelfquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:38 schreef tompsv18 het volgende:
Jans kan ik nooit zo serieus nemen eigenlijk, weet niet waarom![]()
Okquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
nu ook nog in het twente topic en dan heeft iedereen hem zeker gezienVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kampioenswedstrijd tegen Ajax hihihiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd van Twente heb jij wel onthouden dan?Amen.![]()
De wedstrijdbalsponsor is batavus. Laten ze godverdomme die fietsen maar eens teruggeven dan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja die Gutierrez moest de nieuwe Ruiz worden maar ik ben het er niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:51 schreef tompsv18 het volgende:
Dat was eindelijk eens een aardige aanval van TwenteVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De aankopen van Twente zijn dit seizoen niet erg gelukkig inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die Gutierrez moest de nieuwe Ruiz worden maar ik ben het er niet helemaal mee eens.![]()
hij scoorde tegen ajaxquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
die kan er ook geen klote van he![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
PSV GAAT ERAAN OLE OLE OLE111111!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
HAHAHAHAH PSV GAAT ERAAAN HAHAHAHA PSVVVVVV HAHAHAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer Paul online zou komen1!!!!!11 LOLOLOLLLLLLLLL
Paul, ik denk 2-4quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
HAHAHAHAH PSV GAAT ERAAAN HAHAHAHA PSVVVVVV HAHAHAAAAAAAAA1!!!!!11 LOLOLOLLLLLLLLL
![]()
Paul
![]()
WAt voorspellen jullie dan voor PsV(ee) - FC Utrecht?
ah vandaar, bedanktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
Willem II kan er echt helemaal niks van joh.
ik vroeg me al af waarom Willem 2 laatste staat![]()
HAHAHAHAHAHAHA wat een goeie paultjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef Paul het volgende:
![]()
Ik zei toch dat die gingen winnen.quote:
Paul
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA wat een goeie paultje
Dat je een partij debiel gaat doen tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef Paul het volgende:
![]()
Paul
![]()
Nee dat durf ik toch niet, want ik weet dat jij mij dan straf geeftquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je een partij debiel gaat doen tijdens de wedstrijd.
2-4quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef Paul het volgende:
1-0 mertens
2-0 wijnaldum
rood strootman
2-1 toornstra
2-2 van der hoorn
2-3 mulenga
2-4 e.d van bommel![]()
En je niet meer steunt om ONZ-mod te worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee dat durf ik toch niet, want ik weet dat jij mij dan straf geeft![]()
Paul
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je niet meer steunt op ONZ-mod te worden.![]()
![]()
![]()
in welke minuten gebeurt dit? weet ik wanneer ik moet oplettemquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2-4
1-0 mertens
2-0 wijnaldum
rood strootman
2-1 toornstra
2-2 van der hoorn
2-3 mulenga
2-4 e.d van bommel![]()
Je zou maar mod zijn in ONZquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En je niet meer steunt om ONZ-mod te worden.![]()
![]()
Dat Willem II hè.. Ken er helemaal niks van.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ja, moet je de hele tijd debielen in de gaten houden die het helemaal nergens over hebben.quote:
Wat dat betreft heb ik het een stuk beter.![]()
Wij posten altijd op een heel hoog niveau inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, moet je de hele tijd debielen in de gaten houden die het helemaal nergens over hebben.
![]()
Je moet wel af en toe op tong letten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, moet je de hele tijd debielen in de gaten houden die het helemaal nergens over hebben.
goals van psv eerste helftquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:00 schreef Adames het volgende:
[..]
in welke minuten gebeurt dit? weet ik wanneer ik moet oplettem![]()
valt mee, tong is niet voor niks de yvonne awards winnaarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet wel af en toe op tong letten.![]()
Paul
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Paul
![]()
Eigenlijk is moderator zijn een hondenbaantje, sjeempie waarom wil ik dat eigenlijk worden al die jaren. sjeempie het wordt gewoon geromantiseerd, Het is helemaal niet zo leuk eigenlijks dusWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gebeurt gewoon ja, Sparta komt terug.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
Ok laat Willem II maar weer degraderen dit kan echt niet.![]()
Ja dit heb je net ergens gelezen en dan zet je geloof ik erachter zodat het lijkt alsof je het uit je hoofd weet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Die Malki scoort nu al de 3e keer dit seizoen binnen een minuut geloof ik.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De echte club van Rotterdamquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebeurt gewoon ja, Sparta komt terug.![]()
![]()
Laat ze eerst maar per ongeluk tussen twee palen schieten en scoren bij FCT.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
Ok laat Willem II maar weer degraderen dit kan echt niet.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik denk dat elke andere eredivisieclub vanavond had gewonnen in Enschede.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En toch hebben ze wel wat kans. Zegt genoeg over Twente.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
Ok laat Willem II maar weer degraderen dit kan echt niet.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dat ze in de Kuip niet hebben verloren, slecht eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:07 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat elke andere eredivisieclub vanavond had gewonnen in Enschede.![]()
Is hij niet de wijken in?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:08 schreef Gramulanion het volgende:
Jopie heeft de camera's weer gevonden hoor.!!!!![]()
![]()
Eerst schaatsen kijken en dan Twente is wel een aanslag op je vermogen om wakker te blijven.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
barca is bezigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:09 schreef j0rdiiii het volgende:
fuck fc twente
fuck willem II
fuck deze wedstrijd![]()
rustig aan daar, gangster.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:09 schreef j0rdiiii het volgende:
fuck fc twente
fuck willem II
fuck deze wedstrijd![]()
Paul
![]()
Beetje dimmen ja, anders note!quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Willem II heeft een spits...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paul
![]()
Straks wordt het pas echt genieten van de godenzonen uit Utrechtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
alweer bijna een topicje volgepraat over deze verschrikkelijke wedstrijd, toch knap.
ja ja paul, nu weten we het wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Straks wordt het pas echt genieten van de godenzonen uit Utrecht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: