dat zegt helaas helemaal niets/te weinig over je pc...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Net een uurtje gespeeld, was leuk!
Alleen hoe zit dat met jullie graphics? Bij mij kan ik hem alleen soepel runnen met lage graphics.
Snap ik niet helemaal want ik heb 12 GB RAM en 2,6 Ghz op mijn pc hier.
hij was hier zo binnenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:24 schreef DJKoster het volgende:
12 Gig met 15-20 mbit.. Mwah, ik kan nog wel even gaan eten..
yup, per keer 1 uur, en een onbepaald aantalkeren (in theorie dus maar een uurtje of 22 maximaalquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:53 schreef _NZT_ het volgende:
Hoelang kan je spelen, elke keer een uur?? Ben nu nog aan het downloaden.
sweet. sweet, sweeeeett...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:46 schreef TigerXtrm het volgende:
woonwijken en 1 stad met industrie en de inwoners gaan inderdaad van de 1 naar de andere stad
Okay thnx! Wordt vanavond 2 uurtjes knallen en morgen stuk of 3, 4 uurtjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:54 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, per keer 1 uur, en een onbepaald aantalkeren (in theorie dus maar een uurtje of 22 maximaal
Met C maak je een foto, met V een video!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:55 schreef mschol het volgende:
ik kan de handleiding niet openen, wat was screenshot maken?
Bij mij ook, was op 65% en toen ineens in de 90quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:00 schreef _NZT_ het volgende:
45 minuten = 28%
49 minuten = 44%
Hij begint opeens te boosten
Yup, dan begin je weer op een kaal stuk grond.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:04 schreef kensei het volgende:
Hoe zit dat met dat uur spelen dan? Moet je elke keer een nieuwe stad beginnen als je uur om is?
Held!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:02 schreef iScripters het volgende:
Krijg net een email met code, de eerste die een DM stuur krijgt hem.
Code vergeven
Uiteraard. Een hele regio van 16 steden zelf managen is wel een leuke uitdaging. Maar denk ik toch veel leuker als je met anderen speelt!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:07 schreef iScripters het volgende:
Ik vind het region play nog wel ff lastig moet ik zeggen.. eerste poging gewaagd maar om electriciteit van de een naar de andere te krijgen was ff uitvogelen. Komt ook bij dat ik nu alles snel wil doen en geen tijd neem dingen te lezen, want ik heb maar 60min
Je kan maar 10 (actieve) steden per Origin-account had ik gelezen, toch? Maar snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Uiteraard. Een hele regio van 16 steden zelf managen is wel een leuke uitdaging. Maar denk ik toch veel leuker als je met anderen speelt!
voor zover ik weet kon je maar in 10 regio's, maar dus wel meer steden. Dacht ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:09 schreef iScripters het volgende:
[..]
Je kan maar 10 (actieve) steden per Origin-account had ik gelezen, toch? Maar snap wat je bedoelt
Ah ok, kan ook idd dat het regio's is.. dan zou je dus in principe 160 steden kunnen managenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:10 schreef Romanus het volgende:
[..]
voor zover ik weet kon je maar in 10 regio's, maar dus wel meer steden. Dacht ik
Nee, het is gebaseerd op regio's. Je kan maximaal deelnemen in 10 regio's, maakt niet uit hoeveel steden je hebt in die regio. Dus maximaal 160 steden als je alles voor jezelf doet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:09 schreef iScripters het volgende:
[..]
Je kan maar 10 (actieve) steden per Origin-account had ik gelezen, toch? Maar snap wat je bedoelt
Nice, thanks voor de info!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, het is gebaseerd op regio's. Je kan maximaal deelnemen in 10 regio's, maakt niet uit hoeveel steden je hebt in die regio. Dus maximaal 160 steden als je alles voor jezelf doet.
en als die vol zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, het is gebaseerd op regio's. Je kan maximaal deelnemen in 10 regio's, maakt niet uit hoeveel steden je hebt in die regio. Dus maximaal 160 steden als je alles voor jezelf doet.
Je kunt steden ook verlaten, dan kun je neem ik aan weer een nieuwe maken. Maar voordat je er 160 goed hebt lopen ben je wel een tijd verder..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:15 schreef Danny het volgende:
[..]
en als die vol zijn?
moet je het spel nog een keer kopen?
Voor de hele regio dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:17 schreef bjorntju het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan je nu meerdere steden bouwen in de beta? Zo maar eens uitproberen. Maar is de limit dan 60 min. per stad, of is dat verspreid over alle steden?
waarom moet je ze goed hebben lopen? Ik heb in sc4 wel duizend steden gemaakt (en die waren minstens 8x zo groot als die van deze versie). Dus behalve dat EA nu kan bepalen wanneer je wel en niet je game speelt bepalen ze nu ook hoeVEEL je mag spelen. Lekker danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:16 schreef iScripters het volgende:
[..]
Je kunt steden ook verlaten, dan kun je neem ik aan weer een nieuwe maken. Maar voordat je er 160 goed hebt lopen ben je wel een tijd verder..
Omdat je een domme site gebruiktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/15/simcity2013021618061384.png (copy/paste deze link) ]
Woon stadje.
[ http://imageshack.us/photo/my-images/46/simcity2013021617553707.png (copy/paste deze link) ]
En de massale file omdat mensen niet met de trein kunnen
Wrom doen de plaatjes het niet
160 steden heb je echt niet met een week af hoor. Tegen de tijd dat je bij stad 150 bent kijk je naar de eerste paar al niet eens meer om gok ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:18 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom moet je ze goed hebben lopen? Ik heb in sc4 wel duizend steden gemaakt (en die waren minstens 8x zo groot als die van deze versie). Dus behalve dat EA nu kan bepalen wanneer je wel en niet je game speelt bepalen ze nu ook hoeVEEL je mag spelen. Lekker dan
Zeker, net via tutorial weggespeeld, alles op hoog, straks ff ultra proberen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:19 schreef LeaderRoel het volgende:
Runt het spel bij jullie gewoon wel soepel?
dat moet toch ook niet in een week. het is gewoon kolder dat ea bepaalt hoe lang ik plezier van m'n spel mag hebben. En zelfs in SC4 laad ik m'n oude steden nog weleens in. Daar kan dat gewoon.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:20 schreef iScripters het volgende:
[..]
160 steden heb je echt niet met een week af hoor. Tegen de tijd dat je bij stad 150 bent kijk je naar de eerste paar al niet eens meer om gok ik
Dat hele online MMO achtige gebeuren waar ze SimCity nu in hebben veranderd vereist gewoon een andere werkwijze. Je kan saves niet lokaal opslaan in een spel dat constant simuleert en waarbij anderen afhankelijk zijn van wat jij in je stad doet. Dat is vragen om corrupte saves, valsspelen en weet ik het allemaal veel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dat moet toch ook niet in een week. het is gewoon kolder dat ea bepaalt hoe lang ik plezier van m'n spel mag hebben. En zelfs in SC4 laad ik m'n oude steden nog weleens in. Daar kan dat gewoon.
Stukjes van 1 uur, zoveel je wil.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:23 schreef Mishu het volgende:
Voor hoelang kan je eigenlijk spelen met de beta? 1 keer een uur?
1 uur per keer, na elk uur kun je weer 1 uur spelen, maar moet je wel weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:23 schreef Mishu het volgende:
Voor hoelang kan je eigenlijk spelen met de beta? 1 keer een uur?
Ik ga sowieso niet online spelen. Ik speel alle steden in mijn regio zelf. Geen behoefte aan online. En die hele onzinnige verplichting maakt dat ik nog steeds betwijfel of ik 'm ga kopen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat hele online MMO achtige gebeuren waar ze SimCity nu in hebben veranderd vereist gewoon een andere werkwijze. Je kan saves niet lokaal opslaan in een spel dat constant simuleert en waarbij anderen afhankelijk zijn van wat jij in je stad doet. Dat is vragen om corrupte saves, valsspelen en weet ik het allemaal veel.
Ik speel nooit mmo's. Enige dat ik weleens online speel is Trackmania.quote:Om de vergelijking er maar weer bij te halen; als ik een MMO speel dan zijn alle voorwerpen en dingen die ik verzamel na maanden spelen ook niet van mij. Dat wordt ook niet opgeslagen op mijn computer maar op de servers van de MMO. En ook bij een MMO kan het bedrijf ieder moment de stekker er uit trekken ondanks dat je maandelijks een bedrag betaald.
En meer SimVillage is, gezien de belachelijk kleine maps. Ik hoop dat ze snel met een nieuwe CitiesXL komen die wat speelbaarder is in ieder geval. SimCity heeft daar al een heleboel van afgekeken viel me laatst op.quote:Zo werkt het nu éénmaal. Dat SimCity nu dat model wil gaan volgen maakt SimCity geen slecht spel. Het is alleen voor de oude garde even wennen dat de titel 'SimCity' niet meer single player is maar een MMO geworden is.
Klinkt alsof je computer het niet trekt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:33 schreef Friday12 het volgende:
het werkt nu al tophij hapert telkes op het bouwen en het lijkt alsof mijn muis niet werkt maar dat is ook niet zo...
nee het spel haperde gewoon om een of andere reden na reboot van spel werkt het weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Op zaterdag 16 februari 2013 18:33 schreef Friday12 het volgende:
Bij mij loopt ie ook een beetje traag, maar mijn specs zijn dit:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Klinkt alsof je computer het niet trekt?
zelfde hierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:42 schreef Doler12 het volgende:
Nou lekker ik word er gewoon uitgegooid toen ik naar mijn andere stad ging.
Hoe is het jou gelukt 2 steden te creeeren?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Paar leuke regio dingetjes die ik heb getest tot nu toe:
• Bussen rijden niet tussen steden. Daarvoor heb je een treinstation nodig in beide steden.
• Ik heb 1 stad met woonwijken en 1 stad met industrie en de inwoners gaan inderdaad van de 1 naar de andere stad![]()
• Afval wordt netjes opgehaald door de industrie stad en ik koop stroom in voor de woon stad.
Ik nietquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik niet
LOL en je ondertitel en avatar vallen me nu pas op
Ik mis alleen FC Twente in je sig
En je hoeft niet eens hele grote cirkels te makenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef kensei het volgende:
Dat ronde wegen/area systeem werkt echt nice, mijn 2e stad wordt nog mooier
hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef kensei het volgende:
Dat ronde wegen/area systeem werkt echt nice, mijn 2e stad wordt nog mooier
Ik heb ook dezelfde graphics setting zoals jij, wat zijn jouw specs eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:56 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, hij geeft de getallen niet aan, maar ik had 22k aan inwoners
Goede vraagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:13 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb ook dezelfde graphics setting zoals jij, wat zijn jouw specs eigenlijk?
wellicht heeft je buurstad nog geen arbeiders?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan ik geen elektriciteit kopen van mijn buurstad.
Dat je heel makkelijk rond en met bochten kan bouwen. Ik vind een stad in een vierkant grid heel lelijk dus maak liever wat creatievere vormenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat?
ik vind dat guide systeem erg prettig, soort van grid, maar dan anders
Ja ik heb deze specs:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Goede vraagStaat een aantal topics geleden wel
555% dan de benodigde specs qua videokaart in ieder geval
Aangezien die van Romanus niet bleek te werken pick me! pick me!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Karmijn12 het volgende:
Ik heb net n key via mail wie wil m? Ik zal m Direct Message doen
Ik heb een stad gemaakt en daar wonen mensen en staat een werkende centrale. Dan heb ik een tweede stad gemaakt, maar in die tweede stad kan ik dan geen elektriciteit kopen van mijn eerste.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wellicht heeft je buurstad nog geen arbeiders?
Jij hebt er toch al eenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Aangezien die van Romanus niet bleek te werken pick me! pick me!
Ja, maar ik heb een in mijn nek hijgende vriend (nouja, gelukkig niet fysiekquote:
De stad tegenover de standaard stad is beschikbaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:58 schreef tim94 het volgende:
[..]
Hoe is het jou gelukt 2 steden te creeeren?
Ohh okequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een in mijn nek hijgende vriend (nouja, gelukkig niet fysiek) die ook graag wil spelen
En dat vertelde toen ik inmiddels alle codes vergeven had
Dus zodoende
Edit: een vriend, niet mijn vriend. just to be clear
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:24 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Zo'n uurtje is echt niet genoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |