Wat heb je ervoor betaald?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:39 schreef Nezhi het volgende:
Net dit besteld, hoop dat het wat is.
[ afbeelding ]
Is chinees nieuwjaar al over?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:43 schreef davedavy het volgende:
Ik heb ook weer wat gekochtDit en dit. Kost geen moer en meestal is de kwaliteit ook nog eens goed!
Jaja, blabla, doe us ff antwoorden i.p.v. zo off topic te blaatenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:37 schreef FreaZ het volgende:
Ik heb hier een telefoonlijn lopen naar de telefoon (duh). Nu wil ik ook mijn fax aansluiten. Kan ik dan gewoon zoiets gebruiken: [ afbeelding ]
http://www.ebay.com/sch/i(...)ine+splitter&_sop=15
Geen ervaring mee, maar bestel anders iets kleins met weinig waarde en kijk hoe het bevalt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:49 schreef Painore het volgende:
Das lang geleden, ik ben weer eens een shop tegen gekomen waar ik nog nooit van gehoord heb. Ownta.com.
Schijnt toch al een tijd (1+ jaar) te bestaan.
Ga er een DT830 multimeter bestellen, iemand toevallig ervaring mee?
Nee ik ben nogal ''gierig'' ingesteldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:57 schreef bobbernaut het volgende:
Ah oke!
Ben ik trouwens de enige die uit verveling iets koopt?![]()
Multimeter van $3,92. Kan niet zo heel veel fout gaan dus. Op het net zijn wel wat reviews te vinden, voornamelijk van mensen die er de Ainol Novo besteld hebben. Over het algemeen prima, alleen listen ze soms artikelen die niet op voorraad zij .quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar bestel anders iets kleins met weinig waarde en kijk hoe het bevalt.
Maten zelf opgemeten of voor een standaard confectiemaat gekozen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Overhemd binnen van Itailor.
Helemaal perfect en de maten kloppen ook.
Zeker een aanrader en ik ga daar meer overhemden bestellen.
(werkgerelateerd)
Levertijd: 4,5 week.
In theorie wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:37 schreef FreaZ het volgende:
Ik heb hier een telefoonlijn lopen naar de telefoon (duh). Nu wil ik ook mijn fax aansluiten. Kan ik dan gewoon zoiets gebruiken: [ afbeelding ]
http://www.ebay.com/sch/i(...)ine+splitter&_sop=15
Zelf opgemeten, d.m.v. hun heldere instructie filmpjesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:58 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Maten zelf opgemeten of voor een standaard confectiemaat gekozen?
itailor.nl is dus Chinees?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Overhemd binnen van Itailor.
Helemaal perfect en de maten kloppen ook.
Zeker een aanrader en ik ga daar meer overhemden bestellen.
(werkgerelateerd)
Levertijd: 4,5 week.
Er loopt nu een 2 kabeltjes in de lijn... dus dit gaat hem niet worden. Dan maar een verleng stuk en de fax aansluiten wanneer nodig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
In theorie wel.
Ik neem aan dat je op dat punt op z'n minst 4 kabeltjes in die telefoonkabel hebt lopen? (2 voor telefoon en 2 voor fax).
Dan kun je het volgende doen:
[ afbeelding ]
Ofwel normaal gaan er 6 pinnen/kabeltjes in en die worden elk opgesplitst.
Maar bij een telefoon of fax gebruik je maar 2 kabeltjes, dus als je inkomend 4 van de 6 gebruikt kan dat prima. Moet je wel even opletten of de juiste ingangspin naar de juiste uitgangspin gaat.
Dus ja, maar je moet wel even opletten dat je het goed aansluit.
Ik heb nog geen 3D brillen binnen, maar m'n broer al wel z'n telefoonhoesje van afgelopen maandag![]()
Oke, die komt weliswaar uit Engeland maar goed...
Thaisquote:
Ja, ik heb namelijk gewoon al die meuk nodig in m'n leven.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:57 schreef bobbernaut het volgende:
Ah oke!
Ben ik trouwens de enige die uit verveling iets koopt?![]()
Stond al in de OP onder 'Meer webshops...'.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:49 schreef Painore het volgende:
Das lang geleden, ik ben weer eens een shop tegen gekomen waar ik nog nooit van gehoord heb. Ownta.com.
Schijnt toch al een tijd (1+ jaar) te bestaan.
Ik ook.quote:@Shiz,
Benieuwd naar je ervaringen met de headsets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |