SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik er nooit een gehad. En lijkt mij deze echt geinig. Je kan ze van alles leren. Zo kun je je Furby in een popmuzikant laten veranderen of zelfs in een akelige gemenerik. Dit hangt er maar net van af hoe je er mee omgaat. Ze werken inmiddels ook met een iOS / Android App.
Nu ben ik 21 dus zou het best belachelijk zijn als ik zo'n ding koopMaar ik vind ze echt tof.. Wat vind jij?
Ja dat is dus de enige kanttekening die je hierbij moet plaatsen. ¤ 89.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:38 schreef PeterPastoor het volgende:
Hoeveel gaan ze wel net kosten? :p
Gelukkig ben ik niet de enige danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:37 schreef boik het volgende:
ben 25 en zou ook in staat zijn er 1 te kopen hoorheb er vroeger ook nooit eenh gehad en gewoon omdat t kan
mja ik ken me eigen ook en dat ding gaat vanuit de doos wss meteen n speeltje voor me kat worden, en da vind ik toch net iets te duur voor n kattenspeeltje
best prijzig? is gvd gewoon het dubbele manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:39 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
En dat vind ik aan de ene kant toch vrij prijzig..
Ik vind dat aan 4 kanten te duur voor zon ding?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:39 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja dat is dus de enige kanttekening die je hierbij moet plaatsen. ¤ 89.
En dat vind ik aan de ene kant toch vrij prijzig..
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Lees eerst deze review maar even: http://gizmodo.com/5937402/the-new-furby-review-absolute-horror
quote:Who Is It For?
Children. Lonely children. Neglected children. The children of criminals. Evil babies. The senile. CIA black site prisoners. Skeletons. Hated cats. Madmen. Other robots. The hounds of hell.
Eerst wel ja, toen de hype voorbij was gingen ze voor dumpprijzen weg. Ik heb nog zo'n oude Furby uit eind jaren '90. Toevallig vandaag weer van zolder gehaald voor dochter. Maar mijn oude Furby zegt alleen maar: "Me Sleep Again" en wil niet meer wakker worden en andere dingen zeggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:29 schreef Max-Westerman het volgende:
De eerste Furby's waren toch ook belachelijk duur?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eerst wel ja, toen de hype voorbij was gingen ze voor dumpprijzen weg. Ik heb nog zo'n oude Furby uit eind jaren '90. Toevallig vandaag weer van zolder gehaald voor dochter. Maar mijn oude Furby zegt alleen maar: "Me Sleep Again" en wil niet meer wakker worden en andere dingen zeggen. Denk dat hij dood is, ondanks de nieuwe batterijen
.
En na 20 keer proberen leeft hij opeens weerquote:
Keischattig! Had ik mijn furby nogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
En na 20 keer proberen leeft hij opeens weer
Zo leuk, weet nog precies hoe ik hem moet verzorgen. Ben het nu dochter aan het leren
Kunnen ze ook Nederlands of alleen engels?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:46 schreef deadprez het volgende:
ik moet er echt een hebben![]()
wel gay dat ze zo duur zijn
Ze kunnen ook geen engelsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:49 schreef FredjeGhetto het volgende:
[..]
Kunnen ze ook Nederlands of alleen engels?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |