ik heb laatst nog paar keer met een kruik geslapen. Last van rugquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:00 schreef vannelle het volgende:
Ik heb er weer wat bij!
Tegenwoordig slaap ik met mijn sokken aan anders krijg ik kramp in mijn voeten.
Die kruiken van vroeger waren blijkbaar zo gek nog niet.
oe das lekker!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:24 schreef Rewimo het volgende:
Elektrische deken (bed lekker warm als ik erin stap - zet hem wel uit als ik lig) èn sokken aan in bed omdat ik met koude voeten niet in slaap komAls mijn voeten warm zijn schop ik ze blijkbaar uit want 's morgens heb ik ze niet meer aan
Dat is heerlijk! Ik verheug me er nu al op om straks in mijn warme bed te stappenquote:
twitter:hughlaurie twitterde op zondag 11-01-2015 om 12:35:10Ever since I turned 50, reading has become horribly similar to filling a bath with the plug out. reageer retweet
quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:32 schreef tong80 het volgende:
Dat het precies een jaar geleden is dat m'n beste vriend werd gecremeerd. Dat ie als muziekliefhebber/fan-en medewerker dit ons als laatste wilde laten horen.....
Ik m'n tranen continue tegen had zitten houden, en ze bij dit nummer toe liet.
Dag Jackie.
quote:
mooi dat jullie hem gaan herdenkenquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had hem moeten kennen Fann. Zondag een herdenking geweest voor hem in z'n en mijn stamkroeg.
Bij leven een legende in Bommel.
Ik heb geen FB Tong en ik dacht dat je a.s. zondag bedoeldequote:Op woensdag 14 januari 2015 18:00 schreef tong80 het volgende:
Hebben herdacht Fann.
Zie m'n Face Book.
Als je goed had gelezen begreep je dat het afgelopen zondag was. Maakt niet uit. Je bent lief. Dat is veel belangrijker.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen FB Tong en ik dacht dat je a.s. zondag bedoelde
nah...quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen begreep je dat het afgelopen zondag was. Maakt niet uit. Je bent lief. Dat is veel belangrijker.
De vraag in dit topic is waaraan je merkt dat je ouder wordt Fann. Heb nu twee keer m'n beste vriend verloren. In 1986 Peter door een brommer-ongeluk. Toen zat ik bij Jack in de auto. We mochten niet doorrijden er was iets gebeurd. Vandaag een jaar geleden was het Jack zelf. Vreemd, ik ben nu 52. Voel me niet oud. Maar verlies steeds meer mensen. Daaraan merk je dat je ouder wordt. Meer begravenissen dan bruiloften.quote:
Ja is waar Tong helaas... meer begravenissen dan bruiloften, ik heb er in drie jaar tijd ook alquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
De vraag in dit topic is waaraan je merkt dat je ouder wordt Fann. Heb nu twee keer m'n beste vriend verloren. In 1986 Peter door een brommer-ongeluk. Toen zat ik bij Jack in de auto. We mochten niet doorrijden er was iets gebeurd. Vandaag een jaar geleden was het Jack zelf. Vreemd, ik ben nu 52. Voel me niet oud. Maar verlies steeds meer mensen. Daaraan merk je dat je ouder wordt. Meer begravenissen dan bruiloften.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:06 schreef Deisyy het volgende:
Dat het 's ochtends steeds langer duurt voordat de slaapvouwen uit je gezicht zijn
quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:06 schreef Deisyy het volgende:
Dat het 's ochtends steeds langer duurt voordat de slaapvouwen uit je gezicht zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |