tss.. heel verhaal getypt.. verkeerd knopje.. weg
nog een keer dan:
Susie wat hier werkt als jelle nog niet mag eten (bijvoorbeeld omdat hij naar het dagverblijf gaat en daar eten krijgt) dan zorg ik dat er geen eten in het zicht ligt (ook geen fruit ofzo) en heb het er ook niet over dat hij ergens anders eten krijgt. Dan vraagt hij er ook niet naar en vind hij het ook niet erg. Misschien een idee omdat op deze manier te doen.
Verder wil ik je nogmaals succes wensen met het onderzoek, hopen dat het mee valt en dat ze ook snel weer wat mag eten.
Hier vandaag naar de wijk geweest. qua lengte niet veel gegroeid, al had ik dat wel verwacht omdat sommige bovenkleding maat 92 al te kort begint te worden en ook z'n broeken veelal hoogwater beginnen te raken (daar heeft ie nu nog maar maat 80 in gaat nu langzaam naar 86)
Hij is nu 85 cm (vorige keer 83). dus en beetje verbaasd
Qua gewicht is hij wel gestegen en zit hij aan de bovenkant van de curve in verhouding lengte/gewicht. Dit was nog niet zorgelijk maar het zou mooi zijn als het weer wat meer naar de middellijn ging. dus heb wat tips mee gekregen.
Op zich maak ik mezelf ook nog niet zo heel druk want als ik kijk naar de neefjes en nichtjes van Jelle die zijn bijna allemaal zo geweest als dreumes (of nog dikker) en die zijn nu erg slank. Ik weet dat dit geen garantie is dat dit bij hem ook zo gaat zijn, en ik ga ook echt wel een beetje opletten met wat ik hem geef (al was dat volgens de wijk niet te veel) en even wat afspraken maken wat hij bij oma krijgt (en ook papa wil hem wel eens wat extra's of anders toestoppen, ook daar eens wat achteraan gaan).
Hij woog nu 13,6 kg (even uit m'n hoofd, wat boekje zit in de luiertas en die staat al bij oma omdat ik zo ga werken). En dat is ook wel te zien aan zijn boeddha buikje (verder is ie niet echt dik ofzo, alleen dat buikje) Maja tis ook moeilijk als je favoriete hobby eten is.. (en meestal krijgt ie niks als ie er om zeurt hoor, soms wat fruit)