+1quote:Op maandag 18 februari 2013 13:33 schreef Soempie het volgende:
Susie, ik heb het weekend door steeds aan jullie moeten denken. Heeft het AMC al gebeld? Ik hoop dat ze vlot zijn met de onderzoeken..
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:33 schreef Soempie het volgende:
Susie, ik heb het weekend door steeds aan jullie moeten denken. Heeft het AMC al gebeld? Ik hoop dat ze vlot zijn met de onderzoeken..
+2quote:
+3quote:Op maandag 18 februari 2013 14:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
[..]
+2
ik kwam ook even kijken en heb ook veel aan jullie gedacht dit weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Wat ontzettend leuk.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:28 schreef Juud79 het volgende:
Lientje krijgt een broertje!!![]()
[ afbeelding ]
+1quote:Op maandag 18 februari 2013 20:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk.Gefeliciteerd! Jongetjes zijn tof.
Oh, hoe herkenbaar. Sinds een week wordt meneertje zó driftig als iets anders gaat dan hij bedacht had. Inderdaad overstrekken, of zijn hoofd vol drama voorover storten op zijn armen. Hij werd vanmiddag niet fijn wakker uit zijn middagslaapje en lag zo op de grond. Alles was stom, zijn fles, de bakjes (hier ook favo!), mama. Alleen oma's boterham was wel leuk, gris, hele boterham gepiktquote:Op maandag 18 februari 2013 20:39 schreef Kyara het volgende:
Wat schattig!
M. heeft van die fisher price bakjes (momenteel zijn favoriete speelgoed) en die zet ik wel een op zijn of mijn hoofd. Vandaag probeerde hij ze zelf ook op zijn hoofd te zetten maar zonder succes....
Hij kan trouwens ook behoorlijk boos worden als ie iets niet mag. Dat overstrekt hij zich en gooit hij zijn hoofd naar achter. Heb hem al een paar keer net kunnen opvangen voordat hij keihard mijn zijn hoofd tegen de grond klapte. Beloofd nog wat voor de peuterpuberteit.......
Ow ik heb ook nog rompers in de kast hoor, maar Sarah wil zo graag net als haar zusquote:Op maandag 18 februari 2013 21:00 schreef Nirak het volgende:
voor jongetjes
voor Anouk en Susie, fijn dat morgen al kan!
En ondergoedVanaf wanneer doe je dat, ondergoed? Wat is handig? Hij begint nu uit sommige rompers te groeien, zijn er nog 86/92 rompers, of ga je dan naar ondergoed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |