Tijd voor whisky dus!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, beetje verkouden dus kan beter.
Mijn manager knikt neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja en goed glas vol sterke drank ... werkt altijd
Wat een naar persoon.quote:
Skupt'r Tijn!quote:
Nee, geen kostuum. Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat flauw van je manager.......
Je hebt toch wel je pak aan he?
Defquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Skupt'r Tijn!
[..]
Nee, geen kostuum. Zou dat het zijn?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:15 schreef Barbusse het volgende:
Nee, geen kostuum. Zou dat het zijn?
terwijl zij hier rondloopt in campingsmoking! Schandalig!quote:
True story broquote:
quote:
Baas. Ik moet een nieuwe zwarte zoeken, voor een bruiloft. Who am I kidding, de bruiloft is een laf excuus. Voor cocktails natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
mijn nieuwe alledaagse pak zit als gegoten.
[..]
2 opmerkingen (buiten je haar), 1: Onderste knoopje van je jasje doe je nooit dicht en 2) je loopt nooit met je handen in je zakken met een pak aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boeie, ik was hem aan het passen en rondklotenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 opmerkingen (buiten je haar), 1: Onderste knoopje van je jasje doe je nooit dicht en 2) je loopt nooit met je handen in je zakken met een pak aan.
Tenzij je colbertje open is, dan mag een hand in je zij, met de duim in de achterzak en wijvinger in de voorzak.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Baas. Ik moet een nieuwe zwarte zoeken, voor een bruiloft. Who am I kidding, de bruiloft is een laf excuus. Voor cocktails natuurlijk.
Punt 2 is onzinquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 opmerkingen (buiten je haar), 1: Onderste knoopje van je jasje doe je nooit dicht en 2) je loopt nooit met je handen in je zakken met een pak aan.
Tenzij je colbertje open is, dan mag een hand in je zij, met de duim in de achterzak en wijvinger in de voorzak.
Goeden film. Met kostuum.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:40 schreef Murdera het volgende:
Walk de line is binnen. Barbaars dat ik hem nooit nooit heb gekeken.
Vooral heel leegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
picsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:44 schreef Faxie het volgende:
Wat boeit dat onderste knoopje eigenlijk?
Ik heb gisteren een pak gekocht
Ik denk niet dat ik goede pics kan maken... heb niet echt een spiegel om goed voor te staan...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics
en ik weet eigenlijk niet waarom, gewoon een gebruik denk ik, dat je het onderste knoopje openlaat?
Nicequote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://i49.tinypic.com/2e3xx7c.jpg
Helloquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:42 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Ik ben kapot
. Hoi
.
Wat strooi ik met hartjes, jakkes.
lijkt zo door mn houding.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice. Is het jasje niet wat te groot? Of lijkt dat zo.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had deze gezien, leek me wel mooi:quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had deze gezien, leek me wel mooi:
[ afbeelding ]
Ik ga er alleen niet zo gelikt gekapt bijlopen![]()
Ja, precies datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]ik moet even zn hoofd en zn ribbelstropdas wegdenken, dan is hij erg nice.
Naar het asiel gefietst, hard gewerkt en met de honden gelopen en weer teruggefietstquote:
Keejquote:
Dat heeft geen nut, is gewoon 'etiquette'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics
en ik weet eigenlijk niet waarom, gewoon een gebruik denk ik, dat je het onderste knoopje openlaat?
Pakken, hoeden, overjassen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:52 schreef Samzz het volgende:
Keej. Mooi pak. Sowieso, pakken
. Mannen zouden dat meer moeten dragen, vind ik. Back to chic.
Waarom kijkt hij zo lelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had deze gezien, leek me wel mooi:
[ afbeelding ]
Ik ga er alleen niet zo gelikt gekapt bijlopen![]()
Jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pakken, hoeden, overjassen.
Terug naar de dagen van de gentlemen.
Jurken, hoedjes, class.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! En dan uiteraard ook voor vrouwen, he. Mooie jurken
.
Ik doe meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
laten we een jaren 50 commune stichten.
quote:Het begon met de stijlloze Reinout Oerlemans die de onderste knoop van zijn modern gesneden jasje dicht deed. En vele stylisten volgden uit onwetenheid het voorbeeld. Het gevolg is dat steeds meer mensen er voor gek bij lopen. De panden van het jasje worden namelijk rond weggesneden waardoor de knoop geforceerd in het knoopsgat komt waardoor plooien op de heup ontstaan die onnodig zijn. Bovendien is de heup bij 99 van 100 mensen breder dan de taille. Open laten dus die onderste knoop van uw jasje. Tenzij de panden recht zijn gesneden zoals bij de militaire jassen waarbij het juist weer slordig staat als de onderste knoop open is. Dames dragen wel alle knopen van het jasje dicht; of geen!
Ik ben voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pakken, hoeden, overjassen.
Terug naar de dagen van de gentlemen.
Ja, dat is volgens mij model eigenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kijkt hij zo lelijk? Ralph Lauren heeft wel mooie pakken
. Boss ook.
Ik wil er ook meer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij model eigen![]()
Boh, nu wil ik kostuums aanschaffen
De week heeft zeven dagen, hihaho, grapjenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil er ook meer.Ik wil er gewoon 5 in de kast hebben, voor elke dag 1
ok ok, en 2 mooie colbertjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De week heeft zeven dagen, hihaho, grapjen.
De complete garderobe van de cast van Mad Men hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
laten we een jaren 50 commune stichten.
Ik denk niet dat jij zo sexy bent in een jurkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De complete garderobe van de cast van Mad Men hebben![]()
[ afbeelding ]
Van colbertjes moet de onderste knoop ook openquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok ok, en 2 mooie colbertjes.
Voor broekloze weekends.
1 van mijn colbertje is trouwens soort van overleden.Het repareren niet meer waard.
van giletjes ook?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van colbertjes moet de onderste knoop ook open. Van gilets ook. Vesten ook.
Hihi.
Ja, ik zeg dat nu wel zo overtuigd, maar daar weet ik het niet zeker vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
van giletjes ook?dat staat raar, die is wel juist gesneden voor een dichte onderste knoop.
Met mn pocketwatch
De jurken zijn voor jou natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij zo sexy bent in een jurk.
Overigens, die groene jurk.
Oeh!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:09 schreef Barbusse het volgende:
De jurken zijn voor jou natuurlijk.
Ik denk dat je fout zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dat nu wel zo overtuigd, maar daar weet ik het niet zeker van.
Dat is aardig van je.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De jurken zijn voor jou natuurlijk.
Nopequote:
quote:In de regel gaat de knoop op taillehoogte altijd dicht, de onderste knoop blijft liefst open. Dat geldt ook voor de onderste knoop van een gilet.
Uh thnx?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Met dat licht, de stofdeeltjes, het is net een schilderij van een oude kapitein ofzo.
Fotoshoep de zee erachter en donequote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Met dat licht, de stofdeeltjes, het is net een schilderij van een oude kapitein ofzo.
Een een zinkende Titanic.quote:
quote:
Ik heb er wel het borsthaar voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Of de bovenste twee als je de latin macho uit wilt hangen
Waarvoor?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:17 schreef Barbusse het volgende:
Daar zie ik Air wel voor aan trouwens.
Gouden ketting erbij en de dames vallen met bosjes aan je voeten!quote:
Hiero, foto van jou over een paar jaar:quote:
Ik mis een blondje en een brunette die aan beide zijden tegen mij aanschurken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:20 schreef Barbusse het volgende:
Hiero, foto van jou over een paar jaar:
[ afbeelding ]
Die weet jij vast wel te regelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis een blondje en een brunette die aan beide zijden tegen mij aanschurken.
Dat komt doorgaans wel goed ja.quote:
En anders kom ik er wel een paar brengen voor je.quote:
Dat is sowieso een goed idee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:54 schreef Barbusse het volgende:
En anders kom ik er wel een paar brengen voor je.
En de anderen rest in dat geval niks anders danquote:
'Mijn' vrouwen vergelijken met geiten!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:00 schreef Barbusse het volgende:
En de anderen rest in dat geval niks anders dan
Ik doelde niet op die anderen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Mijn' vrouwen vergelijken met geiten!
Dan is het goed.quote:
Jij altijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:13 schreef twi het volgende:
Ik heb geen pak, mag ik nog wel meeposten?
Twi, ik moet dalijk voor het eerst in een half jaar weer autorijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:13 schreef twi het volgende:
Ik heb geen pak, mag ik nog wel meeposten?
Als dat maar goed gaatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, ik moet dalijk voor het eerst in een half jaar weer autorijden.
Spannend.
Waddinxveen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat
Waar ga je naartoe?
Jij kan toch alles?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, ik moet dalijk voor het eerst in een half jaar weer autorijden.
Spannend.
Een vriendin woont daar.quote:
Eventueel. Maar ik vind autorijden niet zo tof. Toch beter dan de treintijden.quote:
Nouja have funquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriendin woont daar.
[..]
Eventueel. Maar ik vind autorijden niet zo tof. Toch beter dan de treintijden.
Waar ga je naar toe? Dan zorg ik dat ik veilig benquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriendin woont daar.
[..]
Als èckte Fok!baas pur sangtm kom jij toch nooit van je zolderkamer af? Ik geloof niet dat hij daar moet zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe? Dan zorg ik dat ik veilig ben
Ik kom er soms wel vanafquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als èckte Fok!baas pur sangtm kom jij toch nooit van je zolderkamer af? Ik geloof niet dat hij daar moet zijn.
Ik rij automaat, dat scheelt al. Elke volgende auto zal bij mij ook gewoon een automaat zijn denk ik. Niet dat ik niet kan schakelen, maar waarom zou je? "Omdat het sportiever is"quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat het leuker is, en je zelf de volledige controle hebtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik rij automaat, dat scheelt al. Elke volgende auto zal bij mij ook gewoon een automaat zijn denk ik. Niet dat ik niet kan schakelen, maar waarom zou je? "Omdat het sportiever is"
Teh horrorzquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom er soms wel vanafik moet iedere dag een half uur naar buiten van mijn moeder
Het is een automatisme, dingen die je nauwelijks door hebt wanneer je rijdt. Dat maakt het dus niet echt leuker. Tsja, meer controle. Voor het reguliere weggebruik heb ik meer dan genoeg controle met gas geven, remmen en sturen. Je kunt ook sneller de controle verliezen met een schakelbak, aangezien je eerder een foute handeling kan maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat het leuker is, en je zelf de volledige controle hebt
Probeer eens een sportwagenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Het is een automatisme, dingen die je nauwelijks door hebt wanneer je rijdt. Dat maakt het dus niet echt leuker. Tsja, meer controle. Voor het reguliere weggebruik heb ik meer dan genoeg controle met gas geven, remmen en sturen. Je kunt ook sneller de controle verliezen met een schakelbak, aangezien je eerder een foute handeling kan maken.
Voor mij is het meer het letten op de regels en op de medeweggebruikers. Die zitten me in de weg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik rij automaat, dat scheelt al. Elke volgende auto zal bij mij ook gewoon een automaat zijn denk ik. Niet dat ik niet kan schakelen, maar waarom zou je? "Omdat het sportiever is"
Da's dan ook de enige situatie die ik me kan bedenken dat een automaat fijner is jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:03 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind een automaat altijd wel fijn rijden.
Zeker in de file.
Je Gandalf zag er echt super uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:48 schreef Samzz het volgende:
Jeetje... Het schilderij waar ik nu mee bezig ben is nog niet af en toch zijn er al twee geïnteresseerden!
Jemineetje wat supervetstoer te gek!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:48 schreef Samzz het volgende:
Jeetje... Het schilderij waar ik nu mee bezig ben is nog niet af en toch zijn er al twee geïnteresseerden!
Thanksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je Gandalf zag er echt super uit.
Cut the sarcasm.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jemineetje wat supervetstoer te gek!
Je bent een beetje emo vandaag he?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:44 schreef Samzz het volgende:
Bweeeee, laatste aflevering van de serie die ik kijk en dan ben ik bij en dan moet ik steeds een week wachten voor een nieuwe, bweeeehehehehe!
Ja, ik heb vandaag ruzie gemaaktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent een beetje emo vandaag he?
Ik heb het schilderij niet gezien maar ik moet altijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks.
Maar dit gaat niet om Gandalf, hoor.
[..]
Cut the sarcasm.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag ruzie gemaakt. Maar dat is weer over, gelukkig.
Nee, ik ben helemaal happy.
Wat kan mij het aan m'n reet roesten wat jij doet wanneer ik een heel normaal woord gebruik? Reageer dan gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het schilderij niet gezien maar ik moet altijd'en wanneer mensen worden als jeetje gebruiken
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kan mij het aan m'n reet roesten wat jij doet wanneer ik een heel normaal woord gebruik? Reageer dan gewoon niet.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent een beetje emo vandaag he?
Nee, ik ben helemaal niet emo. Ik vind je opmerking gewoon achterlijk. Of reageer je altijd zo als iemand iets leuks te vertellen heeft omdat een woordje jou niet zint?quote:
Mja meestal welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal niet emo. Ik vind je opmerking gewoon achterlijk. Of reageer je altijd zo als iemand iets leuks te vertellen heeft omdat een woordje jou niet zint?
Ik ben gewoon vrolijk, hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja meestal wel
Komop, think happy thoughts
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal niet emo. Ik vind je opmerking gewoon achterlijk. Of reageer je altijd zo als iemand iets leuks te vertellen heeft omdat een woordje jou niet zint?
Lief?quote:
quote:
Geen wingmanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef Faxie het volgende:
Zo was nog een leuk optreden ook
Niet gehosseld overigens
Hahahaha campingsmokingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
terwijl zij hier rondloopt in campingsmoking! Schandalig!![]()
Have fun
Staat je goedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuk nummer, maar ik had toch meer ZZ Top in gedachten.quote:Op maandag 18 februari 2013 07:41 schreef Murdera het volgende:
dankje.
Hier doet hij het nog gewoon?
Mijn haartjes bijgewerkt, baardje eraf (sik gebleven, ik kon het niet over mijn hart verkrijgen) , schoongemaakt, opgeruimd, getrained, gelezen, bij mijn ouders geweest, weinig pc uren gemaakt,en ik voel me eindelijk weer eens goed.
Kusjes voor iedereen.![]()
Nog een nummertje ter verduidelijking:
Ja nu ook bij mij.... vreeeeemd... zal wel een hikje zijn geweestquote:Op maandag 18 februari 2013 07:41 schreef Murdera het volgende:
dankje.
Hier doet hij het nog gewoon?
Klinkt alsof dat je deze actie en het opruimen goed kon gebruikenquote:Mijn haartjes bijgewerkt, baardje eraf (sik gebleven, ik kon het niet over mijn hart verkrijgen) , schoongemaakt, opgeruimd, getrained, gelezen, bij mijn ouders geweest, weinig pc uren gemaakt,en ik voel me eindelijk weer eens goed.
quote:Kusjes voor iedereen.![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 08:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nooit te laat voor Steve Moore
Stel ze schriftelijk in gebreke en geef ze een termijn van 2 weken om alles op te lossen. Indien er binnen 2 weken geen oplossing is, stel je in je brief dat je het contract dan ontbindt op grond van non-conformiteit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:16 schreef PeuRac het volgende:
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met het ontbinden van een glasvezel contract voordat de aansluiting gerealiseerd is? Het duurt nu al 7 weken, dat is 3 langer dan in het contract vermeld wordt en het gaat naar verwachtingen nog meer dan 2 weken duren.
Elders?quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Werd verdomme tijd ook.En op je knietjes nu!
Nee man, ik heb de laatste tijd troubles met de bitches.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
We zijn gelijkwaardig weet je nog. Heb je geen sletje in je kelder om samen af te ranselen![]()
!
Je moet ze dan ook gewoon aan de haren meeslepen en knevelen, niks geen troublesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee man, ik heb de laatste tijd troubles met de bitches.True story.
Rustig de beentjes breken en het kaakje ontwrichten, heb je er nooit meer last van.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet ze dan ook gewoon aan de haren meeslepen en knevelen, niks geen troubles.
Wat een burn manquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rustig de beentjes breken en het kaakje ontwrichten, heb je er nooit meer last van.
Maarja, ik probeerde een gentleman te zijn.
ja man, allemaal shit als praten over gevoelens enzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een burn man. Wat heb je toen gedaan?
Praten over gevoelens? Zat die gag niet strak genoeg dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja man, allemaal shit als praten over gevoelens enzo.Die shit is echt gruwelijk hard naaar de keeeeenker ouwe.
Ik weet oprecht niet wat me bezielde.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Praten over gevoelens? Zat die gag niet strak genoeg dan?
Zag je haar echt zitten dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet wat me bezielde.
1 is gewoon alles naar de klote gegaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:16 schreef muhahaha het volgende:
Gaat niet werken, of weten ze niet het niet van elkaar?
Vrouwenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 is gewoon alles naar de klote gegaan.
1 "maakt zich te veel zorgen om mijn zelfdestructieve gedrag"
en 1 is bang om verliefd te worden en wil daarom afstand.
exact.quote:
Jij neukt ze tenminste nogquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
exact.
Maar goed, ik maak me er eigenlijk geen zorgen meer om.
Wel jammer, die laatste neukte echt keeeeeeenkergoed ouwe.
3 nog wel. Die eerste weet ik niet, die 2e is een beetje jammer en die 3e is gewoon vreemdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 is gewoon alles naar de klote gegaan.
1 "maakt zich te veel zorgen om mijn zelfdestructieve gedrag"
en 1 is bang om verliefd te worden en wil daarom afstand.
3 maar?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:56 schreef Myraela het volgende:
Een eckte ja.180 bij 90, groot genoeg voor 3 pizza's dus. Neem jij die mee?
Biljarten?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:01 schreef muhahaha het volgende:
Ik wilde eigenlijk iets anders met je tafel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:48 schreef Murdera het volgende:
Oh fuck yeah, shits gefixed.met nr 3.
![]()
![]()
![]()
Ik heb Argo gekeken, erg goede film
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Die moet er zeker op staanquote:
Wat moet ik volgens jullie op het lijstje zetten/hebben staan?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Django unchainedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:56 schreef PeuRac het volgende:
Wat moet ik volgens jullie op het lijstje zetten/hebben staan?![]()
Die staat er idd opquote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Te lui om bij te lezen, geef me een samenvatting van 5 woorden waar we over praten. Minder mag ook. GO GO GODon't cry because it's over, smile because it happened - Dr. Seuss![]()
Pff fuck ik zag vanavond een van de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb
En we hadden wat oogcontact en ze lachte lief enzo
Alleen ze was wel wat jong denk ik![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:28 schreef Vyric het volgende:
Te lui om bij te lezen, geef me een samenvatting van 5 woorden waar we over praten. Minder mag ook. GO GO GO![]()
hehe.... films![]()
![]()
Jammerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:39 schreef Faxie het volgende:
Pff fuck ik zag vanavond een van de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb
En we hadden wat oogcontact en ze lachte lief enzo
Alleen ze was wel wat jong denk ik![]()
Donderdag bij de kruidvat leuk meisje achter de kassa. Waarom durf ik nooit te flirten14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als ik leuke meiden achter de kassa zie, flirte ik automatisch altijd. Maar na een jaar bezet te zijn geweest merk ik dat ik wat rustiger ben daarin. Ben niet meer een onbewuste flirter :p.
Hmm, ben trouwens met een leuke meid in contact gekomen. Is zien wat dat wordt.
Don't cry because it's over, smile because it happened - Dr. Seuss![]()
limitlessquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:56 schreef PeuRac het volgende:
Wat moet ik volgens jullie op het lijstje zetten/hebben staan?
The lincoln lawyer
Seven psychopaths
John dies at the end![]()
keep us postedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:23 schreef Vyric het volgende:
Als ik leuke meiden achter de kassa zie, flirte ik automatisch altijd. Maar na een jaar bezet te zijn geweest merk ik dat ik wat rustiger ben daarin. Ben niet meer een onbewuste flirter :p.
Hmm, ben trouwens met een leuke meid in contact gekomen. Is zien wat dat wordt.
![]()
![]()
Komt goed, anders kan ik eventueel nog leuk contact met jou hebbenquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:56 schreef Vyric het volgende:
[..]
Komt goed, anders kan ik eventueel nog leuk contact met jou hebben![]()
![]()
Altijd fijn om op een reservebank te zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu... nu... voel ik me schuldig : (quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Altijd fijn om op een reservebank te zitten![]()
![]()
pfffquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:25 schreef Vyric het volgende:
[..]
Nu... nu... voel ik me schuldig : (![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Hey -Engel-, alles goed?quote:
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
bijzonder lekker zelfs, leuke salarisverhoging gehad.quote:
Superquote:Op zondag 24 februari 2013 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
bijzonder lekker zelfs, leuke salarisverhoging gehad.![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik, dus zo even vieren!quote:
Ja, dat zou ik ook doenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik, dus zo even vieren!![]()
![]()
Tis nog ruim 20% meer zelfs. Crisis? Welke crisis?quote:
Hihihi, mazzelaar jijquote:Op zondag 24 februari 2013 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis nog ruim 20% meer zelfs. Crisis? Welke crisis?![]()
![]()
Damnquote:Op zondag 24 februari 2013 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis nog ruim 20% meer zelfs. Crisis? Welke crisis?lucky bastard
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik werk er dan ook heul hard voor he?quote:![]()
Ik heb medelijden met jequote:Op zondag 24 februari 2013 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik werk er dan ook heul hard voor he?![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Medelijden, schmedelijden. I'll play you for it.quote:
Ja, dat word een extra kostuum denk ikquote:![]()
Hehehe.... dat zie ik voor me he.... mi en alles .... mooi pak erbij enquote:Op zondag 24 februari 2013 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Medelijden, schmedelijden. I'll play you for it.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat krijg ik als ik win? Die 20%?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Medelijden, schmedelijden. I'll play you for it.
[ afbeelding ]14 SHADES OF GREY
Ga jij me dan aanmoedigen?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe.... dat zie ik voor me he.... mi en alles .... mooi pak erbij en![]()
Toch wel een galajurk (engel)?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga jij me dan aanmoedigen?![]()
[ afbeelding ]14 SHADES OF GREY
Hehehe ik wilde net tikken: "trek ik zo'n pakje aan als madam", maar die heeft wel heul weinig aanquote:Op zondag 24 februari 2013 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga jij me dan aanmoedigen?![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jammer dat ik niet kan pokerenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh... ik heb een supermooie galajurk
14 SHADES OF GREY
Daarom: "Hey, that´s a lovely dress! Think I can talk you out of it?"quote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh... ik heb een supermooie galajurkAut viam inveniam, aut faciam
Epische avond gehad gisteren.
Mocht er weer eentje toevoegen aan het lijstje "Dingen waarvan ik nooit had kunnen bedenken ze ooit te gaan doen"."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Smooth talker...... you....quote:Op zondag 24 februari 2013 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom: "Hey, that´s a lovely dress! Think I can talk you out of it?"
Alleen als je stript dan hou ik je kleren wel vast![]()
![]()
Vertel .....quote:Op zondag 24 februari 2013 14:13 schreef PeuRac het volgende:
Epische avond gehad gisteren.
Mocht er weer eentje toevoegen aan het lijstje "Dingen waarvan ik nooit had kunnen bedenken ze ooit te gaan doen".![]()
![]()
De Macarena op de bar in een Gay-bar staan dansenquote:
Dus als ik strip, mag ik jou strippen? Klinkt als een goede dealquote:Op zondag 24 februari 2013 14:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Smooth talker...... you....
Alleen als je stript dan hou ik je kleren wel vast
Hehehehe .... dat had ik moeten zien ja.....quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Macarena op de bar in een Gay-bar staan dansenPeu op de bar.... dansendddddddddddddd ....
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Macarena op de bar in een Gay-bar staan dansen![]()
Gefeliciteerd trouwens kerel
Dat klinkt zo jaquote:Op zondag 24 februari 2013 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus als ik strip, mag ik jou strippen? Klinkt als een goede deal![]()
![]()
Ohja een maat van me zoende met een 40 jaar oudere manquote:Op zondag 24 februari 2013 14:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe .... dat had ik moeten zien ja.....Peu op de bar.... dansendddddddddddddd ....
![]()
Opdrachten voor een studentenvereniging zijn tof
Dank u, dank u.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ja, dat weet ik, maar waarom heb je opdrachten voor een studentenverenigingquote:Op zondag 24 februari 2013 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja een maat van me zoende met een 40 jaar oudere man![]()
Opdrachten voor een studentenvereniging zijn tof![]()
![]()
Ohnomm nomm nommquote:![]()
Een vriend van me vroeg me mee, we werden in groepen van 6 ingedeeld en hadden 2,5u om uit 91 opdrachten, die opdrachten te pakken welke de meeste punten zouden opleveren.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar waarom heb je opdrachten voor een studentenvereniging
Wij combineerde opdrachten voor extra punten."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
2,5 uur maarquote:Op zondag 24 februari 2013 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vriend van me vroeg me mee, we werden in groepen van 6 ingedeeld en hadden 2,5u om uit 91 opdrachten, die opdrachten te pakken welke de meeste punten zouden opleveren.
Wij combineerde opdrachten voor extra punten.nou ja door die combinaties check je er wel meer af
En hoeveel hebben jullie er uit kunnen voeren?![]()
We hebben er ongeveer 30 gedaan en hebben 127 punten gehaald. we hebben geprobeerd veel opdrachten van 10 punten te pakken, wat de max was, daarnaast veel 5 en 3 punters en eigenlijk geen tijd besteden aan opdrachten welke maar 1 punt opleveren.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
2,5 uur maarnou ja door die combinaties check je er wel meer af
En hoeveel hebben jullie er uit kunnen voeren?
Daardoor zijn we 1e geworden, met maar 7 punten verschil tot het 2e team."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Zo.... goede tactiek....quote:Op zondag 24 februari 2013 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben er ongeveer 30 gedaan en hebben 127 punten gehaald. we hebben geprobeerd veel opdrachten van 10 punten te pakken, wat de max was, daarnaast veel 5 en 3 punters en eigenlijk geen tijd besteden aan opdrachten welke maar 1 punt opleveren.
Daardoor zijn we 1e geworden, met maar 7 punten verschil tot het 2e team.
Wat was de ergste opdracht en de leukste?![]()
Zulke opdrachten zijn tof
14 SHADES OF GREY
Ja.... leeees........quote:Op zondag 24 februari 2013 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, psst, -Engel-, doe eens even lezen?
[ afbeelding ]
Fijn, ik mag weer een doos perenijsjes halen![]()
inb4 .... zuig maar aan mijn lolly
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... leeees........
![]()
![]()
Niet?Bummer
Perenijsquote:Op zondag 24 februari 2013 14:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... leeees........
![]()
![]()
Hehehe ik kan veilig zeggen dat ik best een lolly van jou wilquote:![]()
Ik krijg hoogstens een verbaasde blik van Ms Maltaman
voorkeur.... Colalollies of van die knotsendan weet je het vast
![]()
![]()
Die zijn ook lekker jaquote:Op zondag 24 februari 2013 14:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja of van die cornetto's wel met choco in 't toppie en noooooooooooooooooooooootjes![]()
Ik weet wat lekker is jaquote:
Van het weekend nog met een kok geouwehoerd...... ik had gelijk m.b.t. te veel mayo in een gerecht![]()
![]()
De ergste (hebben we niet gedaan, leverde meteen 91 punten op), was je laten oppakken en een nacht in de cel doorbrengen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo.... goede tactiek....
Wat was de ergste opdracht en de leukste?
Ook een rondje in een politie/brandweer/ambu wagen was leuk, maar niet uit te voeren. De leukste was een gekke foto achter de ramen in de rosse buurt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Hmmm, verbaasd weet ik nog niet zo zeker, haar kennendequote:Op zondag 24 februari 2013 14:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe ik kan veilig zeggen dat ik best een lolly van jou wil![]()
Ik krijg hoogstens een verbaasde blik van Ms Maltaman
voorkeur.... Colalollies of van die knotsendan weet je het vast
Dus we hebben nu een gekke foto van je groepje achter de ramenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De ergste (hebben we niet gedaan, leverde meteen 91 punten op), was je laten oppakken en een nacht in de cel doorbrengen.
Ook een rondje in een politie/brandweer/ambu wagen was leuk, maar niet uit te voeren. De leukste was een gekke foto achter de ramen in de rosse buurt.NICE....
![]()
Oja?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm, verbaasd weet ik nog niet zo zeker, haar kennende
Wat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |