Tijd voor whisky dus!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, beetje verkouden dus kan beter.
Mijn manager knikt neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja en goed glas vol sterke drank ... werkt altijd
Wat een naar persoon.quote:
Skupt'r Tijn!quote:
Nee, geen kostuum. Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat flauw van je manager.......
Je hebt toch wel je pak aan he?
Defquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Skupt'r Tijn!
[..]
Nee, geen kostuum. Zou dat het zijn?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:15 schreef Barbusse het volgende:
Nee, geen kostuum. Zou dat het zijn?
terwijl zij hier rondloopt in campingsmoking! Schandalig!quote:
True story broquote:
quote:
Baas. Ik moet een nieuwe zwarte zoeken, voor een bruiloft. Who am I kidding, de bruiloft is een laf excuus. Voor cocktails natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
mijn nieuwe alledaagse pak zit als gegoten.
[..]
2 opmerkingen (buiten je haar), 1: Onderste knoopje van je jasje doe je nooit dicht en 2) je loopt nooit met je handen in je zakken met een pak aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boeie, ik was hem aan het passen en rondklotenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 opmerkingen (buiten je haar), 1: Onderste knoopje van je jasje doe je nooit dicht en 2) je loopt nooit met je handen in je zakken met een pak aan.
Tenzij je colbertje open is, dan mag een hand in je zij, met de duim in de achterzak en wijvinger in de voorzak.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Baas. Ik moet een nieuwe zwarte zoeken, voor een bruiloft. Who am I kidding, de bruiloft is een laf excuus. Voor cocktails natuurlijk.
Punt 2 is onzinquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 opmerkingen (buiten je haar), 1: Onderste knoopje van je jasje doe je nooit dicht en 2) je loopt nooit met je handen in je zakken met een pak aan.
Tenzij je colbertje open is, dan mag een hand in je zij, met de duim in de achterzak en wijvinger in de voorzak.
Goeden film. Met kostuum.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:40 schreef Murdera het volgende:
Walk de line is binnen. Barbaars dat ik hem nooit nooit heb gekeken.
Vooral heel leegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
picsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:44 schreef Faxie het volgende:
Wat boeit dat onderste knoopje eigenlijk?
Ik heb gisteren een pak gekocht
Ik denk niet dat ik goede pics kan maken... heb niet echt een spiegel om goed voor te staan...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics
en ik weet eigenlijk niet waarom, gewoon een gebruik denk ik, dat je het onderste knoopje openlaat?
Nicequote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://i49.tinypic.com/2e3xx7c.jpg
Helloquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:42 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Ik ben kapot
. Hoi
.
Wat strooi ik met hartjes, jakkes.
lijkt zo door mn houding.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice. Is het jasje niet wat te groot? Of lijkt dat zo.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://i49.tinypic.com/2e3xx7c.jpg
Ik had deze gezien, leek me wel mooi:quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had deze gezien, leek me wel mooi:
[ afbeelding ]
Ik ga er alleen niet zo gelikt gekapt bijlopen![]()
Ja, precies datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]ik moet even zn hoofd en zn ribbelstropdas wegdenken, dan is hij erg nice.
Naar het asiel gefietst, hard gewerkt en met de honden gelopen en weer teruggefietstquote:
Keejquote:
Dat heeft geen nut, is gewoon 'etiquette'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics
en ik weet eigenlijk niet waarom, gewoon een gebruik denk ik, dat je het onderste knoopje openlaat?
Pakken, hoeden, overjassen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:52 schreef Samzz het volgende:
Keej. Mooi pak. Sowieso, pakken
. Mannen zouden dat meer moeten dragen, vind ik. Back to chic.
Waarom kijkt hij zo lelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had deze gezien, leek me wel mooi:
[ afbeelding ]
Ik ga er alleen niet zo gelikt gekapt bijlopen![]()
Jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pakken, hoeden, overjassen.
Terug naar de dagen van de gentlemen.
Jurken, hoedjes, class.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! En dan uiteraard ook voor vrouwen, he. Mooie jurken
.
Ik doe meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
laten we een jaren 50 commune stichten.
quote:Het begon met de stijlloze Reinout Oerlemans die de onderste knoop van zijn modern gesneden jasje dicht deed. En vele stylisten volgden uit onwetenheid het voorbeeld. Het gevolg is dat steeds meer mensen er voor gek bij lopen. De panden van het jasje worden namelijk rond weggesneden waardoor de knoop geforceerd in het knoopsgat komt waardoor plooien op de heup ontstaan die onnodig zijn. Bovendien is de heup bij 99 van 100 mensen breder dan de taille. Open laten dus die onderste knoop van uw jasje. Tenzij de panden recht zijn gesneden zoals bij de militaire jassen waarbij het juist weer slordig staat als de onderste knoop open is. Dames dragen wel alle knopen van het jasje dicht; of geen!
Ik ben voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pakken, hoeden, overjassen.
Terug naar de dagen van de gentlemen.
Ja, dat is volgens mij model eigenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kijkt hij zo lelijk? Ralph Lauren heeft wel mooie pakken
. Boss ook.
Ik wil er ook meer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij model eigen![]()
Boh, nu wil ik kostuums aanschaffen
De week heeft zeven dagen, hihaho, grapjenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil er ook meer.Ik wil er gewoon 5 in de kast hebben, voor elke dag 1
ok ok, en 2 mooie colbertjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De week heeft zeven dagen, hihaho, grapjen.
De complete garderobe van de cast van Mad Men hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
laten we een jaren 50 commune stichten.
Ik denk niet dat jij zo sexy bent in een jurkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De complete garderobe van de cast van Mad Men hebben![]()
[ afbeelding ]
Van colbertjes moet de onderste knoop ook openquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok ok, en 2 mooie colbertjes.
Voor broekloze weekends.
1 van mijn colbertje is trouwens soort van overleden.Het repareren niet meer waard.
van giletjes ook?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van colbertjes moet de onderste knoop ook open. Van gilets ook. Vesten ook.
Hihi.
Ja, ik zeg dat nu wel zo overtuigd, maar daar weet ik het niet zeker vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
van giletjes ook?dat staat raar, die is wel juist gesneden voor een dichte onderste knoop.
Met mn pocketwatch
De jurken zijn voor jou natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij zo sexy bent in een jurk.
Overigens, die groene jurk.
Oeh!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:09 schreef Barbusse het volgende:
De jurken zijn voor jou natuurlijk.
Ik denk dat je fout zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dat nu wel zo overtuigd, maar daar weet ik het niet zeker van.
Dat is aardig van je.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De jurken zijn voor jou natuurlijk.
Nopequote:
quote:In de regel gaat de knoop op taillehoogte altijd dicht, de onderste knoop blijft liefst open. Dat geldt ook voor de onderste knoop van een gilet.
Uh thnx?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Met dat licht, de stofdeeltjes, het is net een schilderij van een oude kapitein ofzo.
Fotoshoep de zee erachter en donequote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Met dat licht, de stofdeeltjes, het is net een schilderij van een oude kapitein ofzo.
Een een zinkende Titanic.quote:
quote:
Ik heb er wel het borsthaar voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Of de bovenste twee als je de latin macho uit wilt hangen
Waarvoor?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:17 schreef Barbusse het volgende:
Daar zie ik Air wel voor aan trouwens.
Gouden ketting erbij en de dames vallen met bosjes aan je voeten!quote:
Hiero, foto van jou over een paar jaar:quote:
Ik mis een blondje en een brunette die aan beide zijden tegen mij aanschurken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:20 schreef Barbusse het volgende:
Hiero, foto van jou over een paar jaar:
[ afbeelding ]
Die weet jij vast wel te regelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis een blondje en een brunette die aan beide zijden tegen mij aanschurken.
Dat komt doorgaans wel goed ja.quote:
En anders kom ik er wel een paar brengen voor je.quote:
Dat is sowieso een goed idee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:54 schreef Barbusse het volgende:
En anders kom ik er wel een paar brengen voor je.
En de anderen rest in dat geval niks anders danquote:
'Mijn' vrouwen vergelijken met geiten!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:00 schreef Barbusse het volgende:
En de anderen rest in dat geval niks anders dan
Ik doelde niet op die anderen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Mijn' vrouwen vergelijken met geiten!
Dan is het goed.quote:
Jij altijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:13 schreef twi het volgende:
Ik heb geen pak, mag ik nog wel meeposten?
Twi, ik moet dalijk voor het eerst in een half jaar weer autorijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:13 schreef twi het volgende:
Ik heb geen pak, mag ik nog wel meeposten?
Als dat maar goed gaatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, ik moet dalijk voor het eerst in een half jaar weer autorijden.
Spannend.
Waddinxveen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat
Waar ga je naartoe?
Jij kan toch alles?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, ik moet dalijk voor het eerst in een half jaar weer autorijden.
Spannend.
Een vriendin woont daar.quote:
Eventueel. Maar ik vind autorijden niet zo tof. Toch beter dan de treintijden.quote:
Nouja have funquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriendin woont daar.
[..]
Eventueel. Maar ik vind autorijden niet zo tof. Toch beter dan de treintijden.
Waar ga je naar toe? Dan zorg ik dat ik veilig benquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriendin woont daar.
[..]
Eventueel. Maar ik vind autorijden niet zo tof. Toch beter dan de treintijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |