Tijd voor whisky dus!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, beetje verkouden dus kan beter.
Mijn manager knikt neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja en goed glas vol sterke drank ... werkt altijd
Wat een naar persoon.quote:
Skupt'r Tijn!quote:
Nee, geen kostuum. Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat flauw van je manager.......
Je hebt toch wel je pak aan he?
Defquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Skupt'r Tijn!
[..]
Nee, geen kostuum. Zou dat het zijn?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:15 schreef Barbusse het volgende:
Nee, geen kostuum. Zou dat het zijn?
terwijl zij hier rondloopt in campingsmoking! Schandalig!quote:
True story broquote:
quote:
Baas. Ik moet een nieuwe zwarte zoeken, voor een bruiloft. Who am I kidding, de bruiloft is een laf excuus. Voor cocktails natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
mijn nieuwe alledaagse pak zit als gegoten.
[..]
2 opmerkingen (buiten je haar), 1: Onderste knoopje van je jasje doe je nooit dicht en 2) je loopt nooit met je handen in je zakken met een pak aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boeie, ik was hem aan het passen en rondklotenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 opmerkingen (buiten je haar), 1: Onderste knoopje van je jasje doe je nooit dicht en 2) je loopt nooit met je handen in je zakken met een pak aan.
Tenzij je colbertje open is, dan mag een hand in je zij, met de duim in de achterzak en wijvinger in de voorzak.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Baas. Ik moet een nieuwe zwarte zoeken, voor een bruiloft. Who am I kidding, de bruiloft is een laf excuus. Voor cocktails natuurlijk.
Punt 2 is onzinquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 opmerkingen (buiten je haar), 1: Onderste knoopje van je jasje doe je nooit dicht en 2) je loopt nooit met je handen in je zakken met een pak aan.
Tenzij je colbertje open is, dan mag een hand in je zij, met de duim in de achterzak en wijvinger in de voorzak.
Goeden film. Met kostuum.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:40 schreef Murdera het volgende:
Walk de line is binnen. Barbaars dat ik hem nooit nooit heb gekeken.
Vooral heel leegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
picsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:44 schreef Faxie het volgende:
Wat boeit dat onderste knoopje eigenlijk?
Ik heb gisteren een pak gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |